Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 253928 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Majoritatea strainilor habar nu au ca avem metrou la Bucuresti si nu calatorim cu carute trase de cai...iar daca le spui cati km si cate statii se arata foarte neincrezatori...aaaa, daaaa??? Si in sinea lor isi spun probabil...bai, da mari mincinosi mai sunt si romanii astia...
Majoritatea strainilor habar nu au ca avem metrou la Bucuresti si nu calatorim cu carute trase de cai...iar daca le spui cati km si cate statii se arata foarte neincrezatori...aaaa, daaaa??? Si in sinea lor isi spun probabil...bai, da mari mincinosi mai sunt si romanii astia...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
PaulIP
@Goldmund: "uelcam tu Rumeinia", unde facerea de bine este ...
Ce ne trebuie noua filmare de promovare, suntem prea destepti pentru asta!
@Goldmund: "uelcam tu Rumeinia", unde facerea de bine este ...
Ce ne trebuie noua filmare de promovare, suntem prea destepti pentru asta!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
A fost si un film artistic romanesc 'postdecembrist' ce se petrecea in metrou (rama IVA). Mai stie cineva cum se numea?
Pe mine filmul ala m-a scos dintr-o posibila incurcatura in Canada!!!
A fost si un film artistic romanesc 'postdecembrist' ce se petrecea in metrou (rama IVA). Mai stie cineva cum se numea?
Pe mine filmul ala m-a scos dintr-o posibila incurcatura in Canada!!!
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
uvictor
http://www.b365.ro/mobi/metrorex-cumpar...55950.html
Pentru ca a fost o intreaga discutie intre guru si scuberula
http://www.b365.ro/mobi/metrorex-cumpar...55950.html
Pentru ca a fost o intreaga discutie intre guru si scuberula
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Am facut putina curatenie aici, si anume :
- Discutiile despre IVA le gasiti integral la IVA
viewtopic.php?f=23&t=50
- Discutiile despre filme cu tema metrou le gasiti la filme. ( Comunitatea MetrouUsor / Filme - documentare ).
viewtopic.php?f=104&t=3712#p198563
- O singura interventie ( a lui Adrian Rosca ) o gasiti la Discutii generale
- Au disparut doua sau trei interventii complet secundare si fara nicio importanta.Oricum nu ofereau absolut nicio informatie.
Am facut putina curatenie aici, si anume :
- Discutiile despre IVA le gasiti integral la IVA
viewtopic.php?f=23&t=50
- Discutiile despre filme cu tema metrou le gasiti la filme. ( Comunitatea MetrouUsor / Filme - documentare ).
viewtopic.php?f=104&t=3712#p198563
- O singura interventie ( a lui Adrian Rosca ) o gasiti la Discutii generale
- Au disparut doua sau trei interventii complet secundare si fara nicio importanta.Oricum nu ofereau absolut nicio informatie.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cine-va-furniza...56028.html
Cine va furniza sistemul de siguranţă a traficului pentru tronsonul Parc Bazilescu-Lac Străuleşti
Filiala din Spania a companiei germane Siemens Rail Automation a câștigat un contract de 38,7 milioane lei, cu TVA, cu firma care administrează rețeaua de metrou a Bucureștiului, de furnizare a sistemului de siguranță a traficului pentru tronsonul Parc Bazilescu - Lac Străulești, din Magistrala 4 de metrou.
Metrorex a anunțat, în luna decembrie a anului trecut, că stațiile de metrou Laminorului și Străulești, aferente secțiunii Parc Bazilescu - Străulești din Magistrala 4 de metrou, în lungime de 2,1 kilometri, ar putea fi date în folosință în primul trimestru din 2017, scrie News.ro.
Metrorex a ales procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare pentru că "lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate", se arată în anunț.
Siemens trebuie să livreze un „sistem de siguranță și automatizare a traficului" pentru secțiunea Parc Bazilescu - Străulești.
Pachetul include sisteme de monitorizare a trenurilor, sisteme informatice, servicii de instalare de echipament și de dezvoltare de software pentru controlul traficului feroviar. Compania poate subcontracta 25% din contract.
B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cine-va-furniza...56028.html
Cine va furniza sistemul de siguranţă a traficului pentru tronsonul Parc Bazilescu-Lac Străuleşti
Filiala din Spania a companiei germane Siemens Rail Automation a câștigat un contract de 38,7 milioane lei, cu TVA, cu firma care administrează rețeaua de metrou a Bucureștiului, de furnizare a sistemului de siguranță a traficului pentru tronsonul Parc Bazilescu - Lac Străulești, din Magistrala 4 de metrou.
Metrorex a anunțat, în luna decembrie a anului trecut, că stațiile de metrou Laminorului și Străulești, aferente secțiunii Parc Bazilescu - Străulești din Magistrala 4 de metrou, în lungime de 2,1 kilometri, ar putea fi date în folosință în primul trimestru din 2017, scrie News.ro.
Metrorex a ales procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare pentru că "lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate", se arată în anunț.
Siemens trebuie să livreze un „sistem de siguranță și automatizare a traficului" pentru secțiunea Parc Bazilescu - Străulești.
Pachetul include sisteme de monitorizare a trenurilor, sisteme informatice, servicii de instalare de echipament și de dezvoltare de software pentru controlul traficului feroviar. Compania poate subcontracta 25% din contract.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
SniperGuy
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc anunță încă două stații de metrou pentru bucureșteni
Termenul pentru deschiderea circulaţiei pe Magistrala 4 de metrou secţiunea Parc Bazilescu - Lac Străuleşti se menţine pentru sfârşitul lunii martie 2017, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, după o întâlnire cu premierul Sorin Grindeanu.
“La Magistrala 4 de metrou, procedura este în plină derulare - cea referitoare la montarea senzorilor şi a tuturor elementelor care ţin de siguranţa călătorilor la metrou. Termenul rămâne valabil, sfârşitul lunii martie 2017, adică termenul pe care ni l-am şi asumat. Am înţeles din estimările celor de la Metrorex că undeva în două săptămâni se vor termina aceste lucrări”, a spus Cuc.
Sursa:
http://www.capital.ro/ministrul-transporturilor-razvan-cuc-anunta-inca-doua-statii.html
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc anunță încă două stații de metrou pentru bucureșteni
Termenul pentru deschiderea circulaţiei pe Magistrala 4 de metrou secţiunea Parc Bazilescu - Lac Străuleşti se menţine pentru sfârşitul lunii martie 2017, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, după o întâlnire cu premierul Sorin Grindeanu.
“La Magistrala 4 de metrou, procedura este în plină derulare - cea referitoare la montarea senzorilor şi a tuturor elementelor care ţin de siguranţa călătorilor la metrou. Termenul rămâne valabil, sfârşitul lunii martie 2017, adică termenul pe care ni l-am şi asumat. Am înţeles din estimările celor de la Metrorex că undeva în două săptămâni se vor termina aceste lucrări”, a spus Cuc.
Sursa:
http://www.capital.ro/ministrul-transporturilor-razvan-cuc-anunta-inca-doua-statii.html
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
^Pana la deschidere mai e un contract de atribuit si o receptie de facut. Parca il vad pe Cuc la sfarsitul lui martie tunand si fulgerand impotriva celor care l-au "dezinformat". Cam cum face acum cu autostrada aia nefericita.
^Pana la deschidere mai e un contract de atribuit si o receptie de facut. Parca il vad pe Cuc la sfarsitul lui martie tunand si fulgerand impotriva celor care l-au "dezinformat". Cam cum face acum cu autostrada aia nefericita.
- GPS
-
Posted:
-
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
t530
http://m.digi24.ro/stiri/actualitate/so...rou-677279
Doi ani întârziere pentru două stații de metrou
Cu doi ani întârziere, luna viitoare s-ar putea inaugura două noi staţii de metrou - Laminorului şi Străuleşti. Condiţia e să se termine lucrările privind siguranţa traficului şi să fie montaţi senzorii de fum. Va mai dura însă un an până va fi gata şi parcarea de la Străuleşti.
Când au început lucrările, cele două staţii din Bucureştii Noi, Laminorului şi Străuleşti, aveau termen de finalizare aprilie 2015. Cu puţin noroc, călătorii ar putea coborî pe peroanele lor la finalul lunii viitoare. Până atunci, Metrorex trebuie să termine lucrările la „sistemele de instalații de radiocomunicații, televiziune cu circuit închis, detecție incendiu, antiefracție, siguranța traficului, informare dinamică și sonorizare”.
„Termenul rămâne valabil. Sfârşitul lunii martie, anul 2017. Am înţeles din estimările celor de la Metrorex că în două săptămâni se vor termina aceste lucrări”, spune Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor.
De o parte din ele se ocupă firmele UTI şi TIAB, care au semnat luna trecută un contract pe 7 luni cu Metrorex, în valoare de aproape 9,5 milioane de lei. Tot ele vor monta şi senzorii de fum.
„Colegii de la ISU au avut discuţii acolo, au semnalat unele probleme care sunt în curs de soluţionare înainte de a fi date în funcţionare”, spune Raed Arafat, secretar de stat în MAI.
Fostul ministrul al Transporturilor din cabinetul Cioloş, Sorin Buşe, promitea deschiderea celor două staţii de metrou încă din decembrie, deşi Metrorex nu avea nici măcar semnat contractul pentru implementarea sistemului de siguranţă a traficului.
Chiar dacă cele două staţii vor fi inaugurate anul acesta, nu înseamnă că lucrările din zonă s-au încheiat.
„Şoferii care intră în Bucureşti dinspre DN1 şi DN1A şi care sperau că odată cu deschiderea noilor staţii de metrou va fi gata şi această parcare intermodală de la Străuleşti astfel încât să-şi lase aici maşina şi mai departe să ia metroul mai au de aşteptat”, relatează Cristina Sbîrn, reporter Digi24.
Lucrările la terminalul intermodal cu o capacitate de 630 de locuri vor fi gata abia în 2018.
Extinderea magistralei 4 de metrou cu aproape doi kilometri şi două staţii şi construirea terminalului intermodal costă aproape un sfert de miliard de euro. Mare parte din bani vin de la Bruxelles.
http://m.digi24.ro/stiri/actualitate/so...rou-677279
Doi ani întârziere pentru două stații de metrou
Cu doi ani întârziere, luna viitoare s-ar putea inaugura două noi staţii de metrou - Laminorului şi Străuleşti. Condiţia e să se termine lucrările privind siguranţa traficului şi să fie montaţi senzorii de fum. Va mai dura însă un an până va fi gata şi parcarea de la Străuleşti.
Când au început lucrările, cele două staţii din Bucureştii Noi, Laminorului şi Străuleşti, aveau termen de finalizare aprilie 2015. Cu puţin noroc, călătorii ar putea coborî pe peroanele lor la finalul lunii viitoare. Până atunci, Metrorex trebuie să termine lucrările la „sistemele de instalații de radiocomunicații, televiziune cu circuit închis, detecție incendiu, antiefracție, siguranța traficului, informare dinamică și sonorizare”.
„Termenul rămâne valabil. Sfârşitul lunii martie, anul 2017. Am înţeles din estimările celor de la Metrorex că în două săptămâni se vor termina aceste lucrări”, spune Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor.
De o parte din ele se ocupă firmele UTI şi TIAB, care au semnat luna trecută un contract pe 7 luni cu Metrorex, în valoare de aproape 9,5 milioane de lei. Tot ele vor monta şi senzorii de fum.
„Colegii de la ISU au avut discuţii acolo, au semnalat unele probleme care sunt în curs de soluţionare înainte de a fi date în funcţionare”, spune Raed Arafat, secretar de stat în MAI.
Fostul ministrul al Transporturilor din cabinetul Cioloş, Sorin Buşe, promitea deschiderea celor două staţii de metrou încă din decembrie, deşi Metrorex nu avea nici măcar semnat contractul pentru implementarea sistemului de siguranţă a traficului.
Chiar dacă cele două staţii vor fi inaugurate anul acesta, nu înseamnă că lucrările din zonă s-au încheiat.
„Şoferii care intră în Bucureşti dinspre DN1 şi DN1A şi care sperau că odată cu deschiderea noilor staţii de metrou va fi gata şi această parcare intermodală de la Străuleşti astfel încât să-şi lase aici maşina şi mai departe să ia metroul mai au de aşteptat”, relatează Cristina Sbîrn, reporter Digi24.
Lucrările la terminalul intermodal cu o capacitate de 630 de locuri vor fi gata abia în 2018.
Extinderea magistralei 4 de metrou cu aproape doi kilometri şi două staţii şi construirea terminalului intermodal costă aproape un sfert de miliard de euro. Mare parte din bani vin de la Bruxelles.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
S-a lansat pe SEAP licitatia pentru:
Servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate aferente realizarii urmatoarelor: “Studiu de Pre-Fezabilitate (SPF) si Studiu de Fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”
Valoarea estimata fara TVA: 37,903,896.48 RON (8,391,573.09 EUR)
Criteriu de atribuire: Cel mai bun raport calitate-pret
Durata contractului: 22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2017
Data limita de evaluare a ofertei: 02.05.2017
Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2017
S-a lansat pe SEAP licitatia pentru:
Servicii de proiectare, asistenta si consultanta de specialitate aferente realizarii urmatoarelor: “Studiu de Pre-Fezabilitate (SPF) si Studiu de Fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”
Valoarea estimata fara TVA: 37,903,896.48 RON (8,391,573.09 EUR)
Criteriu de atribuire: Cel mai bun raport calitate-pret
Durata contractului: 22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2017
Data limita de evaluare a ofertei: 02.05.2017
Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2017
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Comentariu :
Sifonare de bani la greu . Bani aruncati pe apa Sâmbetei ( de pomană ) . Cineva are pile sus de tot.
Sunt in intentie de constructie inca 2 tronsoane :
a) M 5 - habar nu am ce tronson, oricum nici actualul nu e gata si in plus mai e mult până să fie inaugurat.
b) M 6
De unde fonduri si pentru M 4 / Progresu ?
______________
PS : Sa nu uitam ca si Străulestiul tot il inauguram de vreo 2 ani incoace si tot n-am ajuns la strand. Apropo, acesul acela la cimitir e de-a dreptul bestial.
Comentariu :
Sifonare de bani la greu . Bani aruncati pe apa Sâmbetei ( de pomană ) . Cineva are pile sus de tot.
Sunt in intentie de constructie inca 2 tronsoane :
a) M 5 - habar nu am ce tronson, oricum nici actualul nu e gata si in plus mai e mult până să fie inaugurat.
b) M 6
De unde fonduri si pentru M 4 / Progresu ?
______________
PS : Sa nu uitam ca si Străulestiul tot il inauguram de vreo 2 ani incoace si tot n-am ajuns la strand. Apropo, acesul acela la cimitir e de-a dreptul bestial.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Sunt niste fonduri elvetiene , care stau degeaba de vreo 4 ani pentru ca am avut alte prioritati (cimitir, park and ride, aeroport, etc)...
Oricum, daca "livrarea" SPF si SF dureaza cca 2 ani, mai mult ca sigur ca dupa aceea o sa fie o pauza (ca sa aprofundeze Metrorex studiile respective) , apoi se va scoate la licitatie proiectarea, apoi iar o pauza...apoi se scoate la licitatie executia, iar pauza...Deci peste 10-15 ani, cu mult noroc, vedem ceva sapaturi si la sud de GdN.
http://www.metrorex.ro/_read235-1
Prelungire Linia 4 de metrou pe tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu.
In data de 12 iulie 2012, Propunerea Finala a Proiectului in valoare de 10 milioane CHF, fara TVA, propus spre finantare de catre S.C. Metrorex S.A., a fost aprobata de catre Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elvetiene, contributia partii elvetiene fiind de 8,5 milioane CHF.
Actiunea se circumscrie masurilor cuprinse in Acordul-cadru incheiat intre Consiliul Federal Elvetian si Guvernul României privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-român pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la data de 7 septembrie 2010.
In cadrul acordului mai sus mentionat, S.C. Metrorex S.A. a depus Proiectul privind realizarea „Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”.
In cadrul Proiectului, concomitent cu elaborarea Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a Studiului de fezabilitate (SF), se are de asemenea in vedere realizarea a doua studii:
- privind transportul multimodal in municipiul Bucuresti ce va evidentia impactul asupra transportului de suprafata a Liniei 4 de metrou si
- privind cresterea traficului pe Linia 4 de metrou, precum si incheierea unui parteneriat institutional intre S.C. Metrorex S.A si companii de transport public din Elvetia. In conformitate cu prevederile Acordului-cadru bilateral dintre Elvetia si România, urmeaza ca in perioada urmatoare sa fie semnat Acordul de Proiect.
„Odata cu elaborarea documentatiilor tehnico-economice necesare promovarii acestui proiect, S.C. Metrorex S.A trece la o noua etapa in procesul de dezvoltare a retelei de metrou si anume acela de extindere a Liniei 4, pe tronsonul Gara de Nord - Gara Progresu, iar la finalizarea acestuia si conectarea cu linia de legatura a metroului cu Aeroportul International Otopeni, Municipiul Bucuresti va dispune de cea mai lunga diametrala de metrou pe axa Nord-Sud, in lungime de circa 33 km si 28 de statii cu puncte intermodale de transport la conexiunile cu cele doua aeroporturi - Otopeni si Baneasa - si cele patru gari de cale ferata: Baneasa, Basarab, Gara de Nord, Gara Progresu” precizeaza Gheorghe Udriste – Director General al S.C. Metrorex S.A Bucuresti.
Sunt niste fonduri elvetiene , care stau degeaba de vreo 4 ani pentru ca am avut alte prioritati (cimitir, park and ride, aeroport, etc)...
Oricum, daca "livrarea" SPF si SF dureaza cca 2 ani, mai mult ca sigur ca dupa aceea o sa fie o pauza (ca sa aprofundeze Metrorex studiile respective) , apoi se va scoate la licitatie proiectarea, apoi iar o pauza...apoi se scoate la licitatie executia, iar pauza...Deci peste 10-15 ani, cu mult noroc, vedem ceva sapaturi si la sud de GdN.
http://www.metrorex.ro/_read235-1
Prelungire Linia 4 de metrou pe tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu.
In data de 12 iulie 2012, Propunerea Finala a Proiectului in valoare de 10 milioane CHF, fara TVA, propus spre finantare de catre S.C. Metrorex S.A., a fost aprobata de catre Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elvetiene, contributia partii elvetiene fiind de 8,5 milioane CHF.
Actiunea se circumscrie masurilor cuprinse in Acordul-cadru incheiat intre Consiliul Federal Elvetian si Guvernul României privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-român pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la data de 7 septembrie 2010.
In cadrul acordului mai sus mentionat, S.C. Metrorex S.A. a depus Proiectul privind realizarea „Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a studiului de fezabilitate (SF) pentru constructia Liniei 4 de metrou: Lac Straulesti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu”.
In cadrul Proiectului, concomitent cu elaborarea Studiului de pre-fezabilitate (SPF) si a Studiului de fezabilitate (SF), se are de asemenea in vedere realizarea a doua studii:
- privind transportul multimodal in municipiul Bucuresti ce va evidentia impactul asupra transportului de suprafata a Liniei 4 de metrou si
- privind cresterea traficului pe Linia 4 de metrou, precum si incheierea unui parteneriat institutional intre S.C. Metrorex S.A si companii de transport public din Elvetia. In conformitate cu prevederile Acordului-cadru bilateral dintre Elvetia si România, urmeaza ca in perioada urmatoare sa fie semnat Acordul de Proiect.
„Odata cu elaborarea documentatiilor tehnico-economice necesare promovarii acestui proiect, S.C. Metrorex S.A trece la o noua etapa in procesul de dezvoltare a retelei de metrou si anume acela de extindere a Liniei 4, pe tronsonul Gara de Nord - Gara Progresu, iar la finalizarea acestuia si conectarea cu linia de legatura a metroului cu Aeroportul International Otopeni, Municipiul Bucuresti va dispune de cea mai lunga diametrala de metrou pe axa Nord-Sud, in lungime de circa 33 km si 28 de statii cu puncte intermodale de transport la conexiunile cu cele doua aeroporturi - Otopeni si Baneasa - si cele patru gari de cale ferata: Baneasa, Basarab, Gara de Nord, Gara Progresu” precizeaza Gheorghe Udriste – Director General al S.C. Metrorex S.A Bucuresti.
📖 Pagination options