Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522378 views
📖 Pagination options
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
satanistu
voiam una de colectie.. pacat.. multumesc mult oricum pentru poze
voiam una de colectie.. pacat.. multumesc mult oricum pentru poze
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
George, culmea e ca ceea ce spun baietii aia 'la misto' are si un strop de adevar involuntar!
George wrote:
http://www.timesnewroman.ro/life-death/s ... -taberei
Asa stau lucrurile...
George, culmea e ca ceea ce spun baietii aia 'la misto' are si un strop de adevar involuntar!
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Ceasul ala nu e pentru calatori, ci pentru mecanici, sa stie cam ce distanta e fata de trenul din fata, se reseteaza imediat ce trenul iese din statie. Dupa el se ia si timpul de stationare ca sa respecte programul, chiar daca ATO-ul iti da liber.
Sistemul de informare a calatorilor e altfel, se actualizeaza pe masura ce trenul trece peste balize la puncte fixe in tunel.
Ceasul ala nu e pentru calatori, ci pentru mecanici, sa stie cam ce distanta e fata de trenul din fata, se reseteaza imediat ce trenul iese din statie. Dupa el se ia si timpul de stationare ca sa respecte programul, chiar daca ATO-ul iti da liber.
Sistemul de informare a calatorilor e altfel, se actualizeaza pe masura ce trenul trece peste balize la puncte fixe in tunel.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Guru, eu sunt sigur ca asa a fost, inca de cand a aparut lucrarea asta paralela - contractul mai bine facut, lucrare cu tot cu instalatii, mai usor de executat...toate datele erau in sensul ca Astaldi ca trage mai tare pe M4...normal nu era sa fie asa, nu ca sa crape capra vecinului, ci ca fiecare capra sa creasca in ordine, dar in fine....macar de-acum sa traga tare si dincolo...
Si italo-austriecii-calarasenii nostri de la metrou sunt ca Dorel zugravu, iau banu si apoi mai iau 3 lucrari...
Guru, eu sunt sigur ca asa a fost, inca de cand a aparut lucrarea asta paralela - contractul mai bine facut, lucrare cu tot cu instalatii, mai usor de executat...toate datele erau in sensul ca Astaldi ca trage mai tare pe M4...normal nu era sa fie asa, nu ca sa crape capra vecinului, ci ca fiecare capra sa creasca in ordine, dar in fine....macar de-acum sa traga tare si dincolo...
Si italo-austriecii-calarasenii nostri de la metrou sunt ca Dorel zugravu, iau banu si apoi mai iau 3 lucrari...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu e asa, si nu ma refeream la asta, daca doresti iti explic concret...
In ce priveste constructorii, credeam ca esti mai bine informat decat Cristina Sbarn de la Digi care ne asasineaza incontinu de ieri ca M4 e facuta de italieni cand in realitate e in cea mai mare parte facuta de romani, Somet+Tiab+Uti, Astaldi a construit doar tunelele si refacut carosabilul
Iar daca vrem sa ajungem la cei 120-140km de retea de metrou mult visati numai lucrand mereu in paralel la cate doua magistrale (ca mai multe nu suporta orasul), altfel...ciu-ciu
Nu e asa, si nu ma refeream la asta, daca doresti iti explic concret...
In ce priveste constructorii, credeam ca esti mai bine informat decat Cristina Sbarn de la Digi care ne asasineaza incontinu de ieri ca M4 e facuta de italieni cand in realitate e in cea mai mare parte facuta de romani, Somet+Tiab+Uti, Astaldi a construit doar tunelele si refacut carosabilul
Iar daca vrem sa ajungem la cei 120-140km de retea de metrou mult visati numai lucrand mereu in paralel la cate doua magistrale (ca mai multe nu suporta orasul), altfel...ciu-ciu
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Sigur, o explicatie concreta ar fi binevenita!
Ieri sau azi am citit si eu ca SOMET SA este desprinsa din conglomeratul metrou, m-am bucurat ca au atatea lucrari la activ...
Sigur, o explicatie concreta ar fi binevenita!
Ieri sau azi am citit si eu ca SOMET SA este desprinsa din conglomeratul metrou, m-am bucurat ca au atatea lucrari la activ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Până la urmă cum se circulă, eu n-am inteles absolut nimic.
Până la urmă cum se circulă, eu n-am inteles absolut nimic.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
OK, atunci 'lucram pe text'!
au apărut informaţii că staţiile ar fi fost făcute cu materiale de la Magistrala 5, Eroilor-Drumul Taberei
Da, anumite echipamente aprovizionate pentru M5 au fost montate pe M4 de catre UTI deoarece nu era posibil sa fie livrate de furnizori in timpul prea scurt de la atribuirea contractelor M4
Cei din zona Străuleşti şi Laminorului spun însă că nu e adevărat, că de fapt în Drumul Taberei s-a furat de la metrou ca să se facă Parcul Moghioroş: "S-au lăcomit, au vrut 10.000 de panseluţe în parc. Păi alea costă milioane de Euro? Au fost inconştienţi şi de-asta nu merită metrou!", spune Dumitru, paznic de cimitir din zona Străuleşti.
Pai si nu e asa???
Toata bulibaseala de la statia Parc Drumul Taberei nu e din cauza tampeniei PS6???
Devierile de retele ce erau prevazute pe trasee minimale pe marginea parcului ce au trebuit ocolite pe la dreaqul cu carti, linia a 3-a a statiei intoarsa in oglinda pe mijlocul bulevardului cu devieri aiuristice de circulatie, organizarea de santier pentru 4TBM-uri care era tot in buza parcului si care a trebuit sa fie mutata 'excentric' la Academia Militara...etc,etc,etc...
Si-a asumat autoritatea locala macar doi bani din toata aceasta bataie de joc???
Sau ai fi vrut sa plateasca Bruxellesul pentru aceste imbecilitati???...si nu am enumerat decat ce mi-a venit la mana in 2-3secunde...
Se circula cu calatori conform programului Metrorex...incepand mai devreme cu o ora decat era prevazut!!!
OK, atunci 'lucram pe text'!
au apărut informaţii că staţiile ar fi fost făcute cu materiale de la Magistrala 5, Eroilor-Drumul Taberei
Da, anumite echipamente aprovizionate pentru M5 au fost montate pe M4 de catre UTI deoarece nu era posibil sa fie livrate de furnizori in timpul prea scurt de la atribuirea contractelor M4
Cei din zona Străuleşti şi Laminorului spun însă că nu e adevărat, că de fapt în Drumul Taberei s-a furat de la metrou ca să se facă Parcul Moghioroş: "S-au lăcomit, au vrut 10.000 de panseluţe în parc. Păi alea costă milioane de Euro? Au fost inconştienţi şi de-asta nu merită metrou!", spune Dumitru, paznic de cimitir din zona Străuleşti.
Pai si nu e asa???
Toata bulibaseala de la statia Parc Drumul Taberei nu e din cauza tampeniei PS6???
Devierile de retele ce erau prevazute pe trasee minimale pe marginea parcului ce au trebuit ocolite pe la dreaqul cu carti, linia a 3-a a statiei intoarsa in oglinda pe mijlocul bulevardului cu devieri aiuristice de circulatie, organizarea de santier pentru 4TBM-uri care era tot in buza parcului si care a trebuit sa fie mutata 'excentric' la Academia Militara...etc,etc,etc...
Si-a asumat autoritatea locala macar doi bani din toata aceasta bataie de joc???
Sau ai fi vrut sa plateasca Bruxellesul pentru aceste imbecilitati???...si nu am enumerat decat ce mi-a venit la mana in 2-3secunde...
andrei11 wrote:
Până la urmă cum se circulă, eu n-am inteles absolut nimic.
Se circula cu calatori conform programului Metrorex...incepand mai devreme cu o ora decat era prevazut!!!
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
satanistu
Lasa asta.. chiar se circula in pendula? Si daca da, pentru cat timp?
Lasa asta.. chiar se circula in pendula? Si daca da, pentru cat timp?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
E ca tine, oricum până duminică după masă mai e putin, o sa ma lamuresc eu atunci la fata locului.
Se va circula in pendula până se va pune in functiune Dimetronicul, din auzitelea incă vreo câteva luni. Da' una e pendula, alta e transbordarea cu pendula.
Ecartul acela de timp de 8 minute sugereaza ca metrourile nu prea au timp de stat la capetele tronsonului. De la 1 Mai la Straulesti si viceversa se fac vreo 16 minute, cu 2 metrouri rezulta 8 minute. Dar asta teoretic, in practica vor fi intarzieri, nu stiu cum se vor regla.
E ca tine, oricum până duminică după masă mai e putin, o sa ma lamuresc eu atunci la fata locului.
satanistu wrote:
Lasa asta.. chiar se circula in pendula? Si daca da, pentru cat timp?
Se va circula in pendula până se va pune in functiune Dimetronicul, din auzitelea incă vreo câteva luni. Da' una e pendula, alta e transbordarea cu pendula.
Ecartul acela de timp de 8 minute sugereaza ca metrourile nu prea au timp de stat la capetele tronsonului. De la 1 Mai la Straulesti si viceversa se fac vreo 16 minute, cu 2 metrouri rezulta 8 minute. Dar asta teoretic, in practica vor fi intarzieri, nu stiu cum se vor regla.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
Distanta intre trenuri e de 2-3 statii
Cum ii ajuta ceasul acela?
Dar daca nu e pentru calatori m-am linistit. Dupa 25 de ani de mers cu metroul am inteles acum la ce foloseste.
Distanta intre trenuri e de 2-3 statii
Cum ii ajuta ceasul acela?
Dar daca nu e pentru calatori m-am linistit. Dupa 25 de ani de mers cu metroul am inteles acum la ce foloseste.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
satanistu
Deci daca vrei sa ajungi din Titan in Straulesti schimbi lejer vreo 4 metrouri.
Deci daca vrei sa ajungi din Titan in Straulesti schimbi lejer vreo 4 metrouri.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Dar in timpul minim posibil in conditiile actuale si fara sa bagi mana in buzunar pentru ceva maruntis in plus...
Alta intrebare...
Dar in timpul minim posibil in conditiile actuale si fara sa bagi mana in buzunar pentru ceva maruntis in plus...
Alta intrebare...
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
Aveam impresia ca la Bazilescu metrourile se asteapta intre ele dar de fapt calatorii asteapta dupa metrou .
Dar sa privim partea buna a lucrurilor: s-a dat drumul
Aveam impresia ca la Bazilescu metrourile se asteapta intre ele dar de fapt calatorii asteapta dupa metrou .
Dar sa privim partea buna a lucrurilor: s-a dat drumul
📖 Pagination options