Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4823 posts, 1334980 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Dupa usile prost reglate ce lasa spatiu intre ele, iata ca exista si situatii (ca cea a lui 4202) cand garniturile pur si simplu lipsesc... spatiul aparut este fix cat sa iasa palma unui om printre. Un caz asemanator am vazut si la Alexandria, dar nu mai stiu numarul masinii.
Dupa usile prost reglate ce lasa spatiu intre ele, iata ca exista si situatii (ca cea a lui 4202) cand garniturile pur si simplu lipsesc... spatiul aparut este fix cat sa iasa palma unui om printre. Un caz asemanator am vazut si la Alexandria, dar nu mai stiu numarul masinii.
Usa 3-4202
20170612_141744-1494x2656.jpg (399.39 KB; downloaded 2586 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
rosetti61
Sunt jupuite "buzele" care se intrepatrund - cine a avut nevoie de fasiile respective de cauciuc? Si inainte, garniturile de pe la usile de V3A, Ikarusuri, Dac-uri erau mancate, ciupite taiate. Daca e rost de cauciuc pentru flecuri la pantof...
Sunt jupuite "buzele" care se intrepatrund - cine a avut nevoie de fasiile respective de cauciuc? Si inainte, garniturile de pe la usile de V3A, Ikarusuri, Dac-uri erau mancate, ciupite taiate. Daca e rost de cauciuc pentru flecuri la pantof...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
A revenit la traseu 4134 de la autobaza Obregia. Circulă pe linia 381.
A revenit la traseu 4134 de la autobaza Obregia. Circulă pe linia 381.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Din cauza carosabilului denivelat, masca de la trapa de aerisire a lui #4252, mai avea puțin și ajungea peste călători...
Din cauza carosabilului denivelat, masca de la trapa de aerisire a lui #4252, mai avea puțin și ajungea peste călători...
4252 - 335 - 12.06.2017.JPG (323.87 KB; downloaded 2365 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
bercenicity
Gabi23 wrote:
4251 circulă? Parcă era tamponat foarte grav frontal, anul trecut când a intrat în stâlp pe Buc-Măgurele.
SEAP wrote:
Detaliu invitatie de participare / anunt de participare simplificat:
Numar invitatie / anunt: 406701 / 07.06.2017
Reparatii autobuze avariate cu structura de rezistenta
Valoare estimata totala: 292,492.48 RON
1 Reparatie autobuz cu nr. inventar 4733,
Nr. identificare:
WEB62809013700564
Autobaza Alexandria Parbriz spart, geam superior fond negru spart, geam usa nr 1 si nr 2 sparte + cadru usa deformat, geam lateral stanga pozitia 1 spart, geam lateral dreapta pozitia 2 spart, capac vizitare fata spart, bara protectie fata deformata, panou coltar dreapta spart, stalp parbriz deformat, firma fata deformata + geam firma fata spart, sasiu deformat zona frontala, brat stergator dreapta deformat, mecanism stergator deformat, panou lateral pozitia 1 deformat, oglinda dreapta sparta, suport oglinda dreapta deformat, bord conducator auto deformat.
2 Reparatie autobuz cu nr. inventar 4251,
Nr. identificare:
WEB62805013110619
Autobaza Alexandria Parbriz spart, firma fata deformata + geam firma fata spart, geam coltar dreapta fata spart, panou coltar dreapta spart, geam fond negru deasupra usii 1 spart, geam usa nr 1 spart, lampa semnal dreapta fata sparta, far dreapta spart, bara protectie fata sparta, sasiu zona frontala deformat, stalp usa nr 1 deformat, brat stergator dreapta deformat, mecanism stergator deformat, plafon dreapta deformat
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Sava_6115-6315
Fata de alti ani observ foarte multe autobuze circuland cu trapa la motor deschisa! Chiar nu se mai ocupa nimeni de mentenanta motoarelor? Sau vine licitatia cu noile autobuze si pe astea le dam la casat?
