MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 521872 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Stati asa ca primul trimestru este deabia la jumatate, de unde atata graba?

S-a schimbat modul de expediere din 1 Mai, inainte in 1 Mai trasa se pregatea cand pleca trenul din Bazielscu, acum se pregateste mai devreme, imediat ce zona macazelor a fost eliberata de trenul care se duce spre Bazilescu.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Avem cateva informatii pe baza carora putem face o estimare de termen:

- Contractul pentru Sistemul de instalatii radio, TVCI, detectie incendiu si antiefractie a fost atribuit in data de 16.01.2017, iar conform graficului de executie orientativ din documentatia de executie, lucrarile aferente sectiunii Laminorului-Straulesti ar trebui finalizate in 4 luni, insemnand o data de finalizare in jur de 15 mai.






- Contractul pentru Sistemul de informare dinamica a calatorilor, inclusiv sistemul de sonorizare, probabil ca va fi atribuit saptamana viitoare, avand in vedere ca data limita de evaluare a ofetelor este 22 februarie. In conformitate cu graficul de executie orientativ toate lucrarile aferente sectiunii Laminorului-Straulesti ar trebui finalizate in 7 luni, dar cel mai probabil partea de audio va putea fi finalizata in acelasi timp cu radio, TVCI, detectia incendiu si antiefractia.






Daca luam in calcul prevederile Caietului de sarcini pentru efectuarea probelor tehnologice:

Întrucît durata de execuţie a instalaţiilor de siguranţă a traficului este mare, probele tehnologice se vor face in doua etape:

Etapa 1 prevede execuţia probelor fără instalaţii de siguranţă a traficului. În această etapă coordonatorul şi responsabilul perivind siguranţa traficului va fi IDM –istul din statia 1 Mai. Pentru a putea indeplini sarcinile sale, acesta va trebui să aibă la dispoziţie:
- instalaţiile de telefonie pentru a putea comunica cu toţi factorii interesaţi;
- radiocomunicaţii pentru a putea ţine legatura cu mecanicii trenurilor şi cu personalul de mentenanţa şi cu alti factori interesaţi;,
- TVCI pentru a ştii exact gararea trenurilor în staţiile Laminorulu, Străuleşti şi Depoul Străuleşti;
- informare dinamică a călătorilor (minim partea de audio) pentru a putea informa călătorii privind direcţia şi peronul de la care se va face circulaţia. Circulaţia fiind banalizată, exista posibilitatea ca trenurile să sosească/plece de la ambele peroane.

Etapa 2 prevede execuţia probelor numai pentru instalaţiile de siguranţă a traficului atunci când aceste instalaţii vor fi montate.


pana in vara ar trebui sa avem PIF cu calatori. Deci nu trimestrul I, ci semestrul I. Parerea mea!  ;)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Conform articolului din topicul pentru știri, in maxim 38 de zile ar trebui sa auzim : "Urmează stația Laminorului, cu peronul pe partea stângă." Sa speram, deși nu se știe niciodată.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Probabil ca ai sperat si ca se deschide in decembrie... Realitatea e insa cea din ultimul meu mesaj de mai sus. Singura varianta sa se deschida mai repede decat am zis este ca antreprenorul sa se fi apucat de lucrari inainte de atribuirea contractului. Dar oare s-a si intamplat lucrul asta, avand in vedere ca nu prea e legal?

In rest sunt povesti cu cuci.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Nu neg, in fine daca se deschidea atunci avea alt farmec, unul pe care nu il mai poate avea acum...
Revenind, mi se pare imposibil sa stam cu doua stații nefolosite din cauza ca nu avem nu stiu ce sistem, pentru ca ăștia au fost incapabili sa facă niște licitații la timp. Ar fi fost bine daca ar fi putut face o pendula Bazilescu-Straulesti.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Nu e vorba de nustiuce sistem, ci de sistemele vitale. Nu e de joaca cu ele.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Partea importantă a propoziției era cea cu licitația. Îmi dau seama ca sunt sistemele vitale, ca altfel nu eram in situația actuala.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Aceste sisteme sunt
1. ceva nou care a aparut pe neasteptate?
2. ceva de care se stia, dar a trebuit sa se termine montarea caii de rulare inainte de a se apuca de ele?
3. ceva de care se stia, dar nu exista resurse decat pentru a executa o singura etapa in cadrul proiectului?
4. ceva de care se stia, dar din rea vointa sunt aduse in fata opiniei publice pentru a taragana si mai mult lucrurile?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Documentatia de licitatie pentru aceste sisteme a fost finalizata de Metroul SA in martie 2015, iar Metrorex a demarat licitatia (de fapt licitatiile, ca sunt doua) de abia in septembrie 2016. Contractul pentru o parte din aceste sisteme a fost atribuit in 16 ianuarie 2016, iar pentru restul chiar ieri s-au implinit 5 luni de la lansarea licitatiei pe SEAP. Fix azi e termenul limita pentru atribuirea ei.

Nu au nicio treaba cu montajul caii de rulare sau cu resursele, ci doar cu lentoarea birocratica. Cine e vinovat? Momentan nimeni.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Daca nici cand stii si dupa atatea intarzieri nu esti in stare sa termini ceva conform planului, ai o mare problema. Poate trebuie schimbat ceva (cineva) pe undeva.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Este vorba de sistemele de supraveghere video, prevenire incendii si anunturi vocale in statii, fara astea nu poti, evident ca se stia de ele, Rex ori sunt incompetenti ori nu credeau ca termina constructorul la termen, in final au fost obligati sa mearga la risc, adica sa incerce sa deschida statiile fara ele si ei sa le faca mai incolo, daca nu s-ar fi intamplat Colectiv probabil ca le-ar fi iesit.

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Cred ca o sa aflam in curand ca mecanicii sunt de fapt sefii Metrorex. Bine ca macar aici se vede luminita...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

In caz ca aveati dubii:

O nouă amânare la metrou. Staţiile noi de pe Magistrala 4 ar putea fi inaugurate abia în trimestrul viitor, nu luna viitoare - surse

Finele lunii martie, termenul anunţat pentru deschiderea circulaţiei în cele două staţii noi de pe M4, ar putea fi depăşit. Şi asta pentru că până atunci nu are cum să fie gata sistemul de instalaţii radio, TVCI, detecţie incendiu şi antiefracţie şi nici sistemul de sonorizare, conform surselor ECONOMICA.NET.

"Implementăm proiectul mult mai repede. Am forţat un pic furnizorii să ne livreze mai repede. Dar, după părerea mea, nu se poate să terminăm în martie", a spus un inginer de pe şantierul Magistralei 4, care a dorit să-şi păstreze anonimatul.

Potrivit acestuia, circulaţia nu poate fi deschisă fără avizul ISU pentru sistemul de detecţie incendiu şi cel de sonorizare. Iar aceste lucrări ar putea fi gata abia din luna aprilie incolo, susţine inginerul.

Economica.net

 


Go to page:  1  ... 87 88 89 90 91 92 93  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use