Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 603609 views
📖 Pagination options
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ClaudiuL
A inceput actiunea culoar unic transport in comun intre Aeroport Baneasa si Piata Presei. Au fost montati stalpisori intre prima banda si banda doi. Se complica intrarea in Bucuresti la ore de varf.
Nu am gasit topic culoare unice decat pentru tramvaie. Cer scuze daca exista deja si pentru autobuze.
A inceput actiunea culoar unic transport in comun intre Aeroport Baneasa si Piata Presei. Au fost montati stalpisori intre prima banda si banda doi. Se complica intrarea in Bucuresti la ore de varf.
Nu am gasit topic culoare unice decat pentru tramvaie. Cer scuze daca exista deja si pentru autobuze.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ClaudiuL
Am copiat acolo dar parca era mai bine sa fie acel topic in cadrul Lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii unde exista de altfel si culoarele unice tramvai. In acest caz nu doar au trasat cu vopsea si afecteaza si traficul in general.
Am copiat acolo dar parca era mai bine sa fie acel topic in cadrul Lucrari de modernizare si extindere a infrastructurii unde exista de altfel si culoarele unice tramvai. In acest caz nu doar au trasat cu vopsea si afecteaza si traficul in general.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
O sa facem putina ordine in topicele astea, mersi de sugestie.
O sa facem putina ordine in topicele astea, mersi de sugestie.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
misterr
Un pod din Capitala risca sa se prabuseasca in orice moment. Zilnic, zeci de mii de masini trec pe sub el (VIDEO)
http://vid2.stirileprotv.ro/2017/05/21/61886810-2.mp4
In toata tara, lucrari importante de infrastructura se degradeaza sub ochii autoritatilor.
Podul Constanta din Capitala, pe sub care trec zilnic zeci de mii de masini, se afla si el pe lista. Este atat de degradat incat bucati de beton cad din stalpii de sustinere, dar si din peretii laterali, iar structura a devenit un adevarat pericol pentru oameni. In ultimii 27 de ani, nimeni nu a reparat acest pod.
Podul Constanta care trece peste Calea Grivitei este folosit de trenuri ca sa poata iesi din Capitala spre mare. Stalpii de sustinere sunt erodati pana la structura metalica, iar postamentul in care sunt infipti este si el avariat.
Inginer:"Toata armatura transversala e corodata, armatura longitudinala si ea. Mi-e si frica sa ating. Asta e stratul de acoperire, asta nu e oproblema daca cade, dar tot ce e aici, nu are voie sa fie asa."
Podul Constanta reprezinta un pericol si pentru cei care trec pe sub el, cu masinile.
Viorel Popa, Conferentiar al Facultatii de Constructii: "Astea sunt betoane destul de slabe pentru ca structura este veche, mult sub standardele actuale si din cauza asta sunt si mult mai sensibile. "
Podul Constanta este in raspunderea Cailor Ferate Romane. A intrat acum 8 ani in planurile de modernizare ale institutiei, insa Primaria Capitalei nu a dat autorizatie de constructie.
Iulian Mantescu, liderul Sindicatului Mecanicilor de Locomotiva: "Nu au dat aviz de modernizare a acestui pod pentru ca voiau sa largeasca benzile de circulatie."
Numai ca au trecut 8 ani de la refuz si nici Calea Grivitei nu a fost largita, nici podul nu a fost reparat. Si, mai grav, autoritatile nu au luat masuri pentru a sustine structura podului, ca sa nu se prabuseasca.
Podul Constanta a fost lasat sa se degradeze ani de zile pana cand, a ajuns asa: bucati de beton cad pur si simplu din stalpi si din pereti. Tot de atunci Primaria Bucuresti si Compania de Cai Ferate isi paseaza responsabilitatea de la una la alta.
CFR: "Lucrarile prevazute prin proiect la elementele componente ale podului, nu s-au realizat deoarece nu s-a obtinut autorizatia din partea Primariei Municipiului Bucuresti, care solicita refacerea deschiderii podului si marirea numarului benzilor de circulatie rutiera."
Situatia podului Constanta nu este unica. In toata tara, CFR are in administrare peste 18 mii de poduri si podete peste care trece calea ferata, iar 20 la suta dintre ele au nevoie de reparatii capitale.
Un pod din Capitala risca sa se prabuseasca in orice moment. Zilnic, zeci de mii de masini trec pe sub el (VIDEO)
http://vid2.stirileprotv.ro/2017/05/21/61886810-2.mp4
In toata tara, lucrari importante de infrastructura se degradeaza sub ochii autoritatilor.
Podul Constanta din Capitala, pe sub care trec zilnic zeci de mii de masini, se afla si el pe lista. Este atat de degradat incat bucati de beton cad din stalpii de sustinere, dar si din peretii laterali, iar structura a devenit un adevarat pericol pentru oameni. In ultimii 27 de ani, nimeni nu a reparat acest pod.
Podul Constanta care trece peste Calea Grivitei este folosit de trenuri ca sa poata iesi din Capitala spre mare. Stalpii de sustinere sunt erodati pana la structura metalica, iar postamentul in care sunt infipti este si el avariat.
Inginer:"Toata armatura transversala e corodata, armatura longitudinala si ea. Mi-e si frica sa ating. Asta e stratul de acoperire, asta nu e oproblema daca cade, dar tot ce e aici, nu are voie sa fie asa."
Podul Constanta reprezinta un pericol si pentru cei care trec pe sub el, cu masinile.
Viorel Popa, Conferentiar al Facultatii de Constructii: "Astea sunt betoane destul de slabe pentru ca structura este veche, mult sub standardele actuale si din cauza asta sunt si mult mai sensibile. "
Podul Constanta este in raspunderea Cailor Ferate Romane. A intrat acum 8 ani in planurile de modernizare ale institutiei, insa Primaria Capitalei nu a dat autorizatie de constructie.
Iulian Mantescu, liderul Sindicatului Mecanicilor de Locomotiva: "Nu au dat aviz de modernizare a acestui pod pentru ca voiau sa largeasca benzile de circulatie."
Numai ca au trecut 8 ani de la refuz si nici Calea Grivitei nu a fost largita, nici podul nu a fost reparat. Si, mai grav, autoritatile nu au luat masuri pentru a sustine structura podului, ca sa nu se prabuseasca.
Podul Constanta a fost lasat sa se degradeze ani de zile pana cand, a ajuns asa: bucati de beton cad pur si simplu din stalpi si din pereti. Tot de atunci Primaria Bucuresti si Compania de Cai Ferate isi paseaza responsabilitatea de la una la alta.
CFR: "Lucrarile prevazute prin proiect la elementele componente ale podului, nu s-au realizat deoarece nu s-a obtinut autorizatia din partea Primariei Municipiului Bucuresti, care solicita refacerea deschiderii podului si marirea numarului benzilor de circulatie rutiera."
Situatia podului Constanta nu este unica. In toata tara, CFR are in administrare peste 18 mii de poduri si podete peste care trece calea ferata, iar 20 la suta dintre ele au nevoie de reparatii capitale.
- ByOnu
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
După vacanță o să il aflăm. Mai nou se pare că vacanța este elementul central al planificării in PMB.
După vacanță o să il aflăm. Mai nou se pare că vacanța este elementul central al planificării in PMB.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
PMB zice ca podul este al CFR, si nu avem pe nimeni care sa-si asume o afirmatie cum ca ar fi neconform, ori isi dau numele si o dau dupa tufis ori afirma din anonimat.
Pe CFR ii doare ceva doar daca este restrictie de viteza, viteza maxima acolo este undeva la 80 si este data de curba care este mai incolo deci mai dureaza mult pana cand o sa-si bage CFR restrictie pe podul acela. Mai ales ca CFR tocmai a modernizat bucata acea, are si trafic de marfa, iar pe alternativa(Chitila / Triaj - Mogosoaia - Otopeni - Pasarea adica centura de nord) momentan nu se circula, deci CFR ar trebuii sa abandoneze un segment gata modernizat si sa redeschida un segment inchis doar ca sa faca cineva(nu se stie cine ca PMB nu vor sa faca ei) un pod, sa fiti voi sanatosi pana cand o sa se intample chestia asta.
PMB zice ca podul este al CFR, si nu avem pe nimeni care sa-si asume o afirmatie cum ca ar fi neconform, ori isi dau numele si o dau dupa tufis ori afirma din anonimat.
Pe CFR ii doare ceva doar daca este restrictie de viteza, viteza maxima acolo este undeva la 80 si este data de curba care este mai incolo deci mai dureaza mult pana cand o sa-si bage CFR restrictie pe podul acela. Mai ales ca CFR tocmai a modernizat bucata acea, are si trafic de marfa, iar pe alternativa(Chitila / Triaj - Mogosoaia - Otopeni - Pasarea adica centura de nord) momentan nu se circula, deci CFR ar trebuii sa abandoneze un segment gata modernizat si sa redeschida un segment inchis doar ca sa faca cineva(nu se stie cine ca PMB nu vor sa faca ei) un pod, sa fiti voi sanatosi pana cand o sa se intample chestia asta.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
TibiV
De data asta PMB are dreptate.
Podul este al CFR, si primaria nu are voie nici macar sa se atinga de pod...
De data asta PMB are dreptate.
Podul este al CFR, si primaria nu are voie nici macar sa se atinga de pod...
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
Si atunci cum si când se va lărgi bulevardul acolo? E o gâtuire rușinoasă sub acel pod.
Si atunci cum si când se va lărgi bulevardul acolo? E o gâtuire rușinoasă sub acel pod.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
zapacitu
Gatuirea e aplificata/cauzata de faptul ca pasajul/podul e flancat de intersectii semaforizate. Si nesemaforizate sa fi fost, ca tot aia era. Se vine de pe 2 + 2, se intra pe 1+0.5 pentru a ajunge imediat intr-o intersectie semaforizata. Normal ca e dezastru
Gatuirea e aplificata/cauzata de faptul ca pasajul/podul e flancat de intersectii semaforizate. Si nesemaforizate sa fi fost, ca tot aia era. Se vine de pe 2 + 2, se intra pe 1+0.5 pentru a ajunge imediat intr-o intersectie semaforizata. Normal ca e dezastru
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Cate vreme se permite circulatia pe sina de tramvai gatuirea sunt intersectiile, si daca erau 3 benzi tot blocaj era, drept dovada ca in blocaj(daca nu sunt autobuze sau camioane) se merge pe 3 siruri si sub pod.
Cate vreme se permite circulatia pe sina de tramvai gatuirea sunt intersectiile, si daca erau 3 benzi tot blocaj era, drept dovada ca in blocaj(daca nu sunt autobuze sau camioane) se merge pe 3 siruri si sub pod.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Adrian Rosca
Asteptam cartita de la M6 sa sape fix pe sub pilele pasajului.
Asteptam cartita de la M6 sa sape fix pe sub pilele pasajului.
- TibiV
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination