Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)
412 posts, 205105 views
📖 Pagination options
- Robert
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Robert
Poate prin zona voastră. Ar trebui să vedeți ce s-a investit în material rulant la Cluj-Napoca sau în Târgu Mureș de unde sunt eu. Să ferească sfântul să mergeți cu trenul pe relația Târgu-Mureș-Deda sau Târgu-Mureș-Luduș. Nu știu unde sunt cele 250 de vagoane, iar locomotivele vechi de 50 de ani modernizate, cred că nu mai are rost să discutăm de cârpelile CFR. Ca o ultimă paranteză și în trenurile privaților umblă tot felul de animale, dar acolo au grijă și îi supraveghează, în schimb la CFR este o atmosferă de durere...
Poate prin zona voastră. Ar trebui să vedeți ce s-a investit în material rulant la Cluj-Napoca sau în Târgu Mureș de unde sunt eu. Să ferească sfântul să mergeți cu trenul pe relația Târgu-Mureș-Deda sau Târgu-Mureș-Luduș. Nu știu unde sunt cele 250 de vagoane, iar locomotivele vechi de 50 de ani modernizate, cred că nu mai are rost să discutăm de cârpelile CFR. Ca o ultimă paranteză și în trenurile privaților umblă tot felul de animale, dar acolo au grijă și îi supraveghează, în schimb la CFR este o atmosferă de durere...
- StefanD_
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
StefanD_
Ce legatura are?
shoppy wrote:
Adică pentru ca CFR Calatori sunt un monument de incomptetenta.
Ce legatura are?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Ca daca nu ar fi incompetenti ar cumpara ei materialele astea si nu ar exista clienti pentru privati.
Si apoi privatii lucreaza cu banci adevarate, care isi dau acordul pentru toate chestiile astea, deci privatii nu sunt o urmare a vreunui esec personal si o carpeala locala de genul "draci, am facut vagoane degeaba si acum ne uitam la ele ca nu avem ce face cu ele, hmmm, hai sa deschidem o companie", ci o decizie luata de profesionisti la un nivel foarte ridicat, care vizeaza acoperirea unei piese lasate deschise de catre CFR Calatori, care iroseste banii publici si mai este si batut la fund de concurenta.
Si daca nu prea stii ce este acea concurenta, sa stii ca, chiar si inventatorii TGV-ului au concurenta, pe propriile LGV-uri.
Ca daca nu ar fi incompetenti ar cumpara ei materialele astea si nu ar exista clienti pentru privati.
Si apoi privatii lucreaza cu banci adevarate, care isi dau acordul pentru toate chestiile astea, deci privatii nu sunt o urmare a vreunui esec personal si o carpeala locala de genul "draci, am facut vagoane degeaba si acum ne uitam la ele ca nu avem ce face cu ele, hmmm, hai sa deschidem o companie", ci o decizie luata de profesionisti la un nivel foarte ridicat, care vizeaza acoperirea unei piese lasate deschise de catre CFR Calatori, care iroseste banii publici si mai este si batut la fund de concurenta.
Si daca nu prea stii ce este acea concurenta, sa stii ca, chiar si inventatorii TGV-ului au concurenta, pe propriile LGV-uri.
- StefanD_
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
StefanD_
Deci CFR-ul e incompetent pentru ca nu cumpara tot ce produce Astra si Softronic?
Deci CFR-ul e incompetent pentru ca nu cumpara tot ce produce Astra si Softronic?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Nu prea inteleg unde vrei sa bati, dar daca vrei sa critici privatii, ai cam gresit forumul.
Nu prea inteleg unde vrei sa bati, dar daca vrei sa critici privatii, ai cam gresit forumul.
- StefanD_
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
StefanD_
Te referi la materialul rulant, nu? De ce ar trebui ca CFR sa cumpere tot ce face Softronic si Astra?
Ca daca nu ar fi incompetenti ar cumpara ei materialele astea si nu ar exista clienti pentru privati.
Te referi la materialul rulant, nu? De ce ar trebui ca CFR sa cumpere tot ce face Softronic si Astra?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
punmeister
Transcarpaticii au aparut in Railway Gazette...
Astra Trans Carpatic launches open access night train
ROMANIA: Open access operator Astra Trans Carpatic ran its inaugural train from Arad to Bucureşti Nord via Sighişoara and Braşov overnight on February 2.
The new operator is backed by Valer Blidar, who also owns rolling stock manufacturer Astra Vagoane Călători Arad which has supplied two six-car rakes of coaches for the service. Traction is provided by Servtrans. Including the rolling stock and track access charges, the project is believed to represent an investment of up to €20m.
Each train is formed of one first class coach, two sleeping cars and three couchette cars. Tickets are initially being sold onboard, with online sales expected to be introduced before the end of February. Fares for the 619 km journey taking 11 h are similar to those offered by national operator CFR Călători, ranging from €24 in a first class seating car to €54 in a sleeping car. Water and coffee is included for couchette passengers, while first class tickets include sandwiches.
Astra Trans Carpatic will initially operate one train in each direction on alternate days until February 19, when a daily service in each direction is to be launched.
A Timișoara – Oradea service is expected to be introduced in the near future, and a Timișoara – Wien service is planned for the third quarter of this year.
Transcarpaticii au aparut in Railway Gazette...
Astra Trans Carpatic launches open access night train
ROMANIA: Open access operator Astra Trans Carpatic ran its inaugural train from Arad to Bucureşti Nord via Sighişoara and Braşov overnight on February 2.
The new operator is backed by Valer Blidar, who also owns rolling stock manufacturer Astra Vagoane Călători Arad which has supplied two six-car rakes of coaches for the service. Traction is provided by Servtrans. Including the rolling stock and track access charges, the project is believed to represent an investment of up to €20m.
Each train is formed of one first class coach, two sleeping cars and three couchette cars. Tickets are initially being sold onboard, with online sales expected to be introduced before the end of February. Fares for the 619 km journey taking 11 h are similar to those offered by national operator CFR Călători, ranging from €24 in a first class seating car to €54 in a sleeping car. Water and coffee is included for couchette passengers, while first class tickets include sandwiches.
Astra Trans Carpatic will initially operate one train in each direction on alternate days until February 19, when a daily service in each direction is to be launched.
A Timișoara – Oradea service is expected to be introduced in the near future, and a Timișoara – Wien service is planned for the third quarter of this year.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Apropo de locomotive, au aparut filmari in care a doua locomotiva nu are nici un pantograf ridicat.
Apropo de locomotive, au aparut filmari in care a doua locomotiva nu are nici un pantograf ridicat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
CFR Calatori trebuie sa cumpere material rulant de calitate, nu neaparat de la Astra si Softronic, sa cumpere de oriunde.
Vagoanele de dormit ale CFR Calatori, desi arata bine de afara, inauntru sunt nasoale:
- boghiuri de acum 50 de ani dau niste zgomote si vibratii de zici ca stai pe o masina de spalat cu pietre inauntru, si tu mai trebuie si sa dormi
- toaletele sunt cu descarcare directa pe sina, in anul 2017, 2020 in curand
- cabinele de toalete sunt nasoale, doar apa rece, adica la punctul inghetului, nu spun sa faci dus, dar macar apa calduta sa ai, ca robinetele exista
- caldura este de 3 tipuri, deloc, prea putin, sau mult prea mult, nu se poate modifica
- toate panourile scartaie si sufla vantul pe langa ele
- uneori nu functioneaza prizele
- nu ai nici un mod de a incuia camera, daca esti singur ti-e frica sa te duci la toaleta
- degeaba are trenul vagon restaurant ca nu poti ajunge la el, circulatie intre vagoanele de dormit fiind interzisa(nu ca ai putea incuia camera...)
Deci este nevoie de vagoane de dormit noi si moderne.
Este inadmisibil sa se taraie 2-3 vagoane sute km de campie cu o locomotiva de 5.000kW, este o risipa bolnavicioasa, apoi fiecare vagon este un sistem inchis cu propriile probleme:
- din nou probleme cu caldura
- din nou nu merg prizele
- nu merg afisajele electronice
- nu exista supraveghere video
- incompetentii schimba vagoanele cu altele de alt tip si te trezesti ca locul tau platit nu mai exista
De aceea este nevoie de rame electrice, o rama electrica rezolvand toate problemele de mai sus.
CFR Calatori trebuie sa cumpere material rulant de calitate, nu neaparat de la Astra si Softronic, sa cumpere de oriunde.
Vagoanele de dormit ale CFR Calatori, desi arata bine de afara, inauntru sunt nasoale:
- boghiuri de acum 50 de ani dau niste zgomote si vibratii de zici ca stai pe o masina de spalat cu pietre inauntru, si tu mai trebuie si sa dormi
- toaletele sunt cu descarcare directa pe sina, in anul 2017, 2020 in curand
- cabinele de toalete sunt nasoale, doar apa rece, adica la punctul inghetului, nu spun sa faci dus, dar macar apa calduta sa ai, ca robinetele exista
- caldura este de 3 tipuri, deloc, prea putin, sau mult prea mult, nu se poate modifica
- toate panourile scartaie si sufla vantul pe langa ele
- uneori nu functioneaza prizele
- nu ai nici un mod de a incuia camera, daca esti singur ti-e frica sa te duci la toaleta
- degeaba are trenul vagon restaurant ca nu poti ajunge la el, circulatie intre vagoanele de dormit fiind interzisa(nu ca ai putea incuia camera...)
Deci este nevoie de vagoane de dormit noi si moderne.
Este inadmisibil sa se taraie 2-3 vagoane sute km de campie cu o locomotiva de 5.000kW, este o risipa bolnavicioasa, apoi fiecare vagon este un sistem inchis cu propriile probleme:
- din nou probleme cu caldura
- din nou nu merg prizele
- nu merg afisajele electronice
- nu exista supraveghere video
- incompetentii schimba vagoanele cu altele de alt tip si te trezesti ca locul tau platit nu mai exista
De aceea este nevoie de rame electrice, o rama electrica rezolvand toate problemele de mai sus.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
BodoMinea
A sosit în București Nord și trenul Astra Transcarpatic IR15532 de la Arad, cu cele 2 EC-uri ale sale...
Totuși, pentru mine cel puțin au pornit cu o bilă neagră. Vor să fie un standard nou în exploatare, dar nu și în mentalitate. Printre diferite lozinci care mă duc cu gândul la Teleshopping (trenul 15531 pleaca la drum cu PROMOTII !!!!!!Calatoriti cu noi cu singurul tren de lux din ROMANIA , la preturi de vis !!!), una din minunatele strategii de „marketing” adoptate de această companie pe Facebook este defăimarea concurenților direcți, CFR Călători. Nu sunt un fan al SNTFC CFR Călători, dar genul ăsta de încercare de promovare nu dă dovadă decât de lipsă de profesionalism și de oameni pregătiți. Adică nu își văd propriile puncte forte, și tot ce le iese este... Așa ceva, apoi își asund propria mizerie în spatele edit-ului.
Tot din categoria Facebook, și-au anunțat foarte mândrii toate plecările, sosirile, afișele, datele de pe „IRIS Informații Tren”... mai puțin când au avut întârziere. Nici nu a fost din vina lor, dar nu pot zbura peste problemele CFR Infra și ar fi trebuit să mențină contactul online cu informații reale și actualizate. Nu s-a întâmplat asta, ci doar au tăcut. Mă rog. Au introdus și niște reduceri comerciale, vedeți mai jos imaginile folosite de ei, unde se prezintă ofertele, ce e inclus în bilet, sunt prezentate facilitățile și prețurile pe relații.
Iar discuțiile despre CFR Călători își au locul în subiectele aferente de discuție. Dar oricum, s-a mai schimbat și pe la ei treaba. Pe principalele rute InterRegio circulă adesea vagoane destul de bine întreținute, cel puțin cele cu locuri la clasa... curățele, lumina e ok, funcționează prizele, funcționează și ușile, etc. Evident, probleme există și e o maximă necesitate privind materialul rulant nou sau recondiționat, dar folosit în scopurile pentru care a fost conceput și întreținut de societăți competente. Compunerile de GM/EA + unul sau două vagoane (care eventual nu au căldură, ușile sunt acționate manual iar ultima spălare coincide cu data fabricației) la trenuri Regio unde blatismul e oricum în floare chinuie compania aceasta supradimensionată, în timp ce unele automotoare sunt chinuite pe trasee medii și lungi. Oricum, lucrurile se mai mișcă și pe aici și se mai încearcă îmbunătățiri. Cred că dacă se continuă în direcția pornită de actuala conducere, viitorul nu e negru / în faliment: transparența (relativă), ofertele, facilitățile și planurile de introducere a serviciilor mai rapide sau cadențate, după nevoile relațiilor respective dau șanse de creștere acestei companii.
A sosit în București Nord și trenul Astra Transcarpatic IR15532 de la Arad, cu cele 2 EC-uri ale sale...
Totuși, pentru mine cel puțin au pornit cu o bilă neagră. Vor să fie un standard nou în exploatare, dar nu și în mentalitate. Printre diferite lozinci care mă duc cu gândul la Teleshopping (trenul 15531 pleaca la drum cu PROMOTII !!!!!!Calatoriti cu noi cu singurul tren de lux din ROMANIA , la preturi de vis !!!), una din minunatele strategii de „marketing” adoptate de această companie pe Facebook este defăimarea concurenților direcți, CFR Călători. Nu sunt un fan al SNTFC CFR Călători, dar genul ăsta de încercare de promovare nu dă dovadă decât de lipsă de profesionalism și de oameni pregătiți. Adică nu își văd propriile puncte forte, și tot ce le iese este... Așa ceva, apoi își asund propria mizerie în spatele edit-ului.
astra_fb.png (430.28 KB; downloaded 8123 times)
Tot din categoria Facebook, și-au anunțat foarte mândrii toate plecările, sosirile, afișele, datele de pe „IRIS Informații Tren”... mai puțin când au avut întârziere. Nici nu a fost din vina lor, dar nu pot zbura peste problemele CFR Infra și ar fi trebuit să mențină contactul online cu informații reale și actualizate. Nu s-a întâmplat asta, ci doar au tăcut. Mă rog. Au introdus și niște reduceri comerciale, vedeți mai jos imaginile folosite de ei, unde se prezintă ofertele, ce e inclus în bilet, sunt prezentate facilitățile și prețurile pe relații.
astra1.jpg (92.32 KB; downloaded 8118 times)
astra2.jpg (313.26 KB; downloaded 8135 times)
Iar discuțiile despre CFR Călători își au locul în subiectele aferente de discuție. Dar oricum, s-a mai schimbat și pe la ei treaba. Pe principalele rute InterRegio circulă adesea vagoane destul de bine întreținute, cel puțin cele cu locuri la clasa... curățele, lumina e ok, funcționează prizele, funcționează și ușile, etc. Evident, probleme există și e o maximă necesitate privind materialul rulant nou sau recondiționat, dar folosit în scopurile pentru care a fost conceput și întreținut de societăți competente. Compunerile de GM/EA + unul sau două vagoane (care eventual nu au căldură, ușile sunt acționate manual iar ultima spălare coincide cu data fabricației) la trenuri Regio unde blatismul e oricum în floare chinuie compania aceasta supradimensionată, în timp ce unele automotoare sunt chinuite pe trasee medii și lungi. Oricum, lucrurile se mai mișcă și pe aici și se mai încearcă îmbunătățiri. Cred că dacă se continuă în direcția pornită de actuala conducere, viitorul nu e negru / în faliment: transparența (relativă), ofertele, facilitățile și planurile de introducere a serviciilor mai rapide sau cadențate, după nevoile relațiilor respective dau șanse de creștere acestei companii.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
punmeister
Poate si cei la Astra au profitat de impresia foarte proasta pe care omul de rand il are la adresa CFR calatori. Cat despre marketing, if it works, it works, at least for now.
BodoMinea wrote:
Totuși, pentru mine cel puțin au pornit cu o bilă neagră. Vor să fie un standard nou în exploatare, dar nu și în mentalitate. Printre diferite lozinci care mă duc cu gândul la Teleshopping (trenul 15531 pleaca la drum cu PROMOTII !!!!!!Calatoriti cu noi cu singurul tren de lux din ROMANIA , la preturi de vis !!!), una din minunatele strategii de „marketing” adoptate de această companie pe Facebook este defăimarea concurenților direcți, CFR Călători. Nu sunt un fan al SNTFC CFR Călători, dar genul ăsta de încercare de promovare nu dă dovadă decât de lipsă de profesionalism și de oameni pregătiți. Adică nu își văd propriile puncte forte, și tot ce le iese este... Așa ceva, apoi își asund propria mizerie în spatele edit-ului.
Poate si cei la Astra au profitat de impresia foarte proasta pe care omul de rand il are la adresa CFR calatori. Cat despre marketing, if it works, it works, at least for now.
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
MariusCFRBucuresti
De astazi isi schimba orarul:
IR 15533 Bucuresti Nord 19:37 - Arad 07:55
IR 15534 Arad 21:45 - Bucuresti Nord 10:36
EC 124 la manevre spre revizia Basarab.
De astazi isi schimba orarul:
IR 15533 Bucuresti Nord 19:37 - Arad 07:55
IR 15534 Arad 21:45 - Bucuresti Nord 10:36
EC 124 la manevre spre revizia Basarab.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Victor92
O pată de culoare pozitivă prin Gara de Nord:
IR 15533 gata de plecare catre Arad (27 Martie 2017)
O pată de culoare pozitivă prin Gara de Nord:
IR 15533 gata de plecare catre Arad (27 Martie 2017)
- 19jimmy84
-
Posted:
-
📖 Pagination options