Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 26036 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
1689
35.000 km si aproximativ 9 luni de trafic - doar atit au rezistat ?!
Utilizator anonim wrote:
Bucur LF momentan sta, este in pregatire pentru el cat si pentru restul seriei un stand de incarcare a bandajelor boghiului purtator. Probabil o sa mai lipseasca o perioada.
35.000 km si aproximativ 9 luni de trafic - doar atit au rezistat ?!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
shoppy
Cum adica stand de "incarcare" a bandajului? Incarcare cu material?
Cum adica stand de "incarcare" a bandajului? Incarcare cu material?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Cred că e vorba de stand de încercare, că încărcare cu material poate să facă şi nea' Dorel în depou, nu are nevoie de stand pentru asta.
Cred că e vorba de stand de încercare, că încărcare cu material poate să facă şi nea' Dorel în depou, nu are nevoie de stand pentru asta.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Eu sper ca asa va fi si cu Bucur LF. Sa speram ca se va rezolva si problema cu trenul de rulare care mi s-a parut destul de zgomotos. Singura problema care nu stiu cum se va rezolva este capacitatea de transport mai mica decat V3A, deci daca intra pe linia "de protocol" 41, RATB'ul ar trebui sa se gandeasca serios sa faca B&D cu cate 2 vagoane, cand vor fi mai multe de acest tip.
1689 wrote:Haideti sa nu mai fim asa critici cu URAC'ul...Asta e ce au putut face cu fondurile mici pe care le-au avut la dispozitie si eu cred ca au facut o treaba buna cu primul vagon, care sa nu uitam ca e un prototip si primul tramvai roamesc cu boghiu low-floor (cu semi-osii, daca nu ma insel). Asa si 3001 si 3002 au fost si inca sunt niste lămâi, si probabil tot de aia au fost vopsite de la inceput in alb , dar uite ca acum restul seriei Bucur se comporta relativ bine in exploatare.Utilizator anonim wrote:
Bucur LF momentan sta, este in pregatire pentru el cat si pentru restul seriei un stand de incarcare a bandajelor boghiului purtator. Probabil o sa mai lipseasca o perioada.
35.000 km si aproximativ 9 luni de trafic - doar atit au rezistat ?!
Eu sper ca asa va fi si cu Bucur LF. Sa speram ca se va rezolva si problema cu trenul de rulare care mi s-a parut destul de zgomotos. Singura problema care nu stiu cum se va rezolva este capacitatea de transport mai mica decat V3A, deci daca intra pe linia "de protocol" 41, RATB'ul ar trebui sa se gandeasca serios sa faca B&D cu cate 2 vagoane, cand vor fi mai multe de acest tip.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Tom
Daca ar face vagoane bidirectionale sau macar vagoane cu o singura cabina dar cu doua sensuri si sa fie cuplate cate doua pe linia metroului basesc, ar fi OK.
La vagoanele non-LF se punea problema pierderii de spatiu cu zona usilor de pe sensul opus. Daca la vagoanele fara podea joasa se punea problema asta, la LF nu se poate pune. In afara de zona cabinei vatmanului, unde nu va fi usa decat pe o parte, in capatul celalalt pot fi doua usi.
Daca ar face vagoane bidirectionale sau macar vagoane cu o singura cabina dar cu doua sensuri si sa fie cuplate cate doua pe linia metroului basesc, ar fi OK.
La vagoanele non-LF se punea problema pierderii de spatiu cu zona usilor de pe sensul opus. Daca la vagoanele fara podea joasa se punea problema asta, la LF nu se poate pune. In afara de zona cabinei vatmanului, unde nu va fi usa decat pe o parte, in capatul celalalt pot fi doua usi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Bucur LF a revenit pe traseu, astazi mergea catre Dudesti dinspre linia 21 pe la Iancului.
Bucur LF a revenit pe traseu, astazi mergea catre Dudesti dinspre linia 21 pe la Iancului.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Goldmund
Acest tram. arata mai bine,in orice caz mult mai bine decat a avut Bucurestiul vreo data(cu toate ca inainte de Razboi,prin Bucuresti circulau vagoane belgiene destul de bune pentru acea perioada...)
am inteles eu sau exista doar un exemplar?
Acest tram. arata mai bine,in orice caz mult mai bine decat a avut Bucurestiul vreo data(cu toate ca inainte de Razboi,prin Bucuresti circulau vagoane belgiene destul de bune pentru acea perioada...)
am inteles eu sau exista doar un exemplar?
- rails
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
rails
da, momentan exista un singur bucur lf in circulatie. dupa cum a spus andrei mai sus, urmatoarele 4 sunt in lucru.
da, momentan exista un singur bucur lf in circulatie. dupa cum a spus andrei mai sus, urmatoarele 4 sunt in lucru.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Nu a mai circulat de atunci, cand se retragea mergea defect din cauza ca i s-a ars sursa de INDA montata la loc dupa intoarcerea de la Craiova, acum este din nou cu sursa de SAERP, sursa nu poate fi inlocuita definitiv pentru a se elimina sursa de INDA decat dupa ce aceasta se amortizeaza .
Acum tramvaiul nu sta din cauza sursei ci din cauza bandajelor boghiului purtator, oricum in scurt timp revine in traseu.
Utilizator anonim wrote:
Bucur LF a revenit pe traseu, astazi mergea catre Dudesti dinspre linia 21 pe la Iancului.
Nu a mai circulat de atunci, cand se retragea mergea defect din cauza ca i s-a ars sursa de INDA montata la loc dupa intoarcerea de la Craiova, acum este din nou cu sursa de SAERP, sursa nu poate fi inlocuita definitiv pentru a se elimina sursa de INDA decat dupa ce aceasta se amortizeaza .
Acum tramvaiul nu sta din cauza sursei ci din cauza bandajelor boghiului purtator, oricum in scurt timp revine in traseu.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Poate ne lămurește cineva de ce nu s-a folosit același tip de roată la trucul purtător ca cele de la boghiurile motoare...
Dacă avea același model de roată (atenție, am zis strict roată, nu osie montată, cutie de osie sau alte elemente) se putea demonta și monta în orice depou (mai puțin Militari).
Poate ne lămurește cineva de ce nu s-a folosit același tip de roată la trucul purtător ca cele de la boghiurile motoare...
Dacă avea același model de roată (atenție, am zis strict roată, nu osie montată, cutie de osie sau alte elemente) se putea demonta și monta în orice depou (mai puțin Militari).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Din cauza eforturilor si virbatiilor diferite de pe acest corp mijlociu respectiv truc purtator, eforturi si vibratii ce nu puteau fi suportate de roata de VxA care nu este o roata elastica.
Din cauza eforturilor si virbatiilor diferite de pe acest corp mijlociu respectiv truc purtator, eforturi si vibratii ce nu puteau fi suportate de roata de VxA care nu este o roata elastica.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Roata de V3A este o roată elastică. Are 2 discuri de cauciuc în interior, între care se montează bandajul, ansamblul rezultat fiind strâns cu prezoane.
Roata de V3A este o roată elastică. Are 2 discuri de cauciuc în interior, între care se montează bandajul, ansamblul rezultat fiind strâns cu prezoane.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Da, roata elastica marca anii 70...care putea prelua maxim 1% din eforturile corpului central al LFului, e ca si cum nu ar fi.
Da, roata elastica marca anii 70...care putea prelua maxim 1% din eforturile corpului central al LFului, e ca si cum nu ar fi.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Cred că e ceva greşit în acel procent. Este tehnic imposibil să preia doar 1%.
Utilizator anonim wrote:
Da, roata elastica marca anii 70...care putea prelua maxim 1% din eforturile corpului central
Cred că e ceva greşit în acel procent. Este tehnic imposibil să preia doar 1%.
📖 Pagination options