MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 524303 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 107 108 109 110 111 112 113  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa andrei11

mcosmin wrote:
Probabil ca in era IVA ajuta si la evitarea franelor induse de indusi.

Dacă ajungi sa te frâneze indusul e cazul sa vinzi seminte ( de dovleac ) in spate la Obor.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Ceasul a fost si pentru calatori pentru ca se facea multa propaganda cu intervalul de succedere la 2 sau 3min, se presupunea ca toata lumea stie ca metroul merge la 3min deci daca pe ceas vedeai 2min era clar ca metroul vine peste 1min.
Sigur ca este mai usor sa ai un ceas care se reseteaza la 0 si apoi se incrementeaza, altfel daca sa spunem ca frecventa este de 3min si ai ceasul care se reseteaza la 3min si decrementeaza atunci daca schimbi frecventa la 4min trebuie sa te duci pe teren sa schimbi toate ceasurile.

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Doar pe M4 este vizibil faptul ca s-au deschis 2 statii in plus.

Probabil va ramane asa pana pun dimetronicul.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului misterr

Adică e un fel de „probe cu călători”, ca atunci cînd s-a inaugurat tronsonul Semănătoarea - Timpuri Noi?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Nu, probele s-au facut ca la carte fara calatori...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Se chinuie sa se sincronizeze cu pendula, si daca se defecteaza o rama iese distractie maxima.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Asa e cand mergi la minimul necesar, nu ai toate 'redundantele'...dar raman la punctul meu ferm de vedere, o investitie se degradeaza doar a paguba stand nefolosita si consuma bani degeaba in starea de 'conserva', orice alta optiune 'lucrativa' e preferabila...si nu e o decizie tampita sau iresponsabila, din contra...
Ia luati in considerare ca ar fi o uzina nu o cale de transport, cum ati proceda ca 'investitori' ce va aflati  (ca e vorba de o investitie publica facuta in fond si la urma urmei pe banii din contributiile voastre) daca ati putea pune in functiune o linie de productie cum ati proceda?...ati spune nuuu, ca nu sunt inca indeplinite conditiile pentru atingerea capacitatilor maxime proiectate???
Ei, fiti pentru o secunda capitalisti si puneti-va in scaunul corespunzator...sunt tare curios ce decizie ati lua?...intrebarea e retorica, e o problema cu mutare obligata, ca la sah si mat in trei miscari...nu va mai lasati indusi in eroare de aberatiile unor asa-zisi jurnalisti in cautare doar de scandal si de carcoteli aberante...
:bere:
Si inca o problema ce denota lipsa crunta de 'diplomatie' si totala neam-prostie cu care nu ezitam sa ne dam in petec...desi ne pretindem isteti si mult mai inteligenti ca bulgarii...
Cu sprijinul cui am avut finantarea necesara punerii in functiune?
Pe cine am invitat politicos la inaugurare din partea forurilor europene finantatoare???
Si ne mai miram ca 'aia ne trateaza' cum ne trateaza si pe buna dreptate...cand noi ii tratam  cu desconsiderare totala...dar stam cu mana intinsa la cerseala, la derogari si la milogeala...
:popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

:oops:
Good point !...  
V-am luat banii, "manca-vash"... Acum mars de aici !
:oops:
Foarte, foarte urat.
Nu trebuia sa le zici "saru'mana".
Da'  macar multumesc ca mi-ai dat banii pentru "chestia asta", ar fi fost macar decent....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Nici macar asta, nu indemnam la 'umilinta' nejustificata si la mers in genunchi si in patru labe, ci de a impartasi bucuria unei realizari impreuna cu TOTI cei ce au pus umarul, si fara niciun echivoc si cu justificata mandrie nationala ca realizarea e covarsitor romaneasca...si asta nu ar deranja pe nimeni din comunitatea europeana ai carei membri cu drepturi depline si indatoriri egale suntem...din contra...am fi avut ocazia sa demonstram ca stim sa ne comportam civilizat intr-un club select din care ne-am dorit sa facem parte...
Si nu degeaba am facut referire la bulgarii cu ceafa groasa, aia cand au finalizat o lucrare de metrou la Sofia au invitat la inaugurare oficialii europeni de la cel mai inalt nivel!!!...si respectivii au si onorat prompt INVITATIA!
Niste tampiti ce judeca doar cu creierul mic bulgarii astia in comparatie cu noi, nu sunt in stare sa tina 'coada pe sus', nu-i asa???
:oops:
P.S.
Am tot editat si reeditat mesajul pentru ca era vorba de o chestiune mai spinoasa si mai delicata si nu as fi dorit sa fiu inteles gresit...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

:oops:
Cam asa...

Desi am impresia ca si "astia de la UE" au renuntat de mult la orice "cerinta" cand este vorba de Romania...
"Nu mai spuneti ca ati luat banii de la noi.... Nunai LUATI-II, fir-ar ai naibii de bani !"

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului uvictor

@shoppy: de dimineata se defectase o rama fix in statie la 1Mai. Distractie maxima...

 



Re: Stiri si articole din presa SniperGuy

sab wrote:
http://m.digi24.ro/stiri/actualitate/soc ... l-702064
Metroul bucureştean se mişcă greu nu doar în privinţa investiţiilor, ci şi a timpului de deplasare.


Mie personal mi se pare o stire demna de Haznaua 3 si Libertatea...

Si eu cu bicicleta merg mai repede decat orice mijloc de transport in comun in oras... so? :?:

 


Go to page:  1  ... 107 108 109 110 111 112 113  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433592 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use