Fata de alti ani observ foarte multe autobuze circuland cu trapa la motor deschisa! Chiar nu se mai ocupa nimeni de mentenanta motoarelor? Sau vine licitatia cu noile autobuze si pe astea le dam la casat?
- punmeister
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
GPS
Dupa incidentul ce miercuri, 4887 n-a stat mult pe bara. Azi cu o fata noua pe 232.
Dupa incidentul ce miercuri, 4887 n-a stat mult pe bara. Azi cu o fata noua pe 232.
4887
IMG_0013.JPG (485.68 KB; downloaded 2179 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
adila
Nu obisnuiesc sa folosesc RATB, dar zilele acestea am fost nevoit sa utilizez 104 si 123. A fost groaznic fara aer conditionat. Din 6 autobuze pe care le-am folosit nici unul nu avea AC. Aveti idee cate au AC si cate nu? Sau la cate mai functioneaza, ca sigur la multe este si o problema de intretinere?
Nu obisnuiesc sa folosesc RATB, dar zilele acestea am fost nevoit sa utilizez 104 si 123. A fost groaznic fara aer conditionat. Din 6 autobuze pe care le-am folosit nici unul nu avea AC. Aveti idee cate au AC si cate nu? Sau la cate mai functioneaza, ca sigur la multe este si o problema de intretinere?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Oficial, RATB deține în acest moment 500 de autobuze Mercedes Euro 4 cu instalații AC (pe înțelesul călătorilor simpli, cele cu geamuri mari/camere/LCD etc.). Mai există și 17 autobuze Mercedes Euro 3, care au avut montate ulterior instalații AC, unele fiind experimente eșuate. Teoretic o mare parte din instalațiile AC sunt funcționale, dar sunt și destule cazuri de vehicule la care nu funcționează. Sunt și vehicule, care deși au instalațiile funcționale, nu au freon sau sunt reglate foarte prost. Desigur mai există și o categorie destul de insemnată de șoferi care refuză să pornească instalațiile AC, din motive personale.
Cel puțin, săptămâna aceasta, #4908 (Autobaza Floreasca) circulă cu instalația AC nefuncțională ! Cei care trebuie să se ocupe de mentenața autobuzelor la Floreasca nu-l repară, iar injurăturile le ia în primul rând șoferul, care în acest caz nu este vinovat...
Oficial, RATB deține în acest moment 500 de autobuze Mercedes Euro 4 cu instalații AC (pe înțelesul călătorilor simpli, cele cu geamuri mari/camere/LCD etc.). Mai există și 17 autobuze Mercedes Euro 3, care au avut montate ulterior instalații AC, unele fiind experimente eșuate. Teoretic o mare parte din instalațiile AC sunt funcționale, dar sunt și destule cazuri de vehicule la care nu funcționează. Sunt și vehicule, care deși au instalațiile funcționale, nu au freon sau sunt reglate foarte prost. Desigur mai există și o categorie destul de insemnată de șoferi care refuză să pornească instalațiile AC, din motive personale.
Cel puțin, săptămâna aceasta, #4908 (Autobaza Floreasca) circulă cu instalația AC nefuncțională ! Cei care trebuie să se ocupe de mentenața autobuzelor la Floreasca nu-l repară, iar injurăturile le ia în primul rând șoferul, care în acest caz nu este vinovat...
4908 - 368 - 16.06.2017.JPG (389.38 KB; downloaded 2067 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
adila
Deci daca un autobuz are geamuri care se deschid, nu are AC. Destul de logic.
In alta ordine de idei, cu un astfel de parc de autobuze, nici nu este de mirare ca lumea ocoleste transportul in comun. De pomana construim strazi daca pe ele circula masini dotate pentru tarile nordice. Este strigator la cer, sa cumperi astfel de masini, fara AC, pentru conditiile climatice din Romania.
Deci daca un autobuz are geamuri care se deschid, nu are AC. Destul de logic.
In alta ordine de idei, cu un astfel de parc de autobuze, nici nu este de mirare ca lumea ocoleste transportul in comun. De pomana construim strazi daca pe ele circula masini dotate pentru tarile nordice. Este strigator la cer, sa cumperi astfel de masini, fara AC, pentru conditiile climatice din Romania.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ByOnu
Chill, au trecut peste 10 ani de atunci, nu se vor mai repeta astfel de greseli... foarte probabil!
Chill, au trecut peste 10 ani de atunci, nu se vor mai repeta astfel de greseli... foarte probabil!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Adila, nu uita ca in 2005 cand a inceput licitatia pentru primul lot de autobuze altele erau conditiile climatice. Nimeni nu s-a gandit ca incalzirea globala va fi atat de accentuata, mai ales dupa 2007. Copil fiind, imi amintesc ca in acel an, vara chiar a fost una de cosmar din punct de vedere climatologic. Practic era foarte greu de prezis ca verile caniculare vor deveni ceva normal, nu ca pana atunci cand o canicula aparea extrem de rar spre deloc...
Sa privim si partea plina a paharului, macar la al doilea lot au realizat importanta AC-ului si au adaugat la dotari si aceasta instalatie...
Adila, nu uita ca in 2005 cand a inceput licitatia pentru primul lot de autobuze altele erau conditiile climatice. Nimeni nu s-a gandit ca incalzirea globala va fi atat de accentuata, mai ales dupa 2007. Copil fiind, imi amintesc ca in acel an, vara chiar a fost una de cosmar din punct de vedere climatologic. Practic era foarte greu de prezis ca verile caniculare vor deveni ceva normal, nu ca pana atunci cand o canicula aparea extrem de rar spre deloc...
Sa privim si partea plina a paharului, macar la al doilea lot au realizat importanta AC-ului si au adaugat la dotari si aceasta instalatie...
- adila
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
adila
In Bucuresti, pe timpul verii in totdeauna a fost necesara climatizarea in mijloacele de transport in comun, nu doar in ultimii 10 ani. Nu stiu ce-ti aduci tu aminte, dar eu stiu ca si pe vremea lui nea' Nicu era groaznic sa calatoresti vara cu ITB-ul, mai ales ca atunci era si mult mai aglomerat. Diferenta era ca atunci nici nu stiam ca exista AC.
Aceste autobuze au fost cumparate nu doar fara AC ci si fara servicii de intretinere corespunzatoare. Cate sute de autobuze au ajuns donatoare de organe in RATB? Oricine isi cumpara o masina personala in 2005 isi dorea si AC. Era oare doar un moft ? Si nu uitati ca in transportul in comun, vara, temperatura creste mult mai repede decat in masina personala.
La cate din autobuzele lotului 2 functioneaza cu adevarat AC? Asta ca sa vedem cu adevarat cat de plin sau mai bine zis cat de gol este paharul.
Stau si ma intreb, daca RATB nu are bani sa repare parcul existent, de unde ar avea bani sa achizitioneze un parc nou si cu AC si cu servicii corespunzatoare de intretinere?
In Bucuresti, pe timpul verii in totdeauna a fost necesara climatizarea in mijloacele de transport in comun, nu doar in ultimii 10 ani. Nu stiu ce-ti aduci tu aminte, dar eu stiu ca si pe vremea lui nea' Nicu era groaznic sa calatoresti vara cu ITB-ul, mai ales ca atunci era si mult mai aglomerat. Diferenta era ca atunci nici nu stiam ca exista AC.
Aceste autobuze au fost cumparate nu doar fara AC ci si fara servicii de intretinere corespunzatoare. Cate sute de autobuze au ajuns donatoare de organe in RATB? Oricine isi cumpara o masina personala in 2005 isi dorea si AC. Era oare doar un moft ? Si nu uitati ca in transportul in comun, vara, temperatura creste mult mai repede decat in masina personala.
La cate din autobuzele lotului 2 functioneaza cu adevarat AC? Asta ca sa vedem cu adevarat cat de plin sau mai bine zis cat de gol este paharul.
Stau si ma intreb, daca RATB nu are bani sa repare parcul existent, de unde ar avea bani sa achizitioneze un parc nou si cu AC si cu servicii corespunzatoare de intretinere?
📖 Pagination options