Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1201684 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
De crezut te cred, nu am zis niciodata ca nu ar fi adevarat, si eu am auzit aceeasi poveste, spun doar ca dintr-o exprimare plastica a unui fapt pur ingineresc(daca nu se coboara steagul atunci evident gabaritul este liber), eternii asupriti au inteles ce au vrut ei cu cine are steagul mai sus decat cine, semiluna deasupra crucii, povestea salvarii cu orice chip a steagului sultanului, si asa mai departe.
Si pana la urma ca pur exercitiu de imaginatuie indiferent de motivul real, era mai usor sau nu sa fie podul cu 20m mai jos?
De crezut te cred, nu am zis niciodata ca nu ar fi adevarat, si eu am auzit aceeasi poveste, spun doar ca dintr-o exprimare plastica a unui fapt pur ingineresc(daca nu se coboara steagul atunci evident gabaritul este liber), eternii asupriti au inteles ce au vrut ei cu cine are steagul mai sus decat cine, semiluna deasupra crucii, povestea salvarii cu orice chip a steagului sultanului, si asa mai departe.
Si pana la urma ca pur exercitiu de imaginatuie indiferent de motivul real, era mai usor sau nu sa fie podul cu 20m mai jos?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Sab, ti-am dat destule elemente de ce nu...acum ce vrei??? Ca nu ma convingi deloc, nici pe mine si nici pe nimeni!
Si nu compara o subtraversare cu tunel, in care nu umbli deloc la constructia subtraversata cu un bull-shit in care demolezi si 'reconformezi' anapoda...
Shoppy, cred ca nu 'realizezi' ce inseamna un pod cocotzat la 30m inaltime...adica peste inaltimea unui bloc P+9etaje!!!
Hai sa facem impreuna un exercitiu de imaginatie si sa 'vizualizam' cum ar arata Basarabul la un asa 'gabarit de libera trecere'!!!...si pentru ce?...pentru o amarata de navigatie fluviala...
Te pot asigura ca nu exista un exemplu similar pe Dunare...pentru ca 'inginereste si economiceste' este 'aberant'!
Cum ar fi sa faci asa ceva cu toate podurile, de la Belgrad, Budapesta, Bratislava si Viena pana la Regensburg...sau sa ramanem doar in domeniul domestic si sa comparam cu Giurgiu si Vadul Oii...
A fost o abjecta rautate 'gratuita' din partea unui sultan stupid ce tocmai pierduse penibil un razboi in fata unui stat rebel 'minuscul' si luase o rusinoasa 'cafteala' la Grivita si la Plevna din partea rosiorilor si dorobantilor 'opincari'...dorobantii aia ce 'pazesc' si azi podul nostru!...
...si nu uita niciodata ca absolut totul a trebuit sa platim in istoria noastra si pana in ziua de azi cu 'sange'...muuult, mult sange...si muuult, mult aur...doar ca sa putem ridica fruntea din tzarana...
Sab, ti-am dat destule elemente de ce nu...acum ce vrei??? Ca nu ma convingi deloc, nici pe mine si nici pe nimeni!
Si nu compara o subtraversare cu tunel, in care nu umbli deloc la constructia subtraversata cu un bull-shit in care demolezi si 'reconformezi' anapoda...
Shoppy, cred ca nu 'realizezi' ce inseamna un pod cocotzat la 30m inaltime...adica peste inaltimea unui bloc P+9etaje!!!
Hai sa facem impreuna un exercitiu de imaginatie si sa 'vizualizam' cum ar arata Basarabul la un asa 'gabarit de libera trecere'!!!...si pentru ce?...pentru o amarata de navigatie fluviala...
Te pot asigura ca nu exista un exemplu similar pe Dunare...pentru ca 'inginereste si economiceste' este 'aberant'!
Cum ar fi sa faci asa ceva cu toate podurile, de la Belgrad, Budapesta, Bratislava si Viena pana la Regensburg...sau sa ramanem doar in domeniul domestic si sa comparam cu Giurgiu si Vadul Oii...
A fost o abjecta rautate 'gratuita' din partea unui sultan stupid ce tocmai pierduse penibil un razboi in fata unui stat rebel 'minuscul' si luase o rusinoasa 'cafteala' la Grivita si la Plevna din partea rosiorilor si dorobantilor 'opincari'...dorobantii aia ce 'pazesc' si azi podul nostru!...
...si nu uita niciodata ca absolut totul a trebuit sa platim in istoria noastra si pana in ziua de azi cu 'sange'...muuult, mult sange...si muuult, mult aur...doar ca sa putem ridica fruntea din tzarana...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
In primul rand una este epoca velelor, alta este epoca aburului, iar epoca diesel in care au fost construite Vadul Oii si Prieteniei este deja a 3-a(iar Vadu Oii este si el destul de sus iar Prieteniei este mobil).
Apoi daca ne rezumam la epoca acea, urmatorul pod peste Dunare era deabia la Budapesta, cati km de Dunare navigabila blocheaza al nostru fata de acela?, dublu sau triplu?
Apoi ingineria era la inceputuri, se credea ca lucrurile mari vor fi absolut necesare, iar potentialul prevazut pentru traficul fluvial nu era prapadit ci incomesurabil, al CF-ului era prapadit.
Deci nu prea ai cum sa-l compari cu nimic, cel mult cu Firth of Forth, si acolo gabaritul este 46m, deci ne potrivim binisor.
In primul rand una este epoca velelor, alta este epoca aburului, iar epoca diesel in care au fost construite Vadul Oii si Prieteniei este deja a 3-a(iar Vadu Oii este si el destul de sus iar Prieteniei este mobil).
Apoi daca ne rezumam la epoca acea, urmatorul pod peste Dunare era deabia la Budapesta, cati km de Dunare navigabila blocheaza al nostru fata de acela?, dublu sau triplu?
Apoi ingineria era la inceputuri, se credea ca lucrurile mari vor fi absolut necesare, iar potentialul prevazut pentru traficul fluvial nu era prapadit ci incomesurabil, al CF-ului era prapadit.
Deci nu prea ai cum sa-l compari cu nimic, cel mult cu Firth of Forth, si acolo gabaritul este 46m, deci ne potrivim binisor.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Intrebare de nestiutor: nu sunt mai utile bretelele decat diagonalele ?
Si daca da, de ce le-au inlocuit ?....
subway guru wrote:
Initial au fost doua bretele (X),[ la Aparatori si Leonida ] ( adăugat de andrei11 ) inlocuite ulterior cu doua diagonale, montajul diagonalelor l-a facut Swietelski...
Intrebare de nestiutor: nu sunt mai utile bretelele decat diagonalele ?
Si daca da, de ce le-au inlocuit ?....
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Simplu...doua macaze se intretin mai usor decât 4...Plus incrucisarea respectiva.
Din aceleasi considerente a fost desfiintata si breteaua de al Politehnica si inlocuita cu o diagonala...Si aici situatia e si mai tragica, In Militari nu avem nicio diagonala / bretea.
In Militari exista asa :
- O diagonala simpla inainte de Politehnica
- O bretea dupa Preciziei.
Singura diagonala/ bretea construita dupa ce s-a dat in folosinta linia a fost cea de la Mihai Bravu.
___________
Nota :
Când au construit Gorjului puteau sa prevada acolo o bretea, ca tot s-au muncit. Si au muncit cu apele uzate deasupra capului.
Simplu...doua macaze se intretin mai usor decât 4...Plus incrucisarea respectiva.
Din aceleasi considerente a fost desfiintata si breteaua de al Politehnica si inlocuita cu o diagonala...Si aici situatia e si mai tragica, In Militari nu avem nicio diagonala / bretea.
In Militari exista asa :
- O diagonala simpla inainte de Politehnica
- O bretea dupa Preciziei.
Singura diagonala/ bretea construita dupa ce s-a dat in folosinta linia a fost cea de la Mihai Bravu.
___________
Nota :
Când au construit Gorjului puteau sa prevada acolo o bretea, ca tot s-au muncit. Si au muncit cu apele uzate deasupra capului.
- subway guru
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Ce idiotenie...
Adica daca apare o buba pe celalalt fir, te p*** cu jet pe diagonala, ca nu te ajuta cu nimic...
andrei11 wrote:
Simplu...doua macaze se intretin mai usor decât 4...Plus incrucisarea respectiva.
Ce idiotenie...
Adica daca apare o buba pe celalalt fir, te p*** cu jet pe diagonala, ca nu te ajuta cu nimic...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
De fapt problema e de la ATO.
Softul nostru nu stie sa vada macazele in X ( cu cateva mici exceptii, gen Eroilor, AS si D2, Preciziei...).
Singurul avantaj pe care incrucisarea in X o are e ca poti schimba sensul intr-o singura miscare indiferent de unde vi. Asa pe diagonala, anumite directii sunt favorizate, dar in rest, nu castigi nimic, si sunt mai greu de intretinut. Si neajunsul se rezolva cu 2 diagonale succesive.
De fapt problema e de la ATO.
Softul nostru nu stie sa vada macazele in X ( cu cateva mici exceptii, gen Eroilor, AS si D2, Preciziei...).
Singurul avantaj pe care incrucisarea in X o are e ca poti schimba sensul intr-o singura miscare indiferent de unde vi. Asa pe diagonala, anumite directii sunt favorizate, dar in rest, nu castigi nimic, si sunt mai greu de intretinut. Si neajunsul se rezolva cu 2 diagonale succesive.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
WTF ?!?!...
Daca succesive inseamna la minim 2 statii distanta...
mcosmin wrote:
De fapt problema e de la ATO.
Softul nostru nu stie sa vada macazele in X
WTF ?!?!...
mcosmin wrote:
neajunsul se rezolva cu 2 diagonale succesive.
Daca succesive inseamna la minim 2 statii distanta...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Asta e alta problema...
Poti vedea o succesiune de 2 astfel de diagonale intre Gara de Nord 1 si Basarab 1.
Cred ca de altfel, e una si intre GdN1 si PV/M1, doar ca la ceva distanta intre ele.
Disparitia macazelor in X a coincis cu instalarea ATO-ului (spre exemplu cel de la poli a disparut cam cand se implementa ATO-ul pe M3).. Pentru cele care nu au putut fi scoase, s-au facut exceptii in sistem - cel de la Eroilor e rar folosit, cel de la Preciziei e oricum doar o diagonala, numai la AS si D2 se folosesc incrucisarile in X in regim continuu, si oricum acolo se intra pe manual+ATP ca le e frica sa nu dea PSM-ul rateuri, iar peste cel de la Crangasi se trece la cale libera, nu cu ATP.
Asta e alta problema...
Poti vedea o succesiune de 2 astfel de diagonale intre Gara de Nord 1 si Basarab 1.
Cred ca de altfel, e una si intre GdN1 si PV/M1, doar ca la ceva distanta intre ele.
Disparitia macazelor in X a coincis cu instalarea ATO-ului (spre exemplu cel de la poli a disparut cam cand se implementa ATO-ul pe M3).. Pentru cele care nu au putut fi scoase, s-au facut exceptii in sistem - cel de la Eroilor e rar folosit, cel de la Preciziei e oricum doar o diagonala, numai la AS si D2 se folosesc incrucisarile in X in regim continuu, si oricum acolo se intra pe manual+ATP ca le e frica sa nu dea PSM-ul rateuri, iar peste cel de la Crangasi se trece la cale libera, nu cu ATP.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
OK, dar acolo ai galerie, nu tunel...
Mi se pare aberant ca statiile cu tunel sa nu aiba bretele (nu diagonale) macar din 2 in 2 statii...
Adica un mare kko cu mot...
mcosmin wrote:
Asta e alta problema...
e una si intre GdN1 si PV/M1, doar ca la ceva distanta intre ele.
OK, dar acolo ai galerie, nu tunel...
Mi se pare aberant ca statiile cu tunel sa nu aiba bretele (nu diagonale) macar din 2 in 2 statii...
andrei11 wrote:
Din aceleasi considerente a fost desfiintata si breteaua de al Politehnica si inlocuita cu o diagonala...Si aici situatia e si mai tragica, In Militari nu avem nicio diagonala / bretea.
In Militari exista asa :
- O diagonala simpla inainte de Politehnica
- O bretea dupa Preciziei.
Adica un mare kko cu mot...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Guru, n-am uitat, am spus ca s-a lucrat cu apele uzate deasupra.
mcosmin, macaze in X mai sunt pe traseu, la Victoriei ( M 1 & M 2 ), Mihai Bravu, Crângaşi si Timpuri Noi.
Chestia cu ATO si softul m-a lasat perplex...Inseamna ca am luat ATO cel mai ieftin cu putinta ?
Cum am spus si in multe alte dăţi, automatizarile sunt menite sa ne faca viata mai usoara, nu mai grea...
Si Calea Ferata cum rezolva in marile gari unde sunt incrucisari fara numar, fara numar, ba chiar incrucisari cu macaz(e)
E bretea, cum bretea e si la Republica. Iar la Republica se pleaca cu rosu + alb, idem si la Crângasi si la celalalte "X" - uri. Deci nu se pleaca la "cale libera", adica cu verde.
__________
Guru, daca chiar se vroia eu cred ca se putea o bretea la Gorjului. Asa cum s-a construit statia cu apele uzate deasupra se construia si breteaua. Da de ce sa ne complicam noi daca nu ne-a intrebat nimeni de sanatate ?
Guru, n-am uitat, am spus ca s-a lucrat cu apele uzate deasupra.
mcosmin, macaze in X mai sunt pe traseu, la Victoriei ( M 1 & M 2 ), Mihai Bravu, Crângaşi si Timpuri Noi.
Chestia cu ATO si softul m-a lasat perplex...Inseamna ca am luat ATO cel mai ieftin cu putinta ?
Cum am spus si in multe alte dăţi, automatizarile sunt menite sa ne faca viata mai usoara, nu mai grea...
Si Calea Ferata cum rezolva in marile gari unde sunt incrucisari fara numar, fara numar, ba chiar incrucisari cu macaz(e)
mcosmin wrote:
...cel de la Preciziei e oricum doar o diagonala,
E bretea, cum bretea e si la Republica. Iar la Republica se pleaca cu rosu + alb, idem si la Crângasi si la celalalte "X" - uri. Deci nu se pleaca la "cale libera", adica cu verde.
__________
Guru, daca chiar se vroia eu cred ca se putea o bretea la Gorjului. Asa cum s-a construit statia cu apele uzate deasupra se construia si breteaua. Da de ce sa ne complicam noi daca nu ne-a intrebat nimeni de sanatate ?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Exact !
Cum adica ?!?!...
Indusii stiau sa "citeasca" bretelele si ATO nu stie ?!
Este ceva putred aici, nu in Danemarca...
andrei11 wrote:
Chestia cu ATO si softul m-a lasat perplex...Inseamna ca am luat ATO cel mai ieftin cu putinta ?
Cum am spus si in multe alte dăţi, automatizarile sunt menite sa ne faca viata mai usoara, nu mai grea...
Si Calea Ferata cum rezolva in marile gari unde sunt incrucisari fara numar, fara numar, ba chiar incrucisari cu macaz(e)
Exact !
Cum adica ?!?!...
Indusii stiau sa "citeasca" bretelele si ATO nu stie ?!
Este ceva putred aici, nu in Danemarca...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Gorjului s-a construit din doua 'nave' separate, executate la date diferite, cu canalul intre cele doua...nu deasupra!
Si da, s-a construit cu bani f.f.f.f. dramuiti...
Gorjului s-a construit din doua 'nave' separate, executate la date diferite, cu canalul intre cele doua...nu deasupra!
Si da, s-a construit cu bani f.f.f.f. dramuiti...
📖 Pagination options