Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1402871 views
📖 Pagination options
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Gurule, pana la urma se baga IVA sau se continua pe ideea prosteasca de a baga BM-uri?
PS: 2+5 nu fac mereu 7, depinde de baza de numarare.
PS2: sunt sigur ca mecanicii de IVA au reflexe de otel si ca un amarat de sistem automat care verifica viteza si face ajustari de cateva sute de ori pe secunda e fumat, la fel cum sunt fumati si inginerii de la Bombardier/Caf/Siemens care se ocupa cu chestia asta de ani de zile.
Nu are rost sa compari sistemul de circulatie la cale libera cu ceva bazat pe blocuri de interlocking,fie ele statice sau dinamice, frana brusca sau "pasii" de care spunea Icee sunt cu totul si cu totul altceva, si trenul nu franeaza complet decat daca blocul urmator e ocupat, altfel merge incet, in "pasi", iar franele vin de la suprareglaj.
Gurule, pana la urma se baga IVA sau se continua pe ideea prosteasca de a baga BM-uri?
PS: 2+5 nu fac mereu 7, depinde de baza de numarare.
PS2: sunt sigur ca mecanicii de IVA au reflexe de otel si ca un amarat de sistem automat care verifica viteza si face ajustari de cateva sute de ori pe secunda e fumat, la fel cum sunt fumati si inginerii de la Bombardier/Caf/Siemens care se ocupa cu chestia asta de ani de zile.
Nu are rost sa compari sistemul de circulatie la cale libera cu ceva bazat pe blocuri de interlocking,fie ele statice sau dinamice, frana brusca sau "pasii" de care spunea Icee sunt cu totul si cu totul altceva, si trenul nu franeaza complet decat daca blocul urmator e ocupat, altfel merge incet, in "pasi", iar franele vin de la suprareglaj.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Am sters tot off topicul de aici. Las o singura observatie, in caz ca mai sunt nedumeriri: siguranta circulatiei nu se face din ochi, nici aproximativ, nici la "merge si asa".
Am sters tot off topicul de aici. Las o singura observatie, in caz ca mai sunt nedumeriri: siguranta circulatiei nu se face din ochi, nici aproximativ, nici la "merge si asa".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
De acord cu tine, dar observ un lucru.
Habar nu am cum s-a intâmplat, dar in final vom avea infrastructura gata pe racordul M5 Dr. Taberei - Eroilor dar nu vom avea in prima faza trenuri compatibile cu infrastructura. Permutarile de trenuri care se vor face o sa aiba drept urmare dereglarea circulatiei si pe M 1 / M 3.
Halal planificare strategică
De acord cu tine, dar observ un lucru.
Habar nu am cum s-a intâmplat, dar in final vom avea infrastructura gata pe racordul M5 Dr. Taberei - Eroilor dar nu vom avea in prima faza trenuri compatibile cu infrastructura. Permutarile de trenuri care se vor face o sa aiba drept urmare dereglarea circulatiei si pe M 1 / M 3.
Halal planificare strategică
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ClaudiuL
De ce sunteti asa de siguri ca va fi gata M5 inainte de a fi livrate noile garnituri ?
De ce sunteti asa de siguri ca va fi gata M5 inainte de a fi livrate noile garnituri ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu suntem foarte-foarte siguri dar tragem nadejde!
Nu suntem foarte-foarte siguri dar tragem nadejde!
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Guru si licitatia aia pentru trenuri cand porneste?
Guru si licitatia aia pentru trenuri cand porneste?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cand se va redacta noul caiet de sarcini...
Cand se va redacta noul caiet de sarcini...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Si pana la urma cum ramane cu M5??
Se da drumu' cu IVA, Bomabardier, Caf, Dacia sau se asteapta trenurile noi?
Si pana la urma cum ramane cu M5??
Se da drumu' cu IVA, Bomabardier, Caf, Dacia sau se asteapta trenurile noi?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ramane cum stiam si banuiam, se da drumul cand e gata, cu ce material rulant om avea la indemana...
Ramane cum stiam si banuiam, se da drumul cand e gata, cu ce material rulant om avea la indemana...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Cand o fi gata o sa ne trezim ca nu avem trenuri, si dupa ce o sa facem rost de trenuri o sa ne trezim ca nu avem semnalizare, sau pe dos .
Cand o fi gata o sa ne trezim ca nu avem trenuri, si dupa ce o sa facem rost de trenuri o sa ne trezim ca nu avem semnalizare, sau pe dos .
- Montania
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Montania
Un mod practic este cu drezine folosite la comun, eventual powered de shefimea metrorex care mai poate da jos din marmida
Un mod practic este cu drezine folosite la comun, eventual powered de shefimea metrorex care mai poate da jos din marmida
- andrei11
-
Posted:
-
- Montania
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Montania
Burdihan, ca sa raman pe aceeasi frecventza .
Burdihan, ca sa raman pe aceeasi frecventza .
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Marmita (cu t, nu cu d) este un termos metalic mare pentru mancare.
In armata se foloseste un model ca un rucsac.
Cu asa ceva s-a tranportat in ultimul secol mancarea la trupele din linia intai...
Iar pe timp de pace la trupele aflate in miscare, in timpul aplicatiilor.
Asa arata marmita cu care m-am intalnit personal in tinerete, in timpul efectuarii stagiului militar...
Intra in ea 20 de litri de ciorba sau fasole la cazan sau...
Cam cat sa ajunga unui pluton.
Dar este nevoie de 2 marmite sa le dai si ciorba si felul doi...
Iar dupa 2-3 km devine a naibii de grea...
Am gasit imaginea pe Okazii.ro, unde se poate cumpara cu 300 de lei.
Mai au ina una, dar mai uzata, la 175 de lei.... Doritori ?...
In jargon se foloseste si pentru stomac: "bag la marmita", tot asa cum se spune "bag la ghiozdan"...
Marmita (cu t, nu cu d) este un termos metalic mare pentru mancare.
In armata se foloseste un model ca un rucsac.
Cu asa ceva s-a tranportat in ultimul secol mancarea la trupele din linia intai...
Iar pe timp de pace la trupele aflate in miscare, in timpul aplicatiilor.
Asa arata marmita cu care m-am intalnit personal in tinerete, in timpul efectuarii stagiului militar...
Marmita militara 1 OLX.jpg (242.11 KB; downloaded 2080 times)
Intra in ea 20 de litri de ciorba sau fasole la cazan sau...
Cam cat sa ajunga unui pluton.
Dar este nevoie de 2 marmite sa le dai si ciorba si felul doi...
Iar dupa 2-3 km devine a naibii de grea...
Marmita militara 2 OLX.jpg (238.28 KB; downloaded 2080 times)
Am gasit imaginea pe Okazii.ro, unde se poate cumpara cu 300 de lei.
Mai au ina una, dar mai uzata, la 175 de lei.... Doritori ?...
In jargon se foloseste si pentru stomac: "bag la marmita", tot asa cum se spune "bag la ghiozdan"...
📖 Pagination options