Topic: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-2009)
103 posts, 37524 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Tramvaiul V3A-93-FAUR #051 (1997-2009)
Utilizator anonim
Acesta este un unicat un Ploiesti fiind singurul vagon V3A ce a fost modernizat la FAUR, apoi au fost aduse vagoanele KT4D.
Cateva poze cu el...
Acesta este un unicat un Ploiesti fiind singurul vagon V3A ce a fost modernizat la FAUR, apoi au fost aduse vagoanele KT4D.
Cateva poze cu el...
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Gabi23
Vagonul #051 din Ploiesti este fabricat in anul 1997 la uzina FAUR Bucuresti, ca si cele 52 care circula in Bucuresti. Initial a avut numarul de parc 55051 si facea parte dintr-un amplu program de innoire a parcului de tramvaie din Ploiesti. Initial vagonul trebuia sa fie roz, asemenea celor din Bucuresti, dar reprezentatii RATP l-au refuzat (cel refuzat este actualmente la RATB). Ajuns in Ploiesti avea culoarea initiala galbena. Afisajul are toate liniile din Bucuresti, iar la sfarsit sunt trecute si traseele din Ploiesti. Dupa sarbatorile de iarna probabil a ramas cu acea linie afisata.
Vagonul #051 din Ploiesti este fabricat in anul 1997 la uzina FAUR Bucuresti, ca si cele 52 care circula in Bucuresti. Initial a avut numarul de parc 55051 si facea parte dintr-un amplu program de innoire a parcului de tramvaie din Ploiesti. Initial vagonul trebuia sa fie roz, asemenea celor din Bucuresti, dar reprezentatii RATP l-au refuzat (cel refuzat este actualmente la RATB). Ajuns in Ploiesti avea culoarea initiala galbena. Afisajul are toate liniile din Bucuresti, iar la sfarsit sunt trecute si traseele din Ploiesti. Dupa sarbatorile de iarna probabil a ramas cu acea linie afisata.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Chev Celios
Stiu povestea cu el (in marea majoritate)da e bnie ca ai spus-o.Eu credeam ca nu are si liniile RATB-ului in memorie.
Stiu povestea cu el (in marea majoritate)da e bnie ca ai spus-o.Eu credeam ca nu are si liniile RATB-ului in memorie.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Dr2005
Păcat că traseele din Bucureşti nu au cod, deci afişajul nu poate fi oprit la ele (decât prin deconectarea bateriilor).
Traseele din Ploieşti (toate care erau în 1997... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 28) sunt trecute peste ultimele trasee din Bucureşti.
Oricum, ca să schimbi de pe un traseu pe altul, afişajul se delurează până la început (probabil ,,Se retrage la depou"), după care o ia invers şi numără până ajunge la poziţia cerută. Deci nu sare de la 101 la 102, ci 101 - înapoi la 0 - 102 (deci trece de 2 ori prin toate traseele).
Gabi23 wrote:
Afisajul are toate liniile din Bucuresti, iar la sfarsit sunt trecute si traseele din Ploiesti. Dupa sarbatorile de iarna probabil a ramas cu acea linie afisata.
Păcat că traseele din Bucureşti nu au cod, deci afişajul nu poate fi oprit la ele (decât prin deconectarea bateriilor).
Traseele din Ploieşti (toate care erau în 1997... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 28) sunt trecute peste ultimele trasee din Bucureşti.
Oricum, ca să schimbi de pe un traseu pe altul, afişajul se delurează până la început (probabil ,,Se retrage la depou"), după care o ia invers şi numără până ajunge la poziţia cerută. Deci nu sare de la 101 la 102, ci 101 - înapoi la 0 - 102 (deci trece de 2 ori prin toate traseele).
- bogdan2010
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
bogdan2010
Anul asta se pare va fi primul fara V3A-ul 051 pe post de TRAMVAI AL LUI MOS CRACIUN.Se pare ca KT4D-M #100 va avea aceasta onoare..
Anul asta se pare va fi primul fara V3A-ul 051 pe post de TRAMVAI AL LUI MOS CRACIUN.Se pare ca KT4D-M #100 va avea aceasta onoare..
- Dr2005
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Gabi23
Poftim? Cum sa nu circule in 2009. Eu tin minte ca a fost 051, si de atunci a ramas cu ultima "haina".
Poftim? Cum sa nu circule in 2009. Eu tin minte ca a fost 051, si de atunci a ramas cu ultima "haina".
- bogdan2010
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
bogdan2010
In Decembrie 2009 a fost #051..#100 a fost de ziua copilului anul asta..
Gabi23 wrote:
Poftim? Cum sa nu circule in 2009. Eu tin minte ca a fost 051, si de atunci a ramas cu ultima "haina".
In Decembrie 2009 a fost #051..#100 a fost de ziua copilului anul asta..
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Gabi23
Eu unul nu inteleg de ce atata dezinteres pentru acest vagon. Singura persoara careia ii mai pasa de acest vagon este vatmanita din imaginile de mai sus, care l-a tinut functional si cat se poate de original. Am inteles ca este singura persoana care mai stie sa il conduca . Pacat, daca s-ar face un RK/RG la boghiuri ar putea fi cel mai bun vagon din Ploiesti. Pe mine nu m-au impresionat cu nimic cele de circula in acest moment, sunt bune ca... nu e altceva in loc. 051 ar fi o bijuterie pentru liniile din Ploiesti, daca RATP si-ar da interesul mai mult si ar vrea sa faca ceva bun cu acest vagon. Asa zace in depou sa il manance rugina .
Eu unul nu inteleg de ce atata dezinteres pentru acest vagon. Singura persoara careia ii mai pasa de acest vagon este vatmanita din imaginile de mai sus, care l-a tinut functional si cat se poate de original. Am inteles ca este singura persoana care mai stie sa il conduca . Pacat, daca s-ar face un RK/RG la boghiuri ar putea fi cel mai bun vagon din Ploiesti. Pe mine nu m-au impresionat cu nimic cele de circula in acest moment, sunt bune ca... nu e altceva in loc. 051 ar fi o bijuterie pentru liniile din Ploiesti, daca RATP si-ar da interesul mai mult si ar vrea sa faca ceva bun cu acest vagon. Asa zace in depou sa il manance rugina .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Utilizator anonim
Deci sa inteleg ca va fi lasat sa moara in depou ? Macar sa le vina ideea sa il dea la RATB ca ar sta bine in parcul de V3A-93M FAUR de aici.
Deci sa inteleg ca va fi lasat sa moara in depou ? Macar sa le vina ideea sa il dea la RATB ca ar sta bine in parcul de V3A-93M FAUR de aici.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Dr2005
După cum ni s-a explicat la depou (eraţi şi voi), V3A-ul are altfel de roţi, implicit altfel de bandaje, iar cum toate vagoanele din parcul circulant au roţi elastice cu piuliţa înşurubată pe butuc, iar V3A-ul (şi Timişul pentru deszăpezire) au roţi cu bandajul fixat cu prezoane... Toate echipamentele pentru rebandajare (şi bandajele de schimb) sunt doar pentru Tatra, nu e prea rentabil să cumperi alte piese pentru 6 boghiuri. Poate când se vor toci roţile lui #5008...
----
Poate se cumpără de la RATB un set de osii montate cu bandaje noi.... că au rămas de la V2A-uri destule. Că echipament de de-calat şi calat roţi de V3A nu cred că mai există la Ploieşti.
După cum ni s-a explicat la depou (eraţi şi voi), V3A-ul are altfel de roţi, implicit altfel de bandaje, iar cum toate vagoanele din parcul circulant au roţi elastice cu piuliţa înşurubată pe butuc, iar V3A-ul (şi Timişul pentru deszăpezire) au roţi cu bandajul fixat cu prezoane... Toate echipamentele pentru rebandajare (şi bandajele de schimb) sunt doar pentru Tatra, nu e prea rentabil să cumperi alte piese pentru 6 boghiuri. Poate când se vor toci roţile lui #5008...
----
Poate se cumpără de la RATB un set de osii montate cu bandaje noi.... că au rămas de la V2A-uri destule. Că echipament de de-calat şi calat roţi de V3A nu cred că mai există la Ploieşti.
- bogdan2010
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
bogdan2010
Referitor la vatmanita de pe 051..o puteti gasi pe vagoanele 071 sau 105.. cat despre vagon..dl Sandu..fostul sef de la sectia Electric zicea ca e prea greu ptr linia din Ploiesti..care si asa este la limita functionarii.. Nu se va casa insa nu stiu daca Bucurestiul l-ar lua..
Referitor la vatmanita de pe 051..o puteti gasi pe vagoanele 071 sau 105.. cat despre vagon..dl Sandu..fostul sef de la sectia Electric zicea ca e prea greu ptr linia din Ploiesti..care si asa este la limita functionarii.. Nu se va casa insa nu stiu daca Bucurestiul l-ar lua..
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tramvaiul V3A-93-FAUR #051
Dr2005
Masa KT4D (gol): 20,95 t, Nr. de osii 4, Sarcina pe osie: 5,24 t
Masa V3A-93M (gol): ~ 38 t, Nr. de osii 8, Sarcina pe osie: 4,75 t
Deci nu e mai greu (că de sarcina pe osie se ţine cont, aşa poţi să spui că Timişul era cel mai uşor). Dealtfel, prin toate oraşele cu Tatre s-a pus problema că acestea ar fi prea grele (Constanţa, Braşov, Botoşani, Iaşi şi chiar Bucureşti) şi ar avea sarcini pe osie foarte mari comparativ cu V3A-urile şi vagoanele 2nd hand aduse.
Masa KT4D (gol): 20,95 t, Nr. de osii 4, Sarcina pe osie: 5,24 t
Masa V3A-93M (gol): ~ 38 t, Nr. de osii 8, Sarcina pe osie: 4,75 t
Deci nu e mai greu (că de sarcina pe osie se ţine cont, aşa poţi să spui că Timişul era cel mai uşor). Dealtfel, prin toate oraşele cu Tatre s-a pus problema că acestea ar fi prea grele (Constanţa, Braşov, Botoşani, Iaşi şi chiar Bucureşti) şi ar avea sarcini pe osie foarte mari comparativ cu V3A-urile şi vagoanele 2nd hand aduse.
📖 Pagination options