Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 518823 views
📖 Pagination options
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
argos
Am trecut adineauri pe langa Laminorului si era ceva agitatie: scarile rulante pornite, muncitori in interior lucrau pe la usi (Acces A), echipa de spalat acoperis si ferestre era la datorie, plus niste reporteri Prima TV carora le-am sugerat sa filmeze si pe langa statii, nu doar in interior (in special pe Acces B).
Am trecut adineauri pe langa Laminorului si era ceva agitatie: scarile rulante pornite, muncitori in interior lucrau pe la usi (Acces A), echipa de spalat acoperis si ferestre era la datorie, plus niste reporteri Prima TV carora le-am sugerat sa filmeze si pe langa statii, nu doar in interior (in special pe Acces B).
IMG_20170327_131017.jpg (293.66 KB; downloaded 1533 times)
IMG_20170327_132250.jpg (161.57 KB; downloaded 1533 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
@oache81
Sunt intre Grivita si 1 Mai.
@oache81
Sunt intre Grivita si 1 Mai.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Intre Grivita si 1 Mai.
Eu nu pricep cum shoppy si-a dat seama din ce parte e facută poza.
viewtopic.php?f=203&t=261&p=234649#p234632
Intre Grivita si 1 Mai.
Eu nu pricep cum shoppy si-a dat seama din ce parte e facută poza.
viewtopic.php?f=203&t=261&p=234649#p234632
- argos
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
argos
intre Grivita si 1 Mai
oache81 wrote:
Unde sunt macazele de la 1 Mai? intre Grivita si 1 Mai sau intre 1 Mai si Jiului?
intre Grivita si 1 Mai
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
oache81
Pai atunci cred ca asa o sa fie, se va circula pe dos dupa Grivita, asa e si pe racordul spre Soseaua de Centura, se circula invers dupa 1 Decembrie.
Pai atunci cred ca asa o sa fie, se va circula pe dos dupa Grivita, asa e si pe racordul spre Soseaua de Centura, se circula invers dupa 1 Decembrie.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Da, numai ca acolo exista totusi un motiv destul de bun.
Revenind la subiect: Astia ori au pus panoul prost, ca se mai intampla, ori au pus Dimetronic doar pe un fir si nu pe ambele. Ramane de vazut cand se da drumul pe 29 Martie.
Da, numai ca acolo exista totusi un motiv destul de bun.
Revenind la subiect: Astia ori au pus panoul prost, ca se mai intampla, ori au pus Dimetronic doar pe un fir si nu pe ambele. Ramane de vazut cand se da drumul pe 29 Martie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu stăpânesti fenomenul. De ce sa se circule dea'ndăretelea si nu normal ?
Si oricum M 3 circula << pe invers >> de la NG la AS si nu de la 1 Decembrie la AS.
Din motivele aratate mai sus se va circula in sistem pendula si nu << pe invers >>.
Daca e cu Dimetronic pe un singur fir nu e logic sa fie pendula . Pendula inseamna un singur tren pe sectiune, la ce-i trebuie Dimetronic ?
Nu stăpânesti fenomenul. De ce sa se circule dea'ndăretelea si nu normal ?
Si oricum M 3 circula << pe invers >> de la NG la AS si nu de la 1 Decembrie la AS.
Din motivele aratate mai sus se va circula in sistem pendula si nu << pe invers >>.
Daca e cu Dimetronic pe un singur fir nu e logic sa fie pendula . Pendula inseamna un singur tren pe sectiune, la ce-i trebuie Dimetronic ?
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
uvictor
@punmeister: s-ar putea sa dea drumul vineri, 31 Martie. Asa mi-a soptit cineva...la radio azi dimineata.
@punmeister: s-ar putea sa dea drumul vineri, 31 Martie. Asa mi-a soptit cineva...la radio azi dimineata.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
oache81
Cred ca Dimetronic ii trebuie ca sa nu se buseasca cap in cap cu cel care vine invers. Cred ca era si cerinta ca sa ii dea drumu la circulatie, asta e sistem de siguranta a circulatiei, un anume sistem tot trebuia sa existe, indiferent care e ala. Si la calea ferata unde ai fir simplu sunt sisteme de siguranta.
Care e motivul pentru care se circula pe dos de la NG ? Eu mereu am crezut ca asa a fost proiectat initial sistemul.
Daca cineva a montat panoul invers, in niciun caz nu se va corecta eroarea asta ci metroul va circula pe dos ca e mai usor asa decat sa puna panoul cum trebuie.
andrei11 wrote:
Nu stăpânesti fenomenul. De ce sa se circule dea'ndăretelea si nu normal ?
Si oricum M 3 circula << pe invers >> de la NG la AS si nu de la 1 Decembrie la AS.
Din motivele aratate mai sus se va circula in sistem pendula si nu << pe invers >>.
Daca e cu Dimetronic pe un singur fir nu e logic sa fie pendula . Pendula inseamna un singur tren pe sectiune, la ce-i trebuie Dimetronic ?
Cred ca Dimetronic ii trebuie ca sa nu se buseasca cap in cap cu cel care vine invers. Cred ca era si cerinta ca sa ii dea drumu la circulatie, asta e sistem de siguranta a circulatiei, un anume sistem tot trebuia sa existe, indiferent care e ala. Si la calea ferata unde ai fir simplu sunt sisteme de siguranta.
Care e motivul pentru care se circula pe dos de la NG ? Eu mereu am crezut ca asa a fost proiectat initial sistemul.
Daca cineva a montat panoul invers, in niciun caz nu se va corecta eroarea asta ci metroul va circula pe dos ca e mai usor asa decat sa puna panoul cum trebuie.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Evident ca Dimetronicul nu este inca functional, de asta se va si merge in pendula o buna bucata de vreme de acum incolo. Vedeti cerintele de punere in functiune din caietul de sarcini, le-am postat pe aici acum ceva timp.
Evident ca Dimetronicul nu este inca functional, de asta se va si merge in pendula o buna bucata de vreme de acum incolo. Vedeti cerintele de punere in functiune din caietul de sarcini, le-am postat pe aici acum ceva timp.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Avantajul la un tronson slab populat: Iti permiti sa lucrezi la 25% din capacitate.
Avantajul la un tronson slab populat: Iti permiti sa lucrezi la 25% din capacitate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Nu mi-am dat seama, eu am facut-o, verific diseara daca a ramas asa.
Se poate si fara Dimetronic, din 1 Mai spre Straulesti da IDM manual linie libera la semnal si alt IDM in Strauelsti comunica prin statie si da plecarea la paleta din Straulesti.
Nu mi-am dat seama, eu am facut-o, verific diseara daca a ramas asa.
Se poate si fara Dimetronic, din 1 Mai spre Straulesti da IDM manual linie libera la semnal si alt IDM in Strauelsti comunica prin statie si da plecarea la paleta din Straulesti.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Eu inteleg ca daca se da drumul la pendula pana la Straulesti, se va circula mai prost ca in prezent. Asta ne dorim?
Eu inteleg ca daca se da drumul la pendula pana la Straulesti, se va circula mai prost ca in prezent. Asta ne dorim?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Ne dorim sa se circule ca sa bifam ca se circula, dupaia mai vedem.
Ne dorim sa se circule ca sa bifam ca se circula, dupaia mai vedem.
📖 Pagination options