Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522536 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Normal...cineva nu a performat!
Dar mai dezbatem subiectul si ai sa te convingi ca e asa cum am zis...
Cat priveste arhitectii fac treaba buna doar atunci cand comanditarul e om destept nu [bip]...ca sa nu ma exprim indecent ori ofensator
Arhitectul, daca rahat comanzi, cu perje ti-l livreaza si invelit in poleiala aurita...
Vrei un exemplu concret?...atunci ne hlizim de exemplu la hidoseniile bastanilor din Timisoara...si sa stii ca arhitectii care le-au facut proiectele sunt supertalentati ca nu oricine poate inveli in foita aurita asemenea aberatii de neamu' prost...
Normal...cineva nu a performat!
Dar mai dezbatem subiectul si ai sa te convingi ca e asa cum am zis...
Cat priveste arhitectii fac treaba buna doar atunci cand comanditarul e om destept nu [bip]...ca sa nu ma exprim indecent ori ofensator
Arhitectul, daca rahat comanzi, cu perje ti-l livreaza si invelit in poleiala aurita...
Vrei un exemplu concret?...atunci ne hlizim de exemplu la hidoseniile bastanilor din Timisoara...si sa stii ca arhitectii care le-au facut proiectele sunt supertalentati ca nu oricine poate inveli in foita aurita asemenea aberatii de neamu' prost...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Adrian, este un asemenea "haloimas" astazi pe M4 ca nu mai reusesc sa gasesc lucruri...
Dar stiu ca ai spus undeva ca transbordarea de la Basilescu te va "tine" tot in masina...
Iar acum trebuie sa recunosc ca nu mai stiu unde ai scris...
Nu mai stiu nici unde am scris eu...
Anyway...
Am indus lumea in eroare...
Bazat pe cele 2 calatorii de astazi ale mele.
Prima (Laminorului-Straulesti) pe firul 2, a doua (Straulesti-Laminorului-Basilescu -> Laminorului) pe firul 1...
Am gresit profund !...
Filmarea lui macheta arata clar ca se circula pe ambele fire pana in Basilescu...
Si trenurile care vin pe firul 2 intra in Basilescu tot pe firul 2...
Deci trenurile care vin de la GdN intra alternativ la linia 1 sau la linia 2...
Si atunci, ai dreptate...
De ce naiba asa ?!?!...
Filmarile si pozele arata clar ca exista suficiente macaze "X" ca sa nu faci "pendula" decat la ultima interstatie...
Ciudat...
(Intrebati "face-a-face" si "off the record", si mecanicii trenurilor au spus ceva de genul "probabil conducerea Metrorex a decis asa pentru ca... bla-bla... )
Bine, asta este mai mult o intrebare retorica, cu un raspuns relativ simplu...
Pentru ca Dimetronic...
PS
Vizionand filmarea lui macheta, m-am tot intrebat cum de nu apar nicaieri, nici macar ca un "cap in multime"...
Dupa 10 minute m-am calmat...
M-a surprins "in toata splendoarea" (singur, nu in multime... ) cand ma intorceam de la pozatul macazelor de la Laromet...
Adrian, este un asemenea "haloimas" astazi pe M4 ca nu mai reusesc sa gasesc lucruri...
Dar stiu ca ai spus undeva ca transbordarea de la Basilescu te va "tine" tot in masina...
Iar acum trebuie sa recunosc ca nu mai stiu unde ai scris...
Nu mai stiu nici unde am scris eu...
Anyway...
Am indus lumea in eroare...
Bazat pe cele 2 calatorii de astazi ale mele.
Prima (Laminorului-Straulesti) pe firul 2, a doua (Straulesti-Laminorului-Basilescu -> Laminorului) pe firul 1...
TibiV wrote:
Se circulă pe ambele fire între Straulesti şi Laminorului şi pe firul 1 de acolo la Basilescu...
Am gresit profund !...
Filmarea lui macheta arata clar ca se circula pe ambele fire pana in Basilescu...
Si trenurile care vin pe firul 2 intra in Basilescu tot pe firul 2...
Deci trenurile care vin de la GdN intra alternativ la linia 1 sau la linia 2...
Si atunci, ai dreptate...
De ce naiba asa ?!?!...
Filmarile si pozele arata clar ca exista suficiente macaze "X" ca sa nu faci "pendula" decat la ultima interstatie...
Ciudat...
(Intrebati "face-a-face" si "off the record", si mecanicii trenurilor au spus ceva de genul "probabil conducerea Metrorex a decis asa pentru ca... bla-bla... )
Bine, asta este mai mult o intrebare retorica, cu un raspuns relativ simplu...
Pentru ca Dimetronic...
PS
Vizionand filmarea lui macheta, m-am tot intrebat cum de nu apar nicaieri, nici macar ca un "cap in multime"...
Dupa 10 minute m-am calmat...
M-a surprins "in toata splendoarea" (singur, nu in multime... ) cand ma intorceam de la pozatul macazelor de la Laromet...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu te impacienta, a facut Andrei11 un pic de ordine...
O noapte buna va doresc si un weekend linistit!
P.S.
M-am recunoscut si eu in cateva imagini in pofida bulibaselii asa ca dovada ca am fost si eu pe acolo exista!
Toate cele bune sa se Adune!
Se va rezolva si cu Dimetronicu' si o sa uitam de transbordari din pendula in pendula si circulat 'pe falsa'...
Nu te impacienta, a facut Andrei11 un pic de ordine...
O noapte buna va doresc si un weekend linistit!
P.S.
M-am recunoscut si eu in cateva imagini in pofida bulibaselii asa ca dovada ca am fost si eu pe acolo exista!
Toate cele bune sa se Adune!
Se va rezolva si cu Dimetronicu' si o sa uitam de transbordari din pendula in pendula si circulat 'pe falsa'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ba chiar te-ai si ciocnit cu mecanicul ( ajutor )...
TibiV wrote:
Vizionand filamre lui macheta, m-am tot intrebat cum de nu apar nicaieri, nici macar ca un "cap in multime"...
3-31-2017 5-55-45 PM.jpg (217.67 KB; downloaded 2060 times)
Ba chiar te-ai si ciocnit cu mecanicul ( ajutor )...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Recunosc, fiecare dintre noi (mecanicul si cu mine...) eram ocupaţi cu altceva....
Recunosc, fiecare dintre noi (mecanicul si cu mine...) eram ocupaţi cu altceva....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Eu tot n-am inteles de ce s-a inaugurat acum si nu dupa montarea Dimetronicului...Daca mai asteptam pana-n Iulie / August care era problema ? Macar stiam ceva, ne alegeam cu o inaugurare normala...Asa a fost o inaugurare trasa de par...Parerea mea.
Eu tot n-am inteles de ce s-a inaugurat acum si nu dupa montarea Dimetronicului...Daca mai asteptam pana-n Iulie / August care era problema ? Macar stiam ceva, ne alegeam cu o inaugurare normala...Asa a fost o inaugurare trasa de par...Parerea mea.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Pai atunci poate eram in concediu...
Mrex ne-au facut un favor...
Au inaugurat cand era disponibil numarul maxim de forumisti MU...
andrei11 wrote:
Daca mai asteptam pana-n Iulie / August care era problema ?
Pai atunci poate eram in concediu...
Mrex ne-au facut un favor...
Au inaugurat cand era disponibil numarul maxim de forumisti MU...
- Trole
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Trole
Așa este. Traseul dat ca exemplu a fost anume studiat. Pot spune că am avut noroc, pentru că atăt la plecarea de la Grigorescu, cât și la transbordarea de la Dristor, timpul de așteptare până la plecarea trenului a fost de doar un minut. Într-un caz nefericit sau în zilele nelucrătoare durata transbordării crește simțitor. Acesta e un aspect la care exploatarea metroului trebuie să lucreze atent.
În plus, transbordarea de la Parc Bazilescu mai adaugă un timp mort nedorit. Pentru cei care vin dinspre centură, este în continuare recomandabil să facă transbordarea direct la Bazilescu.
subway guru wrote:
Nu e deloc rau pentru un parcurs atat de lung si cu atatea transbordari...
Din ce spui ar fi cam 33min calatorie si cam 10min transbordare [...]
Așa este. Traseul dat ca exemplu a fost anume studiat. Pot spune că am avut noroc, pentru că atăt la plecarea de la Grigorescu, cât și la transbordarea de la Dristor, timpul de așteptare până la plecarea trenului a fost de doar un minut. Într-un caz nefericit sau în zilele nelucrătoare durata transbordării crește simțitor. Acesta e un aspect la care exploatarea metroului trebuie să lucreze atent.
În plus, transbordarea de la Parc Bazilescu mai adaugă un timp mort nedorit. Pentru cei care vin dinspre centură, este în continuare recomandabil să facă transbordarea direct la Bazilescu.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Zic, nu dau cu parul. Nu s-ar putea muta transbordarea la 1 Mai in loc de Bazilescu? Astfel cei din Bucurestii Noi ar ajunge macar la un punct de interes in zona.
Zic, nu dau cu parul. Nu s-ar putea muta transbordarea la 1 Mai in loc de Bazilescu? Astfel cei din Bucurestii Noi ar ajunge macar la un punct de interes in zona.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Sa zici ca inaugurezi in decembrie, dupa care, neavand aprobarile in regula sa amani 3 luni mai tarziu, si cu toata aceasta intarziere sa circuli in sistem de avarie nu e deloc ok. Au avut tot timpul sa instaleze Dimetronic-ul.
Si intr-adevar, sintagma "merge si-asa" e in constitutie.
Ne-am invatat sa acceptam orice mizerie si asta nu e deloc bine.
Sa zici ca inaugurezi in decembrie, dupa care, neavand aprobarile in regula sa amani 3 luni mai tarziu, si cu toata aceasta intarziere sa circuli in sistem de avarie nu e deloc ok. Au avut tot timpul sa instaleze Dimetronic-ul.
Si intr-adevar, sintagma "merge si-asa" e in constitutie.
Ne-am invatat sa acceptam orice mizerie si asta nu e deloc bine.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Nu este trasa de par absolut de loc. Se circula cu metroul cu o transbordare in plus. In doua trei luni pana la instalarea Dimetronic proiectul incepe sa-si arate roadele, incepe amortizarea investitiei. Cui nu-i place nu merge. Asa putem spune si de pasajul de la Sudului, ca daca nu sunt gata si pasajele pietonale sa nu-i dea drumul nici la cel auto.
andrei11 wrote:
Eu tot n-am inteles de ce s-a inaugurat acum si nu dupa montarea Dimetronicului...Daca mai asteptam pana-n Iulie / August care era problema ? Macar stiam ceva, ne alegeam cu o inaugurare normala...Asa a fost o inaugurare trasa de par...Parerea mea.
Nu este trasa de par absolut de loc. Se circula cu metroul cu o transbordare in plus. In doua trei luni pana la instalarea Dimetronic proiectul incepe sa-si arate roadele, incepe amortizarea investitiei. Cui nu-i place nu merge. Asa putem spune si de pasajul de la Sudului, ca daca nu sunt gata si pasajele pietonale sa nu-i dea drumul nici la cel auto.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Dupa atatea critici(unele fondate, altele dupa principiul "Gica contra") pot spune ca ma bucur din departari pentru cele doua statii de metrou.
Cea mai mare dezamagire a mea in privinta metroului a fost cand am coborat in subteranul metroului din Paris :
zgomotos(in comparatie cu metroul usor din Stuttgart, lumi diferenta), aer greu, statii urate, trenuri urate. Dar ce m-a impresionat atunci(1984) a fost densitatea statiilor din centrul Parisului, practic turistul are la cel mult 200m distanta o statie de metrou! Cred ca asta este cel mai mare lucru pentru un oras mare, pentru cetateni, pentru turisti...
Ce mi-a placut in filmul de mai jos a fost un dialog intre calatori, cand doamna afla ca trenul se opreste la urmatoarea statie "Staulesti", intreaba:"si dupa aceea? Schimbam alt metrou?" - ca la Paris....De aceea fiecare statie de metrou noua este f. importanta, un nou inceput pentru alte proiecte...
https://www.youtube.com/watch?v=uC4Mw1NR0ko
Dupa atatea critici(unele fondate, altele dupa principiul "Gica contra") pot spune ca ma bucur din departari pentru cele doua statii de metrou.
Cea mai mare dezamagire a mea in privinta metroului a fost cand am coborat in subteranul metroului din Paris :
zgomotos(in comparatie cu metroul usor din Stuttgart, lumi diferenta), aer greu, statii urate, trenuri urate. Dar ce m-a impresionat atunci(1984) a fost densitatea statiilor din centrul Parisului, practic turistul are la cel mult 200m distanta o statie de metrou! Cred ca asta este cel mai mare lucru pentru un oras mare, pentru cetateni, pentru turisti...
Ce mi-a placut in filmul de mai jos a fost un dialog intre calatori, cand doamna afla ca trenul se opreste la urmatoarea statie "Staulesti", intreaba:"si dupa aceea? Schimbam alt metrou?" - ca la Paris....De aceea fiecare statie de metrou noua este f. importanta, un nou inceput pentru alte proiecte...
https://www.youtube.com/watch?v=uC4Mw1NR0ko
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Robert24
Info proaspete de la Andrei11.
In acest moment pe M4 se circula de la GdN la 1Mai. Apoi transbordare intr-o pendula 1 Mai - Bazilescu. Apoi ALTA transbordare intr-o alta pendula Bazilescu - Straulesti.
Jenant!!!
Info proaspete de la Andrei11.
In acest moment pe M4 se circula de la GdN la 1Mai. Apoi transbordare intr-o pendula 1 Mai - Bazilescu. Apoi ALTA transbordare intr-o alta pendula Bazilescu - Straulesti.
Jenant!!!
- SniperGuy
-
Posted:
-
📖 Pagination options