Topic: Accidente / incidente
2562 posts, 598902 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
# puidemorosan n-oi intra tu in pomelnica da' deja s-a intins mirosul de la Berceni la Piata Iancului. Nu la Piata Iancului metrou, la Piata Iancului unde stau. Mie imi miroase. N-am ce-ti face, e democratie, fiecare cu parerea lui. Ma duc sa deschid geamul. Sa speram ca scap de miros.
Si e asa de greu sa se monteze un macaz in X la Aparatori sa reburseze metrourile normal la Aparatori ? Sau sa se construiasca un rebrusment nou la Aparatori ( dupa Aparatori spre Leonida ), inca 2 linii, ca e loc berechet sub soseaua Berceni ?
Daca au probleme metrourile la temperaturi scazute inseamna ca aveti voi cei de la Metrorex o problema si nu stiti s-o rezolvati. Ok, nu se pot lua metrouri care sa reziste la minus 25 grade ca nu e cazul sa dam bani mai multi pentru 2 saptamani de frig, dar un rebrusment de 2 linii acolo unde am spus la Aparatori se poate proiecta / construi. Sunteti in anumite aspecte niste impotenti, unii dintre angajatii Metrorex n-ar rezista nici o saptamana la privati.
Eu dupa '90 am lucrat numai la privat. Si e concurenta nene, asta sa stii. Si e dura. Voi la stat o lălăiţi, nu vă pasă, nu vă interesează.
# puidemorosan n-oi intra tu in pomelnica da' deja s-a intins mirosul de la Berceni la Piata Iancului. Nu la Piata Iancului metrou, la Piata Iancului unde stau. Mie imi miroase. N-am ce-ti face, e democratie, fiecare cu parerea lui. Ma duc sa deschid geamul. Sa speram ca scap de miros.
puidemorosan wrote:
Au fost și anul trecut și acum doi ani trenuri garate pe timpul weekend-ului (zăpadă abundenta sau temperaturi sub -15) pe interstatia Leonida-Aparatori fir 1.
Si e asa de greu sa se monteze un macaz in X la Aparatori sa reburseze metrourile normal la Aparatori ? Sau sa se construiasca un rebrusment nou la Aparatori ( dupa Aparatori spre Leonida ), inca 2 linii, ca e loc berechet sub soseaua Berceni ?
Daca au probleme metrourile la temperaturi scazute inseamna ca aveti voi cei de la Metrorex o problema si nu stiti s-o rezolvati. Ok, nu se pot lua metrouri care sa reziste la minus 25 grade ca nu e cazul sa dam bani mai multi pentru 2 saptamani de frig, dar un rebrusment de 2 linii acolo unde am spus la Aparatori se poate proiecta / construi. Sunteti in anumite aspecte niste impotenti, unii dintre angajatii Metrorex n-ar rezista nici o saptamana la privati.
Eu dupa '90 am lucrat numai la privat. Si e concurenta nene, asta sa stii. Si e dura. Voi la stat o lălăiţi, nu vă pasă, nu vă interesează.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
punmeister
Depoul subteran al IMGB este in proprietatea ALSTOM, pentru ca acolo se face mentenanta trenurilor din flota lui M2. Metrorex lasa trenurile in hala de parcare, adica depoul de suprafata, respectiv remizele Pipera si Brancovenu.
sab wrote:
Dar, din umilele mele cunostinte, Beceniul are si un depou subteran. Sau si acolo sunt temperaturi "daunatoare" ?
Depoul subteran al IMGB este in proprietatea ALSTOM, pentru ca acolo se face mentenanta trenurilor din flota lui M2. Metrorex lasa trenurile in hala de parcare, adica depoul de suprafata, respectiv remizele Pipera si Brancovenu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Îmi mentin parerea ca sunt din ce in ce mai multi cretini pe lumea asta. Inclusiv la Metrorex.
PS : Nu e vorba de colegii nostri forumisti care lucreaza in domeniu. De nici unul din ei, sa fie limpede.
_________________
CRETÍN, -Ă, cretini, -e, adj., s. m. și f. (Persoană) care suferă de cretinism; imbecil, idiot. ♦ (Om) stupid, absurd. – Din fr. crétin.
Îmi mentin parerea ca sunt din ce in ce mai multi cretini pe lumea asta. Inclusiv la Metrorex.
PS : Nu e vorba de colegii nostri forumisti care lucreaza in domeniu. De nici unul din ei, sa fie limpede.
_________________
CRETÍN, -Ă, cretini, -e, adj., s. m. și f. (Persoană) care suferă de cretinism; imbecil, idiot. ♦ (Om) stupid, absurd. – Din fr. crétin.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
misterr
andrei11 wrote:Ai uitat că asta implică modificări / reproiectări în sistemul ATO / ATC / ATP (balize, soft...) care costă zeci de mii de euro?
Si e asa de greu sa se monteze un macaz in X la Aparatori sa reburseze metrourile normal la Aparatori ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Daca stau sa ma gandesc la Aparatori exista o diagonala < contra naturii >. Sa o foloseasca pe aia.
Daca stau sa ma gandesc la Aparatori exista o diagonala < contra naturii >. Sa o foloseasca pe aia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Nu este nici o problema cu temperatura, orice vehicul care poate opera la -10 grade poate suporta si -25, problema sunt gheata si zapada.
Amintiti-va de ramele feroviare Z de la francezi, daca mergeai cu ele pe zapada atunci iti intra zapada in crapondine, se tasa acolo, se diminua cursa si in curba iti deraia boghiul; asta or fi observat si la metrouri, ca se strange gheata/zapada pe undeva si nu le convine.
Alta problema ar putea avea legatura cu macazurile, in caz de zapada macazul trebuie incalzit si zapada degajata, ma indoiesc ca Mrex are macazuri incalzite, si sa scoata zilnic muncitorii pe ger sa curete inspe macaze din depou sau sa le pazeasca pe cele de la suprafata... mai greu.
Nu este nici o problema cu temperatura, orice vehicul care poate opera la -10 grade poate suporta si -25, problema sunt gheata si zapada.
Amintiti-va de ramele feroviare Z de la francezi, daca mergeai cu ele pe zapada atunci iti intra zapada in crapondine, se tasa acolo, se diminua cursa si in curba iti deraia boghiul; asta or fi observat si la metrouri, ca se strange gheata/zapada pe undeva si nu le convine.
Alta problema ar putea avea legatura cu macazurile, in caz de zapada macazul trebuie incalzit si zapada degajata, ma indoiesc ca Mrex are macazuri incalzite, si sa scoata zilnic muncitorii pe ger sa curete inspe macaze din depou sau sa le pazeasca pe cele de la suprafata... mai greu.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Rog colegii sa NU ia in seama culoarea/gradul meu in aceasta disputa....
Ba chiar va rog ca aceasta postare sa o stergeti (colegii de rosu/verde) daca vi se pare ca sare din regulament.
Dar !....
Mi se pare nedreapta atitudinea multora...
Nu fata de CAF-uri (sau BM3, cum doriti) ci fata de colegul puidemorosan.
Toate frustrarile/nemultumirile fata de CAF-uri ii sunt varsate lui in cap.
Fara sa tinem seama de cateva "mici detalii":
1. NU puidemorosan a decis cumpararea de rame CAF
2. Nu puidemorosan a decis cu ce sa fie echipate trenurile CAF comandate.
3. Nu puidemorosan decide modul de folosire al resurselor MREX (trenuri, galerii, personal etc.)
Asadar mi se pare de tot kkt sa il tot "lovim la temelie" pe omul asta doar pentru ca lucreaza la BM3.
L-ati fi felicitat daca ar fi lucrat la BM2/21 ?
In acest caz, care ar fi fost diferenta ?!....
Oricum, eu imi cer scuze fata de puidemorosan...
Omule, este foarte bine ca asculti plangerile/observatiile venite "de pe traseu".
Si fa-ti treaba bine in continuare...
Nu ma (mai) intereseaza cine si ce spagi a luat la cumpararea unor trenuri...
(It's water under the the bridge...)
Acum avem trenurile "in curte".
Fa-le sa mearga....
Rog colegii sa NU ia in seama culoarea/gradul meu in aceasta disputa....
Ba chiar va rog ca aceasta postare sa o stergeti (colegii de rosu/verde) daca vi se pare ca sare din regulament.
Dar !....
Mi se pare nedreapta atitudinea multora...
Nu fata de CAF-uri (sau BM3, cum doriti) ci fata de colegul puidemorosan.
Toate frustrarile/nemultumirile fata de CAF-uri ii sunt varsate lui in cap.
Fara sa tinem seama de cateva "mici detalii":
1. NU puidemorosan a decis cumpararea de rame CAF
2. Nu puidemorosan a decis cu ce sa fie echipate trenurile CAF comandate.
3. Nu puidemorosan decide modul de folosire al resurselor MREX (trenuri, galerii, personal etc.)
Asadar mi se pare de tot kkt sa il tot "lovim la temelie" pe omul asta doar pentru ca lucreaza la BM3.
L-ati fi felicitat daca ar fi lucrat la BM2/21 ?
In acest caz, care ar fi fost diferenta ?!....
Oricum, eu imi cer scuze fata de puidemorosan...
Omule, este foarte bine ca asculti plangerile/observatiile venite "de pe traseu".
Si fa-ti treaba bine in continuare...
Nu ma (mai) intereseaza cine si ce spagi a luat la cumpararea unor trenuri...
(It's water under the the bridge...)
Acum avem trenurile "in curte".
Fa-le sa mearga....
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
De acord, puidemorosan nu are nicio vina, nu el a cumparat/proiectat CAF-urile.
Doar ca as dori ca cineva sa confirme/infirme ca aceasta masura s-a aplicat in fiecare iarna dupa 1987.
Cum adica ? S-a vandut ceva din proprietatea publica/Metrorex catre o firma privata ? Sau este o clauza minunata din acel contract pagubos, cum ca nu avem voie sa parcam acolo trenuri ?
Pai o folosesc si acum. Sa intre la peronul care trebuie. Practic doar cei de la Leonida si Berceni sunt afectati de masura. De la Aparatori incolo, calatorii nici nu stiu ca se circula altfel. Doar ca observa niste intervale mai mari, probabil.
@shoppy. Atunci este o greseala grava de proiectare. Oricum cred ca stiu de ea si nu au mai proiectat niciun depou la suprafata dupa Pantelimon. Depourile nu ar trebui sa fie la suprafata ....decat in tarile calde. Fratilor, daca este asa de grava problema, aplicati "solutia Pantelimon", acoperiti hala cu pamant. Dar poate ca problema este la macazuri, cum spune shoppy...
Cum or face aia care au metrou la suprafata ?
De acord, puidemorosan nu are nicio vina, nu el a cumparat/proiectat CAF-urile.
Doar ca as dori ca cineva sa confirme/infirme ca aceasta masura s-a aplicat in fiecare iarna dupa 1987.
punmeister wrote:
Depoul subteran al IMGB este in proprietatea ALSTOM, pentru ca acolo se face mentenanta trenurilor din flota lui M2. Metrorex lasa trenurile in hala de parcare, adica depoul de suprafata, respectiv remizele Pipera si Brancovenu.
Cum adica ? S-a vandut ceva din proprietatea publica/Metrorex catre o firma privata ? Sau este o clauza minunata din acel contract pagubos, cum ca nu avem voie sa parcam acolo trenuri ?
andrei11 wrote:
Daca stau sa ma gandesc la Aparatori exista o diagonala < contra naturii >. Sa o foloseasca pe aia.
Pai o folosesc si acum. Sa intre la peronul care trebuie. Practic doar cei de la Leonida si Berceni sunt afectati de masura. De la Aparatori incolo, calatorii nici nu stiu ca se circula altfel. Doar ca observa niste intervale mai mari, probabil.
@shoppy. Atunci este o greseala grava de proiectare. Oricum cred ca stiu de ea si nu au mai proiectat niciun depou la suprafata dupa Pantelimon. Depourile nu ar trebui sa fie la suprafata ....decat in tarile calde. Fratilor, daca este asa de grava problema, aplicati "solutia Pantelimon", acoperiti hala cu pamant. Dar poate ca problema este la macazuri, cum spune shoppy...
Cum or face aia care au metrou la suprafata ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
mcosmin
Nu cred ca se pune problema sa fie asa la CAF si BM-uri (poate in alte tari da, dar aici nu), pentru ca motoarele lor electrice degaja cantitati insemnate de caldura, si in tunel au timp suficient sa se incalzeasca pentru cele 10 minute petrecute afara. Deci nu e nevoie nici macar de o solutie de incalzire, ca ele se incalzesc singure. Problema este in momentul gararii, cand nu mai beneficiaza de incalzire pe gratis. Chiar si in cazul in care avem metrou de suprafata complet, tot nu ar fi fost probleme cat timp trenul are motoarele pornite.
La macaz este intr-adevar o alta problema, dar cred ca pentru cele cateva aflate la suprafata se poate implementa destul de ieftin o solutie de incalzie.
Nu cred ca se pune problema sa fie asa la CAF si BM-uri (poate in alte tari da, dar aici nu), pentru ca motoarele lor electrice degaja cantitati insemnate de caldura, si in tunel au timp suficient sa se incalzeasca pentru cele 10 minute petrecute afara. Deci nu e nevoie nici macar de o solutie de incalzire, ca ele se incalzesc singure. Problema este in momentul gararii, cand nu mai beneficiaza de incalzire pe gratis. Chiar si in cazul in care avem metrou de suprafata complet, tot nu ar fi fost probleme cat timp trenul are motoarele pornite.
La macaz este intr-adevar o alta problema, dar cred ca pentru cele cateva aflate la suprafata se poate implementa destul de ieftin o solutie de incalzie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Ba s-a precizat ca se circula normal Pipera - Piata Sudului, de la Piata Sudului se circula pe sistemul pendula. Sau n-am inteles eu prea bine ?
Ba s-a precizat ca se circula normal Pipera - Piata Sudului, de la Piata Sudului se circula pe sistemul pendula. Sau n-am inteles eu prea bine ?
- mcosmin
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Nu este foarte clar daca a fost ceva la Piata Sudului sau nu. Cel putin eu nu am vazut sa fie, pendula este Leonida-Berceni.
Insa este foarte posibil, din ce inteleg din relatarea lui Robert24, ca seara sa fie garate mai multe trenuri decat in timpul zilei/ in weekend. Logic, la 120m/tren nu cred ca incap mai mult de 10 trenuri intre Leonida si Aparatori. Poate nici macar atatea. Restul trebuie sa stea si ele "la caldurica"....
Astfel, trenurile sunt nevoite sa stea si intre Aparatori si Piata Sudului. De aceea poate, seara si la prima ora, sa fie blocat un sens chiar pana la Sudului, pana ies mai multe in circulatie si elibereaza galeria Sudului-Aparatori. Si de aici pendula de la Sudului.
andrei11 wrote:
Ba s-a precizat ca se circula normal Pipera - Piata Sudului, de la Piata Sudului se circula pe sistemul pendula. Sau n-am inteles eu prea bine ?
Nu este foarte clar daca a fost ceva la Piata Sudului sau nu. Cel putin eu nu am vazut sa fie, pendula este Leonida-Berceni.
Insa este foarte posibil, din ce inteleg din relatarea lui Robert24, ca seara sa fie garate mai multe trenuri decat in timpul zilei/ in weekend. Logic, la 120m/tren nu cred ca incap mai mult de 10 trenuri intre Leonida si Aparatori. Poate nici macar atatea. Restul trebuie sa stea si ele "la caldurica"....
Astfel, trenurile sunt nevoite sa stea si intre Aparatori si Piata Sudului. De aceea poate, seara si la prima ora, sa fie blocat un sens chiar pana la Sudului, pana ies mai multe in circulatie si elibereaza galeria Sudului-Aparatori. Si de aici pendula de la Sudului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
@andrei11
Initial au fost doua bretele (X), inlocuite ulterior cu doua diagonale, montajul diagonalelor l-a facut Swietelski...
P.S.
Scoate de la 'arhiva' schema aia ruseasca a liniilor de metrou din Bucuresti si te lamuresti!
@andrei11
Initial au fost doua bretele (X), inlocuite ulterior cu doua diagonale, montajul diagonalelor l-a facut Swietelski...
P.S.
Scoate de la 'arhiva' schema aia ruseasca a liniilor de metrou din Bucuresti si te lamuresti!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Sunt 2 diagonale la Aparatori ? O sa ma duc pana acolo sa cercetez, dar nu astazi...Eu stiu de o singura diagonala ( contra naturii ).
Iar breteaua in jargonul cfr-istilor eu stiam ca arata cam ca asa ceva :
Sunt 2 diagonale la Aparatori ? O sa ma duc pana acolo sa cercetez, dar nu astazi...Eu stiu de o singura diagonala ( contra naturii ).
Iar breteaua in jargonul cfr-istilor eu stiam ca arata cam ca asa ceva :
1-15-2017 2-47-32 PM.png (10.1 KB; downloaded 1678 times)
📖 Pagination options