Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 518945 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Semnificatia numerelor in vis
NUMARUL 10 - semnifica Destinul
Numar pozitiv, este legat de destin, de viata, de existenta. Indeamna la intelepciune si la regandirea tuturor bazelor existentei.
http://profetiile.blogspot.ro/2010/01/vise-numere.html
Semnificatia numerelor in vis
NUMARUL 10 - semnifica Destinul
Numar pozitiv, este legat de destin, de viata, de existenta. Indeamna la intelepciune si la regandirea tuturor bazelor existentei.
http://profetiile.blogspot.ro/2010/01/vise-numere.html
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Da, dar vad ca tot persista ideea ca vine ISU si opreste circulatia ca nu avem Dimetronic / semnalizare / automatizare macazuri.
subway guru wrote:
ISU nu are atributii in ceea ce priveste siguranta circulatiei...si punctSunt abilitati doar pentru probleme de incendiu si aparare civila.
Da, dar vad ca tot persista ideea ca vine ISU si opreste circulatia ca nu avem Dimetronic / semnalizare / automatizare macazuri.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Atentie, nu e vorba de siguranta circulatiei, ci de siguranta la foc.
Atentie, nu e vorba de siguranta circulatiei, ci de siguranta la foc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Subiect la care ISU are drept de veto.
Subiect la care ISU are drept de veto.
- Robert24
-
Posted:
-
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
oache81
Se lasa cu spritzuri ceva?
Sau pur si simplu ala care se nimereste la 12 la Parc Bazilescu continua pana la capat?
Se lasa cu spritzuri ceva?
Sau pur si simplu ala care se nimereste la 12 la Parc Bazilescu continua pana la capat?
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
argos
Pai si n-ar trebui puse monitoare si indicatori de timp la Bazilescu in capetele dinspre Laromet? Au timp sa faca asta peste noapte ?
Pai si n-ar trebui puse monitoare si indicatori de timp la Bazilescu in capetele dinspre Laromet? Au timp sa faca asta peste noapte ?
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
oache81
Au mecanic ajutor, nu cred ca sunt obligatorii monitoarele.
Au mecanic ajutor, nu cred ca sunt obligatorii monitoarele.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Ei dau drumu la magistrala fara dimetronic si voi va legati de monitoare si alte chestii total nesemnificative )?
Ei dau drumu la magistrala fara dimetronic si voi va legati de monitoare si alte chestii total nesemnificative )?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Pai asa ar putea sa dea drumul si la macaze, cu acar
Pai asa ar putea sa dea drumul si la macaze, cu acar
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Sa nu exageram. E clar ca cele 2 statii sunt puse in functiune la presiunea creditorilor. La fel si cu M5. Nu ca ar fi gata.
Dar rabdarea celor care baga banii nu e infinita, si probabil la nivel inalt, noul MT a primit ordin pe unitate sa faca curat in urma predecesorilor din ultimii 15 ani.
Evident, acelasi lucru se intampla si la autostrazi si cai ferate, unde se anunta reformari si restructurari. E clar ca a venit comanda de undeva de sus (probabil UE, BEI, BM, japonezii au amenintat cu inchiderea robinetului).
Sa nu exageram. E clar ca cele 2 statii sunt puse in functiune la presiunea creditorilor. La fel si cu M5. Nu ca ar fi gata.
Dar rabdarea celor care baga banii nu e infinita, si probabil la nivel inalt, noul MT a primit ordin pe unitate sa faca curat in urma predecesorilor din ultimii 15 ani.
Evident, acelasi lucru se intampla si la autostrazi si cai ferate, unde se anunta reformari si restructurari. E clar ca a venit comanda de undeva de sus (probabil UE, BEI, BM, japonezii au amenintat cu inchiderea robinetului).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
"Noul MT"... Asta e o gluma, nu? Ia sa vedem noi cat e el de nou: http://www.digi24.ro/stiri/economie/sef...lor-695815
"Noul MT"... Asta e o gluma, nu? Ia sa vedem noi cat e el de nou: http://www.digi24.ro/stiri/economie/sef...lor-695815
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Ritmul de "solutionare" a problemelor a crescut simtitor, in mai putin de o luna avem rezolvat dosarul CAF, M4 inaugurat cu inca 2 statii, un traseu clar pentru finalizarea M5.
Ritmul de "solutionare" a problemelor a crescut simtitor, in mai putin de o luna avem rezolvat dosarul CAF, M4 inaugurat cu inca 2 statii, un traseu clar pentru finalizarea M5.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Hai sa recapitulam ce se intampla pe tarlalele Metrorex in anul de gratie 2017:
M4:
- s-au atribuit licitatiile pentru curenti slabi si Dimetronic, care erau oricum pe final si s-au mai intins niste cabluri, respectiv montat cativa senzori, butoane si alarme.
- s-au mai turnat cativa metri cubi de beton la galeria de legatura cu depoul si s-au mai turnat niste stalpi la terminal.
- s-au spart cativa metri de bulevard in dreptul strazii Jimbolia.
- s-au mai facut ceva probe cu trenurile.
M5:
- s-au realizat cateva panouri de PM la PSS Opera si au inceput in sfarsit sa racaie la PS la Raul Doamnei pentru ca sunt pe final cu devierea canalizarii.
- continua lucrul intr-un ritm identic cu cel de la sfarsitul anului trecut la structura de rezistenta statia Parc Drumul Taberei si la finisajele celorlaltor statii, etc.
- in sfarsit s-a redeschis Valea Ialomitei (daca nu v-ati prins, asta o e stire falsa, ).
- da, intr-adevar, s-au trezit ca trebuie sa demareze licitatia sistemului de siguranta al traficului (intamplator exact la o zi dupa ce am mentionat subiectul pe forum ).
- s-a anulat in sfarsit licitatia pentru trenuri la CAB, dar aici MT/Metrorex nu au niciun fel de merit.
M6:
- s-a republicat proiectul de HG pentru exproprieri.
M2
- acces Tineretului: hei, s-a mai intamplat ceva? A, da, nimic.
Iar cu schimbarea portilor de acces la statii, proiectul nu face decat sa mearga inainte.
Hai sa recapitulam ce se intampla pe tarlalele Metrorex in anul de gratie 2017:
M4:
- s-au atribuit licitatiile pentru curenti slabi si Dimetronic, care erau oricum pe final si s-au mai intins niste cabluri, respectiv montat cativa senzori, butoane si alarme.
- s-au mai turnat cativa metri cubi de beton la galeria de legatura cu depoul si s-au mai turnat niste stalpi la terminal.
- s-au spart cativa metri de bulevard in dreptul strazii Jimbolia.
- s-au mai facut ceva probe cu trenurile.
M5:
- s-au realizat cateva panouri de PM la PSS Opera si au inceput in sfarsit sa racaie la PS la Raul Doamnei pentru ca sunt pe final cu devierea canalizarii.
- continua lucrul intr-un ritm identic cu cel de la sfarsitul anului trecut la structura de rezistenta statia Parc Drumul Taberei si la finisajele celorlaltor statii, etc.
- in sfarsit s-a redeschis Valea Ialomitei (daca nu v-ati prins, asta o e stire falsa, ).
- da, intr-adevar, s-au trezit ca trebuie sa demareze licitatia sistemului de siguranta al traficului (intamplator exact la o zi dupa ce am mentionat subiectul pe forum ).
- s-a anulat in sfarsit licitatia pentru trenuri la CAB, dar aici MT/Metrorex nu au niciun fel de merit.
M6:
- s-a republicat proiectul de HG pentru exproprieri.
M2
- acces Tineretului: hei, s-a mai intamplat ceva? A, da, nimic.
Iar cu schimbarea portilor de acces la statii, proiectul nu face decat sa mearga inainte.
📖 Pagination options