Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 848381 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
Sunt curios daca cei care au renunțat in acești ani la RATB se gândesc la reintroducerea liniilor, cum ar fi Cornetu (407) sau Zurbaua (421) si daca primăriile care au deja contract cu RATB se gândesc la introducerea mai multor linii spre satele din comuna/orașul respectiv: Chitila (405,423) sau Popesti Leordeni (434).
Am găsit pe net o harta mai veche din vremea in care circulau aproape toate liniile (438 a apărut după, intre București si Bragadiru):
http://1.bp.blogspot.com/_5H5vuWhVKdI/SQoIWr7emAI/AAAAAAAAAto/MjZNWQT9jG4/s1600-h/curse_trasee_preorasenesti_Bucuresti.jpg
Sunt curios daca cei care au renunțat in acești ani la RATB se gândesc la reintroducerea liniilor, cum ar fi Cornetu (407) sau Zurbaua (421) si daca primăriile care au deja contract cu RATB se gândesc la introducerea mai multor linii spre satele din comuna/orașul respectiv: Chitila (405,423) sau Popesti Leordeni (434).
Am găsit pe net o harta mai veche din vremea in care circulau aproape toate liniile (438 a apărut după, intre București si Bragadiru):
http://1.bp.blogspot.com/_5H5vuWhVKdI/SQoIWr7emAI/AAAAAAAAAto/MjZNWQT9jG4/s1600-h/curse_trasee_preorasenesti_Bucuresti.jpg
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
dany
Nu sunt chiar toate, pana prin anul 2000 a mai fost o linie deținuta de Titan si anume 429 Granitul-Belciugatele, era deservita de maxim 2 mașini in timpul saptamâni si una in Weekend. Cert este ca RATB nu va mai fi prezent ca înainte de 2005 in Ilfov, atunci când liniile de azi cu 2-3 ture aveau 4-6 ture sau mai mult(exemple 410-4; 459-5(la un moment dat a fost prelungita pana la Fundeni-Frunzanesti si avea 8 ture);401-4)
Nu sunt chiar toate, pana prin anul 2000 a mai fost o linie deținuta de Titan si anume 429 Granitul-Belciugatele, era deservita de maxim 2 mașini in timpul saptamâni si una in Weekend. Cert este ca RATB nu va mai fi prezent ca înainte de 2005 in Ilfov, atunci când liniile de azi cu 2-3 ture aveau 4-6 ture sau mai mult(exemple 410-4; 459-5(la un moment dat a fost prelungita pana la Fundeni-Frunzanesti si avea 8 ture);401-4)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
In anii 2000 erau mult mult mai multe, pe atunci 4xx nu era o regula, îmi amintesc si acum de linia 346 Granitul-Neferal, mult linii de azi 4xx aveau alta forma: 414 este fosta 154 (a existat si linia 254* RATB Titan - Glincarn, pana nu de mult era o plăcuta pe centura: stația Depozit: Linii:254.466.), 402 fosta 243**, 400 fosta 200 si multe altele.
429, la fel ca si 472 si 407 depășeau granița județului Ilfov, aceasta fiind, daca nu ma înșel, cauza pentru care nu au mai revenit niciodata. 407 de după se oprea in Cornetu!
Acea harta cuprinde majoritatea liniilor care se doresc a fi infiintate de RATB.
_______
*254 linie care provine din fostul 154 si care nu are legătura cu mult mai recenta 254 Bucur Obor- Complex Comercial Niro.
**243 linie care nu are legătura cu actuala linie 243 Cora Pantelimon - Bd. Lacul Tei.
(Acum am o întrebare: Liniile 243, 244 si 245 au aceste numere in contextul existentei liniilor 241 si 242, pentru ca alta logica nu văd?)
In anii 2000 erau mult mult mai multe, pe atunci 4xx nu era o regula, îmi amintesc si acum de linia 346 Granitul-Neferal, mult linii de azi 4xx aveau alta forma: 414 este fosta 154 (a existat si linia 254* RATB Titan - Glincarn, pana nu de mult era o plăcuta pe centura: stația Depozit: Linii:254.466.), 402 fosta 243**, 400 fosta 200 si multe altele.
429, la fel ca si 472 si 407 depășeau granița județului Ilfov, aceasta fiind, daca nu ma înșel, cauza pentru care nu au mai revenit niciodata. 407 de după se oprea in Cornetu!
Acea harta cuprinde majoritatea liniilor care se doresc a fi infiintate de RATB.
_______
*254 linie care provine din fostul 154 si care nu are legătura cu mult mai recenta 254 Bucur Obor- Complex Comercial Niro.
**243 linie care nu are legătura cu actuala linie 243 Cora Pantelimon - Bd. Lacul Tei.
(Acum am o întrebare: Liniile 243, 244 si 245 au aceste numere in contextul existentei liniilor 241 si 242, pentru ca alta logica nu văd?)
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
dany
Sa nu uitam si de 146 si 147, ambele linii deservind comuna Pantelimon . Amintiri de alta data, cu platforma Granitul plină de autobuze
Sa nu uitam si de 146 si 147, ambele linii deservind comuna Pantelimon . Amintiri de alta data, cu platforma Granitul plină de autobuze
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
georgica2704
Altele : 100 Republica- Gara Catelu, 144 Danubiana- Eroii Revolutiei, 150 Vala Oltului- Chitila, 167 Baneasa -Lacul Tei, 152 Chiajna- Lujerului (406 de azi ) 203 si 204 Ghencea - Jilava, 306 Magurele- Pod Eroilor, 153 Republica- Voluntari, 171 actualul 471 , 275 Jilava- Timpuri Noi, 164 actualul 422 si mai erau .
Altele : 100 Republica- Gara Catelu, 144 Danubiana- Eroii Revolutiei, 150 Vala Oltului- Chitila, 167 Baneasa -Lacul Tei, 152 Chiajna- Lujerului (406 de azi ) 203 si 204 Ghencea - Jilava, 306 Magurele- Pod Eroilor, 153 Republica- Voluntari, 171 actualul 471 , 275 Jilava- Timpuri Noi, 164 actualul 422 si mai erau .
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
In Ianuarie 2003, aveam urmatoarele linii cu indicativ urban, dar care efectuau traseu preorasenesc:
100 - Republica - Gara Catelu
144 - Danubiana S.A. - Piata Eroii Revolutiei
146 - Granitul S.A. - Comuna Pantelimon
147 - Granitul S.A. - Ferma pantelimon
150 - Valea Ialoimitei - Chitila
152 - Pasaj Lujerului - Comuna Chiajna
153 - Republica S.A. - Ferma Voluntari
155 - Institutul Oncologic - CFR Centura Afumati
164 - Clabucet - Ferma Chitila
167 - CFR Constanta - Bd. Dimitrie Pompeiu - Sos. Bucuresti-Tunari - Baneasa S.A.
200 - Republica S.A. - Dobroesti
203 - Ghencea - Dumitrana
204 - Ghencea - Sat Alunis, Strada Odai
214- Ghencea - Darasti-Ilfov
243 - Piata Sudului - Agropol S.A.
244 - Piata Sudului - Danubiana
245 - Piata Sudului - IVCO S.A.
252 - Pasaj Lujerului - Comuna Rosu (fara oprire pe traseu)
254 - RATB Titan - Glincarn S.A.
275 - Pod Timpuri Noi - Sos. Giurgiului - Peco Jilava
302 - Dep. Alexandria - SOMIC Bragadiru
306 - Piata Operei - IFA Magurele
346 - Granitul S.A. - Neferal
*stiu ca aparuse la un moment dat si 307 (e trecut inca pe site-ul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti )
Sursa: Ghidul Comercial al Bucurestiului Nr.18 (Ianuarie - Iunie 2003) - se gasea la chioscurile RATB
In Ianuarie 2003, aveam urmatoarele linii cu indicativ urban, dar care efectuau traseu preorasenesc:
100 - Republica - Gara Catelu
144 - Danubiana S.A. - Piata Eroii Revolutiei
146 - Granitul S.A. - Comuna Pantelimon
147 - Granitul S.A. - Ferma pantelimon
150 - Valea Ialoimitei - Chitila
152 - Pasaj Lujerului - Comuna Chiajna
153 - Republica S.A. - Ferma Voluntari
155 - Institutul Oncologic - CFR Centura Afumati
164 - Clabucet - Ferma Chitila
167 - CFR Constanta - Bd. Dimitrie Pompeiu - Sos. Bucuresti-Tunari - Baneasa S.A.
200 - Republica S.A. - Dobroesti
203 - Ghencea - Dumitrana
204 - Ghencea - Sat Alunis, Strada Odai
214- Ghencea - Darasti-Ilfov
243 - Piata Sudului - Agropol S.A.
244 - Piata Sudului - Danubiana
245 - Piata Sudului - IVCO S.A.
252 - Pasaj Lujerului - Comuna Rosu (fara oprire pe traseu)
254 - RATB Titan - Glincarn S.A.
275 - Pod Timpuri Noi - Sos. Giurgiului - Peco Jilava
302 - Dep. Alexandria - SOMIC Bragadiru
306 - Piata Operei - IFA Magurele
346 - Granitul S.A. - Neferal
*stiu ca aparuse la un moment dat si 307 (e trecut inca pe site-ul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti )
Sursa: Ghidul Comercial al Bucurestiului Nr.18 (Ianuarie - Iunie 2003) - se gasea la chioscurile RATB
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
100 nu era doar in București?! Adică avea traseu 95% comun cu actualul 103...
