Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 995011 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
GPS
Văzând poza asta pe net, pot spune ca este 90% Barajul Drăgan.
Văzând poza asta pe net, pot spune ca este 90% Barajul Drăgan.
IMG_6460.JPG (468.93 KB; downloaded 2305 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
De când s-a reluat circulatia lui 46 tot timpul au fost bidirectionale pe traseu...
AlexMisuRailfan wrote:
...pana aseara n-am mai vazut bidirectionale in 46...
De când s-a reluat circulatia lui 46 tot timpul au fost bidirectionale pe traseu...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Metrou File de Poveste
TibiV
Eu zic ca este +99%...
GPS wrote:
pot spune ca este 90% Barajul Drăgan.
Eu zic ca este +99%...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Asa si la metrouri, daca treceam de la IVA la CAF atunci ziceam ca este foarte bun, daca treci de la BM la CAF evident ca minusurile sunt mult mai greu de trecut cu vederea.
andrei11 wrote:
Ma bag si eu in seama ca musca-n lapte, nu prea circul cu metroul iar pe M 2 cred ca circul o data pe an.
Nu mai laudati / criticati atât firma CAF. Firma in sine e beton dar probabil ca lucreaza pe mai multe paliere de calitate. Si cum România e o piata de desfacere si mai putin una de productie ne trateaza ca atare.
Chinezii au trei paliere grosiere de calitate :
1) Bun pentru China
2) Bun pentru Terra mai putin USA.
3) Bun pentru USA.
sab wrote:La noi este nefericita conjunctura, daca treci de la SuperNova la Megan atunci ai impresia ca Meganul este super-masina si este foarte bine, si dupaia daca treci de la Megan la Passat ai impresia ca Passatul este super-masina si este foarte bine; dar daca treci de la SuperNova la Passat si dupaia la Megan atunci evident ai impresia ca Meganul este o galeata de plastic care fluiera si scartaie din toate incheieturile. Deci este Meganul o masina proasta?, depinde de la ce treci la ea.
Mai nou s-a aflat ca exista si mai multe niveluri de calitate pentru aceleasi produse fabricate in UE. Vest UE si Est UE...Probabil ca noi am primit Est UE.
Asa si la metrouri, daca treceam de la IVA la CAF atunci ziceam ca este foarte bun, daca treci de la BM la CAF evident ca minusurile sunt mult mai greu de trecut cu vederea.
- Steff
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Steff
Facem comparatii fara rost: am avut MEGANE 3 si nu suiera cum afirmi tu.
Trebuie rezolvate probleme in garantie si nu post garantie pentru ca le suportam noi, din buznarele noastre.LA BM au fost chiar atatea probleme?
shoppy wrote:
La noi este nefericita conjunctura, daca treci de la SuperNova la Megan atunci ai impresia ca Meganul este super-masina si este foarte bine, si dupaia daca treci de la Megan la Passat ai impresia ca Passatul este super-masina si este foarte bine; dar daca treci de la SuperNova la Passat si dupaia la Megan atunci evident ai impresia ca Meganul este o galeata de plastic care fluiera si scartaie din toate incheieturile. Deci este Meganul o masina proasta?, depinde de la ce treci la ea.
Asa si la metrouri, daca treceam de la IVA la CAF atunci ziceam ca este foarte bun, daca treci de la BM la CAF evident ca minusurile sunt mult mai greu de trecut cu vederea.
Facem comparatii fara rost: am avut MEGANE 3 si nu suiera cum afirmi tu.
Trebuie rezolvate probleme in garantie si nu post garantie pentru ca le suportam noi, din buznarele noastre.LA BM au fost chiar atatea probleme?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Comparatia era figurativa...
Si BM-urile au avut problemele lor, dar alea au plecat mai mult de la caietul de sarcini.
Comparatia era figurativa...
Si BM-urile au avut problemele lor, dar alea au plecat mai mult de la caietul de sarcini.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Crede-ma ca stiu despre ce vorbesc, am condus 50k km Megan, 20k Laguna, 100k Duster, 50k Corsa, 100k Bora si 50k Passat, stiu ca toti care nu au bani decat de Megan au impresia ca este super masina, cine o sa aiba 30k euro (fara taxe) sa isi cumpere o masina germana adevarata o sa vada care este diferenta si o sa considere troaca orice masina la 15k euro(taxe incluse).
Cine vrea sa apere Meganul sau masina de 15k euro(taxe incluse) astept argumente.
Crede-ma ca stiu despre ce vorbesc, am condus 50k km Megan, 20k Laguna, 100k Duster, 50k Corsa, 100k Bora si 50k Passat, stiu ca toti care nu au bani decat de Megan au impresia ca este super masina, cine o sa aiba 30k euro (fara taxe) sa isi cumpere o masina germana adevarata o sa vada care este diferenta si o sa considere troaca orice masina la 15k euro(taxe incluse).
Cine vrea sa apere Meganul sau masina de 15k euro(taxe incluse) astept argumente.
- andrei11
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Goldmund
Mai bine trenuri CAF decat nimic. Speranta politicienilor - care, ca de obicei spera ca nu trebuie sa faca nimic(ca de obicei), adica sa termine rapid(adica in cativa ani...) o magistrala importanta, si asta pentru ca nu avem trenuri destule - nu ar trebui incurajata.
Si mie imi plac mai mult BM-urile(sunt chiar mai silentioase!), dar am inteles ca sunt mai scumpe si nu sunt bani pentru ele. Si am mai scris, decat de la chinezi, mai bine trenurile din Spania(v. si ce autobuze circula prin Constanta, Voluntari, sau Iasi ca sa stim ce ne poate astepta daca partidul-tzara nu va fi controlat...
Plus ca acele CAF noi pe care le-ar primi Metrorex ar trebui altfel comandate prin caietul de sarcini(?), sa nu mai aiba problemele din trecut - nu e mai simplu?!
Mai bine trenuri CAF decat nimic. Speranta politicienilor - care, ca de obicei spera ca nu trebuie sa faca nimic(ca de obicei), adica sa termine rapid(adica in cativa ani...) o magistrala importanta, si asta pentru ca nu avem trenuri destule - nu ar trebui incurajata.
Si mie imi plac mai mult BM-urile(sunt chiar mai silentioase!), dar am inteles ca sunt mai scumpe si nu sunt bani pentru ele. Si am mai scris, decat de la chinezi, mai bine trenurile din Spania(v. si ce autobuze circula prin Constanta, Voluntari, sau Iasi ca sa stim ce ne poate astepta daca partidul-tzara nu va fi controlat...
Plus ca acele CAF noi pe care le-ar primi Metrorex ar trebui altfel comandate prin caietul de sarcini(?), sa nu mai aiba problemele din trecut - nu e mai simplu?!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Nu e mai simplu, ca sa nu mai aiba problemele din trecut trebuie sa << salti >> un pas la calitate, ceea ce inseamna ca te costa mai mult...Parca am spus prin alt topic, produsele - aceleasi produse - sunt realizate in mai multe << cubuleţe >> de calitate, functie de piata de desfacere. Si evident România este considerată o piata de desfacere mai putin pretentioasa...
Ca sa ma exprim mai plastic, cand DACIA va fi firma romaneasca si va concura in F 1 de la egal in egal cu Meecedes, Renault, etc, putem avea pretentia si la un CAF adevărat. Până atunci insă pass.
Nu e mai simplu, ca sa nu mai aiba problemele din trecut trebuie sa << salti >> un pas la calitate, ceea ce inseamna ca te costa mai mult...Parca am spus prin alt topic, produsele - aceleasi produse - sunt realizate in mai multe << cubuleţe >> de calitate, functie de piata de desfacere. Si evident România este considerată o piata de desfacere mai putin pretentioasa...
Ca sa ma exprim mai plastic, cand DACIA va fi firma romaneasca si va concura in F 1 de la egal in egal cu Meecedes, Renault, etc, putem avea pretentia si la un CAF adevărat. Până atunci insă pass.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Goldmund
In Stuttgart s-au comandat tram-uri noi in 2012(DT 8.12), dar care nu costa mai mult decat au costat "vechile" DT 8.10/DT 8.11, cu toate ca noile vor fi mai spatioase, mult mai moderne(toate sunt silentioase daca au piese noi...
Si chiar daca noile ar costa putin mai mult, calatorii vor avea de suferit daca vom cumpara mereu ce e mai ieftin si mai putin ....bun. Noile trenuri de metrou nu le achizitioneaza nimeni pentru un an, doi; e o investitie pentru 10-20 de ani.
Parerea mea.
In Stuttgart s-au comandat tram-uri noi in 2012(DT 8.12), dar care nu costa mai mult decat au costat "vechile" DT 8.10/DT 8.11, cu toate ca noile vor fi mai spatioase, mult mai moderne(toate sunt silentioase daca au piese noi...
Si chiar daca noile ar costa putin mai mult, calatorii vor avea de suferit daca vom cumpara mereu ce e mai ieftin si mai putin ....bun. Noile trenuri de metrou nu le achizitioneaza nimeni pentru un an, doi; e o investitie pentru 10-20 de ani.
Parerea mea.
- Cristian
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Cristian
Sa nu uitam totusi ca DNA a blocat achizitia, nu politicienii.
Iar eu, daca as fi "partidul-tzara", as da comanda de trenuri fix la Arad.
Adica daca tot "facem licitatii" de genul mai bine de la spanioli decat de la chinezi, pai hai sa le facem in asa fel incat sa-mi ramana banii in tara, nu sa ma bucur ca i-am faultat pe chinezi in folosul spaniolilor.
Apropo, s-a gandit cineva ca poate castiga IVA, sau cum s-o mai numi ea ? Macar a luat in considerare ? Ori ne asiguram dinainte ca nu poate castiga, prin proceduri de genul "10-20% daca a mai castigat licitatii anterior" ?
P.S. Daca nu faci astazi un surub, n-o sa stii nici maine sa-l faci. Si nici nu poti castiga licitatii, deci...una peste alta, primesc bani europeni (sau subventii de la buget) ca sa le dau de lucru alora de afara; oki-doki, misto piata asta comuna....
Goldmund wrote:
Mai bine trenuri CAF decat nimic. Speranta politicienilor - care, ca de obicei spera ca nu trebuie sa faca nimic(ca de obicei), adica sa termine rapid(adica in cativa ani...) o magistrala importanta, si asta pentru ca nu avem trenuri destule - nu ar trebui incurajata.
Si mie imi plac mai mult BM-urile(sunt chiar mai silentioase!), dar am inteles ca sunt mai scumpe si nu sunt bani pentru ele. Si am mai scris, decat de la chinezi, mai bine trenurile din Spania(v. si ce autobuze circula prin Constanta, Voluntari, sau Iasi ca sa stim ce ne poate astepta daca partidul-tzara nu va fi controlat...
Plus ca acele CAF noi pe care le-ar primi Metrorex ar trebui altfel comandate prin caietul de sarcini(?), sa nu mai aiba problemele din trecut - nu e mai simplu?!
Sa nu uitam totusi ca DNA a blocat achizitia, nu politicienii.
Iar eu, daca as fi "partidul-tzara", as da comanda de trenuri fix la Arad.
Adica daca tot "facem licitatii" de genul mai bine de la spanioli decat de la chinezi, pai hai sa le facem in asa fel incat sa-mi ramana banii in tara, nu sa ma bucur ca i-am faultat pe chinezi in folosul spaniolilor.
Apropo, s-a gandit cineva ca poate castiga IVA, sau cum s-o mai numi ea ? Macar a luat in considerare ? Ori ne asiguram dinainte ca nu poate castiga, prin proceduri de genul "10-20% daca a mai castigat licitatii anterior" ?
P.S. Daca nu faci astazi un surub, n-o sa stii nici maine sa-l faci. Si nici nu poti castiga licitatii, deci...una peste alta, primesc bani europeni (sau subventii de la buget) ca sa le dau de lucru alora de afara; oki-doki, misto piata asta comuna....
- adila
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
adila
In principiu si eu cred ca ar fi bine sa se faca la noi. Ramane insa de vazut si ce mai pot face cei de la Arad.
In principiu si eu cred ca ar fi bine sa se faca la noi. Ramane insa de vazut si ce mai pot face cei de la Arad.
📖 Pagination options