Topic: Lărgirea Sos. Pipera - Tunari (FINALIZAT 2017)
123 posts, 46603 views
📖 Pagination options
- BIGRED1984
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
mindmasster
A fost o perioada prin toamna cand s au terminat lucrarile la acesta mirifica largire la 2 benzi cand NU era semafor la intersectia Bld. Pipera cu Strada Erou Iancu Nicolae si asa de bine ieseam pe DNCB din Pipera. Aproape nicioadata nu am prins coada.
Situatia s a schimbat dramatic cand acel semanfor a fost pus in functiune si coada o luam aproape de la OMV , adica exact ca inainte.
Are cineva o explicatie logica? Nu este ideea sa lasi traficul sa iasa spre exterior, nu sa l gatuiesti cu semanfoare aiurea la 2 pasi de centura.
A fost o perioada prin toamna cand s au terminat lucrarile la acesta mirifica largire la 2 benzi cand NU era semafor la intersectia Bld. Pipera cu Strada Erou Iancu Nicolae si asa de bine ieseam pe DNCB din Pipera. Aproape nicioadata nu am prins coada.
Situatia s a schimbat dramatic cand acel semanfor a fost pus in functiune si coada o luam aproape de la OMV , adica exact ca inainte.
Are cineva o explicatie logica? Nu este ideea sa lasi traficul sa iasa spre exterior, nu sa l gatuiesti cu semanfoare aiurea la 2 pasi de centura.
Capture.JPG (92.94 KB; downloaded 4275 times)
- clt
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
clt
Semafoare prost sincronizate.
O idee buna pentru semafoare aici ar fi ca cea de la intersectia Liviu Rebreanu cu Campia Libertatii. Adica cei care vin de pe Erou Iancu Nicolae sa aiba intermitent dreapta spre OMV, si respectiv Bucuresti. Semafor dedicat doar pentru stanga pe Erou Iancu Nicolae, cu un timp mai scurt. Apoi Sos. Pipera, cu semafor dedicat doar pentru stanga venind dinspre OMV, spre Erou Iancu Nicolae, plus un semafor pentru inainte spre Centura. Apoi pe celalalt sens, intermitent dreapta spre Erou Iancu Nicolae, plus unul pentru directia inainte spre OMV.
Daca vor face asa, precum este la Campia Libertatii configuratia, se va da verde celor care vin pe Sos. Pipera dinspre OMV, la ambele semafoare, atat cel pentru stanga, cat si cel pentru inainte. Apoi rosu, atentie, doar la cel de stanga (pentru cei care vor pe Erou Iancu Nicolae), cel de inainte spre Centura va ramane verde, dar se va da verde si celor care vin dinspre Centura. Apoi toate rosii, verde pentru cei de pe Erou Iancu Nicolae care vor sa faca stanga spre Centura, si tot asa.
Timpii trebuiesc corelati foarte bine si adaptati la trafic. Eu asa vad rezolvarea acestei situatii..
Semafoare prost sincronizate.
O idee buna pentru semafoare aici ar fi ca cea de la intersectia Liviu Rebreanu cu Campia Libertatii. Adica cei care vin de pe Erou Iancu Nicolae sa aiba intermitent dreapta spre OMV, si respectiv Bucuresti. Semafor dedicat doar pentru stanga pe Erou Iancu Nicolae, cu un timp mai scurt. Apoi Sos. Pipera, cu semafor dedicat doar pentru stanga venind dinspre OMV, spre Erou Iancu Nicolae, plus un semafor pentru inainte spre Centura. Apoi pe celalalt sens, intermitent dreapta spre Erou Iancu Nicolae, plus unul pentru directia inainte spre OMV.
Daca vor face asa, precum este la Campia Libertatii configuratia, se va da verde celor care vin pe Sos. Pipera dinspre OMV, la ambele semafoare, atat cel pentru stanga, cat si cel pentru inainte. Apoi rosu, atentie, doar la cel de stanga (pentru cei care vor pe Erou Iancu Nicolae), cel de inainte spre Centura va ramane verde, dar se va da verde si celor care vin dinspre Centura. Apoi toate rosii, verde pentru cei de pe Erou Iancu Nicolae care vor sa faca stanga spre Centura, si tot asa.
Timpii trebuiesc corelati foarte bine si adaptati la trafic. Eu asa vad rezolvarea acestei situatii..
- Iulika0069
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Iulika0069
Acolo ar fi trebuit un giratoriu, cu banda separata pt cei care merg dinspre oras spre centura.. Si, de ce nu, banda dedica pt cei care fac dreapta de pe Iancu Nicolae spre oras. Si, de ce nu, banda dedicata pt cei care fac dreapta pe Iancu Nicolae, dinspre centura.
Ar fi ramas 3 directii destul de echilibrate (Centura->OMV, OMV->Erou si Erou->Centura) care nu s-ar fi blocat niciodata. Eventualele treceri de pietoni le-as fi marcat la cel putin 30m de intersectie.
Acolo ar fi trebuit un giratoriu, cu banda separata pt cei care merg dinspre oras spre centura.. Si, de ce nu, banda dedica pt cei care fac dreapta de pe Iancu Nicolae spre oras. Si, de ce nu, banda dedicata pt cei care fac dreapta pe Iancu Nicolae, dinspre centura.
Ar fi ramas 3 directii destul de echilibrate (Centura->OMV, OMV->Erou si Erou->Centura) care nu s-ar fi blocat niciodata. Eventualele treceri de pietoni le-as fi marcat la cel putin 30m de intersectie.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
zapacitu
Pana ajunge unul care gandeste ca tine la Primarie, vom avea deja elicoptere personale.
Pana ajunge unul care gandeste ca tine la Primarie, vom avea deja elicoptere personale.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
iliutu
Problema este alta, nu semaforul: virajele la stanga aiurea, chiar peste linie continua uneori, si masinile parcate pe banda 1 - am fost acolo.
Problema este alta, nu semaforul: virajele la stanga aiurea, chiar peste linie continua uneori, si masinile parcate pe banda 1 - am fost acolo.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
Goldmund
O idee cat se poate de neproductiva ar fi inca un sens giratoriu in acea intersectrie de ex., stiind cate masini trec prin zona pe zi. Ar fi un haos total, la fel cum se intampla exact pe DNCB " modernizata la standard de autostrada" si unde au aparut multe giratorii care blocheaza totul...
Semaforul in zona reprezinta o "chestie noua si straina celor din comuna", dar de loc inutila. Poate ar trebui si unul ca Pandele sa gandeasca la pasaje denivelate, ba nu, la tunel acolo unde sunt vile si blocuri comuniste construite dupa 2010(!)....Iar moda cu pasajele cumplite (India provinciala...) nu sunt decat pentru atleti pe care oricum nu-i vad nicaieri ca s-ar incumeta pentru 10 m de strada sa urce si coboare sute de trepte.
O idee cat se poate de neproductiva ar fi inca un sens giratoriu in acea intersectrie de ex., stiind cate masini trec prin zona pe zi. Ar fi un haos total, la fel cum se intampla exact pe DNCB " modernizata la standard de autostrada" si unde au aparut multe giratorii care blocheaza totul...
Semaforul in zona reprezinta o "chestie noua si straina celor din comuna", dar de loc inutila. Poate ar trebui si unul ca Pandele sa gandeasca la pasaje denivelate, ba nu, la tunel acolo unde sunt vile si blocuri comuniste construite dupa 2010(!)....Iar moda cu pasajele cumplite (India provinciala...) nu sunt decat pentru atleti pe care oricum nu-i vad nicaieri ca s-ar incumeta pentru 10 m de strada sa urce si coboare sute de trepte.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
andrei11
O treapta standard are 17 cm, pentru simplificare (in favoarea ta ) 15 cm, deci ca sa urci la 5,5 m ( in favoarea ta ) iti trebuie vreo 38. La coborâre tot 38, deci in total 76. ( Dar sunt mai putine, iti spun sigur ). Asadar pentru o traversare nu-ti trebuie sute de trepte...
O treapta standard are 17 cm, pentru simplificare (in favoarea ta ) 15 cm, deci ca sa urci la 5,5 m ( in favoarea ta ) iti trebuie vreo 38. La coborâre tot 38, deci in total 76. ( Dar sunt mai putine, iti spun sigur ). Asadar pentru o traversare nu-ti trebuie sute de trepte...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
TibiV
Andrei, spune-i asta unei mamaici de +70 cu artrita/coxartroza (sau cum naibii s-or numi bolile astea cu articulatii si cu batranete)...
Nu va fi deloc in favoarea ta...
Andrei, spune-i asta unei mamaici de +70 cu artrita/coxartroza (sau cum naibii s-or numi bolile astea cu articulatii si cu batranete)...
Nu va fi deloc in favoarea ta...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
andrei11
Da, cunosc situatia chiar foarte bine, si atunci ce propui ?
Cel mai logic ar fi lift pentru persoanele in cauză...
Ok, punem treceri din suta in suta de metri, dar oare sunteti de acord ?
Da, cunosc situatia chiar foarte bine, si atunci ce propui ?
Cel mai logic ar fi lift pentru persoanele in cauză...
Ok, punem treceri din suta in suta de metri, dar oare sunteti de acord ?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
TibiV
Ei, nici chiar asa...
Dar doua pasarele cu lifturi ar fi mers.
Desi sunt convins ca lifturile nu ar fi mers decat 30 de zile pe an. In anii buni...
Ei, nici chiar asa...
Dar doua pasarele cu lifturi ar fi mers.
Desi sunt convins ca lifturile nu ar fi mers decat 30 de zile pe an. In anii buni...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
shoppy
Tu ai un fix peste tot sa se puna pasarele, ca sa mearga masinile fara probleme, si sa ajunga la primul semafor unde sa astepte de 5 ori pana sa prinda verde, deci facem orasul masinilor care stau de 5 ori la fiecare semafor iar intre ele dau blana pana la 100 si apoi franeaza la urmatorul semafor la care mai stau si la ala de 5 ori(asta daca ajung pana acolo, ca mai apare unu ca ala de pe Petricani care a prins vreo 120 de i-a rasturnat pe aia de pe contrasens in prima curba), logica de bizon.
Chestia asta este valabila si aici, si la Ciurel, degeaba faci 1km de autostrada daca dai intr-un semafor la care stai de 5 ori ca sa treci, nu rezolvi nimic decat sa te injure pietonii ca esti bizon si sa creezi o falsa parere in mintea soferilor(actuali sau potentiali), altfel in acel 1km poti sa pui lejer 2 treceri si astfel in loc sa stai de 5 ori la semafor stai la fiecare trecere cate odata si apoi la semafor doar de 3 ori, in final 1 + 1 + 3 tot 5 face(daca esti cumva in stare sa calculezi consumul pentru cele 2 situatii atunci sunt interesat sa vad calculele, altfel consideram linistiti ca e tot aia).
Tu ai un fix peste tot sa se puna pasarele, ca sa mearga masinile fara probleme, si sa ajunga la primul semafor unde sa astepte de 5 ori pana sa prinda verde, deci facem orasul masinilor care stau de 5 ori la fiecare semafor iar intre ele dau blana pana la 100 si apoi franeaza la urmatorul semafor la care mai stau si la ala de 5 ori(asta daca ajung pana acolo, ca mai apare unu ca ala de pe Petricani care a prins vreo 120 de i-a rasturnat pe aia de pe contrasens in prima curba), logica de bizon.
Chestia asta este valabila si aici, si la Ciurel, degeaba faci 1km de autostrada daca dai intr-un semafor la care stai de 5 ori ca sa treci, nu rezolvi nimic decat sa te injure pietonii ca esti bizon si sa creezi o falsa parere in mintea soferilor(actuali sau potentiali), altfel in acel 1km poti sa pui lejer 2 treceri si astfel in loc sa stai de 5 ori la semafor stai la fiecare trecere cate odata si apoi la semafor doar de 3 ori, in final 1 + 1 + 3 tot 5 face(daca esti cumva in stare sa calculezi consumul pentru cele 2 situatii atunci sunt interesat sa vad calculele, altfel consideram linistiti ca e tot aia).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Supralargire Sos. Pipera - Tunari
TibiV
"Tu", adica cine ?....
Eu tocmai am spus ca pasarelele alea nu vor fi folosite mai ales de catre cei care din diferite motive se misca cu dificultate... Batrani, bolnavi, mamici care imping carucioare de bebe samd
Lifturile ar putea ajuta, caci scari rulante.... Sa fim seriosi.
shoppy wrote:
Tu ai un fix peste tot sa se puna pasarele...
"Tu", adica cine ?....
Eu tocmai am spus ca pasarelele alea nu vor fi folosite mai ales de catre cei care din diferite motive se misca cu dificultate... Batrani, bolnavi, mamici care imping carucioare de bebe samd
Lifturile ar putea ajuta, caci scari rulante.... Sa fim seriosi.
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options