Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4149 posts, 1038520 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 297
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Pai daca pe garcea nu-l deranjeaza ca aia de pe breteaua cu intermitent blocheaza intersectia si aia de pe 3 benzi de la stop nu se clintesc, asta e.

Sau poti sa o iei pe Unirii, chiar daca stai 10 min de la Constitutiei pana la Piata Unirii, esti sigur ca treci, mai ales daca la Consitutiei te bagi in fata pe banda 3 sau prin parcare chiar s-ar putea sa scapi mai ieftin. Lafel, treaba subtire pentru garcea ca se taie continua si se iese din parcare pe unde o fii sau ca se face dreapta de pe banda 3 cu obligatoriu inainte.

Ideea e ca in configuratia actuala tot Iuliu Maniu se varsa in Splai la Cotroceni, deci ori ca vii pana la Cotroceni pe Iuliu Maniu ori ca vii pe Cirel - A1, daca ai ajuns la Cotroceni nu mai conteaza cum ai venit. Dar, venind de pe Ciurel - A1 e posibil ca la Ciurel sau la Grozavesti sa faci stanga si sa iei alt drum spre Centru, deci e posibil ca Splaiul sa se mai elibereze spre Centru.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului cornel001

"Dar, venind de pe Ciurel - A1 e posibil ca la Ciurel sau la Grozavesti sa faci stanga si sa iei alt drum spre Centru, deci e posibil ca Splaiul sa se mai elibereze spre Centru."
Asta zic si eu, cu precizarea ca nu tre neaparat s-o iei spre Centru. Poate unii au treaba in Giulesti, altii pe la Victoriei, altii prin Floreasca... iar Centura cand va fi gata cu tot cu legaturi ii va prelua pe cei care au treaba prin Baneasa, sau Pipera, sau la sud spre Dr Taberei , Ghencea...
Sau te refereai la cei care oricum o luau spre centru pe Splai... da...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Goldmund

Draga @shoppy,
daca doar cateva procente "gandesc"ca tine,ce crezi ca se intampla pe "ocolirea"data de tine?Aici e vorba de dopuri serioase...Eu conduc cu placere prin Bucuresti(vara,in concediu!)si tot observ
1-toti circula cum au invatat
2-liniile alea de demarcatie intre benzile de circulatie nu prea sunt respectate
3-multi sunt stressati si fac greseli"la nervi",conduc agresiv
4-sunt multe masini,e aglomeratie,chiar si cand prietenii din Bucuresti imi spun :"sa vezi cum e cand se intorc cu totii din concedii".
5-toti(care cunosc orasul) incearca sa ocoleasca ambuteiajele,provocand -normal!-alte ambuteiaje...
De aceea,macar acum e cazul ca cineva sa gandeasca si la ceva poduri peste Dambovita care sa treaca si peste Splai(fie "Unirii",fie "Independentei")Bineinteles ca nu e nevoie de poduri ca peste Canalul Dunarea-Marea Neagra(!),ci poduri urbane,simple... ;)
O prietena de familie am adus-o cu noi sa vada Romania si ne-a spus ca pentru nimic in lume nu ar conduce prin Bucuresti-eu,din contra,ma destind...,sunt de "aici"si cunosc Bucurestiul destul de bine.Lucrarile acestea (Pasajul Basarab,alte pasaje,tuneluri)vor aduce un plus de civilizatie rutiera-nu stiu cat de eficace vor fi,daca nu exista un plan unitar,de ex. la "Leul"trebuia inceput deja...ceva
-Inelul Capitalei duce spre Leul si nu pe Milea

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DeSimon

Pentru toti cei care cred ca pasajele subterane sau supraterane (doamne de unde au gasit acest nume, pasaj suprateran, in alte tari le cheama pur si simplu POD  :lol: ) in incita orasului rezolva circulatia, uitativa la tarile din Vest care au facut asa ceva, acum vor sa le desfinteze. Ca un exemplu concret, la Paris au facut un fel de semi-autostrada pe malul Senei, iar acum vor sa o desfinteze si sa o foloseasca ca un loc de plimbare pentru pietoni. Parisul in niciun caz nu este orasul cu cele mai multe autostrazi in centru, insa este singurul care cunosc bine. Orasele din vest au gresit, si ele, insa noi vrem neaparat sa facem aceleasi greseli, cand putem sa ne inspiram ca sa NU le facem.

Singura autostrada ce putem face este o centura ocolitoare, destul de indepartata de centrul orasului, prin zone unde nu locuiesc prea multi oameni si care nu prea sunt atractive. Adica, ma repet, soseaua noastra de centura putem si trebuie sa o transformam intr-o autostrada de 2-3 benzi/sens !
Sigur ca daca se facea centura, soseaua Virtutii n-ar mai fi aglumerata de toti cei de pe A1. Daca exista un transport public decent (a se citi metrou) in Drumul Taberei, sigur ca Virtutii nu mai prindea toti aia din Drumul Taberei care merg spre nord.

In sfarsit, stiu ca din pacate toate astea sunt SF pentru Bucuresti, orasul european unde in 2010 tot nu s-a inteles ca banii trebuie investiti la greu intr-o centura autostradala si intr-o retea de metrou cat mai dezvoltata, ci se prefera construirea a pasaje aiuritoare care aduc circulatia auto in centrul orasului, precum Basarab, Ciurel-A1, sau toate alea de pe DN1 (inclusiv PPL).

Cu respect,  :)
DeSimon

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului sss

De Simon, ca sa te zgandar si eu putin, exista si variante mai proaste de cheltuit banii nostri decat pasajele si strapungerile: taman ieri a declarat Dr.Mengele ca nu-i bai daca bocul n-a mai dat bani la Stadion, ca da Primaria lui personala, din banii nostri desigur, redirectionandu-i de la alte proiecte.

Sunt mandru sa finantez din banii mei tribune in care sa-si pomeneasca mamele si mortii toti gibonii, decat sa-i bagam in strazi si strapungeri inutile!  :mrgreen:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Parisul e cu 100 de ani inaintea Bucurestiului la infrastructura si poate scoate oricand la bataie retelele M, Rer si T ca alternative, la noi alternative pauza.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Goldmund

Pot sa inchida parizienii ce vor ei(pe malul Senei presupun ca vor inchide o "stradutza"pentru a atrage inca 10 milioane de turisti"romantici"/an!Exagerez,dac cam asa stau lucrurile).
Din pacate nu mai pot fi de acord cu ultima postare a lui @de Simon,pe care odata l-am...laudat.
In orasele mari vor fi milioane de masini(electrice sau nu)care vor circula prin aceste megapolisuri.Unii au realizat o plasa de poduri,pasaje si intersectii pe mai multe nivele,altii abia acum si le construiesc-aici nu este in nici un caz vorba de "repetarea unor greseli"(doar pentru ca unii nu le-au facut concomitent cu altii-vor exista mereu decalaje,diferente intre tari,regiuni,chiar orase din aceeasi regiune!)ACEASTA este pur si simplu parte din dezvoltarea oraselor mari."Parizienii "pot sa ne spuna cati km de metrou si trenuri care intra pe sub Paris are orasul acesta si tot exista autobuze,chiar si un tram.,dar mai ales milioane de automobilisti...Nimeni-nici chiar comunismul!-nu a putut stopa individualitatea-fecare om alege cu ce ajunge undeva...Nu putem sa obligam oamenii cu ce ajung la un magazin,cu ce calatoresc la un sfarsit de saptamana,cu ce calatoresc spre servici sau vizite-nici UE nu va putea da "directive"in acest sens.Pentru "automobilisti "trebuie facut mai mult in Bucuresti.Asta nu inseamna ca Bucurestiul nu are nevoie imperioasa de cel putin patru/cinci magistrale noi de metrou,de moi rame pt. tramvaiul-"metrou usor,etc..
Cineva crede ca o Sosea de Centura trebuie construita la zeci de km departare de oras(pentru cine?)eu cred opusul,fiecare crede ceva.Sa vedem ce este realizabil,ce vor construi acum in Bucuresti specialistii,responsabilii.Noi ne dam cu parerea.In Stuttgart s-a aprobat constructia unui tunel rutier lung de 2 km,care va trece pe sub Zoo si care va face legatura cu un alt tunel si sosea rapida,toate aproape de centru!Fiecare oras are o alta dezvoltare,dar aici,in "tara specialistilor"sa spun din start ca,ce nu am facut eu, e greseala lor care nu trebuie repetata...Eu ma uit si la alte orase(in München exista un inel rutier f. aproape de centru -la care inca mai vor cateva noi tuneluri!-si(in sfrasit)o "Centura"pe trei benzi/sens,pe alocuri pe patru benzi/sens!!A99
http://de.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_99
daca astia au gresit si mai "gresesc"...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului cornel001

Pai aici e cuvantul cheie, in apropiere de centru fac pasaje subterane/tuneluri, nu pasaje supraterane.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DeSimon

Sa stiti in primul rand ca eu nu vreau sa fac cearta cu nimeni, doar sa discutam ideile noastre  :)
@ goldmund : Nu e problema de a fi de acord cu mine sau nu, putem fi de acord pe unele puncte iar pe altele nu. Defapt pentru a fi sincer eu in general nu prea sunt de acord cu tine, insa asta nu-l intereseaza pe nimeni. Nu vreau sau intru in discutii gen "membrul x are intotdeauna dreptate, iar y spune timpenii", insa am o parere personala despre asta (citesc absolut tot forumul, care defapt este extrem de interesant).

Fiecare cu parerea lui, putem fi de acord pe anumite puncte iar pe altele nu, eu nu caut cearta in niciun fel  :P

Pentru a reveni la subiect : cineva are noutati despre acesta lucrare ? Tare mi e ca aici au adus cateva utilaje, au taiat cativa copaci dar lucrarea serioasa va incepe doar... "mai incolo"  :lol:  cum s-a mai vazut.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

Goldmund, sunt de acord cu ce ai spus mai sus, cu 2 precizari:
Goldmund wrote:
Nu putem sa obligam oamenii cu ce ajung la un magazin,cu ce calatoresc la un sfarsit de saptamana,cu ce calatoresc spre servici sau vizite-nici UE nu va putea da "directive"in acest sens.Pentru "automobilisti "trebuie facut mai mult in Bucuresti.Asta nu inseamna ca Bucurestiul nu are nevoie imperioasa de cel putin patru/cinci magistrale noi de metrou,de moi rame pt. tramvaiul-"metrou usor,etc..
Sigur ca nu putem obliga poporul cu ce sa calatoreasca. Dar problema este capacitatea de preluare a arterelor rutiere (de orice natura ar fi ele) care e limitata. E adevarat ca daca spunem ca "occidentul a facut o eroare ca a construit autostrazi" punem problema gresit. Sunt de acord cu Goldmund ca nu e vorba de o eroare, ci de faptul ca aceste proiecte la momentul cand au fost construite au rezolvat problemele de trafic deoarece cererea de transport creste mai lent decat capacitatea rutiera suplimentara oferita de aceste proiecte. Dar este perfect adevarat ca pe termen lung, constructia de autostrazi in detrimentul altor forme de transport de mare capacitate (in speta tramvai, metrou, tren suburban etc..) este complet nesustenabila fiindca pe masura ce orasul se dezvolta devine din ce in ce mai dificil sa construiesti noi artere rutiere sau sa le largesti pe cele existente din cauza lipsei de spatiu fizic si al exproprierilor prea scumpe care ar fi necesare (sau chiar imposibil de realizat in unele cazuri).

De aceea in timp e nevoie sa pui accent pe transport in comun, mai ales in zonele centrale sau in cele in care constructia de drumuri e dificila, din cauza impactului negativ asupra zonelor traversate. Si asta e problema mare la Bucuresti: intr-un oras sufocat de masini, incercam sa aducem si mai multe masini in centru fara a oferi o alternativa viabila de transport in comun. E usor de observat ca in aceasta ultima privinta nu se intreprinde mai nimic concret, cel putin in momentul de fata. Deci degeaba construim drumuri. Iar cele 4-5 linii noi de metrou de care vorbesti, poate sunt necesare, dar eu nu cred ca le mai apuc, si cred ca asta e valabil pentru toata lumea de pe acest forum.

Goldmund wrote:
Sa vedem ce este realizabil,ce vor construi acum in Bucuresti specialistii,responsabilii.Noi ne dam cu parerea.
Primul lucru pe care il inveti in aceasta meserie este ca "specialistii" nu fac ce "e necesar" ci trebuie sa danseze dupa cum le canta politicienii. Valabil in imensa majoritate a cazurilor, in toata lumea, nu numai la noi. Asta e cheia, fiindca nici un mare proiect de infrastructura nu se poate realiza fara sprijin politic, indiferent de ce zic "specialistii", care oricum in cele mai multe cazuri fac studiile in asa fel incat concluziile lor sa coincida cu interesele de moment ale acelorasi politicieni. Bineinteles ca la noi, problema e exacerbata de faptul ca nimeni nu face proiecte pentru mai mult de 4 ani, fiindca s-ar putea sa culeaga altii roadele si de aceea cam tot ce inseamna arhitectura si plan urbanistic a fost facut cu picioarele, ca sa fie, ca sa iasa aparent frumos si astfel arhitectul sa-si cumpere dreptul la emigrare stim noi pe unde, asta pana prin anii '80. Din pacate, asta e situatia.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Goldmund

O iau intr-o ordine a raspunsurilor:
@Cornel 001,
de acord,in centrul oraselor europene nu vine nimeni pe ideea unui "Pasaj Basarab".E adevarat,Parisul,Bruxelles si alte orase mari au o serie de strazi rapide care taie centrul,dar doar prin tuneluri.Iar daca nu e posibil nici un tunel,lasi strada asa cum este,sau chiar o transformi in "zona pietonala"cum s-a mai inatmplat in centrul oraselor europene...
@De Simon,
as fi ultimul care ar insulta pe cineva pentru alte parere decat ale mele-daca te-am suparat cu ceva,te rog,spune-mi :!: (n-am scris aici niciodata ca cineva spune tampenii,decat poate tampenii politice-dar aici nu e cazul,aici e un forum pentru fanii infrastructurii)Ai dreptate,ne spunem doar parerile si mai scriem ce stim ca au facut altii mai bine...
@Dominatrix,
de asta am si scris
specialistii si...responsabilii-daca politicienii se simt,ne vor face viata mai usoara si ii vor lasa pe specialisti sa faca proiectele si sa construiasca ce e necesar pt. tara...
Eu gasesc ca singurii care au dezvoltat ceva in detrimentul formelor de transport in comun au fost americanii.Exista orase americane care se bazeaza doar pe masina si au f. putin transport in comun(unele exceptii intaresc regula),insa orasele europene au o structura unitara,cu un trasport in comun f. dezvoltat,dar si o infrastructura rutiera pe masura.Eu despre aceste orase as vrea sa vorbesc pentru ca si orasele noastre seamana cel mai mult cu ...orasele europene,iar densitatea loc/km.p.este asemanatoare.De aceea merg pe ideea ca ce au facut altii mai rapid,trebuie si noi sa facem-si oricum,baietii astia din UE ;) ne obliga la autobuze cu podea joasa,scari coborate(s-au si cumparat pt. Bucuresti si alte orase!)deci ne obliga la un anumit standard european-la fel si cu poluarea oraselor,statii de epurarea apei,samd.Cumva,UE ne mai introduce inca o data in Club,dar si politicienii trebuie sa-si faca temele,dupa cum ai zis si tu

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Ce zici tu este o problema de arhitectura, noi discutam problema de urbanism.
In tarile civilizate prevederile de urbanism/ecologie sunt atat de stricte incat la autostrada trebuie sa faci tunel in loc de debleu chiar si in mijlocul campului, deci ce sa mai vorbim de orase.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Ma indoiesc ca mai multe poduri pot sa streseze in asa hal locuitorii oraselor incat sa cada in depresii. Hai sa fim seriosi ! Marii destepti occidentali cand au avut dreptate, cand au scos metroul la nivelul etajului 1 in Paris si New York sau cand au interzis podurile ? E o mare pacaleala la mijloc, voi nu vedeti ? Daca podurile te arunca in cea mai cruda depresie marii destepti occidentali ar trebui sa ingroape cele 2 metrouri. Sau la San Francisco sa se darame pur si simplu celebrul pod si sa se faca un tunel pe sub estuar. Mai slabiti-ma cu citatele acestea destepte din "lumea civilizata". Sa stiti ca un pod streseaza indiferent cand este facut, sec XVIII sau sec XXI. Suna mai mult a legea lui Morphi Daca nu mai avem nimic de facut, trebuie sa inventam ceva ca sa vada lumea ca lucram.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului DeSimon

Cand vad asa ceva... in sfarsit  :roll:
New York-ul nu are nicio legatura, este America, adica totul este diferit, un mod de viata diferit, oamenii gandesc altfel, acolo masina personala face legea, nu se poate compara cu Europa.
Cat despre Paris, oras pe care il cunosc foarte bine, metrou in mod suprateran este pe ~15 km, din 214 km de retea. Cand noi vom avea un metrou comparabil la cel din Paris, vom reconsidera situatia. In Paris, nu exista practic niciun pasaj suprateran de circulatie auto, deci nu este decat metroul. Metroul nu genereaza polutie, insa ok face destul zgomot. Acum si in Paris s-ar vrea sa nu mai existe metrou in suprateran. Deci daca ne lom dupa tine, occidentalii au gresit, si noi trebuie neaparat sa gresim si noi ?

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 297
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use