Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524145 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ce vrei sa spui, ca esti prea 'abscons' pentru intelectul meu dupa atatea zile de stress...
Adrian Rosca wrote:
^^Da, de la o vreme, proiectantii nostri s-au indragostit de Omeras
Ce vrei sa spui, ca esti prea 'abscons' pentru intelectul meu dupa atatea zile de stress...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
"Emaillierte Fassadenpaneele kommen bei Bau- und Modernisierungsmaßnahmen in U-Bahn-Stationen, Straßentunneln, Unterführungen, Flughäfen, an Hausfassaden und zahlreichen anderen Orten zum Einsatz. Dabei bewährt sich vor allem die Langlebigkeit und Beständigkeit der emaillierten Fassadenelemente, die nicht brennbar, äußerst kratzbeständig und leicht zu reinigen sind. Darüber hinaus weisen sie einen hohen Graffitischutz auf."
Suna cunoscut?
"Emaillierte Fassadenpaneele kommen bei Bau- und Modernisierungsmaßnahmen in U-Bahn-Stationen, Straßentunneln, Unterführungen, Flughäfen, an Hausfassaden und zahlreichen anderen Orten zum Einsatz. Dabei bewährt sich vor allem die Langlebigkeit und Beständigkeit der emaillierten Fassadenelemente, die nicht brennbar, äußerst kratzbeständig und leicht zu reinigen sind. Darüber hinaus weisen sie einen hohen Graffitischutz auf."
Suna cunoscut?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Dar pre limba lui Eminescu cum ar fi?
Ca n-am niciun chef sa citesc Mein Kampf in originel
Dar pre limba lui Eminescu cum ar fi?
Ca n-am niciun chef sa citesc Mein Kampf in originel
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Poftiti va rog:
"PANOURI DIN OTEL EMAILAT VITRIFIAT OMERAS
Panourile tip caseta cu 4 laturi (grosime variabila a casetei in functie de aplicatie) sunt produse din tabla de otel (cf. EN 10209, grad DC03ED potrivit BS EN 10027-1) de grosime 1,5 mm (la cerere se pot respecta si alte specificatii), acoperita cu 1 – 2 straturi de email vitrifiat (in functie de culoarea, opacitatea si gradul de luciu dorit; procedeu electrostatic umed) de grosime 100-150 microni fiecare.
Aceste panouri tip caseta – de diferite dimensiuni, forme si culori – pot fi plane (planeitatea se asigura prin ranforsare cu diverse materiale cu diferite clase de rezistenta la foc) sau curbe (inclusiv stalpi; ranforsarea nu mai este necesara; antifonate). Panourile pot fi plane pline (cu ranforsare) sau plane perforate (fara ranforsare)."
http://www.gibb.ro/referinte-romania/
Poftiti va rog:
"PANOURI DIN OTEL EMAILAT VITRIFIAT OMERAS
Panourile tip caseta cu 4 laturi (grosime variabila a casetei in functie de aplicatie) sunt produse din tabla de otel (cf. EN 10209, grad DC03ED potrivit BS EN 10027-1) de grosime 1,5 mm (la cerere se pot respecta si alte specificatii), acoperita cu 1 – 2 straturi de email vitrifiat (in functie de culoarea, opacitatea si gradul de luciu dorit; procedeu electrostatic umed) de grosime 100-150 microni fiecare.
Aceste panouri tip caseta – de diferite dimensiuni, forme si culori – pot fi plane (planeitatea se asigura prin ranforsare cu diverse materiale cu diferite clase de rezistenta la foc) sau curbe (inclusiv stalpi; ranforsarea nu mai este necesara; antifonate). Panourile pot fi plane pline (cu ranforsare) sau plane perforate (fara ranforsare)."
http://www.gibb.ro/referinte-romania/
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Multzam
Si....care ar fi schepsisul? Ca se lauda Aia?
Sau ca e calitate germana, dupa retete hopfenkonig?
Iar proiectantii nostri au interdictie absoluta in a indica un anume producator, gasirea unui furnizor e treaba antreprenorilor, treaba proiectantului e doar sa precizeze cu claritate si fara dubii cerintele, normativele si standardele...
Ti-am zis mai inainte ca semnatura e 'un grup de comunisti cinstiti' si nu de capitalisti murdari cum incerci matale sa insinuezi in virtutea sarcinilor tale de serviciu primite de la imperialistii globalisti...
Astazi poti sa torni si o tona de vitriol pe mine, sunt absolut imun...de maine om trai si om vedea!
Multzam
Si....care ar fi schepsisul? Ca se lauda Aia?
Sau ca e calitate germana, dupa retete hopfenkonig?
Iar proiectantii nostri au interdictie absoluta in a indica un anume producator, gasirea unui furnizor e treaba antreprenorilor, treaba proiectantului e doar sa precizeze cu claritate si fara dubii cerintele, normativele si standardele...
Ti-am zis mai inainte ca semnatura e 'un grup de comunisti cinstiti' si nu de capitalisti murdari cum incerci matale sa insinuezi in virtutea sarcinilor tale de serviciu primite de la imperialistii globalisti...
Astazi poti sa torni si o tona de vitriol pe mine, sunt absolut imun...de maine om trai si om vedea!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
M4 / 6 este claraceeasi mâncare de peşte...
Ce intelegi prin finalizarea lui M 6 ? Otopeni - GdN sau Otopeni - Gara Progresu ( Jilava ).
subway guru wrote:
Pe M4 schimbari 'justificate' tehnico-economic nu au de ce sa se produca decat la finalizarea M6
M4 / 6 este claraceeasi mâncare de peşte...
Ce intelegi prin finalizarea lui M 6 ? Otopeni - GdN sau Otopeni - Gara Progresu ( Jilava ).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
Eu doar un lucru am de spus. Nu e cel mai bun, dar ce poți face. Dintre toate trenurile cu care am mers azi singurele rame cu hărți actualizate erau cele doua TEM care asigurau pendula. Iar daca nu știai de pendula, mai departe de Bazilescu nu ajungeai. In schimb cei de pe pendula anunțau in continuu, un lucru bun, "pentru continuarea călătoriei luați trenul de la linia vecina din stația Parc Bazilescu".
Pendula e din cauza circulației la cale liberă....
Eu doar un lucru am de spus. Nu e cel mai bun, dar ce poți face. Dintre toate trenurile cu care am mers azi singurele rame cu hărți actualizate erau cele doua TEM care asigurau pendula. Iar daca nu știai de pendula, mai departe de Bazilescu nu ajungeai. In schimb cei de pe pendula anunțau in continuu, un lucru bun, "pentru continuarea călătoriei luați trenul de la linia vecina din stația Parc Bazilescu".
Pendula e din cauza circulației la cale liberă....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
@Adi Rosca
Si daca doresti pot sa-ti spun si care ar fi parerea mea personala despre finisajele nenecesare, dar tare m-as teme ca iscam niste maree tzunamice
@Adi Rosca
Si daca doresti pot sa-ti spun si care ar fi parerea mea personala despre finisajele nenecesare, dar tare m-as teme ca iscam niste maree tzunamice
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Otopeni-1Mai
Si se avanseaza si in directia asta ca mai sunt si pe traseul asta destule mici buturugi de desradacinat pana la avea cale libera, dar cu perseverenta, inteligenta si rabdare se inlatura din drum si astea
andrei11 wrote:subway guru wrote:
Pe M4 schimbari 'justificate' tehnico-economic nu au de ce sa se produca decat la finalizarea M6
M4 / 6 este claraceeasi mâncare de peşte...
Ce intelegi prin finalizarea lui M 6 ? Otopeni - GdN sau Otopeni - Gara Progresu ( Jilava ).
Otopeni-1Mai
Si se avanseaza si in directia asta ca mai sunt si pe traseul asta destule mici buturugi de desradacinat pana la avea cale libera, dar cu perseverenta, inteligenta si rabdare se inlatura din drum si astea
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Finisajele celor doua statii sunt de buna calitate, nimic de zis. Mi se pare insa socanta diferenta de aspect dintre ele si 1 Mai, Grivitei si GdN2... Ma gandesc ca macar atunci cand se face M6 sa se intervina la ele.
Finisajele celor doua statii sunt de buna calitate, nimic de zis. Mi se pare insa socanta diferenta de aspect dintre ele si 1 Mai, Grivitei si GdN2... Ma gandesc ca macar atunci cand se face M6 sa se intervina la ele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Adica Otopeni - GdN 2.
Nu prea vad nici un tren venind de la Otopeni sa intoarca la 1 Mai...
Ok, pe foaia de hârtie nu prea imi pasa cum o sa fie, dar in practica vor fi doua trasee :
GdN - Straulesti.
si
GdN - Otopeni. ( Nu stiu daca toate metrourile vor ajunge la aeroport ).
Adica Otopeni - GdN 2.
Nu prea vad nici un tren venind de la Otopeni sa intoarca la 1 Mai...
Ok, pe foaia de hârtie nu prea imi pasa cum o sa fie, dar in practica vor fi doua trasee :
GdN - Straulesti.
si
GdN - Otopeni. ( Nu stiu daca toate metrourile vor ajunge la aeroport ).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Adi,
Alea sunt marca secolul (ori mileniul) trecut dar 'conceptual' sunt mai moderne si mai indraznete!
Realizarea lasa de dorit...
Adi,
Alea sunt marca secolul (ori mileniul) trecut dar 'conceptual' sunt mai moderne si mai indraznete!
Realizarea lasa de dorit...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Constat ca multa lume e inca confuza cu chestia asta care e cam la mintea cocosului, va fi o magistrala de la Gara pan' la moara cu ramificatie, una spre aeroport, cealalta la strand
andrei11 wrote:
:lol:
Adica Otopeni - GdN 2.
Nu prea vad nici un tren venind de la Otopeni sa intoarca la 1 Mai...
Ok, pe foaia de hârtie nu prea imi pasa cum o sa fie, dar in practica vor fi doua trasee :
GdN - Straulesti.
si
GdN - Otopeni. ( Nu stiu daca toate metrourile vor ajunge la aeroport ).
Constat ca multa lume e inca confuza cu chestia asta care e cam la mintea cocosului, va fi o magistrala de la Gara pan' la moara cu ramificatie, una spre aeroport, cealalta la strand
📖 Pagination options