Topic: Pluguri
31 posts, 20881 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pluguri
shoppy
Nu e nici freza si nici hidraulica, nici asta si nici cea din Fetesti, sunt pluguri rotative cu aburi; doar cele noi, PH, sunt Pluguri Hidraulice.
Nu e nici freza si nici hidraulica, nici asta si nici cea din Fetesti, sunt pluguri rotative cu aburi; doar cele noi, PH, sunt Pluguri Hidraulice.
- R936
-
Posted:
-
Re: Pluguri
R936
WPZ 30 53 1004 281-0, Dej Călători
WPZ 30 53 1004 281-0, Dej Călători
14614348622_91ac342774_b.jpg (190.79 KB; downloaded 4892 times)
- zofei.2006
-
Posted:
-
Re: Pluguri
zofei.2006
Trenul 88332 Ploiesti Sud - Kitila - Mogoșoaia - Armasesti cu WPZ 106 + DA 763 la linia 1 abatuta in statia CF Mogoșoaia, 17.01.2016
Trenul 88332 Ploiesti Sud - Kitila - Mogoșoaia - Armasesti cu WPZ 106 + DA 763 la linia 1 abatuta in statia CF Mogoșoaia, 17.01.2016
FB_20160314_00_00_41_Saved_Picture.jpg (169.54 KB; downloaded 6570 times)
FB_20160314_00_01_02_Saved_Picture.jpg (182.91 KB; downloaded 6562 times)
FB_20160314_00_01_11_Saved_Picture.jpg (157.19 KB; downloaded 6567 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pluguri
andrei11
Doua intrebari de la cineva afon in ale plugurilor...
1) Acest utilaj nu este autopropulsat ?
2) Dar acesta ?
Cel putin in al doilea caz am o mare nedumerire, se pare ca utilajul este << unisens >> si nu se poate deplasa singur, asadar daca vreau sa-l pun << invers >> imi trebuie asa ceva :
Ceea ce mie imi da cu virgula...
Sa spunem ca este inzapezita M 800 pe distanta a 30 - 40 km, cum fac, ma duc din Bucuresti 30 - 40 km pe un fir, ma intorc pe acelasi fir 30 - 40 km si reintru pe firul celalalt ?
Sau continui pana intr-un depou / o statie care are o asemenea << roata >> sau cum i-o zice fac zeci de mii de manevre, si refac << tandemul >> freza / diesel si ma intorc spre Bucuresti pe celalalt fir ?
Sau folosesc 2 freze ( ) cu dieselul << la mijloc >>
Mie cel mai logic mi se pare ca << utilajul >> sa fie autopropulsat si sa aiba freza in ambele capete...
Doua intrebari de la cineva afon in ale plugurilor...
1) Acest utilaj nu este autopropulsat ?
sp 0.png (269.04 KB; downloaded 6357 times)
2) Dar acesta ?
sp 1.png (387.72 KB; downloaded 6354 times)
sp 2.png (656.87 KB; downloaded 6353 times)
Ceea ce mie imi da cu virgula...
Sa spunem ca este inzapezita M 800 pe distanta a 30 - 40 km, cum fac, ma duc din Bucuresti 30 - 40 km pe un fir, ma intorc pe acelasi fir 30 - 40 km si reintru pe firul celalalt ?
Sau continui pana intr-un depou / o statie care are o asemenea << roata >> sau cum i-o zice fac zeci de mii de manevre, si refac << tandemul >> freza / diesel si ma intorc spre Bucuresti pe celalalt fir ?
Sau folosesc 2 freze ( ) cu dieselul << la mijloc >>
Mie cel mai logic mi se pare ca << utilajul >> sa fie autopropulsat si sa aiba freza in ambele capete...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pluguri
shoppy
Da, cel rosu este autopropulsat, dar motorul este de forta mica si cred ca este motorizat un singur boghiu, deci se deplaseaza singur doar la manevre, la lucru sau la tranzit intre statii este impins de o locomotiva.
Si da, ori faci un tren cu 2 pluguri ori il intorci pe placa turnanta(sau triunghi de intoarcere), acesta nu este un impediment, mare parte din retea este de fir simplu si oricum exista mai multe pluguri ca se mai si defecteaza, deci pe fir dublu se poate interveni cu mai multe pluguri concomitent.
Da, cel rosu este autopropulsat, dar motorul este de forta mica si cred ca este motorizat un singur boghiu, deci se deplaseaza singur doar la manevre, la lucru sau la tranzit intre statii este impins de o locomotiva.
Si da, ori faci un tren cu 2 pluguri ori il intorci pe placa turnanta(sau triunghi de intoarcere), acesta nu este un impediment, mare parte din retea este de fir simplu si oricum exista mai multe pluguri ca se mai si defecteaza, deci pe fir dublu se poate interveni cu mai multe pluguri concomitent.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pluguri
andrei11
Da, multumesc, probabil s-au facut niste calcule si nu se merita pentru Ro un utilaj mai performant. ( Autopropulsat si cu 2 feze ). Sau alte utilaje. In fond nu avem fenomene de viscol prelungit si nici macar pentru toata ţara... Nu stiu daca sunt mai mult de 2 - 3 fenomene / sezon si nici macar in fiecare sezon... si nu dureaza mai mult de 2 - 3 - 4 zile.
Da, multumesc, probabil s-au facut niste calcule si nu se merita pentru Ro un utilaj mai performant. ( Autopropulsat si cu 2 feze ). Sau alte utilaje. In fond nu avem fenomene de viscol prelungit si nici macar pentru toata ţara... Nu stiu daca sunt mai mult de 2 - 3 fenomene / sezon si nici macar in fiecare sezon... si nu dureaza mai mult de 2 - 3 - 4 zile.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pluguri
shoppy
Un plug cu freze in ambele capete ar presupune un motor pentru tractiune mult mai mare, care nu ar fi folosit decat iarna, asa se poate folosi orice locomotiva care in timpul anului se foloseste la altceva(si nici nu am vazut sa existe asa ceva pe undeva).
Pentru gari si triaje, pe vremea cand CF tineau tara in piciaore, existau si alte vehicule pentru ridicarea zapezii, stim de vreo 4, mai erau una la Timisoara si doua la Constanta.
Nu mai gasesc reportajul meu, mai este altul aici http://www.railnet.ro/viewtopic.php?f=285&t=3842
Un plug cu freze in ambele capete ar presupune un motor pentru tractiune mult mai mare, care nu ar fi folosit decat iarna, asa se poate folosi orice locomotiva care in timpul anului se foloseste la altceva(si nici nu am vazut sa existe asa ceva pe undeva).
Pentru gari si triaje, pe vremea cand CF tineau tara in piciaore, existau si alte vehicule pentru ridicarea zapezii, stim de vreo 4, mai erau una la Timisoara si doua la Constanta.
Nu mai gasesc reportajul meu, mai este altul aici http://www.railnet.ro/viewtopic.php?f=285&t=3842
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Pluguri
Mihai Nicolae
16117525_1804303746489190_983920709_n.jpg (22.65 KB; downloaded 6261 times)
16117476_1804303843155847_511805837_n.jpg (26.47 KB; downloaded 6284 times)
15995947_1804303809822517_927673116_n.jpg (29.03 KB; downloaded 6266 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Pluguri
Mihai Nicolae
PZH 005 CNFR CFR SA în Stația Chitila, 14.01.2017
PZH 005 CNFR CFR SA în Stația Chitila, 14.01.2017
15940956_1804026279850270_5791689862588265837_n.jpg (42.91 KB; downloaded 6262 times)
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pluguri
ByOnu
Care este povestea acestui tip de plug destul de raspandit la CFR? Dupa geamuri are iz de construit la Malaxa.
Tin minte ca era (foarte probabil sa mai fie inca) unul in spatele actualului Mall Veranda. Ma fascina mereu cand eram mic.
Care este povestea acestui tip de plug destul de raspandit la CFR? Dupa geamuri are iz de construit la Malaxa.
Tin minte ca era (foarte probabil sa mai fie inca) unul in spatele actualului Mall Veranda. Ma fascina mereu cand eram mic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Pluguri
shoppy
Exista defapt 2 modele, acesta este cel de linie simpla si este pe boghiuri H, exista si cel de linie dubla care este pe boghiuri Daimond.
Mai multe poze, inclusiv interior, aici http://pisti91.myfreeforum.org/archive/...t_402.html
Da, cel de la Veranda este inca acolo.
Exista defapt 2 modele, acesta este cel de linie simpla si este pe boghiuri H, exista si cel de linie dubla care este pe boghiuri Daimond.
Mai multe poze, inclusiv interior, aici http://pisti91.myfreeforum.org/archive/...t_402.html
Da, cel de la Veranda este inca acolo.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Pluguri
Gabi23
În prezent o parte din plugurile WPZ, sunt trecute prin reparații capitale la SIRV Târgu Mureș.
WPZ 026 la Deva în vara anului 2010:
În prezent o parte din plugurile WPZ, sunt trecute prin reparații capitale la SIRV Târgu Mureș.
WPZ 026 la Deva în vara anului 2010:
WPZ 026 - Deva - 12.08.2010 (1).JPG (227 KB; downloaded 5212 times)
WPZ 026 - Deva - 12.08.2010 (2).JPG (157.18 KB; downloaded 5209 times)
📖 Pagination options