Topic: Discuții diverse
1675 posts, 474172 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Crede-ma andrei11 ca dureaza cam atat.Am auzit destui soferi care s-au plans de acest lucru.
Crede-ma andrei11 ca dureaza cam atat.Am auzit destui soferi care s-au plans de acest lucru.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Apa de răcire se încălzeşte odată cu motorul... nu te aştepta să dai de cheie şi în 2 minute să aibă apa 90 de grade. În plus, apa începe să se încălzească atunci când trece prin motor, iar ca să se încălzească şi partea din faţă a salonului, apa trebuie să plece mult mai încinsă de la motor.
Soluţia e să încălzeşti apa înainte, dar asta înseamnă motorină în plus, care nu e normată. Şi chiar dacă ar fi, i-ar sta mai bine în bidoane dă cinci decât arsă pentru confortul călătorilor (,,Nu merită ăştia căldură" - exprimarea unui şofer).
Apa de răcire se încălzeşte odată cu motorul... nu te aştepta să dai de cheie şi în 2 minute să aibă apa 90 de grade. În plus, apa începe să se încălzească atunci când trece prin motor, iar ca să se încălzească şi partea din faţă a salonului, apa trebuie să plece mult mai încinsă de la motor.
Soluţia e să încălzeşti apa înainte, dar asta înseamnă motorină în plus, care nu e normată. Şi chiar dacă ar fi, i-ar sta mai bine în bidoane dă cinci decât arsă pentru confortul călătorilor (,,Nu merită ăştia căldură" - exprimarea unui şofer).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Inseamna ca radiatorul soferului are circuit separat fata de salon ? Oricum soferul este cel mai departe de motor.
Inseamna ca radiatorul soferului are circuit separat fata de salon ? Oricum soferul este cel mai departe de motor.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Nu este acelasi circuit de apa,doar ca cel din salon poate fi oprit/pornit separat fata de cel din cabina.In general iarna soferi folosesc pentru caldura propia economie.
Nu este acelasi circuit de apa,doar ca cel din salon poate fi oprit/pornit separat fata de cel din cabina.In general iarna soferi folosesc pentru caldura propia economie.
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
darknight
Am aflat un lucru ,ca inainte exista o linie de tramvai ce trecea pe la cotroceni este adevarat?
Am aflat un lucru ,ca inainte exista o linie de tramvai ce trecea pe la cotroceni este adevarat?
- Razvan Mihai
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Razvan Mihai
Da este adevarat, eu personal am vazut liniile abandonate pe vremea cand eram in generala, au fost scoase cand s-a asfalat.
Am aflat un lucru ,ca inainte exista o linie de tramvai ce trecea pe la cotroceni este adevarat?
Da este adevarat, eu personal am vazut liniile abandonate pe vremea cand eram in generala, au fost scoase cand s-a asfalat.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
DanCld
Linia de pe Grozavesti - Geniului a fost "mutata" in 1986-1988 (nu stiu exact anul) pe Vasile Milea - Trafic Greu. Ideea e ca str. Vasile Milea intre Apaca si Grozavesti a fost trasata in anii '80 practic prin curtea Politehnicii; de asemenea bucata din Bd. Timisoara dintre actualul mall AFI si Razoare a fost deschisa tot atunci, impreuna cu actualul Trafic Greu. Toate aceste strazi au facut parte dintr-un plan de deviere a traficului spre periferie, cat mai departe de zona centrala care suferea transformari majore.
Linia de pe Grozavesti - Geniului a fost "mutata" in 1986-1988 (nu stiu exact anul) pe Vasile Milea - Trafic Greu. Ideea e ca str. Vasile Milea intre Apaca si Grozavesti a fost trasata in anii '80 practic prin curtea Politehnicii; de asemenea bucata din Bd. Timisoara dintre actualul mall AFI si Razoare a fost deschisa tot atunci, impreuna cu actualul Trafic Greu. Toate aceste strazi au facut parte dintr-un plan de deviere a traficului spre periferie, cat mai departe de zona centrala care suferea transformari majore.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Mutarea liniei de tramvai de pe Grozavesti - Geniului - Panduri pe noul traseu pe Ho&Min(Milea) - Emil Bodnaras(Timisoara)-Trafic Greu(Progresului) s-a facut in etape. Prima portiune intre Grozavesti si Bodnaras s-a deschis la sfarsitul anului 1986 inainte de finalizarea lucrarilor la strada propriu-zisa. De fapt, pe atunci "strada" Ho&Min arata ca un transeu imens cu linie de tramvai pe mijloc, partea carosabila a fost finalizata mai tarziu; longrinele erau suprainaltate pe patul de pietris si in rest era strada de pamant, numai in zona statiilor fusesera puse dale de beton. Strapungerea strazii Emil Bodnaras intre Ho&Min si Razoare la fel initial a fost folosita numai de tramvai. Abia dupa un timp s-a finalizat partea carosabila, trotuarele si scuarul dintre linii (care astazi nu mai exista nici el, fiind desfiintat la modernizarea liniei in 2005). In a 2'a jumatare a anului 1987 s-a finalizat si bucata din Bd. Emil Bodnaras intre Ho&Min si Electrotehnica, cu tot cu linie de tramvai.
De la Razoare tramvaiele au circulat pana in primavara lui 1988 in continuare pe traseul vechi prin Panduri - Tudor Vladimirescu (inca nu se terminasera lucrarile pe Trafic Greu), deci linia pe Panduri a mai rezistat o vreme dupa demolarea depoului Panduri, in 1987.
Mutarea liniei de tramvai de pe Grozavesti - Geniului - Panduri pe noul traseu pe Ho&Min(Milea) - Emil Bodnaras(Timisoara)-Trafic Greu(Progresului) s-a facut in etape. Prima portiune intre Grozavesti si Bodnaras s-a deschis la sfarsitul anului 1986 inainte de finalizarea lucrarilor la strada propriu-zisa. De fapt, pe atunci "strada" Ho&Min arata ca un transeu imens cu linie de tramvai pe mijloc, partea carosabila a fost finalizata mai tarziu; longrinele erau suprainaltate pe patul de pietris si in rest era strada de pamant, numai in zona statiilor fusesera puse dale de beton. Strapungerea strazii Emil Bodnaras intre Ho&Min si Razoare la fel initial a fost folosita numai de tramvai. Abia dupa un timp s-a finalizat partea carosabila, trotuarele si scuarul dintre linii (care astazi nu mai exista nici el, fiind desfiintat la modernizarea liniei in 2005). In a 2'a jumatare a anului 1987 s-a finalizat si bucata din Bd. Emil Bodnaras intre Ho&Min si Electrotehnica, cu tot cu linie de tramvai.
De la Razoare tramvaiele au circulat pana in primavara lui 1988 in continuare pe traseul vechi prin Panduri - Tudor Vladimirescu (inca nu se terminasera lucrarile pe Trafic Greu), deci linia pe Panduri a mai rezistat o vreme dupa demolarea depoului Panduri, in 1987.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Ce era interesant in intersectia dela Razoare era ca a existat multa vreme un macaz cu o varianta pe traseul vechi si una pe cel nou. Nu stiu daca la un moment dat se circula in ambele directii pana la finalizarea completa a liniei pe Trafic Greu. Oricum, macazul a rezistat mult timp si dupa scoaterea liniei de pe Panduri.
Ce era interesant in intersectia dela Razoare era ca a existat multa vreme un macaz cu o varianta pe traseul vechi si una pe cel nou. Nu stiu daca la un moment dat se circula in ambele directii pana la finalizarea completa a liniei pe Trafic Greu. Oricum, macazul a rezistat mult timp si dupa scoaterea liniei de pe Panduri.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
In ambele directii (Panduri si Trafic Greu) nu s-a circulat niciodata simultan. Linia pe Trafic Greu s-a deschis in primavara lui 1988, si tot atunci s-a scos si tramvaiul de pe Panduri. Desi mergeam des pe acolo, chiar nu-mi amintesc sa fi existat macaz pentru ambele directii la Razoare. Dar e posibil sa ma insel fiindca au trecut multi ani de atunci. Si apropo de macaze lasate in scopuri "strategice" cand s-a executat largirea strazii Ho&Min (pe partea cu unitatile militare), s-au executat si racordurile pentru Timisoara, desi tramvaiul a inceput sa circule pe acolo (intre Ho&Min si Electrotehnica) in toamna lui 1987.
Nu stiu daca initial la modernizarea liniei pe Armata Poporului in 1986 nu s-au montat macaze de racord pe Ho&Min dinspre Armata Poporului (in vara lui 1986 eram pe "alte meleaguri"), dar e foarte posibil, fiindca pe atunci exista intentia de conectare a liniei din Miltari la noul traseu pe Ho&Min, altfel nu vad de ce au mai lucrat la inlocuirea ei (iar pe portiunea dintre Leul si Ho&Min nu s-a lucrat atunci, fiindca probabil se stia ca zilele tramvaiului pe Grozavesti-Geniului sunt numarate). Ca dupa cateva luni de la modernizare s-a scos de tot linia din Militari la indicatiile Marelui Carmaci e alta poveste.
In ambele directii (Panduri si Trafic Greu) nu s-a circulat niciodata simultan. Linia pe Trafic Greu s-a deschis in primavara lui 1988, si tot atunci s-a scos si tramvaiul de pe Panduri. Desi mergeam des pe acolo, chiar nu-mi amintesc sa fi existat macaz pentru ambele directii la Razoare. Dar e posibil sa ma insel fiindca au trecut multi ani de atunci. Si apropo de macaze lasate in scopuri "strategice" cand s-a executat largirea strazii Ho&Min (pe partea cu unitatile militare), s-au executat si racordurile pentru Timisoara, desi tramvaiul a inceput sa circule pe acolo (intre Ho&Min si Electrotehnica) in toamna lui 1987.
Nu stiu daca initial la modernizarea liniei pe Armata Poporului in 1986 nu s-au montat macaze de racord pe Ho&Min dinspre Armata Poporului (in vara lui 1986 eram pe "alte meleaguri"), dar e foarte posibil, fiindca pe atunci exista intentia de conectare a liniei din Miltari la noul traseu pe Ho&Min, altfel nu vad de ce au mai lucrat la inlocuirea ei (iar pe portiunea dintre Leul si Ho&Min nu s-a lucrat atunci, fiindca probabil se stia ca zilele tramvaiului pe Grozavesti-Geniului sunt numarate). Ca dupa cateva luni de la modernizare s-a scos de tot linia din Militari la indicatiile Marelui Carmaci e alta poveste.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Cred ca macazul a fost o improvizatie pentru a nu sparge strada de doua ori, pentru ca imi amintesc ca am prins doar situatia cand se mergea pe Panduri, iar spre Trafic Greu de abia se construia linia, iar apoi am prins situatia care a ramas, in care linia pe Panduri mai exista, dar nu mai avea retea de contact, iar tramvaiele mergeau pe Trafic Greu. Macazul a rezistat si dupa ce s'a scos toata linia veche, probabil din acelasi motiv, sa nu sparga intersectia, care si atunci era aglomerata, chiar daca nu in halul de acum.
Cred ca macazul a fost o improvizatie pentru a nu sparge strada de doua ori, pentru ca imi amintesc ca am prins doar situatia cand se mergea pe Panduri, iar spre Trafic Greu de abia se construia linia, iar apoi am prins situatia care a ramas, in care linia pe Panduri mai exista, dar nu mai avea retea de contact, iar tramvaiele mergeau pe Trafic Greu. Macazul a rezistat si dupa ce s'a scos toata linia veche, probabil din acelasi motiv, sa nu sparga intersectia, care si atunci era aglomerata, chiar daca nu in halul de acum.
- AdrianC
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
AdrianC
Baieti (ca tot suntem in zona) intreb si eu o chestie.
Nu se poate face o linie de tramvai pe linia aceea din Militari, cu un macaz la Apaca si apoi sa coboare in vale catre Grozavesti?
Cei din Militari ar ajunge mai repede la gara. Liniile exista deja si s-ar mai ridica un pica zona aia ca e cam dezastru. Daca spatiile adiacente se amenajeaza in spatii verzi ar fi ceva super, chiar in mijlocul celei mai aglomerate zone din Bucuresti.
Sau daca se continua peste Vasile Milea si sa se foloseasca la ceva gara Cotroceni cu continuare spre Trafic Greu.
Stiu ca exista o deja tramvai pe Timisoara si metrou pe Iuliu Maniu, dar vorbind serios sunt cumva "peste mana". Celor din Militari le e greu sa se duca pe Timisoara sa ia tramvaiul iar metroul are statii rare si alternativa cu autobuzele e o gluma. Ar fi fost bun tramvai in zona.
Baieti (ca tot suntem in zona) intreb si eu o chestie.
Nu se poate face o linie de tramvai pe linia aceea din Militari, cu un macaz la Apaca si apoi sa coboare in vale catre Grozavesti?
Cei din Militari ar ajunge mai repede la gara. Liniile exista deja si s-ar mai ridica un pica zona aia ca e cam dezastru. Daca spatiile adiacente se amenajeaza in spatii verzi ar fi ceva super, chiar in mijlocul celei mai aglomerate zone din Bucuresti.
Sau daca se continua peste Vasile Milea si sa se foloseasca la ceva gara Cotroceni cu continuare spre Trafic Greu.
Stiu ca exista o deja tramvai pe Timisoara si metrou pe Iuliu Maniu, dar vorbind serios sunt cumva "peste mana". Celor din Militari le e greu sa se duca pe Timisoara sa ia tramvaiul iar metroul are statii rare si alternativa cu autobuzele e o gluma. Ar fi fost bun tramvai in zona.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
La Gara de Nord nu vor mai circula tramvaie cel puţin până la sfârşitul lui 2011.
La Gara de Nord nu vor mai circula tramvaie cel puţin până la sfârşitul lui 2011.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
rosetti61
Legat de linia din Militari, in vara lui 1986 au inceput sa modernizeze linia - pe etape: Depoul Militari - Lujerului, inter lujerului si Basarab circula linia 51 (atunci am vazut pe viu o linie naveta), dupa aia s-a atacat si bucata Lujerului - Ho si Min, restul liniei pana Leul a fost lasat nemodernizat (stiau ca se va scoate tramvaiul pe Panduri?). In septembrie i-au dat drumul si in octombrie au inceput sa scoata linia, ocazie prilejuita si de lucrarile la Pasajul Lujerului, linie care a fost mutata pe Emil Bodnaras. Daca se stia ca se ca scoate, de ce s-au mai chinuit sa lucreze la ea? