Topic: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
116 posts, 83192 views
📖 Pagination options
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
nokia2110
Ce mi-aş dori să mai existe azi liniile 2, 12, 15, 17, 30...
Ce mi-aş dori să mai existe azi liniile 2, 12, 15, 17, 30...
- Shinkasen
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
Shinkasen
Si linia 37, si poate si altele, daca se grabeau sa faca Bulevardul Uranus, cu linie de tramvai poate aveam in viitorul apropiat o legatura "noua" de tramvai, zic noua in ghilimele ca ar fi fost relativ tot una veche, aproape pe acelasi traseu. Dar momentan suntem aproape de jumatatea lui 2015 si nu se misca nimic, iar in proiectul actual, este doar lasat loc de linie de tramvai, nu si realizabila in probabil urmatorii 10 ani.
Si linia 37, si poate si altele, daca se grabeau sa faca Bulevardul Uranus, cu linie de tramvai poate aveam in viitorul apropiat o legatura "noua" de tramvai, zic noua in ghilimele ca ar fi fost relativ tot una veche, aproape pe acelasi traseu. Dar momentan suntem aproape de jumatatea lui 2015 si nu se misca nimic, iar in proiectul actual, este doar lasat loc de linie de tramvai, nu si realizabila in probabil urmatorii 10 ani.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
Tom
Nu mai știu când s'a înființat linia 4, dar ea a înlocuit parțial linia 39 care s'a desființat odată cu apariția ei.
Nu mai știu când s'a înființat linia 4, dar ea a înlocuit parțial linia 39 care s'a desființat odată cu apariția ei.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
Robert24
4 si 18 nu au coexistat niciodata in zona. Existasera 18 si 39. S-a desfiintat 18 (via Pieptanari) si dupa o perioada a aparut 4 pe partea cealalta. (posibil sa se fi desfiintat si 39 cu acea ocazie).
37 nu a circulat in anii 82-86 la Dep. Militari, ci la IREMOAS. Dupa 86 s-a mutat la Vasile Parvan.
4 si 18 nu au coexistat niciodata in zona. Existasera 18 si 39. S-a desfiintat 18 (via Pieptanari) si dupa o perioada a aparut 4 pe partea cealalta. (posibil sa se fi desfiintat si 39 cu acea ocazie).
37 nu a circulat in anii 82-86 la Dep. Militari, ci la IREMOAS. Dupa 86 s-a mutat la Vasile Parvan.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
rosetti61
4 a aparut in 2000, dupa modernizarea liniei pe Zetarilor, cand s-a facut racord si catre/dinspre CFR Progresu; a mers intre CFR Progresul si Piata Rahova via Ferentari pana in 2002 cand au inceput modernizarea liniei lui 32 si s-a desfiintat bucla de la Parcul Rahova*. De atunci a navetat numai intre Sura Mare si Zetarilor - acum o face de la Zetarilor la CFR Progresul.
*asa s-a intamplat si cu fosta bucla a lui 1 de la Colentina, devenita inutila si "in plus" odata cu modernizarea liniei lui 21 - erau folositoare in caz de forta majora, acum daca se intampla ceva pe 21/32 traseele sunt fragmentate abrupt si aiurea lasand segmente fara transport. Inca au mai iertat-o pe cea de la Piata Titan, dar nu se stie pana cand.
4 a aparut in 2000, dupa modernizarea liniei pe Zetarilor, cand s-a facut racord si catre/dinspre CFR Progresu; a mers intre CFR Progresul si Piata Rahova via Ferentari pana in 2002 cand au inceput modernizarea liniei lui 32 si s-a desfiintat bucla de la Parcul Rahova*. De atunci a navetat numai intre Sura Mare si Zetarilor - acum o face de la Zetarilor la CFR Progresul.
*asa s-a intamplat si cu fosta bucla a lui 1 de la Colentina, devenita inutila si "in plus" odata cu modernizarea liniei lui 21 - erau folositoare in caz de forta majora, acum daca se intampla ceva pe 21/32 traseele sunt fragmentate abrupt si aiurea lasand segmente fara transport. Inca au mai iertat-o pe cea de la Piata Titan, dar nu se stie pana cand.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
georgica2704
Traseul liniei 4 era Zetarilor- Giurgiului- Viilor- Trafic Greu- Calea Rahovei- Piata Rahovei.Nu imi amintesc sa fii mers prin Ferentari.
Traseul liniei 4 era Zetarilor- Giurgiului- Viilor- Trafic Greu- Calea Rahovei- Piata Rahovei.Nu imi amintesc sa fii mers prin Ferentari.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
Robert24
A mers prin ambele parti. La inceput via Eroii Revolutiei, apoi via Ferentari, iar in final a devenit fostul 39.
A mers prin ambele parti. La inceput via Eroii Revolutiei, apoi via Ferentari, iar in final a devenit fostul 39.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
alchimistul
La infiintare a mers aproape sigur pe traseul Piata Rahova - CFR Progresul via Ferentari si Zetari. A tinut cateva luni, cred, dupa care a fost redirectionat prin Viilor - Eroii Revolutiei
La infiintare a mers aproape sigur pe traseul Piata Rahova - CFR Progresul via Ferentari si Zetari. A tinut cateva luni, cred, dupa care a fost redirectionat prin Viilor - Eroii Revolutiei
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
Robert24
Un film foarte interesant din august 1990 - un Bucuresti super-dezolant!
Un film foarte interesant din august 1990 - un Bucuresti super-dezolant!
- Trole
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
Trole
Doua linkuri cu poze din București și alte orașe din România - anii `95, `96. Via Drehscheibe Online.
A
B
Doua linkuri cu poze din București și alte orașe din România - anii `95, `96. Via Drehscheibe Online.
A
B
- GPS
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
GPS
Extraordinare poze, multe tramvaie de acolo, cât si troleibuze sau autobuze, astăzi sunt istorie (si îmi pare rău ca trebuie sa spun asta). De remarcat 076 si 149 in perioada tinereții, cand albul lucea in bătaia soarelui, iar V3A-93 era un tramvai special, nu ca in ziua de azi când aceste tramvaie reprezintă niște tigăi/conserve mobile... pe lângă asta ar trebui remarcata si schema de vopsire, de care s-au bucurat doar bătrânele '-93-uri.
Extraordinare poze, multe tramvaie de acolo, cât si troleibuze sau autobuze, astăzi sunt istorie (si îmi pare rău ca trebuie sa spun asta). De remarcat 076 si 149 in perioada tinereții, cand albul lucea in bătaia soarelui, iar V3A-93 era un tramvai special, nu ca in ziua de azi când aceste tramvaie reprezintă niște tigăi/conserve mobile... pe lângă asta ar trebui remarcata si schema de vopsire, de care s-au bucurat doar bătrânele '-93-uri.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
shoppy
Unde este pozat materialul de linie ingusta?, la Baia?
Unde este pozat materialul de linie ingusta?, la Baia?
- V3nt0R
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
V3nt0R
Salut tuturor, mie din cele 10 pagini de poze de aici ( rezultate la search dupa Bucharest ), nu imi apar decat maxim un sfert de poze, in rest doar patratele albe .
Mai are cineva problema asta, trebuie sa imi fac cont acolo pe site, sau pur si simplu pozele au fost sterse intre timp ? Mersi mult !
V2A wrote:
Niste poze exceptionale cu tramvaie si troleibuze, aici: http://irths.com/bildersets/bilderset_83.php
Salut tuturor, mie din cele 10 pagini de poze de aici ( rezultate la search dupa Bucharest ), nu imi apar decat maxim un sfert de poze, in rest doar patratele albe .
Mai are cineva problema asta, trebuie sa imi fac cont acolo pe site, sau pur si simplu pozele au fost sterse intre timp ? Mersi mult !
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination