Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 518738 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Bun, reiau aici ideea: in fisa de buget nu vad banii din certificate verzi pe anul 2016 (si nici pe 2017), iar pe 2017 vad ca s-a taiat complet finantarea de la buget. Deci ce se intampla cu galeria de legatura, depoul si intermodalul? Si ce-o fi cu cele 150 milioane din fonduri nerambursabile pe 2018?
Bun, reiau aici ideea: in fisa de buget nu vad banii din certificate verzi pe anul 2016 (si nici pe 2017), iar pe 2017 vad ca s-a taiat complet finantarea de la buget. Deci ce se intampla cu galeria de legatura, depoul si intermodalul? Si ce-o fi cu cele 150 milioane din fonduri nerambursabile pe 2018?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Ne asteapta vremuri grele cu gratiatorii astia.
Ne asteapta vremuri grele cu gratiatorii astia.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Evolueaza si ei, ce sa-i faci: ieri erau plagiators acum sunt gratiators
Evolueaza si ei, ce sa-i faci: ieri erau plagiators acum sunt gratiators
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
BodoMinea
Cel mai probabil ieri s-au făcut niște probe pe M4 Laminorului - Străulești.
Două trenuri IVA (fără călători dar cu mai multe persoane în cabină) care din câte am înțeles erau îndrumate dinspre Străulești au făcut manevre (GdN M4 - Basarab M4 *rebrusare* - Tunel de legătură cu M1 apoi direcția Petrache Poenaru - Eroilor) pentru trece pe alte magistrale, probabil după ce au terminat probele. Unul a fost 010-049-060 (care a servit în trecut pe M3 și apoi pendula Republica - Pantelimon) - pe acest îl regăsim în filmarea de mai jos (Eroilor) în timp ce se retrăgea spre Depoul Militari. Celuilalt nu i-am luat numărul dar cred că se îndrepta spre Ciurel.
Cel mai probabil ieri s-au făcut niște probe pe M4 Laminorului - Străulești.
Două trenuri IVA (fără călători dar cu mai multe persoane în cabină) care din câte am înțeles erau îndrumate dinspre Străulești au făcut manevre (GdN M4 - Basarab M4 *rebrusare* - Tunel de legătură cu M1 apoi direcția Petrache Poenaru - Eroilor) pentru trece pe alte magistrale, probabil după ce au terminat probele. Unul a fost 010-049-060 (care a servit în trecut pe M3 și apoi pendula Republica - Pantelimon) - pe acest îl regăsim în filmarea de mai jos (Eroilor) în timp ce se retrăgea spre Depoul Militari. Celuilalt nu i-am luat numărul dar cred că se îndrepta spre Ciurel.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Da, s-au reluat probele cu TEM
Da, s-au reluat probele cu TEM
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
A fost racordul echipat cu Dimetronic de s-au facut probe?
A fost racordul echipat cu Dimetronic de s-au facut probe?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ca sa plimbi rama 'goala' si sa faci rodajul liniei n-ai nevoie de Dimetronic...
Ca sa plimbi rama 'goala' si sa faci rodajul liniei n-ai nevoie de Dimetronic...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Nu, s-a mutat gardul de la AFI:
Adrian Rosca wrote:
langa accesul "A" de la Laminorului au aparut niste gramezi de pamant in zona fostei devieri, pare ca s-a sapat un sant
Nu, s-a mutat gardul de la AFI:
- subway guru
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Pai s-a mutat deja. Acum e pe vechea pozitie de la marginea trotuarului, vezi: https://goo.gl/maps/Wp2MAEpXAUx Cred ca fosta deviere era partial pe terenul AFI, iar acum portiunea respectiva de teren s-a adus la starea intiala.
Pai s-a mutat deja. Acum e pe vechea pozitie de la marginea trotuarului, vezi: https://goo.gl/maps/Wp2MAEpXAUx Cred ca fosta deviere era partial pe terenul AFI, iar acum portiunea respectiva de teren s-a adus la starea intiala.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Interesant de la acelasi youtuber, sudarea electrica a sinei la M4(pacat ca nu se vede si utilajul care transporta agregatul):
Interesant de la acelasi youtuber, sudarea electrica a sinei la M4(pacat ca nu se vede si utilajul care transporta agregatul):
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
BodoMinea
Două trenuri IVA, 010-049-060 și 172-107-110 sunt în probe pe M4 Parc Bazilescu - Lac Străulești. Au mecanici în ambele posturi și vin alternativ la peron la Bazilescu.
Am înțeles că se înregistrează timpii de parcurs pentru livret.
Două trenuri IVA, 010-049-060 și 172-107-110 sunt în probe pe M4 Parc Bazilescu - Lac Străulești. Au mecanici în ambele posturi și vin alternativ la peron la Bazilescu.
Am înțeles că se înregistrează timpii de parcurs pentru livret.
- zapacitu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Timpul de parcurs se calculeaza cu creionul pe hartie, sigur sunt oameni care stiu pe dinafara timpul/distanta de accelerare a IVA de pe loc pana la 50 / 60 / 70 si 80km/h.
Timpul de parcurs se calculeaza cu creionul pe hartie, sigur sunt oameni care stiu pe dinafara timpul/distanta de accelerare a IVA de pe loc pana la 50 / 60 / 70 si 80km/h.
📖 Pagination options