P.S.: M-am înșelat cu 402 era fostul 244 nu 243, si văd ca in ghid nu apare 154.
100 nu era doar in București?! Adică avea traseu 95% comun cu actualul 103...
P.S.: M-am înșelat cu 402 era fostul 244 nu 243, si văd ca in ghid nu apare 154.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
@GPS: Mi-a scapat cu 100. Ma luase valu' ca l-am vazut mai sus la georgica2704 )
@GPS: Mi-a scapat cu 100. Ma luase valu' ca l-am vazut mai sus la georgica2704 )
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
georgica2704
Scuze ca v-am indus in eroare.
Scuze ca v-am indus in eroare.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Sava_6115-6315
Linia 200 mai exista, fiind preluata de dubari, pe traseul Petrom Morarilor - Dobroiesti. Ar fi interesanta si o lista cu liniile preorasenesti preluate de particulari. Ei au preluat si o parte din numerele fostelor linii RATB...
Am mai observat ca anumite trasee sunt facute sub acelasi numar atat de RATB cat si de particulari. In acest sens am luat o teapa acum 2 ani cand asteptam un 422 in Chitila. Au trecut 2 microbuze pana a venit un autobuz RATB.... Deci care mai e logica acestor linii preorasenesti atat timp cat circula execrabil si sunt dublate de particulari?
Linia 200 mai exista, fiind preluata de dubari, pe traseul Petrom Morarilor - Dobroiesti. Ar fi interesanta si o lista cu liniile preorasenesti preluate de particulari. Ei au preluat si o parte din numerele fostelor linii RATB...
Am mai observat ca anumite trasee sunt facute sub acelasi numar atat de RATB cat si de particulari. In acest sens am luat o teapa acum 2 ani cand asteptam un 422 in Chitila. Au trecut 2 microbuze pana a venit un autobuz RATB.... Deci care mai e logica acestor linii preorasenesti atat timp cat circula execrabil si sunt dublate de particulari?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
Victor92
Problema cu dubarii e ca ei nu au un itinerar stabilit, precum exista la RATB. Asa cum ai spus si tu, anumite linii RATB preorasenesti sunt dublate de catre dubarii care cara pana la refuz. Ei oricum stiu la ce ora pleaca autobuzul si vin in statie cu 2-3 minute inainte si ii pescuiesc pe calatori ...
Aceeasi situatie e pe majoritatea liniilor preorasenesti ... As da o lege de i-as zbura cu tot cu dubele lor infecte din preajma Bucurestiului!
Problema cu dubarii e ca ei nu au un itinerar stabilit, precum exista la RATB. Asa cum ai spus si tu, anumite linii RATB preorasenesti sunt dublate de catre dubarii care cara pana la refuz. Ei oricum stiu la ce ora pleaca autobuzul si vin in statie cu 2-3 minute inainte si ii pescuiesc pe calatori ...
Aceeasi situatie e pe majoritatea liniilor preorasenesti ... As da o lege de i-as zbura cu tot cu dubele lor infecte din preajma Bucurestiului!
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
1. 200 exista si la RATB numai ca acum se numește 400. Dubarii au preluat doar numerele vechi. (Exemplu: 154.204.303.etc.)
2. Am auzit azi un domn la Universitate care zicea ca 418 a lăsat mulți oameni la Berceni si ca era foarte plin peronul, deci se pare ca linia are succes.
Deci nu mereu au succes dubele.
P.S.: Scuze pentru repetiție.
1. 200 exista si la RATB numai ca acum se numește 400. Dubarii au preluat doar numerele vechi. (Exemplu: 154.204.303.etc.)
2. Am auzit azi un domn la Universitate care zicea ca 418 a lăsat mulți oameni la Berceni si ca era foarte plin peronul, deci se pare ca linia are succes.
Deci nu mereu au succes dubele.
P.S.: Scuze pentru repetiție.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
andrei11
E bine de siut daca in 418 acela băieţii si-au platit calatoria...
E bine de siut daca in 418 acela băieţii si-au platit calatoria...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele preorășenești ale RATB (4XX)
GPS
Am si eu o întrebare. 431 (fostul 204) nu ajungea tot in Jilava (prin Măgurele). Nu de alta, dar ma gândeam ca va reveni o data cu 425...
Am si eu o întrebare. 431 (fostul 204) nu ajungea tot in Jilava (prin Măgurele). Nu de alta, dar ma gândeam ca va reveni o data cu 425...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination