Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1403028 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Linia de legatura M 1 / M 4 e aproape orizontală...
Linia de legatura M 1 / M 4 e aproape orizontală...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Proiectantii au fost foarte inteligenti si au "jonglat" din unduirea galeriei pe verticala. Practic punctul de pornire este acolo unde galeria actuala a M1 incepe sa coboare, ceea ce ii confera un avantaj de necontestat. Totusi, linia tehnologica este in urcare tocmai pentru ca distanta pe care o parcurge este foarte scurta, dar nu are o panta asa cat ar fi trebuit sa fie daca nivelurile galeriei ar fi fost drepte in plan orizontala.
Pentru cine nu cunoste detalii, aici viewtopic.php?f=200&t=3855#p219547 se observa usor cum intre sectiunile F si D "etajul" fostei M3 este in urcare.
La Victoriei este alta situatia, M2 este peste M1 si pe parcursul a cca 100m trebuie sa se urce acei 5m sau cati sunt. Plus ca impresia mea este ca s-a produs o schimbare si acolo, dovada ca mai avem o amorsa foarte vizibila la Victoriei pe M2
Proiectantii au fost foarte inteligenti si au "jonglat" din unduirea galeriei pe verticala. Practic punctul de pornire este acolo unde galeria actuala a M1 incepe sa coboare, ceea ce ii confera un avantaj de necontestat. Totusi, linia tehnologica este in urcare tocmai pentru ca distanta pe care o parcurge este foarte scurta, dar nu are o panta asa cat ar fi trebuit sa fie daca nivelurile galeriei ar fi fost drepte in plan orizontala.
Pentru cine nu cunoste detalii, aici viewtopic.php?f=200&t=3855#p219547 se observa usor cum intre sectiunile F si D "etajul" fostei M3 este in urcare.
La Victoriei este alta situatia, M2 este peste M1 si pe parcursul a cca 100m trebuie sa se urce acei 5m sau cati sunt. Plus ca impresia mea este ca s-a produs o schimbare si acolo, dovada ca mai avem o amorsa foarte vizibila la Victoriei pe M2
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Mai degraba poza asta e buna, diferenta de nivel e de vreo 2 m, nu mai mult.
Pentru detalii : viewtopic.php?f=200&t=3855&start=112#p223994
Mai degraba poza asta e buna, diferenta de nivel e de vreo 2 m, nu mai mult.
Pentru detalii : viewtopic.php?f=200&t=3855&start=112#p223994
3-29-2017 1-15-11 PM.jpg (77.51 KB; downloaded 1857 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
In ce priveste N-S e pe invers, spatiul pentru acel pasaj rutier exista pe directia perpendiculara liniei spre Dacia
andrei11 wrote:
La Romana sa stii ca e << destul de jos >> acolo din proiect a fost prevazut loc pentru un pasaj rutier subteran ( pe axa N-S )
Iar diferenta de nivel nu e chiar asa de mare de la Unirii la Universitate.
In ce priveste N-S e pe invers, spatiul pentru acel pasaj rutier exista pe directia perpendiculara liniei spre Dacia
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
In ceea ce priveste care trenuri ar trebui folosite pentru punerea in functiune a M5 in lipsa trenurilor 'pe definitiv' (e clar ca nu le vom avea la ora nimerita) cele mai potrivite ar fi tot IVA, singura problema ar fi ca nu am prea avea destule functionale...ne-am cam pripit sa le aruncam la lada de gunoi a istoriei si acum treaba asta ni se intoarce 'in freza' cu varf si indesat...
In ceea ce priveste care trenuri ar trebui folosite pentru punerea in functiune a M5 in lipsa trenurilor 'pe definitiv' (e clar ca nu le vom avea la ora nimerita) cele mai potrivite ar fi tot IVA, singura problema ar fi ca nu am prea avea destule functionale...ne-am cam pripit sa le aruncam la lada de gunoi a istoriei si acum treaba asta ni se intoarce 'in freza' cu varf si indesat...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Pe langa cele 15 din lotul fiabilizat mai sunt cele care zac in Militari de cand au venit CAF-urile, cu putin efort, le pot reactiva.
