Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1201773 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Parerea mea este ca pana nu reusim sa rezolvam problema rebrusarilor la 90 de secunde, nu o sa vedem trenuri la 90 de secunde !
Pareri contrare ?!....
subway guru wrote:
trebuie 'musai' sa ramanem cu capul pe umeri si sa vedem clar ce se poate face si ce nu si ce se 'necesita' si ce nu...functie si de...portofel!
Parerea mea este ca pana nu reusim sa rezolvam problema rebrusarilor la 90 de secunde, nu o sa vedem trenuri la 90 de secunde !
Pareri contrare ?!....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
@Celestin
Multumesc de precizare ca din mesajul initial se putea intelege cu totul altceva...
Acum, revenind la problema concreta, luand la 'bani marunti' parcul rulant si configuratia retelei cum vezi o imbunatatire imediata strict cu 'metode organizatorice'?
P.S.
E o intrebare cat se poate de serioasa si rog pe toti colegii sa incerce un raspuns la ea...
@Celestin
Multumesc de precizare ca din mesajul initial se putea intelege cu totul altceva...
Acum, revenind la problema concreta, luand la 'bani marunti' parcul rulant si configuratia retelei cum vezi o imbunatatire imediata strict cu 'metode organizatorice'?
P.S.
E o intrebare cat se poate de serioasa si rog pe toti colegii sa incerce un raspuns la ea...
- oache81
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Ma gandesc de o ora la intebarea asta...
Si raspunsul este: NU vad !
Key problem: intoarcerea aia "din 3 miscari", ca la soferi.
Daca aia nu se poate face, poate ne gandim la rebrusarea la cap de magistrale ?...
2 mecanici pe tren la Pipera, ok, dar este o solutie temporara, de avarie.
Solutia normala este una care se permita sa ai la capete minim 3 trenuri (1 care pleaca + 2 care au sosit, se mai duce si mecanicul ala la WC, isi suna nevasta/amanta/copilul inainte sa porneasca in sens invers... Ca altfel ii suna de pe traseu, si apar in poze pe forum... )
subway guru wrote:
@Celestin
luand la 'bani marunti' parcul rulant si configuratia retelei cum vezi o imbunatatire imediata strict cu 'metode organizatorice'?
Ma gandesc de o ora la intebarea asta...
Si raspunsul este: NU vad !
Key problem: intoarcerea aia "din 3 miscari", ca la soferi.
Daca aia nu se poate face, poate ne gandim la rebrusarea la cap de magistrale ?...
2 mecanici pe tren la Pipera, ok, dar este o solutie temporara, de avarie.
Solutia normala este una care se permita sa ai la capete minim 3 trenuri (1 care pleaca + 2 care au sosit, se mai duce si mecanicul ala la WC, isi suna nevasta/amanta/copilul inainte sa porneasca in sens invers... Ca altfel ii suna de pe traseu, si apar in poze pe forum... )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Nu cred ca s-a inventat o alta rebursare rapida. Problema este la costuri, vedeti cele 4 linii ce lungime necesita in total. La o adica merge si cu 3 linii. ( Asta la economie maxima ).
Nu cred ca s-a inventat o alta rebursare rapida. Problema este la costuri, vedeti cele 4 linii ce lungime necesita in total. La o adica merge si cu 3 linii. ( Asta la economie maxima ).
1-21-2017 8-59-44 PM.png (230.71 KB; downloaded 1889 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
zapacitu
Nu cumva totul depinde de regulile de siguranta la trecerea peste macazuri? Cat timp inainte se cupleaza, cat timp dupa ce a trecut trenul ramane cuplat, cand se poate selecta din nou alta pozitie. Daca timpii sunt prea lungi, si metoda ruseasca de mai sus da gres...
Metoda ideala pentru rebusare este... bucla!
Oare care sunt costurile unei sapaturi deschise de 600m x 30m in zona si care sunt costurile unei bucle (estimativ cam 1km pentru o bucla la raza de 150m) sapate cu Varvara?
Nu cumva totul depinde de regulile de siguranta la trecerea peste macazuri? Cat timp inainte se cupleaza, cat timp dupa ce a trecut trenul ramane cuplat, cand se poate selecta din nou alta pozitie. Daca timpii sunt prea lungi, si metoda ruseasca de mai sus da gres...
Metoda ideala pentru rebusare este... bucla!
Oare care sunt costurile unei sapaturi deschise de 600m x 30m in zona si care sunt costurile unei bucle (estimativ cam 1km pentru o bucla la raza de 150m) sapate cu Varvara?
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
abc_XC
Referitor la M2, daca tot ne dorim un interval de succedare foarte redus cred ca ar trebui sa privim problema in ansamblul ei. Vad o gramada de planuri pentru Pipera dar la Berceni care e situatia? Acolo ce ar trebui modificat/imbunatatit?
Daca in intervalul 7-10 si 16-19 fiecare tren ar avea un mecanic in fiecare punct de conducere s-ar putea sustine un interval de succedare de 90 de secunde sau chiar si asa infrastructura limiteaza acest lucru?
Referitor la M2, daca tot ne dorim un interval de succedare foarte redus cred ca ar trebui sa privim problema in ansamblul ei. Vad o gramada de planuri pentru Pipera dar la Berceni care e situatia? Acolo ce ar trebui modificat/imbunatatit?
Daca in intervalul 7-10 si 16-19 fiecare tren ar avea un mecanic in fiecare punct de conducere s-ar putea sustine un interval de succedare de 90 de secunde sau chiar si asa infrastructura limiteaza acest lucru?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Berceni are o singura linie de rebrusare, deci nu, degeaba schimbam Pipera, care are deja 4.
Un macaz in x ar face situatia mai buna.
Berceni are o singura linie de rebrusare, deci nu, degeaba schimbam Pipera, care are deja 4.
Un macaz in x ar face situatia mai buna.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Ideea cu bucla e buna doar la tramvai...
1. O curba 'stransa' introduce restrictii mari de viteza
2. Din punct de vedere constructiv TBMul stie sa vireze doar pe curbe cu raza mai mare de 270-300m. Nici macar anticele scuturi semimecanizate nu o 'carmeau' decat cu raze mai mari de 200m
3. Din punct de vedere exploatare, nu doar ca-ti lungeste linia cu lungimea buclei dar practic ti-o dubleaza, cu toate inconvenientele aferente...
4. Specialistii in material rulant si cale de rulare evita acest mod de intoarcere pentru ca linia ar fi 'atacata' mereu pe aceeasi parte rezultand uzuri mai mari atat la cale cat si la tren
5. La tramvai bucla e si 'cap de linie' cu stationare si 'regularizare parcurs' ceea ce e de neimaginat la interval de urmarire de 90sec
Etc...
Pana la urma solutia normala e una singura...rebrusarea la 90sec
Cum o dam, cum o 'sucim'...tot la asta ajungem!
Ideea cu bucla e buna doar la tramvai...
1. O curba 'stransa' introduce restrictii mari de viteza
2. Din punct de vedere constructiv TBMul stie sa vireze doar pe curbe cu raza mai mare de 270-300m. Nici macar anticele scuturi semimecanizate nu o 'carmeau' decat cu raze mai mari de 200m
3. Din punct de vedere exploatare, nu doar ca-ti lungeste linia cu lungimea buclei dar practic ti-o dubleaza, cu toate inconvenientele aferente...
4. Specialistii in material rulant si cale de rulare evita acest mod de intoarcere pentru ca linia ar fi 'atacata' mereu pe aceeasi parte rezultand uzuri mai mari atat la cale cat si la tren
5. La tramvai bucla e si 'cap de linie' cu stationare si 'regularizare parcurs' ceea ce e de neimaginat la interval de urmarire de 90sec
Etc...
Pana la urma solutia normala e una singura...rebrusarea la 90sec
Cum o dam, cum o 'sucim'...tot la asta ajungem!
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
zapacitu
Pfff... hai sa cautam un magician bun. Vazusem vreo 2-3 la TV. Abracadabra si s-a sucit trenu direct pe linia de alaturi. Daca mai gasim si unu priceput, e sucit si cu capu' in directia corecta
Deci cum facem ca sa ne iasa pe bune, nu cu "vrajitorie"?
Pfff... hai sa cautam un magician bun. Vazusem vreo 2-3 la TV. Abracadabra si s-a sucit trenu direct pe linia de alaturi. Daca mai gasim si unu priceput, e sucit si cu capu' in directia corecta
Deci cum facem ca sa ne iasa pe bune, nu cu "vrajitorie"?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Chiar daca merge pe sina cu ecartament CF, tramvaiul nu prea tine de domeniul CF, razele de curbura de la tramvai sunt ceva de domeniul extraordinarului pentru CF(existau situatii la tramvai cand razele de curbura erau atat de mici incat te puteai ciocni cu vagonul care circula din sens opus in unele curbe asa ca tramvaiele se asteptau intre ele la curbe, din nou o chestie de neimaginat pentru domeniul CF).
Chiar daca merge pe sina cu ecartament CF, tramvaiul nu prea tine de domeniul CF, razele de curbura de la tramvai sunt ceva de domeniul extraordinarului pentru CF(existau situatii la tramvai cand razele de curbura erau atat de mici incat te puteai ciocni cu vagonul care circula din sens opus in unele curbe asa ca tramvaiele se asteptau intre ele la curbe, din nou o chestie de neimaginat pentru domeniul CF).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Chestia asta s-a intâmplat ( in Bucuresti ) numai dupa ce s-a introdus in circulatie tramvaiul V3A dar in circa 1 an de zile au fost corectate toate curbele cu probleme.
shoppy wrote:
...existau situatii la tramvai cand razele de curbura erau atat de mici incat te puteai ciocni cu vagonul care circula din sens opus in unele curbe
Chestia asta s-a intâmplat ( in Bucuresti ) numai dupa ce s-a introdus in circulatie tramvaiul V3A dar in circa 1 an de zile au fost corectate toate curbele cu probleme.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
In ceea ce priveste organizarea rebrusmentelor, putem compara cu schemele utilizate la metrourile est-europene, ca au parametrii functionali cvasi-identici cu al nostru...eventual si cu cele 'sovietice' prezentate pe trackmap.ru
In ceea ce priveste organizarea rebrusmentelor, putem compara cu schemele utilizate la metrourile est-europene, ca au parametrii functionali cvasi-identici cu al nostru...eventual si cu cele 'sovietice' prezentate pe trackmap.ru
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
zapacitu
Pe trackmap.ru, totul e fie in bucla, fie identic statiei Pipera.
Pe trackmap.ru, totul e fie in bucla, fie identic statiei Pipera.
📖 Pagination options