Topic: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
235 posts, 103435 views
📖 Pagination options
- StefanD_
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
StefanD_
La Leonida trebuie doar spart peretele si pus niste usi pe parte opusa de intrarea existenta. Si Berceni are un singur acces, pacat ca nu se poate face un acces si pe cealalta parte, s-au construit destule blocuri acolo.
La Leonida trebuie doar spart peretele si pus niste usi pe parte opusa de intrarea existenta. Si Berceni are un singur acces, pacat ca nu se poate face un acces si pe cealalta parte, s-au construit destule blocuri acolo.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
punmeister
La Aurel Vlaicu si la Pipera n-ai cum sa faci inca un acces, desi este nevoie acolo ca de aer.
La Aurel Vlaicu si la Pipera n-ai cum sa faci inca un acces, desi este nevoie acolo ca de aer.
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
Este inchis pentru ca nu duce nicaieri, acolo este o subtraversare (gen Izvor) si sunt niste spatii tehnice. Mie nu imi este clar daca acea subtraversare a fost deschisa vreodata publicului.
Pai nu se va face nici macar unul pe an. Tineretului este exceptia, aveam un lift instalat acolo si lucrarea facuta "la gri" inca din 1986. Altfel...
adila wrote:
Inca o statie cu un singur acces: Aparatorii Patriei. Imaginea ne arata capatul statiei care este inchis cu grilaj la ambele linii.
Este inchis pentru ca nu duce nicaieri, acolo este o subtraversare (gen Izvor) si sunt niste spatii tehnice. Mie nu imi este clar daca acea subtraversare a fost deschisa vreodata publicului.
adila wrote:
Daca facem cel de-al doilea acces pentru fiecare din aceste statii in ritmul de 1 pe an, ne apuca 2022. Trist. Sper sa faca macar cate doua pe an.
Pai nu se va face nici macar unul pe an. Tineretului este exceptia, aveam un lift instalat acolo si lucrarea facuta "la gri" inca din 1986. Altfel...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
A fost. Am trecut eu pe acolo. Da nu foloseste nimanui, de aceea a fost inchisa. Până ce s-o deschide accesul lui Piedone din piata...
sab wrote:
Mie nu imi este clar daca acea subtraversare a fost deschisa vreaudata publicului.
A fost. Am trecut eu pe acolo. Da nu foloseste nimanui, de aceea a fost inchisa. Până ce s-o deschide accesul lui Piedone din piata...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
subway guru
Ceea ce nu ar fi chiar rau si nici nu ar costa cine stie ce mare branza...cat despre nenorocitul ala de Piedone...singurul loc pe care-l merita pe deplin e la ocna, cu metroul n-are nicio treaba si niciun merit!...sa va amintesc eu ce idiotenii si show de prost si de prost gust?...inclusiv cu pasajul de la Pieptanari???
'Elefantii' se mai fac uneori ca iarta dar de uitat, nu uita niciodata!!!
Ceea ce nu ar fi chiar rau si nici nu ar costa cine stie ce mare branza...cat despre nenorocitul ala de Piedone...singurul loc pe care-l merita pe deplin e la ocna, cu metroul n-are nicio treaba si niciun merit!...sa va amintesc eu ce idiotenii si show de prost si de prost gust?...inclusiv cu pasajul de la Pieptanari???
'Elefantii' se mai fac uneori ca iarta dar de uitat, nu uita niciodata!!!
- adila
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
adila
Despre ce subtraversare vorbesti ca nu stiu?
Si in piata despre ce acces este vorba ca nici de acesta nu stiu?
andrei11 wrote:
A fost. Am trecut eu pe acolo. Da nu foloseste nimanui, de aceea a fost inchisa. Până ce s-o deschide accesul lui Piedone din piata...
Despre ce subtraversare vorbesti ca nu stiu?
Si in piata despre ce acces este vorba ca nici de acesta nu stiu?
- StefanD_
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
StefanD_
Accesul lui Piedone! Adica asta:
Iar in capatul opus de accesul existent exista o subtraversare ca la Izvor. Fara subtraversare, la accesul "lui Piedone" se poate ajunge doar de pe peronul catre Unirii.
adila wrote:andrei11 wrote:
A fost. Am trecut eu pe acolo. Da nu foloseste nimanui, de aceea a fost inchisa. Până ce s-o deschide accesul lui Piedone din piata...
Despre ce subtraversare vorbesti ca nu stiu?
Si in piata despre ce acces este vorba ca nici de acesta nu stiu?
Accesul lui Piedone! Adica asta:
Iar in capatul opus de accesul existent exista o subtraversare ca la Izvor. Fara subtraversare, la accesul "lui Piedone" se poate ajunge doar de pe peronul catre Unirii.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
punmeister
...
adila wrote:
Despre ce subtraversare vorbesti ca nu stiu?
Si in piata despre ce acces este vorba ca nici de acesta nu stiu?
...
- adila
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
adila
Nu stiam de aceste lucrari de la Aparatorii Patriei.
In fine, daca la Tineretului este o exceptie ca se face accesul nou, iar d.p.d.v. al legislatiei sau ISU nu exista cerinte pentru al doilea acces, atunci clar mi-am luat gandul sa vad al doilea acces si in alte statii.
Nu stiam de aceste lucrari de la Aparatorii Patriei.
In fine, daca la Tineretului este o exceptie ca se face accesul nou, iar d.p.d.v. al legislatiei sau ISU nu exista cerinte pentru al doilea acces, atunci clar mi-am luat gandul sa vad al doilea acces si in alte statii.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
subway guru
Din punct de vedere ISU aceasta cerinta a existat de la bun inceput, nu e nimic nou sub soare!
Din punct de vedere ISU aceasta cerinta a existat de la bun inceput, nu e nimic nou sub soare!
- sab
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
sab
adila, pur si simplu statia are un singur acces,asa a fost conceputa. Iar scarile inchise din fotografia pe care ai pus-o coboara, nu urca la suprafata. Acolo este un acces tehnic, cum exista la GdN1 si la Pantelimon, posibil si in alte statii. Pe romaneste, este o trapa. Asta a "descoperit" Piedone, spatiile tehnice ale statiei. Mare "descoperitor", ce sa zic...
Sincer, eu nu inteleg aceasta "rezolvare inedita", la ce naiba folosea calatorului acea subtraversare . Adica au gandit-o cu un scop, de au mentionat-o si in articol. Si nu cred ca scopul era sa poti sa schimbi peronul in cazul in care coborai gresit .
Ceea ce ar trebui la Aparatori este o subtraversare a strazilor, un pasaj pietonal, pentru ca toate blocurile sunt de partea cealalta a intersectiei, nu un acces in piata. Dar asta cu blocurile pe o parte si statia pe alta parte a intersectiei este o boala crunta a multor statii de metrou, nu stiu ce gandire a fost la proiectarea lor...
adila, pur si simplu statia are un singur acces,asa a fost conceputa. Iar scarile inchise din fotografia pe care ai pus-o coboara, nu urca la suprafata. Acolo este un acces tehnic, cum exista la GdN1 si la Pantelimon, posibil si in alte statii. Pe romaneste, este o trapa. Asta a "descoperit" Piedone, spatiile tehnice ale statiei. Mare "descoperitor", ce sa zic...
Sincer, eu nu inteleg aceasta "rezolvare inedita", la ce naiba folosea calatorului acea subtraversare . Adica au gandit-o cu un scop, de au mentionat-o si in articol. Si nu cred ca scopul era sa poti sa schimbi peronul in cazul in care coborai gresit .
Ceea ce ar trebui la Aparatori este o subtraversare a strazilor, un pasaj pietonal, pentru ca toate blocurile sunt de partea cealalta a intersectiei, nu un acces in piata. Dar asta cu blocurile pe o parte si statia pe alta parte a intersectiei este o boala crunta a multor statii de metrou, nu stiu ce gandire a fost la proiectarea lor...
aparatori.png (1.52 MB; downloaded 4453 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
S-a discutat pe larg despre cel de al doilea acces de la Aparatorii Patriei aici.
S-a discutat pe larg despre cel de al doilea acces de la Aparatorii Patriei aici.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
shoppy
Asa se poate intreba si la Republica / Costin Georgian la ce folosesc balcoanele de deasupra liniilor, cred ca ideea la balcoane era ca daca intrai printr-un capat si vedeai ca peronul este aglomerat atunci mergeai pe balcon pana in capatul celalalt, ocolind aglomeratia, asa si aici, daca vezi ca este aglomerat mergi pana in capat pe celalalt peron si apoi cu subtraversarea revii pe peronul tau unde nu este aglomerat.
Sau poate arhitectii incercau peste tot tot felul de artificii ca sa-si demonstreze capacitatile generatoare de multiple alternative "inedite", nu putea sa iasa nimeni in fata primului arhitect cu un peron cu o scara intr-un capat, si atat, rezultatul sunt toate aceste chestii, unele utile, altele mai putin.
Asa se poate intreba si la Republica / Costin Georgian la ce folosesc balcoanele de deasupra liniilor, cred ca ideea la balcoane era ca daca intrai printr-un capat si vedeai ca peronul este aglomerat atunci mergeai pe balcon pana in capatul celalalt, ocolind aglomeratia, asa si aici, daca vezi ca este aglomerat mergi pana in capat pe celalalt peron si apoi cu subtraversarea revii pe peronul tau unde nu este aglomerat.
Sau poate arhitectii incercau peste tot tot felul de artificii ca sa-si demonstreze capacitatile generatoare de multiple alternative "inedite", nu putea sa iasa nimeni in fata primului arhitect cu un peron cu o scara intr-un capat, si atat, rezultatul sunt toate aceste chestii, unele utile, altele mai putin.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Suplimentarea acceselor la statiile de metrou existente
andrei11
Eu spun sa-i intrebam si pe cei de la I.S.U...
Eu spun sa-i intrebam si pe cei de la I.S.U...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination