Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
235 posts, 103458 views
📖 Pagination options
- argos
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
argos
Exista @sab, si azi mergea. Dar trotuarul e marginit de mormane de zapada inghetata. Nu stiu cum s - a intamplat accidentul (daca pietonul a trecut pe rosu, a alunecat, etc). Cert e ca spatiul pentru pietoni e extrem de stramt raportat la trafic.
Exista @sab, si azi mergea. Dar trotuarul e marginit de mormane de zapada inghetata. Nu stiu cum s - a intamplat accidentul (daca pietonul a trecut pe rosu, a alunecat, etc). Cert e ca spatiul pentru pietoni e extrem de stramt raportat la trafic.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
abc_XC
Acum 2 ani tranzitam zilnic zona si pot sa spun ca la acel moment, aglomeratia era dimineata intre 8.30-9.30 si seara dupa ora 17.00. In rest era o activitate slaba, cativa pietoni. Un nou acces la metrou ar rezolva problema celor care calatoresc cu metroul insa trecerea de pietoni ar fi necesara in continuare, din cauza statiilor de tramvai RATB, asa ca riscul unor accidente ar exista in continuare dar numai pentru cei care folosesc RATB.
Deasemenea, realitatea ne demonstreaza ca oamenii chiar si in cazul unor pasaje subterane sigure prefera varianta mai periculoasa a traversarii din diferite motive: se grabesc, efortul de a urca scarile e prea mare, nu suporta pasajele, etc. Astfel, chiar daca ar fi pasaje la toate statiile de metrou pe ambele parti ale bulevardului, in tot orasul, cu exceptia persoanelor care au calatorit cu metroul si ies direct pe partea unde au treaba trecerile de pietoni de la suprafata tot ar fi utilizate de mare parte din persoanele care nu au treaba cu metroul si vor doar sa traverseze un bulevard.
Exemple de pasaje la care lumea foloseste tot trecerea de pietoni sunt pe Calea Grivitei:statia Gara de Nord, Pasaj Grant, statia Grivitei si chiar la 1 Mai. Nu mai vorbesc de cei care la Piata Victoriei traverseaza ilegal Lascar Catargiu.
Acum 2 ani tranzitam zilnic zona si pot sa spun ca la acel moment, aglomeratia era dimineata intre 8.30-9.30 si seara dupa ora 17.00. In rest era o activitate slaba, cativa pietoni. Un nou acces la metrou ar rezolva problema celor care calatoresc cu metroul insa trecerea de pietoni ar fi necesara in continuare, din cauza statiilor de tramvai RATB, asa ca riscul unor accidente ar exista in continuare dar numai pentru cei care folosesc RATB.
Deasemenea, realitatea ne demonstreaza ca oamenii chiar si in cazul unor pasaje subterane sigure prefera varianta mai periculoasa a traversarii din diferite motive: se grabesc, efortul de a urca scarile e prea mare, nu suporta pasajele, etc. Astfel, chiar daca ar fi pasaje la toate statiile de metrou pe ambele parti ale bulevardului, in tot orasul, cu exceptia persoanelor care au calatorit cu metroul si ies direct pe partea unde au treaba trecerile de pietoni de la suprafata tot ar fi utilizate de mare parte din persoanele care nu au treaba cu metroul si vor doar sa traverseze un bulevard.
Exemple de pasaje la care lumea foloseste tot trecerea de pietoni sunt pe Calea Grivitei:statia Gara de Nord, Pasaj Grant, statia Grivitei si chiar la 1 Mai. Nu mai vorbesc de cei care la Piata Victoriei traverseaza ilegal Lascar Catargiu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Acum stii care e expresia, daca o fac, o fac pe barba lor.
Eu nu pricep cum un pieton nu se asigura, chit ca are verde, chit ca e pe trecere. Iar straduta aia din Militari chiar nu reprezinta o problema majora de traversare. Cu amendamentul sa casti bine ochii.
Acum stii care e expresia, daca o fac, o fac pe barba lor.
Eu nu pricep cum un pieton nu se asigura, chit ca are verde, chit ca e pe trecere. Iar straduta aia din Militari chiar nu reprezinta o problema majora de traversare. Cu amendamentul sa casti bine ochii.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
Florinds
Daca mai stii, semnalam problema acum ceva timp cand tu spuneai ca liniile de tramvai trebuie mutate pe o parte si carosabilul sa ramana in cealalta parte. Dadeai exemplu Soseaua Progresul, care este OK si pietonul o asimileaza corect, ca pe o strada cu dublu sens.
Problema este ca Preciziei are doar cate o banda pe sens.
Linia de tramvai ramanand in spate, pietonul asimileaza strada cu una cu sens unic si se asigura doar intr-o parte.
Cu liniile de tramvai in spate se uita doar in dreapta si cu linia de tramvai in fata doar in stanga.
Asta se intampla atunci cand traficul este lejer, altfel, bineintes ca se vede sensul de mers al masinilor.
Daca mai stii, semnalam problema acum ceva timp cand tu spuneai ca liniile de tramvai trebuie mutate pe o parte si carosabilul sa ramana in cealalta parte. Dadeai exemplu Soseaua Progresul, care este OK si pietonul o asimileaza corect, ca pe o strada cu dublu sens.
Problema este ca Preciziei are doar cate o banda pe sens.
Linia de tramvai ramanand in spate, pietonul asimileaza strada cu una cu sens unic si se asigura doar intr-o parte.
Cu liniile de tramvai in spate se uita doar in dreapta si cu linia de tramvai in fata doar in stanga.
Asta se intampla atunci cand traficul este lejer, altfel, bineintes ca se vede sensul de mers al masinilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Atunci propun sa se mute pietonul undeva unde are drumuri din acestea, e mai lejer pentru creier.
Atunci propun sa se mute pietonul undeva unde are drumuri din acestea, e mai lejer pentru creier.
2-20-2017 5-49-21 PM.png (165.76 KB; downloaded 4855 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
ByOnu
Strada Preciei oricum cred ca va avea candva doua benzi pe sens prin contruirea de carosabil si pe partea cealalta a liniei de tramvai (desigur, la pachet cu o prelungire si conectare cu DNCB, cu pasaj si alte grozavii). Spatiul a fost prevazut de la inceput dupa cum remarcam pozitionarea fabricilor / halelor de pe partea sudica, precum si pozitionarea gurilor de metrou. Situatia este similara si pe Pompeiu. Nu cred ca le-au facut la 4 benzi de pe atunci deoarece la momentul respectiv nu se justificau. Daca ar fi stiut ei cat de mult ar fi insemnat astazi...
Strada Preciei oricum cred ca va avea candva doua benzi pe sens prin contruirea de carosabil si pe partea cealalta a liniei de tramvai (desigur, la pachet cu o prelungire si conectare cu DNCB, cu pasaj si alte grozavii). Spatiul a fost prevazut de la inceput dupa cum remarcam pozitionarea fabricilor / halelor de pe partea sudica, precum si pozitionarea gurilor de metrou. Situatia este similara si pe Pompeiu. Nu cred ca le-au facut la 4 benzi de pe atunci deoarece la momentul respectiv nu se justificau. Daca ar fi stiut ei cat de mult ar fi insemnat astazi...
- survola
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
survola
La ce văd că se construiește pe malul opus față de stația Grozăvești, si aici s-ar justifica încă un acces sau două, pe malul stâng.
Nu stiu însă dacă vestibulul actual e la o adâncime suficientă pentru subtraversarea Dâmboviței.
Idee valabilă si pentru Timpuri Noi.
#daydreaming
La ce văd că se construiește pe malul opus față de stația Grozăvești, si aici s-ar justifica încă un acces sau două, pe malul stâng.
Nu stiu însă dacă vestibulul actual e la o adâncime suficientă pentru subtraversarea Dâmboviței.
Idee valabilă si pentru Timpuri Noi.
#daydreaming
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Pentru subtraversarea Dâmboviței și a actualelor stații de metrou. Nu se aprobă, cel puțin în următorii ( zeci de ) ani.
Pentru subtraversarea Dâmboviței și a actualelor stații de metrou. Nu se aprobă, cel puțin în următorii ( zeci de ) ani.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
subway guru
Nu e!
survola wrote:
La ce văd că se construiește pe malul opus față de stația Grozăvești, si aici s-ar justifica încă un acces sau două, pe malul stâng.
Nu stiu însă dacă vestibulul actual e la o adâncime suficientă pentru subtraversarea Dâmboviței.
Idee valabilă si pentru Timpuri Noi.
#daydreaming
Nu e!
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Problema este ca daca la Tineretului dureaza atat, unde structura subterana (inclusiv subtraversarea) este executata, va dati seama cat ar dura o subtraversare de bulevard executata "de la zero". Daca mai este si Dambovita la mijloc, deja trebuie sa spunem adio.
Nu ca nu s-ar putea executa...Solutii exista, vointa sa fie...
Problema este ca daca la Tineretului dureaza atat, unde structura subterana (inclusiv subtraversarea) este executata, va dati seama cat ar dura o subtraversare de bulevard executata "de la zero". Daca mai este si Dambovita la mijloc, deja trebuie sa spunem adio.
Nu ca nu s-ar putea executa...Solutii exista, vointa sa fie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
shoppy
Si daca sub garla mai este si o caseta, , pooopa prinde peeeeste....
Si daca sub garla mai este si o caseta, , pooopa prinde peeeeste....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Tunelul Canalului Mânecii săpat în stratul de cretă albastră, la o adâncime medie de 40 m sub fundul mării (70 m adâncime maximă)...blablabla...blablabla
Tunelul Canalului Mânecii săpat în stratul de cretă albastră, la o adâncime medie de 40 m sub fundul mării (70 m adâncime maximă)...blablabla...blablabla
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Acolo au fost britanici si francezi, aici sunt romani care de aproape 30 de ani evita sa rezolve corespondenta de la Unirii. Ba mai duc si M7 pe la Tribunal, sa nu sape in P-ta Unirii...
Acolo au fost britanici si francezi, aici sunt romani care de aproape 30 de ani evita sa rezolve corespondenta de la Unirii. Ba mai duc si M7 pe la Tribunal, sa nu sape in P-ta Unirii...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
subway guru
Pai tocmai ca singura solutie fezabila e tot un pasaj gen U1-U2, dar de data asta facut 'dupe' regularizarea garlei si a colectorului casetat de rahati, te bagi?
Pai tocmai ca singura solutie fezabila e tot un pasaj gen U1-U2, dar de data asta facut 'dupe' regularizarea garlei si a colectorului casetat de rahati, te bagi?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination