Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1403194 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Relax, voi chiar credeti ca se va da drumul la circulatie in 2018 ????????
Relax, voi chiar credeti ca se va da drumul la circulatie in 2018 ????????
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Da.
Cu o mica corectie: N+2.
Suna frumos douazeci-douazeci....
Este "ritmat"...
Da.
Cu o mica corectie: N+2.
Suna frumos douazeci-douazeci....
Este "ritmat"...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
Ce pot spune... Se pare ca este mai important ce trenuri avem decât confortul călătorilor sau capacitatea de transport. Plus ca aceasta decizie arata interesul unora de a cumpara trenuri noi.
In prima faza vor fi echipate maxim 13 trenuri Bombardier
Ce pot spune... Se pare ca este mai important ce trenuri avem decât confortul călătorilor sau capacitatea de transport. Plus ca aceasta decizie arata interesul unora de a cumpara trenuri noi.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Pe de o parte arata ca Metrorex are mai multa incredere in Bombardiere )
Pe de o parte arata ca Metrorex are mai multa incredere in Bombardiere )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu pricep configuratia macazelor...De ce linia Orizont / Eroilor si viceversa nu e pe directa ? E ca la statia GdN 2 / M 4...
Nu pricep configuratia macazelor...De ce linia Orizont / Eroilor si viceversa nu e pe directa ? E ca la statia GdN 2 / M 4...
3-18-2017 9-47-14 PM.jpg (24.49 KB; downloaded 1976 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Pentru a favoriza rebrusarea pe directa.
Asa trenul care rebruseaza inainte sa intre in statie trece mai repede de macaz, in timp ce cel care rebruseaza dupa ce pleaca din statie e dezavantajat.
Mi se pare o microoptimizare de trafic.
Pentru a favoriza rebrusarea pe directa.
Asa trenul care rebruseaza inainte sa intre in statie trece mai repede de macaz, in timp ce cel care rebruseaza dupa ce pleaca din statie e dezavantajat.
Mi se pare o microoptimizare de trafic.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Si crezi ca dupa ce se da drumul de la Eroilor la Universitate se reconfigureaza ?
Si crezi ca dupa ce se da drumul de la Eroilor la Universitate se reconfigureaza ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Fireste ca nu. Dar pana atunci mai sunt cativa zeci de ani.
Fireste ca nu. Dar pana atunci mai sunt cativa zeci de ani.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Eu tot nu inteleg care-i avantajul, dar in sfârşit. Las-o asa. In schema prezentataintru repede si ies incet. Intr-o schema clasica ( ca la Crângaşi bunăoară ) intru incet si ies repede. Matematic si nematematic mie imi iese acelasi timp. A, daca intru repede eliberez in spate sectiunea mai repede, dar nu cred ca risc sa tin circulatia in loc, metroul din spate nu e la 10 secunde de cel de dinainte.
mcosmin wrote:
Pentru a favoriza rebrusarea pe directa.
Eu tot nu inteleg care-i avantajul, dar in sfârşit. Las-o asa. In schema prezentataintru repede si ies incet. Intr-o schema clasica ( ca la Crângaşi bunăoară ) intru incet si ies repede. Matematic si nematematic mie imi iese acelasi timp. A, daca intru repede eliberez in spate sectiunea mai repede, dar nu cred ca risc sa tin circulatia in loc, metroul din spate nu e la 10 secunde de cel de dinainte.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Intri repede si paralel cu iesirea intra un al doilea tren. Timpul per total e acelasi cand vine vorba de rebrusarea fiecarui tren in parte, dar conteaza felul in care este folosit timpul. Nu uita ca Eroilor 2 trebuie sa faca fata la 2 capete opuse. Deci teoretic trebuie sa fie capabila de rebrusare mai rapida decat la o statie obisnuita.
CBTC perminte distante foarte mici intre trenuri. Faptul ca rebrusezi repede iti permite sa ai un tren in spate la distanta mai mica in timp. Faptul ca iesi pe abatuta nu te incurca pt ca oricum Eroilor e statia terminus, deci nu incurci pe nimeni in spatele tau. Astea sunt particularitati ale CBTC-ului care sunt oarecum diferite de ATC-urile de pe restul magistralei.
As zice mai degraba ca la GdN nu are logica configuratia aia.
Intri repede si paralel cu iesirea intra un al doilea tren. Timpul per total e acelasi cand vine vorba de rebrusarea fiecarui tren in parte, dar conteaza felul in care este folosit timpul. Nu uita ca Eroilor 2 trebuie sa faca fata la 2 capete opuse. Deci teoretic trebuie sa fie capabila de rebrusare mai rapida decat la o statie obisnuita.
CBTC perminte distante foarte mici intre trenuri. Faptul ca rebrusezi repede iti permite sa ai un tren in spate la distanta mai mica in timp. Faptul ca iesi pe abatuta nu te incurca pt ca oricum Eroilor e statia terminus, deci nu incurci pe nimeni in spatele tau. Astea sunt particularitati ale CBTC-ului care sunt oarecum diferite de ATC-urile de pe restul magistralei.
As zice mai degraba ca la GdN nu are logica configuratia aia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Parcarea de la Opera inca functioneaza, traseul a fost redirectionat pe aleile parcului, am modificat in wikimapia: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.43...5&z=19&m=b
Parcarea de la Opera inca functioneaza, traseul a fost redirectionat pe aleile parcului, am modificat in wikimapia: http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.43...5&z=19&m=b
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
bercenicity
Abatutele de acolo sunt 1:9 cu Vmax 40 km/h - viteza de iesire de la Crangasi spre Basarab; se putea si mai bine, dar nu e chiar asa de tragic.
andrei11 wrote:
:?:
Si crezi ca dupa ce se da drumul de la Eroilor la Universitate se reconfigureaza ?
Abatutele de acolo sunt 1:9 cu Vmax 40 km/h - viteza de iesire de la Crangasi spre Basarab; se putea si mai bine, dar nu e chiar asa de tragic.
m5-macazuri-eroirlor2.png (106.11 KB; downloaded 2178 times)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Multumesc Robert pentru planul general in primul rand! O sa il dau jos ca sa imi fie la indemana, sigur ma mai uit prin el.
Multumesc Robert pentru planul general in primul rand! O sa il dau jos ca sa imi fie la indemana, sigur ma mai uit prin el.
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Lixandru Dragos-Liviu
Informaţie primită astăzi, 25 martie: la T. Vladimirescu se săpa un şanţ pe centrul benzilor, loc în care s-a circulat până ieri, iar la Parc se betona ceva, probabil la radier! Aici, ce procent de turnare mai avem până la finalizarea acestuia?
Informaţie primită astăzi, 25 martie: la T. Vladimirescu se săpa un şanţ pe centrul benzilor, loc în care s-a circulat până ieri, iar la Parc se betona ceva, probabil la radier! Aici, ce procent de turnare mai avem până la finalizarea acestuia?
📖 Pagination options