Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 498216 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
@TibiV
Fara violenta!!
Sa urmarim cum va fi traficul si aglomeratia...
@TibiV
Fara violenta!!
Sa urmarim cum va fi traficul si aglomeratia...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Am trecut si eu coborand de pe Hobanat, nu este asa de rau.
Hai sa-i spunem Giratoriul Gara Otopeni sau Giratoriul Strada Gara Otopeni, ca LukOil-uri sunt multe pe centura.
Am trecut si eu coborand de pe Hobanat, nu este asa de rau.
Hai sa-i spunem Giratoriul Gara Otopeni sau Giratoriul Strada Gara Otopeni, ca LukOil-uri sunt multe pe centura.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Este functional si giratoriul de la fostele alveole. Sub DN1, totul este pregatit pentru noua configuratie: rase fostele insule, asfaltat unde a fost cazul, pregatite foarte multe balize de plastic.
Este functional si giratoriul de la fostele alveole. Sub DN1, totul este pregatit pentru noua configuratie: rase fostele insule, asfaltat unde a fost cazul, pregatite foarte multe balize de plastic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Care este intersectia de la Mobexpert?
abc_XC wrote:
De la 4:40 incepe sa vorbeasca despre DNCB. Intre A1 si DN7 o sa se termine la finalul lunii august 2017. O sa termine si intrarea A3 in Bucuresti, dupa munca va trece personal sa inspecteze seara santierul La 27:45 vorbeste de intersectia de la Mobexpert
Daca cineva considera ca trebuie mutata in topicul "Sa mai si radem..." nu ma supar.
Care este intersectia de la Mobexpert?
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mindmasster
Din spatele pozei vine A3. iNTERSECTIE Petricani cu Fgl.
Din spatele pozei vine A3. iNTERSECTIE Petricani cu Fgl.
122.JPG (89.5 KB; downloaded 6120 times)
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mindmasster
Hello ,
as vrea sa fac si eu o sesizare/sesizari despre aceasta minunata portiune de centura (a1-dn7) care efectiv nu inteleg de ce nu se lucreaza sau de ce nu deschide partial macar.
Unde pot sa scriu o sesizare?
Multumesc,
Hello ,
as vrea sa fac si eu o sesizare/sesizari despre aceasta minunata portiune de centura (a1-dn7) care efectiv nu inteleg de ce nu se lucreaza sau de ce nu deschide partial macar.
Unde pot sa scriu o sesizare?
Multumesc,
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Vezi ca trebuie sa scrii un carnat intreg de legi la inceputul sesizarii ca altfel ajunge direct la gunoi, avem noi un coleg pe aici care se pricepe.
Vezi ca trebuie sa scrii un carnat intreg de legi la inceputul sesizarii ca altfel ajunge direct la gunoi, avem noi un coleg pe aici care se pricepe.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Poftim? Nu sunt in stare sa trieze daca nu le dai cu legea peste bot?
Poftim? Nu sunt in stare sa trieze daca nu le dai cu legea peste bot?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Mai mult decat asta n-ar trebui... http://legislatie.resurse-pentru-democr...4-2001.php
Mai mult decat asta n-ar trebui... http://legislatie.resurse-pentru-democr...4-2001.php
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Ba da, sunt foarte eficienti la triere, te triaza direct la cosul de gunoi.
Ba da, sunt foarte eficienti la triere, te triaza direct la cosul de gunoi.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Zice ministrul transporturilor că s-au deschis pentru trafic încă 7.5 km, de-abia aștept impresii de la fața locului.
Zice ministrul transporturilor că s-au deschis pentru trafic încă 7.5 km, de-abia aștept impresii de la fața locului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Posibil sa fie DN7 - A1, weekendul acesta nu o sa fie reportaj.
Posibil sa fie DN7 - A1, weekendul acesta nu o sa fie reportaj.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
E vorba de portiunea dintre giratoriul de la Remat (Chitila) si cel de la Dragomiresti.
Cateva impresii: se circula la nivel de binder, cu exceptia unei scurte portiuni inainte de Dragomiresti unde s-a asternut strat de uzura, probabil de proba. Marcajele sunt ok, parapetii au catadioptri, in schimb peste tot e limitare la 40, maxim 60 km/h, dar pe care nu o respecta nimeni, evident. In unele din zonele inchise cu balize s-a inceput deja desfacerea vechiului stratului rutier si mai e de lucru in afara carosabilului la scugerile apei pluviale de la rigole. In schimb, inainte de giratoriul Dragomiresti pe directia A1 a crescut foarte mult coada, asa ca pe ansamblu de la Chitila la A1 se face cu max. 5 minute mai putin decat inainte.
S-a redat traficul pe 4 benzi si la intersectia cu strada Industriilor (cea catre Carrefour), lucrarile la podet fiind finalizate si drumul reasfaltat. Sub pasajul de la A1 s-a asfaltat, iar la apeductul de la Chiajna se descarca grinzi si s-a betonat si decofrat culeea dinspre A1, cealalta fiind pe jumatate turnata. In zona dintre apeduct si intersectia catre Chiajna s-a sapat portiunea veche de drum si se lucreaza la stabilizarea terenului cu ciment.
E vorba de portiunea dintre giratoriul de la Remat (Chitila) si cel de la Dragomiresti.
Cateva impresii: se circula la nivel de binder, cu exceptia unei scurte portiuni inainte de Dragomiresti unde s-a asternut strat de uzura, probabil de proba. Marcajele sunt ok, parapetii au catadioptri, in schimb peste tot e limitare la 40, maxim 60 km/h, dar pe care nu o respecta nimeni, evident. In unele din zonele inchise cu balize s-a inceput deja desfacerea vechiului stratului rutier si mai e de lucru in afara carosabilului la scugerile apei pluviale de la rigole. In schimb, inainte de giratoriul Dragomiresti pe directia A1 a crescut foarte mult coada, asa ca pe ansamblu de la Chitila la A1 se face cu max. 5 minute mai putin decat inainte.
S-a redat traficul pe 4 benzi si la intersectia cu strada Industriilor (cea catre Carrefour), lucrarile la podet fiind finalizate si drumul reasfaltat. Sub pasajul de la A1 s-a asfaltat, iar la apeductul de la Chiajna se descarca grinzi si s-a betonat si decofrat culeea dinspre A1, cealalta fiind pe jumatate turnata. In zona dintre apeduct si intersectia catre Chiajna s-a sapat portiunea veche de drum si se lucreaza la stabilizarea terenului cu ciment.
📖 Pagination options