Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 498169 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Daca admitem ca nu s-a atacat pe nicaieri pe teren expropriat, atunci singura zona neatacata este intre podul peste apeduct si pasajul pest CF la Chiajna, oricum nu inteleg ce vor sa faca acolo, poate un nou giratoriu, poate chiar a reusit americanu' sa blocheze lucrarea.
SniperGuy wrote:
Centura Bucureşti: o nouă amânare la lucrările între Chitila şi Chiajna, din cauza unor exproprieri
Centura Bucureşti, una dintre cele mai aglomerate şosele din ţară, trebuia să fie deschisă circulaţiei la 4 benzi încă de anul trecut pe secţiunea dintre A1 (Chiajna) şi DN7 (Chitila), potrivit fostului şef de la Drumuri. Dar, din cauza unor probleme nerezolvate cu exproprierile, lucrările ar putea fi gata abia în noiembrie, după şase ani de la demararea proiectului.
...
Lucrările pe acest sector sunt blocate în diferite poziţii kilometrice din cauza refuzului unor proprietari persoane fizice/juridice de a elibera amplasamentele.
Mai exact, este vorba de km 64+100, unde este necesară demolarea imbobilelor unor persoane fizice, dar şi executarea proprietarului Petrotrans, care deţine în zonă conducte petroliere.
Dacă în cazul Petrotrans a fost obţinută o sentinţă judecătorească de declanşare a executării silite ce urma să fie pusă în aplicare chiar de luna trecută, în cazul persoanelor fizice, evacuarea şi demolarea imobilelor este estimată în al doilea trimestru.
"În trimestrul II 2017 se va demara procedura de evacuare şi demolare imobile expropriate conform HG 304/2016 şi Deciziei de expropriere nr. 441/2016", se arată în documentul citat.
O altă problemă este la km 61+400, unde există o proprietate a distribuitorului de hârtie Europapier, parte a grupului austriac cu acelaşi nume. În acest caz, se estimează că până pe 31 august va fi emisă Hotărârea de Guvern pentru declanşarea procedurilor de expropriere şi Decizia de expropriere şi va fi notificat proprietarul Europapier în vederea eliberării amplasamentului.
Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. http://www.economica.net/centura-bucure...z4aA3KUn6W
...
Is this for real? Eu stiam ca se rezolvasera problemele cu exproprierile.
Sursa:
http://www.economica.net/centura-bucure...34033.html
Daca admitem ca nu s-a atacat pe nicaieri pe teren expropriat, atunci singura zona neatacata este intre podul peste apeduct si pasajul pest CF la Chiajna, oricum nu inteleg ce vor sa faca acolo, poate un nou giratoriu, poate chiar a reusit americanu' sa blocheze lucrarea.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mindmasster
Hai ca o sa mergem din giratoriu in giratoriu. Mi - am pierdut orice speranta sa mai vad pe aceasta o intersectie pe 3 nivele .
Hai ca o sa mergem din giratoriu in giratoriu. Mi - am pierdut orice speranta sa mai vad pe aceasta o intersectie pe 3 nivele .
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
rocklee a pus doar linkul, pun eu si textul si mai ales POZELE !...
(Ultimul paragraf, italic, se traduce oare prin "ce tampiti am fost de nu ne-am gandit de la inceput la asta..." ?!?!...)
Pozele afereante:
Daca topicul nu este potrivit, rog moderatorii sa il mute...
PS
"Obițnuirea participanților la trafic..." este de la ei... Nu am vrut sa alterez continutul comunicatului....
rocklee wrote:
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-07042017-0#/5
rocklee a pus doar linkul, pun eu si textul si mai ales POZELE !...
Sensurile giratorii din zona Pasajului Otopeni vor elimina blocajele de pe Centura București
07.04.2017
Proiectul propus de CNAIR SA și avizat de Inspectoratul General al Poliției Române elimină toate virajele de stânga. Acest lucru a fost necesar ca urmare a depășirii capacității de circulație a intersecției, situație care se constată în prezent prin cozi interminabile la intrările în intersecție.
În afara eliminării acestui efect direct al depășirii capacității de circulație a intersecției se introduc la nivelul acesteia inclusiv măsuri suplimentare de creștere a siguranței circulației prin eliminarea unor puncte de conflict aferente virajului la stânga.
De asemnea, prin soluția nouă care presupune o creștere a capacității de circulație se obțin efecte pozitive pentru toți participanții la trafic. Unul dintre acestea este reprezentat de fluidizarea circulației și implicit a timpului petrecut în trafic.
Proiectul presupune următoarele lucrări de execuție:
- Lucrări de execuție în vederea reamenajării intersecției existente de sub Pasajul Otopeni;
Configurația intersecției propuse spre implementare în zona de sub Pasajul de la Otopeni păstrează în cea mai mare parte configurația existentă, asigurându-se astfel, inclusiv ușurinta la implementare și asigurarea unui confort optim la nivelul conducătorilor auto pe parcursul lucrărilor de execuție. Astfel, ambele bretele care deservesc accesul spre și dinspre DN 1, își mențin sensurile de mers, singura modificare fiind practic interzicerea virajului la stânga și amenajarea în acest sens a intersecției.
- Lucrări de execuție în vederea transformării punctelor de întoarcere existente în sens giratoriu, respectiv circulație în regim de sens giratoriu pe Centura București, la km 1+277, la intersecția cu Strada Drumul Gării (zona Lukoil la sfârșitul Rampei Podului Hobanat dinspre Tunari) și la km 69+031, aproximativ 2950 m față de pasajul Otopeni de pe DN1, spre Mogoșoaia;
Transformarea punctului de întoarcere existent de la km 1+277 (sfârșit rampă pod hobanat dinspre Tunari), în sens giratoriu rezolvă inclusiv problema accesibilității pentru zona deservită de acesta. Se păstrează scopul inițial pentru care a fost realizat, respectiv punct de întoarcere.
Transformarea punctului de întoarcere existent de la km 69+031, aproximativ 2950 m față de pasajul Otopeni de pe DN1, spre Mogoșoaia într-o zonă cu circulație în regim de sens giratoriu cu păstrarea scopului inițial pentru care a fost realizat respectiv punct de întoarcere.
Lucrările de execuție presupun totodată amplasarea de parapet prefabricat din beton tip New Jersey (separatori de sens) în axa drumului de Centură. Aceste lucrări vor fi executate pe toată lungimea sectorului de Centură delimitat de cele două puncte existente de întoarcere și transformate în sensuri giratorii definitive.
Acest proiect a fost demarat în anul 2015, avizat în iulie 2016, iar execuția sa a început anul acesta din fondurile de invesții ale CNAIR SA. Acest contract este derulat de Direcția Regională de Drumuri și Poduri București.
Informații suplimentare:
Implementarea soluției proiectate se va realiza etapizat:
- Etapa 1. Obițnuirea participanților la trafic cu noua sistematizare a circulației prin realizarea unor lucrări temporare, de mică anvergură și cu costuri reduse, prin amplasarea unor parapete de tip New Jersey de plastic. Acești parapeți vor fi montați astfel încât participanții la trafic să fie deja obisnuiți cu noua sistematizare a circulației la momentul implementării lucrărilor de execuție finale. Această soluție de implementare la nivel etapizat s-a decis de comun acord cu Inspectoratul General al Poliției Române. Lucrările aferente etapei 1 se vor finaliza la sfârșitul acestei luni;
- Etapa 2. Realizarea lucrărilor de execuție în vederea implementării soluției finale de amenajare. Soluția definitivă urmează să fie implementată în cursul anului 2017
Până în prezent pentru amenajarea intersecției în soluție provizorie au fost dezafectate unele insule de sub pasaj, a fost turnat stratul de legătură și urmează să fie turnat stratul de uzură.
Avantajele dupa implementare a Proiectului.
Ø Creșterea capacității de circulație pe Centura București, în general și în mod specific în zona de implementare a proiectului. Această creștere prezintă efecte pozitive inclusiv la nivel de fluidizare a circulatiei și timpi de așteptare;
Ø Creșterea gradului de siguranță a circulației ;
Ø Se îmbunătățeste accesul spre și dinspre zona proiectului;
Ø Introduce efecte pozitive la nivel de mediu prin scăderea volumului de noxe eliminat de vehiculele iî așteptare la intrarea în intersecție.
Este o percepție "nerealistă" că vehiculele ce execută acum virajul la stânga vor parcurge distanțe suplimentare față de situația existentă și că astfel vor consuma mai mult carburant. În soluția actuală, pe parcursul orelor de varf aferente unei zile sunt momente în care capacitatea de circulație este depășită și efectele acesteia prin creearea de cozi de mașini în asteptare la intrarea în intersecție, timpii de acces în vederea execuției virajului la stânga sunt mari, iar emisiile de noxe la ralanti sunt mult mai mari decât la o viteză de mers normală de cca 50-60 km /h. În același timp dacă se iau în considerare și timpii de așteptare pentru ceilalți participanți la trafic, timpi de asteptare ce sunt generați de blocajele în trafic ce apar în prezent, consumurile de carburanți în staționare, pentru cca 80% din trafic, sunt semnificativ mai mari decât ipoteticul consum de carburant suplimentar în trafic (maxim 20% din total).
Pentru relația de stânga aferentă sensului Tunari - București avem o distanță suplimentară de parcurs de aproximativ 700 de m. Această distanță poate fi parcursă intr-un timp de aproximativ 2 minute, mult sub timpii de așteptare care sunt pe parcursul orelor de vârf de ordinul zecilor de minute.
Pentru relația de stânga aferentă sensului Bucurețti - Mogoșoaia avem o distanță suplimentară de parcurs de aproximativ 2500 de m. Această distanță poate fi parcursă într-un timp de aproximativ 5.5 minute, mult sub timpii de așteptare care sunt pe parcursul orelor de vârf, de ordinul zecilor de minute.
(Ultimul paragraf, italic, se traduce oare prin "ce tampiti am fost de nu ne-am gandit de la inceput la asta..." ?!?!...)
Pozele afereante:
1.jpg (85.06 KB; downloaded 5959 times)
2.jpg (47.61 KB; downloaded 5949 times)
3.jpg (66.56 KB; downloaded 5952 times)
Daca topicul nu este potrivit, rog moderatorii sa il mute...
PS
"Obițnuirea participanților la trafic..." este de la ei... Nu am vrut sa alterez continutul comunicatului....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Observatie :
Este o solutie penibilă. Solutia adevarata o s-o dezvolt la sectiunea << Nord >>
Observatie :
Este o solutie penibilă. Solutia adevarata o s-o dezvolt la sectiunea << Nord >>
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Mai exista undeva prin Europa centuri de orașe așa mare cu giratorii? Eu nu am văzut. Centurile au pasaje denivelate și se merge in regim de autostrada. La noi... Evul mediu. Sa pui stop pe centura sau treceri de pietoni...
Mai exista undeva prin Europa centuri de orașe așa mare cu giratorii? Eu nu am văzut. Centurile au pasaje denivelate și se merge in regim de autostrada. La noi... Evul mediu. Sa pui stop pe centura sau treceri de pietoni...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
De citit si observatia lui Goldmund de aici.
De citit si observatia lui Goldmund de aici.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Ce vad eu interesant este ca dispar "la alveole".
Sau:
"Un coleg ne spune daca avem control la alvele?"
Fericirea transportatorilor.
Asta daca am indentificat corect pozitia giratoriului dinspre Mogosoaia.
Ce vad eu interesant este ca dispar "la alveole".
Sau:
"Un coleg ne spune daca avem control la alvele?"
Fericirea transportatorilor.
Asta daca am indentificat corect pozitia giratoriului dinspre Mogosoaia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Lasa ca ramane la bazine si la parcarea de pamant, o sa apara altceva .
Lasa ca ramane la bazine si la parcarea de pamant, o sa apara altceva .
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Da da... Si la Hornbach, Lukoil parasit...
Da da... Si la Hornbach, Lukoil parasit...
- architengi
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
architengi
Am citit asta scris de Catalin Drula (nu stiu cine este, cica deputat)... lucrurile cu Centura se misca groaznic, de necrezut.
In Bulgaria, in jurul Sofiei, centura are 3 benzi pe sens, la Budapesta chiar si 4 benzi pe sens.
http://www.cristianghinea.ro/policy-paper/centura-bucurestiului-solutia-usr/
Am citit asta scris de Catalin Drula (nu stiu cine este, cica deputat)... lucrurile cu Centura se misca groaznic, de necrezut.
In Bulgaria, in jurul Sofiei, centura are 3 benzi pe sens, la Budapesta chiar si 4 benzi pe sens.
http://www.cristianghinea.ro/policy-paper/centura-bucurestiului-solutia-usr/
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Bleah ! Vorbăraie la greu, cum ar veni gargară. Singurul adevar spus acolo este ca intersectiile au fost proiectate prost. Da se putea spune intr-un rând. Si articolul contine si unele greseli, intersectia DNCB / DN 1 nu e la nivel. Am citit tot articolul, e politic 100 %. Altceva. Cine vine cu bani de acasă să se inscrie la cuvânt.
Bleah ! Vorbăraie la greu, cum ar veni gargară. Singurul adevar spus acolo este ca intersectiile au fost proiectate prost. Da se putea spune intr-un rând. Si articolul contine si unele greseli, intersectia DNCB / DN 1 nu e la nivel. Am citit tot articolul, e politic 100 %. Altceva. Cine vine cu bani de acasă să se inscrie la cuvânt.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danutzu_2910
Pana ne hotarâm noi, aici pe forum, cum sa facem centura, autoritatile au "activat" giratoriul de la Lukoil.
Aflam asta dintr-o postare de pe o retea de socilalizare.... (cum le place unora sa zica... )
https://www.facebook.com/groups/WazeRom...778542329/
Probabil este funcional si restul planului...
Pana ne hotarâm noi, aici pe forum, cum sa facem centura, autoritatile au "activat" giratoriul de la Lukoil.
Aflam asta dintr-o postare de pe o retea de socilalizare.... (cum le place unora sa zica... )
https://www.facebook.com/groups/WazeRom...778542329/
Probabil este funcional si restul planului...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Inca un mare kk pe centura...
Te doare mintea...
Inca un mare kk pe centura...
Te doare mintea...
📖 Pagination options