Topic: Diverse (transporturi, infrastructură, urbanism etc)
690 posts, 197028 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Daca e sa se schimbe procedura, trebuie schimbat contractul cu SMURD/paza. Apoi autorizata noua procedura cu ISU.
Dar nu cred ca se va face asta prea curand. Poate decat tot de la ISU sa vina vreo directiva. Argumentele cu blocarea statiilor sunt bune dar nu stiu daca suficiente.
Daca e sa se schimbe procedura, trebuie schimbat contractul cu SMURD/paza. Apoi autorizata noua procedura cu ISU.
Dar nu cred ca se va face asta prea curand. Poate decat tot de la ISU sa vina vreo directiva. Argumentele cu blocarea statiilor sunt bune dar nu stiu daca suficiente.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Stai sa-si composteze cativa biletul ca au blocat unii statia pentru o bulimica sau drogat lesinat.
Stai sa-si composteze cativa biletul ca au blocat unii statia pentru o bulimica sau drogat lesinat.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
drbm
"Este interzis sa il muti daca nu ai expertiza necesara sa faci asta si doar daca prezinta riscul unei fracturi de os."
Mcosmin... Nu te supăra, dar mai știi alt țesut uman fracturabil?
Soluția o reprezintă cursurile pentru publicul larg de acordare a primului ajutor, luate în serios, nu ca de obicei, în bășcălie atotștiutoare.
"Este interzis sa il muti daca nu ai expertiza necesara sa faci asta si doar daca prezinta riscul unei fracturi de os."
Mcosmin... Nu te supăra, dar mai știi alt țesut uman fracturabil?
Soluția o reprezintă cursurile pentru publicul larg de acordare a primului ajutor, luate în serios, nu ca de obicei, în bășcălie atotștiutoare.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Sper deosebire de alte tesuturi, oasele prezinta cel mai mare risc de pagube colaterale. Riscul nu e in a muta gresit un os fracturat sau de a agrava fractura, ci de a nu reteza un nerv, care poate sa paralizeze persoana respectiva sau care poate declansa un arc reflex.
Alte tesuturi nu prezinta riscul asta. Iar la alte tesuturi nu este intotdeauna evident.
Sper deosebire de alte tesuturi, oasele prezinta cel mai mare risc de pagube colaterale. Riscul nu e in a muta gresit un os fracturat sau de a agrava fractura, ci de a nu reteza un nerv, care poate sa paralizeze persoana respectiva sau care poate declansa un arc reflex.
Alte tesuturi nu prezinta riscul asta. Iar la alte tesuturi nu este intotdeauna evident.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Da, am inteles, gata, lasam lesinatul acolo unde a lesinat, sigilam perimetrul si asteptam juma de ora SMURDUL.
mcosmin, la japonezi cum se procedeaza ? Probabil tot asa ( ? ) numai ca la ei SMURDUL cu siguranta e deja in statie cand lesina respectivul.
________________
Si tot n-am inteles explicit, tu pe unul care a sarit cu masina in Dambovita il lasi sa se inece pe motiv de procedura ?
Da, am inteles, gata, lasam lesinatul acolo unde a lesinat, sigilam perimetrul si asteptam juma de ora SMURDUL.
mcosmin, la japonezi cum se procedeaza ? Probabil tot asa ( ? ) numai ca la ei SMURDUL cu siguranta e deja in statie cand lesina respectivul.
________________
Si tot n-am inteles explicit, tu pe unul care a sarit cu masina in Dambovita il lasi sa se inece pe motiv de procedura ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
1) Nu cred ca e cazul sa insisti cu japonezii. E o foarte mare prostie mitul ca "trenul vine mereu la timp". Aia se aplica doar in situatiile de utilizare normala, iti garantez ca procedura e exact la fel si acolo, nu vine Andrei si-l muta pe lesinat ca sa plece trenul mai repede (poate ala a lesinat ca e un agent chimic in tren si trebuie eliminat). Singura diferenta e ca la ei exista echipe de prim ajutor in toate statiile. La noi nu, pentru ca sistemul medical nu isi permite, avand in vedere criza de personal (ca deh, nenorocitii aia de medici nu merita salarii mai mari, lasa sa se duca in vest/est si sa-i rezolve p-aia mai repede).
https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Japan
https://www.quora.com/Do-trains-ever-run-late-in-Japan
Asa, ca sa terminam cu prostia aia cu Japonia. Ce spui tu este imposibil fizic, numai din cauza faptului ca trenul nu sta mereu acelasi timp in statie, uneori sta mai mult, alteori mai putin, in functie de trafic.
2) Aia este evident o exceptie. Vorbesti de lucruri total diferite. Dar daca tu te crezi suficient de zmeu sa te bagi in apa dupa ala si sa-l mai si scoti (fara instrumente), de ce nu? Este vorba de prioritati, daca este in pericol evident, il muti, daca nu, nu. Salvarea vietii este mai importanta decat paralizarea (da, suna cinic, dar asa e).
Procedura la noi este cat se poate de OK. Daca vreti schimbari de procedura, cred ca trebuie sa discutam si de costuri, atat financiare cat si materiale si umane.
1) Nu cred ca e cazul sa insisti cu japonezii. E o foarte mare prostie mitul ca "trenul vine mereu la timp". Aia se aplica doar in situatiile de utilizare normala, iti garantez ca procedura e exact la fel si acolo, nu vine Andrei si-l muta pe lesinat ca sa plece trenul mai repede (poate ala a lesinat ca e un agent chimic in tren si trebuie eliminat). Singura diferenta e ca la ei exista echipe de prim ajutor in toate statiile. La noi nu, pentru ca sistemul medical nu isi permite, avand in vedere criza de personal (ca deh, nenorocitii aia de medici nu merita salarii mai mari, lasa sa se duca in vest/est si sa-i rezolve p-aia mai repede).
Punctuality
Japanese railways are among the most punctual in the world. The average delay on the Tokaido Shinkansen in fiscal 2012 was only 0.6 minutes.[18] When trains are delayed for as little as five minutes, the conductor makes an announcement apologizing for the delay and the railway company may provide a "delay certificate" (遅延証明書), as no one would expect a train to be this late. Japanese passengers rely heavily on rail transit and take it for granted that trains operate on time. When trains are delayed for an hour or more, it may even appear in the newspaper.[19] However, some argue that railway staff are under too much pressure from the public. These stringent standards are considered contributors to the cause of serious accidents such as the Amagasaki rail crash in 2005.[20]
https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Japan
https://www.quora.com/Do-trains-ever-run-late-in-Japan
Asa, ca sa terminam cu prostia aia cu Japonia. Ce spui tu este imposibil fizic, numai din cauza faptului ca trenul nu sta mereu acelasi timp in statie, uneori sta mai mult, alteori mai putin, in functie de trafic.
2) Aia este evident o exceptie. Vorbesti de lucruri total diferite. Dar daca tu te crezi suficient de zmeu sa te bagi in apa dupa ala si sa-l mai si scoti (fara instrumente), de ce nu? Este vorba de prioritati, daca este in pericol evident, il muti, daca nu, nu. Salvarea vietii este mai importanta decat paralizarea (da, suna cinic, dar asa e).
Procedura la noi este cat se poate de OK. Daca vreti schimbari de procedura, cred ca trebuie sa discutam si de costuri, atat financiare cat si materiale si umane.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
E ok, e ca tine.
Hai sa revenim la topic, discutam la infinitpe acest subiect fara sa rezolvam nimic.
E ok, e ca tine.
Hai sa revenim la topic, discutam la infinitpe acest subiect fara sa rezolvam nimic.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Este evident ca in Japonia s-a inventat agentul chimic care lesina un singur calator dintr-un tren de metrou din Tokyo... Care stim cu totii ca are doar cativa calatori, in rest transporta aer...
mcosmin wrote:
1)
E o foarte mare prostie mitul ca "trenul vine mereu la timp". Aia se aplica doar in situatiile de utilizare normala, iti garantez ca procedura e exact la fel si acolo, nu vine Andrei si-l muta pe lesinat ca sa plece trenul mai repede (poate ala a lesinat ca e un agent chimic in tren si trebuie eliminat)
Este evident ca in Japonia s-a inventat agentul chimic care lesina un singur calator dintr-un tren de metrou din Tokyo... Care stim cu totii ca are doar cativa calatori, in rest transporta aer...
- drbm
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Dar s-au inventat patogeni si agenti chimici care se raspandesc doar prin atingere.
Hahahahah. Hai sa radem...ca e tare amuzanta discutia asta. Sau hai sa folosim capul.
TibiV wrote:mcosmin wrote:
1)
E o foarte mare prostie mitul ca "trenul vine mereu la timp". Aia se aplica doar in situatiile de utilizare normala, iti garantez ca procedura e exact la fel si acolo, nu vine Andrei si-l muta pe lesinat ca sa plece trenul mai repede (poate ala a lesinat ca e un agent chimic in tren si trebuie eliminat)
Este evident ca in Japonia s-a inventat agentul chimic care lesina un singur calator dintr-un tren de metrou din Tokyo... Care stim cu totii ca are doar cativa calatori, in rest transporta aer...
Dar s-au inventat patogeni si agenti chimici care se raspandesc doar prin atingere.
Hahahahah. Hai sa radem...ca e tare amuzanta discutia asta. Sau hai sa folosim capul.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
TibiV
De acord...
Aia care il avem...
Si care nu il folosim doar ca "dop" ca sa nu ne ploua direct in gat...
De acord...
Aia care il avem...
Si care nu il folosim doar ca "dop" ca sa nu ne ploua direct in gat...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
mcosmin
Asta ca sa nu mai insisti aiurea, sa stii ca Japonia chiar a avut un atac chimic la metrou. Exemplul cu agentul chimic l-am luat intentionat.
Asa ca, mai documenteaza-te...
Asta ca sa nu mai insisti aiurea, sa stii ca Japonia chiar a avut un atac chimic la metrou. Exemplul cu agentul chimic l-am luat intentionat.
Asa ca, mai documenteaza-te...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
andrei11
Eu spun ca voit ai deviat de la subiect.
Una e sa-ti fi lesinat o persoana din motive cât de cât << normale >> si alta e sa ai un atac terorist la metrou. Vorbim de lucruri diferite si e bine sa nu facem un ghiveci in speranta ca ceilalti paricipanti la discutii nu se prind.
Tibi ti-a întins o capcană lingvistică pe care n-ai sesizat-o...
Eu spun ca voit ai deviat de la subiect.
Una e sa-ti fi lesinat o persoana din motive cât de cât << normale >> si alta e sa ai un atac terorist la metrou. Vorbim de lucruri diferite si e bine sa nu facem un ghiveci in speranta ca ceilalti paricipanti la discutii nu se prind.
Tibi ti-a întins o capcană lingvistică pe care n-ai sesizat-o...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
mcosmin
Ba sa-mi fie cu iertare, voi ati deviat primii de la subiect.
Ba sa-mi fie cu iertare, voi ati deviat primii de la subiect.
📖 Pagination options