Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524028 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^Minciuna ca anul trecut nu se putea da in folosinta M4 nu e deloc o minciuna...
_________________
- Deci cand se deschide?
- Alta intrebare!
^Minciuna ca anul trecut nu se putea da in folosinta M4 nu e deloc o minciuna...
_________________
- Deci cand se deschide?
- Alta intrebare!
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
argos
Bun, acum s-a dat comunicat oficial ca se inaugureaza statille pt public.
Putem trage niste concluzii?
Care au fost motivele intarzierii (nu ma refer la partea cu ISU, ci in general), ce invataminte tragem (pt constructia viitoarelor magistrale / grabirea M5)?
Bun, acum s-a dat comunicat oficial ca se inaugureaza statille pt public.
Putem trage niste concluzii?
Care au fost motivele intarzierii (nu ma refer la partea cu ISU, ci in general), ce invataminte tragem (pt constructia viitoarelor magistrale / grabirea M5)?
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Lipsa de transparenta si coerenta a celor implicati. Interesele politice sunt puse inaintea interesului societatii.
Desi este un pas foarte mic pentru metroul bucurestean ma bucur ca s-a terminat.
Imi este teama ca pentru depou si terminalul multinodal nu exista nici o estimare reala pentru finalizare.
Lipsa de transparenta si coerenta a celor implicati. Interesele politice sunt puse inaintea interesului societatii.
Desi este un pas foarte mic pentru metroul bucurestean ma bucur ca s-a terminat.
Imi este teama ca pentru depou si terminalul multinodal nu exista nici o estimare reala pentru finalizare.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Pai momentan nu e nevoie de depou. Cred ca pot stationa suficiente IVA pe retea acum in timpul noptii, singurul inconveninent e ca mai trebuie sa scoata rezerva pe M1.
In rest e bine. Si oricum romanul nu se inghesoaie sa mearga cu metroul din park&ride, deci iar e bine. Totul e bine )
Pai momentan nu e nevoie de depou. Cred ca pot stationa suficiente IVA pe retea acum in timpul noptii, singurul inconveninent e ca mai trebuie sa scoata rezerva pe M1.
In rest e bine. Si oricum romanul nu se inghesoaie sa mearga cu metroul din park&ride, deci iar e bine. Totul e bine )
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pai se vede foarte clar care este diferenta intre lucrarile finantate doar de la bugetul de stat si cele pe fonduri europene.
Si se mai vede ceva, ca metroul e mezina vitrega ce nu primeste finantari decat dupa ce surorile mai mari de la drumuri si cai ferate isi dovedesc impotenta.
Pai se vede foarte clar care este diferenta intre lucrarile finantate doar de la bugetul de stat si cele pe fonduri europene.
Si se mai vede ceva, ca metroul e mezina vitrega ce nu primeste finantari decat dupa ce surorile mai mari de la drumuri si cai ferate isi dovedesc impotenta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Deocamdata până ce rezolvă cu Dimetronicul sunt fix acelasi numar de metrouri ca si până acum. Pot sa calculez exact, dar << ochiometric >> dupa ce se va circula normal mai trebuie maxim 3 - 4 metrouri in plus, nu mai mult.
Deocamdata până ce rezolvă cu Dimetronicul sunt fix acelasi numar de metrouri ca si până acum. Pot sa calculez exact, dar << ochiometric >> dupa ce se va circula normal mai trebuie maxim 3 - 4 metrouri in plus, nu mai mult.
- mcosmin
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Fix cum se circula si acum, nu stiu cate metrouri sunt, parca 4. Dupa ce se va circula normal vor fi 7 sau maxim 8.
Fix cum se circula si acum, nu stiu cate metrouri sunt, parca 4. Dupa ce se va circula normal vor fi 7 sau maxim 8.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Cand ai un proiect si un termen de executie, acestea trebuie respectate, cel putin asa se face in mod normal. Orice depasire a termenelor sau neincadrare in proiectele aprobate, inseamna bani in plus cheltuiti. In cazul depoului si al terminalului, lucrarile nu par sa avanseze intr-un mod promitator, asa ca nu vad un final mai devreme de finalul anului viitor. Banuiesc ca nu 2019 era termenul pentru acestea.
Lumea nu se inghesuie la park&ride pentru ca nu exista nici unul in RO. S-a mai vehiculat ideea ca daca vrei trafic normal trebuie sa oferi intai solutii, altfel ne alegem doar cu frustrari sau resemnari.
mcosmin wrote:
Pai momentan nu e nevoie de depou. Cred ca pot stationa suficiente IVA pe retea acum in timpul noptii, singurul inconveninent e ca mai trebuie sa scoata rezerva pe M1.
In rest e bine. Si oricum romanul nu se inghesoaie sa mearga cu metroul din park&ride, deci iar e bine. Totul e bine )
Cand ai un proiect si un termen de executie, acestea trebuie respectate, cel putin asa se face in mod normal. Orice depasire a termenelor sau neincadrare in proiectele aprobate, inseamna bani in plus cheltuiti. In cazul depoului si al terminalului, lucrarile nu par sa avanseze intr-un mod promitator, asa ca nu vad un final mai devreme de finalul anului viitor. Banuiesc ca nu 2019 era termenul pentru acestea.
Lumea nu se inghesuie la park&ride pentru ca nu exista nici unul in RO. S-a mai vehiculat ideea ca daca vrei trafic normal trebuie sa oferi intai solutii, altfel ne alegem doar cu frustrari sau resemnari.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
La cate masini se parcheaza la statia Bazilescu in spic, pe linia de tramvai, eu cred ca se va folosi parcarea tip park & ride. Singura variabila in ecuatia asta este tariful, si probabil de asta va depinde gradul de folosire.
La cate masini se parcheaza la statia Bazilescu in spic, pe linia de tramvai, eu cred ca se va folosi parcarea tip park & ride. Singura variabila in ecuatia asta este tariful, si probabil de asta va depinde gradul de folosire.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
iliutu
Tariful normal ar fi validarea cartelei (cu calatorii)/abonament de metrou.
Tariful normal ar fi validarea cartelei (cu calatorii)/abonament de metrou.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
satanistu
Subway Guru sau oricine care lucreaza la Metrorex, exista maine sanse sa gasim cartele speciale ca cele care au fost puse in vanzare pe 1 iunie 2011 cand s-au deschis cele 2 statii de pe M4 (Bazilescu si Jiului) ?
Am pus si un quote.
Daca raspunsul e afirmativ, in ce statii putem gasi cartela si in ce numar?
Subway Guru sau oricine care lucreaza la Metrorex, exista maine sanse sa gasim cartele speciale ca cele care au fost puse in vanzare pe 1 iunie 2011 cand s-au deschis cele 2 statii de pe M4 (Bazilescu si Jiului) ?
subway guru wrote:
Maine, daca avetzi noroc, putetzi valida cartela asta:
download/file.php?id=51696
Am pus si un quote.
Daca raspunsul e afirmativ, in ce statii putem gasi cartela si in ce numar?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu cred ca va fi asa. Va un extra-tarif, cel mai probabil. Asa mi se pare normal, nu (doar) 2 lei/zi sau chiar doar cativa banuti, cat costa la un abonament lunar calatoria.
La Viena, de ex, este 3.40 euro/zi (ceea ce se apropie de tariful unei parcari normale in Bucuresti...). Si nu include calatoria cu mijlocul de transport in comun.
In alte orase este mai complicat, trebuie sa cumperi o cartela speciala,care include intr-adevar si pretul calatoriei, dar nu este egala cu pretul unei calatorii, ci mai scumpa. Si trebuie validata intr-un interval anume. La plecarea din P&R se verifica ora validarii cartelei in mijlocul de transport in comun si, in functie de asta, platesti sau nu o alta taxa, daca ai depasit intervalul orar "alocat".
Astept si eu cu nerabdare sa vad ce solutie se va adopta la noi si ce succes are acest experiment .
iliutu wrote:
Tariful normal ar fi validarea cartelei (cu calatorii)/abonament de metrou.
Nu cred ca va fi asa. Va un extra-tarif, cel mai probabil. Asa mi se pare normal, nu (doar) 2 lei/zi sau chiar doar cativa banuti, cat costa la un abonament lunar calatoria.
La Viena, de ex, este 3.40 euro/zi (ceea ce se apropie de tariful unei parcari normale in Bucuresti...). Si nu include calatoria cu mijlocul de transport in comun.
In alte orase este mai complicat, trebuie sa cumperi o cartela speciala,care include intr-adevar si pretul calatoriei, dar nu este egala cu pretul unei calatorii, ci mai scumpa. Si trebuie validata intr-un interval anume. La plecarea din P&R se verifica ora validarii cartelei in mijlocul de transport in comun si, in functie de asta, platesti sau nu o alta taxa, daca ai depasit intervalul orar "alocat".
Astept si eu cu nerabdare sa vad ce solutie se va adopta la noi si ce succes are acest experiment .
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
SniperGuy
S-a afisat programul de circulatie pe site-ul Metrorex.
Link: http://www.metrorex.ro/program_circulatie_in_zile_lucratoare_p1379-1
LE: Straulaesti
S-a afisat programul de circulatie pe site-ul Metrorex.
Link: http://www.metrorex.ro/program_circulatie_in_zile_lucratoare_p1379-1
LE: Straulaesti
program.jpg (18.14 KB; downloaded 2132 times)
📖 Pagination options