Pe langa cele 15 din lotul fiabilizat mai sunt cele care zac in Militari de cand au venit CAF-urile, cu putin efort, le pot reactiva.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Asta ar fi solutia logica dar din ce stiu eu sunt deja puse pe faras pentru casare....dezmembrare, reciclare, 'valorificare'...
Asta ar fi solutia logica dar din ce stiu eu sunt deja puse pe faras pentru casare....dezmembrare, reciclare, 'valorificare'...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Avand in vedere ca nu avem trenuri noi (si pana o sa avem trenuri noi mai avem drum lung), n-au ce sa caseze pentru lotul 6, cu exceptia ramelor albastre si VS01 care oricum sunt candidate pentru casare. (plus alte rame care zac in Militari de multi ani, gen REM001)
Si daca pun 13 BM-uri pe M5, obligatoriu trebuie sa le inlocuiesti cu altceva pana cand se rezolva problema cu trenurile, acel altceva pana la venirea trenurilor este IVA.
Avand in vedere ca nu avem trenuri noi (si pana o sa avem trenuri noi mai avem drum lung), n-au ce sa caseze pentru lotul 6, cu exceptia ramelor albastre si VS01 care oricum sunt candidate pentru casare. (plus alte rame care zac in Militari de multi ani, gen REM001)
Si daca pun 13 BM-uri pe M5, obligatoriu trebuie sa le inlocuiesti cu altceva pana cand se rezolva problema cu trenurile, acel altceva pana la venirea trenurilor este IVA.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Eu zic ca povestea cu BMurile e ca si picata, vise umede irealizabile ce s-au uscat deja...figura cu monopolul bombardel la signalling pe o linie noua de metrou nu mai tine decat daca vrem sa-i mai dam ceva de lucru lulutzei!
Eu zic ca povestea cu BMurile e ca si picata, vise umede irealizabile ce s-au uscat deja...figura cu monopolul bombardel la signalling pe o linie noua de metrou nu mai tine decat daca vrem sa-i mai dam ceva de lucru lulutzei!
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Cum adica? licitatia e deja in curs...tu ce propui, exact? care e viziunea ta, mai concret, asa?
Cum adica? licitatia e deja in curs...tu ce propui, exact? care e viziunea ta, mai concret, asa?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Deci stai asa ca sa inteleg bine.
Metrorexul vrea sa ia 13 trenuri de pe M3, dar nu are 13 trenuri cu care să suplineasca?
Scuzati expresia, dar s-au imbatat complet??? (deja miroasea a vodka de la afacerea cu upgradarea sistemului de ticketing si statiile inchise, acum e duhoare pe bune).
Trebuie sa-i deseneze cuiva lui Aldea ca sa inteleaga ca M3 trebuie sa ajute la preluarea calatorilor de pe M5? Cu ce ii iei, cu Dacia pe osii ?
Le bagati pe alea care le aveti. Nu e greu sa faci 1+1 ca sa vezi ca nu iti da 3. Linia care preia trebuie sa aibe capacitate de transport mai mare decat aia care varsa. Mai ales ca M3 probabil va avea traficul mult mai mare decat M5 oricum.
Nu zicea Aldea cel mare anul trecut ca are suficiente trenuri? Ce, au disparut brusc din depou? Le-au luat tiganii la fier vechi?
Nu e deloc uscata daca ati face un caiet de sarcini cum trebuie. In orice stat din vest se merge pe tehnologia/firma de incredere, numai la noi ai parcul de tehnologii pestrit. Sunt sisteme de metrou care au cateva generatii de trenuri de la aceiasi firma. Pui la punctaj ca experienta anterioara cu firma respectiva e un avantaj si aia e. Nu trebuie sa fi spagar ca sa iasa o anumita firma.
Lasa tu ca luluta nu prea mai poate sa-si bage nasul unde nu-i fierbe oala. Daca nu se da spaga, nu are ce sa faca, poate decat daca ies chinezi.
subway guru wrote:
Asta ar fi solutia logica dar din ce stiu eu sunt deja puse pe faras pentru casare....dezmembrare, reciclare, 'valorificare'...
Deci stai asa ca sa inteleg bine.
Metrorexul vrea sa ia 13 trenuri de pe M3, dar nu are 13 trenuri cu care să suplineasca?
Scuzati expresia, dar s-au imbatat complet??? (deja miroasea a vodka de la afacerea cu upgradarea sistemului de ticketing si statiile inchise, acum e duhoare pe bune).
Trebuie sa-i deseneze cuiva lui Aldea ca sa inteleaga ca M3 trebuie sa ajute la preluarea calatorilor de pe M5? Cu ce ii iei, cu Dacia pe osii ?
subway guru wrote:
In ceea ce priveste care trenuri ar trebui folosite pentru punerea in functiune a M5 in lipsa trenurilor 'pe definitiv' (e clar ca nu le vom avea la ora nimerita) cele mai potrivite ar fi tot IVA, singura problema ar fi ca nu am prea avea destule functionale...ne-am cam pripit sa le aruncam la lada de gunoi a istoriei si acum treaba asta ni-se intoarce 'in freza' cu varf si indesat...
Le bagati pe alea care le aveti. Nu e greu sa faci 1+1 ca sa vezi ca nu iti da 3. Linia care preia trebuie sa aibe capacitate de transport mai mare decat aia care varsa. Mai ales ca M3 probabil va avea traficul mult mai mare decat M5 oricum.
Nu zicea Aldea cel mare anul trecut ca are suficiente trenuri? Ce, au disparut brusc din depou? Le-au luat tiganii la fier vechi?
subway guru wrote:punmeister wrote:
Avand in vedere ca nu avem trenuri noi (si pana o sa avem trenuri noi mai avem drum lung), n-au ce sa caseze pentru lotul 6, cu exceptia ramelor albastre si VS01 care oricum sunt candidate pentru casare. (plus alte rame care zac in Militari de multi ani, gen REM001)
Si daca pun 13 BM-uri pe M5, obligatoriu trebuie sa le inlocuiesti cu altceva pana cand se rezolva problema cu trenurile, acel altceva pana la venirea trenurilor este IVA.
Eu zic ca povestea cu BMurile e ca si picata, vise umede irealizabile ce s-au uscat deja...figura cu monopolul bombardel la signalling pe o linie noua de metrou nu mai tine decat daca vrem sa-i mai dam ceva de lucru lulutzei!
Nu e deloc uscata daca ati face un caiet de sarcini cum trebuie. In orice stat din vest se merge pe tehnologia/firma de incredere, numai la noi ai parcul de tehnologii pestrit. Sunt sisteme de metrou care au cateva generatii de trenuri de la aceiasi firma. Pui la punctaj ca experienta anterioara cu firma respectiva e un avantaj si aia e. Nu trebuie sa fi spagar ca sa iasa o anumita firma.
Lasa tu ca luluta nu prea mai poate sa-si bage nasul unde nu-i fierbe oala. Daca nu se da spaga, nu are ce sa faca, poate decat daca ies chinezi.
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
freyutz
Lotul 6 s-a intamplat in 2014.
Are balta peste suficient.
punmeister wrote:
[...]n-au ce sa caseze pentru lotul 6, cu exceptia ramelor albastre si VS01 care oricum sunt candidate pentru casare. [...]
Lotul 6 s-a intamplat in 2014.
subway guru wrote:
Asta ar fi solutia logica dar din ce stiu eu sunt deja puse pe faras pentru casare....dezmembrare, reciclare, 'valorificare'...
Are balta peste suficient.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Nu mai plangeti de mila preluarii pe M3, de la Eroilor la Grigorescu circula trenuri de pe 2 magistrale... dar nici eu nu inteleg de ce se caseaza IVE daca nu sunt trenuri destule....
Nu mai plangeti de mila preluarii pe M3, de la Eroilor la Grigorescu circula trenuri de pe 2 magistrale... dar nici eu nu inteleg de ce se caseaza IVE daca nu sunt trenuri destule....
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Si cartierul Militari ce ar trebui sa faca, sa stea la 10-15 minute intre trenuri la ora de varf?
Daca nu ai trenuri, nu deschizi magistrala. Simplu.
Si cartierul Militari ce ar trebui sa faca, sa stea la 10-15 minute intre trenuri la ora de varf?
Daca nu ai trenuri, nu deschizi magistrala. Simplu.
📖 Pagination options