Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5560 posts, 1201648 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Pai daca faceau subtraversarea din capul locului atunci da, avea perfect sens si era perfect realizabil, acum infinit mult mai greu s-o faci.
Si pe vremea aia se scria orice despre orice, mai ales ca s-au razgandit si au schimbat proiecte dupa ce s-a inceput constructia, vezi Basarab, deci ce sa te mai miri ca s-au scris verzi si uscate.
Pai daca faceau subtraversarea din capul locului atunci da, avea perfect sens si era perfect realizabil, acum infinit mult mai greu s-o faci.
Si pe vremea aia se scria orice despre orice, mai ales ca s-au razgandit si au schimbat proiecte dupa ce s-a inceput constructia, vezi Basarab, deci ce sa te mai miri ca s-au scris verzi si uscate.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
@shoppy&andrei11
Referitor la pod aceea era 'constrangerea' vremii si 'inginerul' a gasit solutia!
Nu e nici propaganda si nici nimic altceva!
Va dati seama cat ne-a costat 'distractia' asta cu un pod cocotzat la 30m peste oglinda apei???...noroc ca era un bot de deal pe malul drept fix la acea inaltime...actualmente acel deal e 'rezervatie' geologica, plina de fosile cochilifere!
Si aberatia aia initiala a indus si cheltuiala ulterioara la constructia podului nou...din greseala in greseala pana la victoria finala!...tipic romanesc!
Si la stanga si la dreapta erau suficiente vai si vaioage care ar fi permis constructia la cote cu 10-20m mai jos fara excavatii enorme sau tunele...
P.S.
De cate ori e nevoie sa va mai rog sa puneti 'neuronul' la treaba???...dar voi nu si nu...'batman'!!!
@shoppy&andrei11
Cat priveste pasajul, dupa ce raspundeti si voi la minimul de intrebari pe care le-am adresat colegului #sab mai vorbim...altfel nu cred ca nu ar fi corect sa discutam asa 'baltit' fara un minim consum de neuroni...
@shoppy&andrei11
Referitor la pod aceea era 'constrangerea' vremii si 'inginerul' a gasit solutia!
Nu e nici propaganda si nici nimic altceva!
Va dati seama cat ne-a costat 'distractia' asta cu un pod cocotzat la 30m peste oglinda apei???...noroc ca era un bot de deal pe malul drept fix la acea inaltime...actualmente acel deal e 'rezervatie' geologica, plina de fosile cochilifere!
Si aberatia aia initiala a indus si cheltuiala ulterioara la constructia podului nou...din greseala in greseala pana la victoria finala!...tipic romanesc!
Si la stanga si la dreapta erau suficiente vai si vaioage care ar fi permis constructia la cote cu 10-20m mai jos fara excavatii enorme sau tunele...
P.S.
De cate ori e nevoie sa va mai rog sa puneti 'neuronul' la treaba???...dar voi nu si nu...'batman'!!!
@shoppy&andrei11
Cat priveste pasajul, dupa ce raspundeti si voi la minimul de intrebari pe care le-am adresat colegului #sab mai vorbim...altfel nu cred ca nu ar fi corect sa discutam asa 'baltit' fara un minim consum de neuroni...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Poza cu deviatia Dambovitei la Semanatoarea cu ocazia construirii legaturii intreSemanatoarea si Crângaşi.
_________________
Guru, problema la Unirii e clara, intrebarea e limpede si vad ca se ocoloeste raspunsul :
Intrebare :
Vom avea intr-un timp predictibil o legatura decenta intre statii la Unirii ? Da sau ba ? Intrebarea e simpla. Raspunsul ti-l spun eu :
Raspuns :
Nu. Costa prea scump la ora actuala. O lasam asa, ca merge si asa. Mai chinuit, dar merge, functioneaza.
In ceea ce priveste podul de la Cernavoda lucrurile sunt clare, este de la sine inteles ca pe sub un pod trebuie sa treaca orice vapor existent sau proiectat intr-un timp rezonabil. Nu mi-ai spus Podul lui Traian ce gabarit de libera trecere avea. Stii cu siguranta.
Poza cu deviatia Dambovitei la Semanatoarea cu ocazia construirii legaturii intreSemanatoarea si Crângaşi.
_________________
Guru, problema la Unirii e clara, intrebarea e limpede si vad ca se ocoloeste raspunsul :
Intrebare :
Vom avea intr-un timp predictibil o legatura decenta intre statii la Unirii ? Da sau ba ? Intrebarea e simpla. Raspunsul ti-l spun eu :
Raspuns :
Nu. Costa prea scump la ora actuala. O lasam asa, ca merge si asa. Mai chinuit, dar merge, functioneaza.
1-10-2017 10-49-10 PM.png (267.01 KB; downloaded 1580 times)
In ceea ce priveste podul de la Cernavoda lucrurile sunt clare, este de la sine inteles ca pe sub un pod trebuie sa treaca orice vapor existent sau proiectat intr-un timp rezonabil. Nu mi-ai spus Podul lui Traian ce gabarit de libera trecere avea. Stii cu siguranta.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
adila
Trebuie sa "multumim" clasei politice si unei parti importante din populatie pentru faptul ca nu s-a facut nimic in ultimii 27 de ani. Decizia de a construi sau nu un pasaj/tunel/metrou etc, nu apartine inginerilor, ei doar vin cu solutiile, iar solutii se pot gasi pentru orice problema tehnica.
sab wrote:
Numai sa se faca ceva, ca de peste 30 ani nu se face nimic...
Trebuie sa "multumim" clasei politice si unei parti importante din populatie pentru faptul ca nu s-a facut nimic in ultimii 27 de ani. Decizia de a construi sau nu un pasaj/tunel/metrou etc, nu apartine inginerilor, ei doar vin cu solutiile, iar solutii se pot gasi pentru orice problema tehnica.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Pai am raspuns cand am spus "tehnic se poate orice, financiar mai putine".
Indiferent cat de ingineresc a fost motivul stabilirii gabaritului, vrei sa spui ca era mai usor sa sape un debleu de -20m sau sa faca tunel in dealul acela decat sa ridice podul mai sus?
Pai am raspuns cand am spus "tehnic se poate orice, financiar mai putine".
Indiferent cat de ingineresc a fost motivul stabilirii gabaritului, vrei sa spui ca era mai usor sa sape un debleu de -20m sau sa faca tunel in dealul acela decat sa ridice podul mai sus?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
@andrei11
In ceea ce priveste subtraversarile (cele trei de pana acum) ale Dambovitei, toate s-au facut cu 'albia la uscat' prin diverse metode...sifonare sau deviere locala cu batardou...Mai putin viitoarea subtraversare de la E2 pe M5 si cea de la Bordei pe M2...
Pe Apolodor din Damasc am incercat sa-l contactez pe SMS dar nu avea acoperire pe GSM ca s-mi spuna cat de sus era podul lui, dar sigur era cam la 'firul apei' desi era amplasat intr-o zona muntoasa...si in niciun caz la 30m deasupra apei!!!...si au mai fost si alte poduri 'antice' peste Dunare construite conform aceleiasi 'specificatii' chiar daca nu aveti voi habar de ele!
Si mai am o mare rugaminte in special la tine, te rog eu mult citeste cu maxima atentie ce am scris si nu mai relua aceleasi si aceleasi intrebari la care s-a raspuns deja...ca 'popa' nu repeta slujba pentru babele surde!!!
Hai sa incercam impreuna sa purtam un dialog 'coerent' ca altfel...ma plictisesc si eu de a tot demonta 'aberatiile 'folclorice'!
Tineti totusi si voi cont ca sunt si eu un simplu om si am o rabdare limitata si nu 'abuzati'...ca ma pierdeti de 'client'!
Chiar credeti ca n-am altceva mai bun de facut in fiecare zi seara in timpul liber decat sa 'bat apa-n piua'???
@andrei11
In ceea ce priveste subtraversarile (cele trei de pana acum) ale Dambovitei, toate s-au facut cu 'albia la uscat' prin diverse metode...sifonare sau deviere locala cu batardou...Mai putin viitoarea subtraversare de la E2 pe M5 si cea de la Bordei pe M2...
Pe Apolodor din Damasc am incercat sa-l contactez pe SMS dar nu avea acoperire pe GSM ca s-mi spuna cat de sus era podul lui, dar sigur era cam la 'firul apei' desi era amplasat intr-o zona muntoasa...si in niciun caz la 30m deasupra apei!!!...si au mai fost si alte poduri 'antice' peste Dunare construite conform aceleiasi 'specificatii' chiar daca nu aveti voi habar de ele!
Si mai am o mare rugaminte in special la tine, te rog eu mult citeste cu maxima atentie ce am scris si nu mai relua aceleasi si aceleasi intrebari la care s-a raspuns deja...ca 'popa' nu repeta slujba pentru babele surde!!!
Hai sa incercam impreuna sa purtam un dialog 'coerent' ca altfel...ma plictisesc si eu de a tot demonta 'aberatiile 'folclorice'!
Tineti totusi si voi cont ca sunt si eu un simplu om si am o rabdare limitata si nu 'abuzati'...ca ma pierdeti de 'client'!
Chiar credeti ca n-am altceva mai bun de facut in fiecare zi seara in timpul liber decat sa 'bat apa-n piua'???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Nu, guru a fost foarte precis. Pe malul drept se gasesc destule văi care dădeau in Dunare, numai ca nu ar mai fi trecut trenul pe la Cernavoda ( nici o problema ), ci cu 5 - 10 - 15 km mai la deal sau mai la vale de Cernavoda, pe unde era valea respectivă.
Nu, guru a fost foarte precis. Pe malul drept se gasesc destule văi care dădeau in Dunare, numai ca nu ar mai fi trecut trenul pe la Cernavoda ( nici o problema ), ci cu 5 - 10 - 15 km mai la deal sau mai la vale de Cernavoda, pe unde era valea respectivă.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Da M 2 cum a trecut Dambovita ? << Pe uscat >> sau pe sub cu tunel facut de scut ? Am impresia ca s-a trecut cu tunel...Si apropo, hai ca asta n-ai spus-o cu siguranta, cum s-a trecut de peretii mulati ai lui M 1 ? Sau s-au prevazut din start goluri in peretii mulati ai lui M 1 pentru M 2 la Unirii ? Sau s-au < spart > la locul potrivit ?
Da M 2 cum a trecut Dambovita ? << Pe uscat >> sau pe sub cu tunel facut de scut ? Am impresia ca s-a trecut cu tunel...Si apropo, hai ca asta n-ai spus-o cu siguranta, cum s-a trecut de peretii mulati ai lui M 1 ? Sau s-au prevazut din start goluri in peretii mulati ai lui M 1 pentru M 2 la Unirii ? Sau s-au < spart > la locul potrivit ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Hai ca si tu esti 'de groaza' si chiar exagerezi!
Pai n-am spus ca albia era pusa la uscat cu sifonarea???
Si chiar te faci ca nu stii ca scutul semimecanizat era cu 'front deschis'...ce mare scofala era sa bagi minerasii cu pickhammerele sa 'sparga muntii'???
Mai nashpa e la TBM, ca nu mai ai pe nimeni in front sa se ia 'la tranta' cu 'sterilul' inarmat pana-n dinti cu tarnacoape si lopeti!...cu tzigarea aprinsa pe sub apa...
P.S.
Inainte de a mai pune abureli si alte si altele...reia din urma si incerca si tu sa dai niste raspunsuri la problemele ridicate de mine...ca nu sunt lucruri nici de premiul Nobel si nici de teze de doctorat...
Discutam-discutam dar hai sa mai si concluzionam...
andrei11 wrote:
Da M 2 cum a trecut Dambovita ? << Pe uscat >> sau pe sub cu tunel facut de scut ? Am impresia ca s-a trecut cu tunel...Si apropo, hai ca asta n-ai spus-o cu siguranta, cum s-a trecut de peretii mulati ai lui M 1 ? Sau s-au prevazut din start goluri in peretii mulati ai lui M 1 pentru M 2 la Unirii ? Sau s-au < spart > la locul potrivit ?
Hai ca si tu esti 'de groaza' si chiar exagerezi!
Pai n-am spus ca albia era pusa la uscat cu sifonarea???
Si chiar te faci ca nu stii ca scutul semimecanizat era cu 'front deschis'...ce mare scofala era sa bagi minerasii cu pickhammerele sa 'sparga muntii'???
Mai nashpa e la TBM, ca nu mai ai pe nimeni in front sa se ia 'la tranta' cu 'sterilul' inarmat pana-n dinti cu tarnacoape si lopeti!...cu tzigarea aprinsa pe sub apa...
P.S.
Inainte de a mai pune abureli si alte si altele...reia din urma si incerca si tu sa dai niste raspunsuri la problemele ridicate de mine...ca nu sunt lucruri nici de premiul Nobel si nici de teze de doctorat...
Discutam-discutam dar hai sa mai si concluzionam...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
N-avem ce sa concluzionam...
Daca vrei raspunzi, daca nu nu, nu se schimba prognoza meteo daca dai sau nu un raspuns. Oricum problema asta cu siguranta nu s-a ridicat până acum :
Intrebare :
Cum a trecut M 2 de mulatii lui M 1 la Unirii ? Pe dedesubt sau i-a strapuns sau s-a lasat din proiectare gabarit de trecere pentru M 2 ?
N-avem ce sa concluzionam...
Daca vrei raspunzi, daca nu nu, nu se schimba prognoza meteo daca dai sau nu un raspuns. Oricum problema asta cu siguranta nu s-a ridicat până acum :
Intrebare :
Cum a trecut M 2 de mulatii lui M 1 la Unirii ? Pe dedesubt sau i-a strapuns sau s-a lasat din proiectare gabarit de trecere pentru M 2 ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Nu vrei tu sa concluzionezi nimic, eu am concluzionat demult!
Si ti-am si raspuns ca s-au spart la pickhammer...dar nu vrei, nu si nu sa citesti cu atentie!...si te mai dai si ofuscat si suparat...
Si nici macar nu accepti ca impotriva tuturor regulilor a repetat totusi 'popa' cetania de nu mai stiu cate ori pentru 'baba surda'.....ma rog, 'prefacut' surda!
Mai 'repetam' odata...sau momentan ajunge???
O fi 'repetio mater studiorum' dar de la un numar de repetitii incolo...duce catre alt 'diagnostic'!
Nu vrei tu sa concluzionezi nimic, eu am concluzionat demult!
Si ti-am si raspuns ca s-au spart la pickhammer...dar nu vrei, nu si nu sa citesti cu atentie!...si te mai dai si ofuscat si suparat...
Si nici macar nu accepti ca impotriva tuturor regulilor a repetat totusi 'popa' cetania de nu mai stiu cate ori pentru 'baba surda'.....ma rog, 'prefacut' surda!
Mai 'repetam' odata...sau momentan ajunge???
O fi 'repetio mater studiorum' dar de la un numar de repetitii incolo...duce catre alt 'diagnostic'!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Deloc.
Stii ca e imposibil sa ma supar de adevaratelea pe tine.
subway guru wrote:
...si te mai dai si ofuscat si suparat...
Deloc.
Stii ca e imposibil sa ma supar de adevaratelea pe tine.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Asa stiam si eu, dar ai o 'placere' sa ma 'zgandari'...nu mai bine ne-am concentra pe lucruri mai utile si mai placute???
Asa stiam si eu, dar ai o 'placere' sa ma 'zgandari'...nu mai bine ne-am concentra pe lucruri mai utile si mai placute???
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Nope, cobori atat cat sa ajungi "in palier" la baza actuala a scarilor din zona camerei de captare. La asta ma refeream... Cu alte cuvinte cobori si apoi mergi drept pana la McDonalds. Drumul cel mai scurt este intotdeauna de preferat. Asa cum este acum la Victoriei, simplu si direct, nu prostia initiala cu traversatul peste linii.
Oricum, ceva nu mi se se leaga. Daca la subtraversare s-au spart la pickhammer PM ai M1, cum naiba nu sunt suficienti sa mai cobori un nivel sub U1 ? Banuiesc ca intre M1 si M2 este ceva spatiu la subtraversare, nu este "beton peste beton"....
subway guru wrote:
Cea mai simpatica treaba e aia cu de ce sa urcam ca sa avem unde sa coboram in loc sa ne incurcam mult mai mult coborand ca sa avem unde urca pe bani mult mai multi!!!
Ar fi simpatica daca nu ar fi de-a dreptul tragica!!!
Nope, cobori atat cat sa ajungi "in palier" la baza actuala a scarilor din zona camerei de captare. La asta ma refeream... Cu alte cuvinte cobori si apoi mergi drept pana la McDonalds. Drumul cel mai scurt este intotdeauna de preferat. Asa cum este acum la Victoriei, simplu si direct, nu prostia initiala cu traversatul peste linii.
Oricum, ceva nu mi se se leaga. Daca la subtraversare s-au spart la pickhammer PM ai M1, cum naiba nu sunt suficienti sa mai cobori un nivel sub U1 ? Banuiesc ca intre M1 si M2 este ceva spatiu la subtraversare, nu este "beton peste beton"....
📖 Pagination options