Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 602494 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Exista in plan doua statii intermediare la Podul Grant, atat pe M1 cat si pe M4. Daca se vor face vom vedea...
Nu stiu cat de greu este, in principiu este mai usor pe M4 unde frecventa nu este asa ridicata. Pe M1 singurele macazuri disponibile ar fi la Crangasi si GdN. M1 intra in curba chiar la piciorul podului, insa cred ca ar fi posibila o statie acolo.
Sper ca daca se vor face sa nu se repete experienta struto-camilei Gorjului..
Exista in plan doua statii intermediare la Podul Grant, atat pe M1 cat si pe M4. Daca se vor face vom vedea...
Nu stiu cat de greu este, in principiu este mai usor pe M4 unde frecventa nu este asa ridicata. Pe M1 singurele macazuri disponibile ar fi la Crangasi si GdN. M1 intra in curba chiar la piciorul podului, insa cred ca ar fi posibila o statie acolo.
Sper ca daca se vor face sa nu se repete experienta struto-camilei Gorjului..
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Imi pare rau sa te contrazic din nou dar nu exista nici un plan pentru statii intermediare la Podul Grant, nici nu ar avea de ce...
Imi pare rau sa te contrazic din nou dar nu exista nici un plan pentru statii intermediare la Podul Grant, nici nu ar avea de ce...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Sab s-a referit la altceva. Schita postata este una aparuta imediat dupa revoluie si unde "se sugera" indesirea statiilor Magistralei M 1, partial M 2 si statia "Podul Grand" de pe M 4. Parerea mea este ca e o harta usor fantezista. Intr-adevar unele distante sunt exagerat de mari - doua exemple, intre Stefan cel Mare si Obor ar mai fi "incaput" o statie "la mijloc" cam prin dreptul strazii Vasile Lascar sau intre statiile Dristor 1 si N.G. Dar - dupa parerea mea - trebuie sa lasam lucrurile asa cum sunt, exista tramvaiul 34 si tramvaiul 27 care rezolva partial acest neajuns.
Stiu ca este un precedent cu Statia Gorjului dar este o exceptie. Gorjului oricum trebuia facuta pentru ca era o situatie halucinanta acolo, metroul strabatea in lungime tot cartierul ( de blocuri ) Militari dar nu avea statie in el.
Sab s-a referit la altceva. Schita postata este una aparuta imediat dupa revoluie si unde "se sugera" indesirea statiilor Magistralei M 1, partial M 2 si statia "Podul Grand" de pe M 4. Parerea mea este ca e o harta usor fantezista. Intr-adevar unele distante sunt exagerat de mari - doua exemple, intre Stefan cel Mare si Obor ar mai fi "incaput" o statie "la mijloc" cam prin dreptul strazii Vasile Lascar sau intre statiile Dristor 1 si N.G. Dar - dupa parerea mea - trebuie sa lasam lucrurile asa cum sunt, exista tramvaiul 34 si tramvaiul 27 care rezolva partial acest neajuns.
Stiu ca este un precedent cu Statia Gorjului dar este o exceptie. Gorjului oricum trebuia facuta pentru ca era o situatie halucinanta acolo, metroul strabatea in lungime tot cartierul ( de blocuri ) Militari dar nu avea statie in el.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Asa-i, era ceva facut la repezeala si cu mult elan revolutionar...
Cand s-a trecut la o analiza serioasa...s-a revenit cu picioarele pe pamant...
Asa-i, era ceva facut la repezeala si cu mult elan revolutionar...
Cand s-a trecut la o analiza serioasa...s-a revenit cu picioarele pe pamant...
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Nu este un plan facut la repezeala. Este un studiu facut de Iptana si "insusit" de Primaria Bucurestiului. A fost postat pe site-ul primariei, eu de acolo l-am luat..
Acum, daca sunt utile sau nu statiile de la Podul Grant ramane de discutat. Tin insa sa reamintesc ca planul initial nu prevedea statia Crangasi, ci o statie la Ciurel si una la Podul Grant.
Nu este un plan facut la repezeala. Este un studiu facut de Iptana si "insusit" de Primaria Bucurestiului. A fost postat pe site-ul primariei, eu de acolo l-am luat..
Acum, daca sunt utile sau nu statiile de la Podul Grant ramane de discutat. Tin insa sa reamintesc ca planul initial nu prevedea statia Crangasi, ci o statie la Ciurel si una la Podul Grant.
- burli
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
burli
da eu ma refeream la o statie intre liceul 11 si teatrul giulesti , chiar pe calea giulesti, ca om nascut si crescut in giulesti se simte nevoia unei statii acolo mai ales la meciuri
da eu ma refeream la o statie intre liceul 11 si teatrul giulesti , chiar pe calea giulesti, ca om nascut si crescut in giulesti se simte nevoia unei statii acolo mai ales la meciuri
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
O statie de metrou o faci daca este tehnic posibil si daca ai un flux de calatori CONSTANT care sa o justifice. Si intrucat costurile sunt mari nu construiesti asa ceva fiindca exista cerere mare dupa un meci de fotbal.
O statie de metrou o faci daca este tehnic posibil si daca ai un flux de calatori CONSTANT care sa o justifice. Si intrucat costurile sunt mari nu construiesti asa ceva fiindca exista cerere mare dupa un meci de fotbal.
- burli
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
burli
sint multi calatori care vin din giulesti pina la crangasi , multi aleg sa vina pe jos sau cu linia de autobuz sau cu tramvaiul pina la pod apoi pe jos , nu spun numai pt meciuri, ziceam de zilnic sint multi oameni care aleg aceste rute pt metrou si multi care ar veni la servici pt calea giulesti , trafic ar fi , bani si bunavointa ,sint doua licee sint firme etc
sint multi calatori care vin din giulesti pina la crangasi , multi aleg sa vina pe jos sau cu linia de autobuz sau cu tramvaiul pina la pod apoi pe jos , nu spun numai pt meciuri, ziceam de zilnic sint multi oameni care aleg aceste rute pt metrou si multi care ar veni la servici pt calea giulesti , trafic ar fi , bani si bunavointa ,sint doua licee sint firme etc
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Atunci ar trebui puse in balanta costurile si beneficiile construirii unei statii de metrou acolo versus costurile si beneficiile imbunatatirii transportului pe liniile 162 si 163 de autobuz, linii care sunt folosite de locuitorii din cartier pentru legatura cu metroul la Crangasi. Cred ca iesi mult mai ieftin daca introduci mai multe autobuze pe liniile mai sus mentionate pentru legatura cu Crangasi.
Si sa nu uitam ca la finalizarea Pasajului Basarab si revenirea liniei 44 (sau care o fi) la Gara Basarab, mult mai putina lume va face transbordarea de care vorbesti (sub Podul Grant), intrucat multi din cei care azi vin cu tramvaiul din Giulesti vor merge in continuare pana la Gara Basarab (pe sub pasajul Basarab), unde au legatura cu metroul. Evident, acum acest lucru e impractic din cauza inchiderii circulatiei intre Plevnei si Gara Basarab si ocolirii pe stradute gen Fluviului.
Atunci ar trebui puse in balanta costurile si beneficiile construirii unei statii de metrou acolo versus costurile si beneficiile imbunatatirii transportului pe liniile 162 si 163 de autobuz, linii care sunt folosite de locuitorii din cartier pentru legatura cu metroul la Crangasi. Cred ca iesi mult mai ieftin daca introduci mai multe autobuze pe liniile mai sus mentionate pentru legatura cu Crangasi.
Si sa nu uitam ca la finalizarea Pasajului Basarab si revenirea liniei 44 (sau care o fi) la Gara Basarab, mult mai putina lume va face transbordarea de care vorbesti (sub Podul Grant), intrucat multi din cei care azi vin cu tramvaiul din Giulesti vor merge in continuare pana la Gara Basarab (pe sub pasajul Basarab), unde au legatura cu metroul. Evident, acum acest lucru e impractic din cauza inchiderii circulatiei intre Plevnei si Gara Basarab si ocolirii pe stradute gen Fluviului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Avand in vedere ca metroul nu nu are traseu pe sub Giulesti, mai greu. ...doar o statie paralela cu podul Grant eventual. Insa mai greu sa o strecori printre pilonii pasajului.
burli wrote:
da eu ma refeream la o statie intre liceul 11 si teatrul giulesti , chiar pe calea giulesti, ca om nascut si crescut in giulesti se simte nevoia unei statii acolo mai ales la meciuri
Avand in vedere ca metroul nu nu are traseu pe sub Giulesti, mai greu. ...doar o statie paralela cu podul Grant eventual. Insa mai greu sa o strecori printre pilonii pasajului.
- darknight
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
darknight
Idem ,tot nascut si crescut pe calea giulesti ,si e o mare pierdere din cauza ca nu este metrou pe acolo
burli wrote:
da eu ma refeream la o statie intre liceul 11 si teatrul giulesti , chiar pe calea giulesti, ca om nascut si crescut in giulesti se simte nevoia unei statii acolo mai ales la meciuri
Idem ,tot nascut si crescut pe calea giulesti ,si e o mare pierdere din cauza ca nu este metrou pe acolo
- aztec
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
aztec
Probabil ca imaginea asta a tot aparut. Insa.. cate legaturi sau mai bine variante sunt catre otopeni pana la urma?
din sedinta CUTAD din 30.06.2010
PUZ Linie de Metrou Parcul Bazilescu – Lacul Straulesti, S.1 / proiectant SC
WESTERN OUTDOOR SRL
Se doreste prelungirea linie de metrou actualmente oprita la Parcul Bazilescu catre Pajura
si mai apoi spre Otopeni. Spre Sos. Gh.-Sisesti trebuie realizat un pasaj.
Prezentatorul din partea SC METROU SA arata ca se doreste extinderea tronsonului M4
spre Laromet si apoi spre Straulesti, intr-o prima faza, pe baza unui studiu de determinare
a cererii de transport in zona.
link
http://oar-bucuresti.ro/documente/sedin ... uHARTA.jpg
Probabil ca imaginea asta a tot aparut. Insa.. cate legaturi sau mai bine variante sunt catre otopeni pana la urma?
din sedinta CUTAD din 30.06.2010
PUZ Linie de Metrou Parcul Bazilescu – Lacul Straulesti, S.1 / proiectant SC
WESTERN OUTDOOR SRL
Se doreste prelungirea linie de metrou actualmente oprita la Parcul Bazilescu catre Pajura
si mai apoi spre Otopeni. Spre Sos. Gh.-Sisesti trebuie realizat un pasaj.
Prezentatorul din partea SC METROU SA arata ca se doreste extinderea tronsonului M4
spre Laromet si apoi spre Straulesti, intr-o prima faza, pe baza unui studiu de determinare
a cererii de transport in zona.
link
http://oar-bucuresti.ro/documente/sedin ... uHARTA.jpg
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Probabil ca varianta respectiva e luata in calcul pentru un viitor foarte indepartat, probabil ca de aceea si apare punctat pe harta, ca si presupusa "inelara de sud" intre Crangasi si Dristor. Dupa cum se observa, pentru M6 sunt 2 idei de "legare" la restul retelei: fie numai cu M4 la statia 1 Mai, fie la Piata Victoriei, dar fara legatura cu M4 la 1 Mai (nu-mi dau seama pe unde ar trece acest traseu, posibil pe Aviator Popisteanu?). Parerea mea este ca aceste "planuri" nu sunt decat pure exercitii de imaginatie, deci nu cred ca merita dezbatute prea "intens"...
Probabil ca varianta respectiva e luata in calcul pentru un viitor foarte indepartat, probabil ca de aceea si apare punctat pe harta, ca si presupusa "inelara de sud" intre Crangasi si Dristor. Dupa cum se observa, pentru M6 sunt 2 idei de "legare" la restul retelei: fie numai cu M4 la statia 1 Mai, fie la Piata Victoriei, dar fara legatura cu M4 la 1 Mai (nu-mi dau seama pe unde ar trece acest traseu, posibil pe Aviator Popisteanu?). Parerea mea este ca aceste "planuri" nu sunt decat pure exercitii de imaginatie, deci nu cred ca merita dezbatute prea "intens"...
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Nu prea are pe unde decat pe sub Popisteanu (portiunea dinspre Mihalache) si apoi pe sub str Petre Mircea. Ar mai fi si varianta str Vasile Fuica.
Iar despre M7 observ ca va iesi bine de tot din Bucuresti (este prima magistrala care depaseste granitele capitalei, cu exceptia legaturii cu Otopeniul) si va avea totusi doua depouri...
Nu prea are pe unde decat pe sub Popisteanu (portiunea dinspre Mihalache) si apoi pe sub str Petre Mircea. Ar mai fi si varianta str Vasile Fuica.
Iar despre M7 observ ca va iesi bine de tot din Bucuresti (este prima magistrala care depaseste granitele capitalei, cu exceptia legaturii cu Otopeniul) si va avea totusi doua depouri...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination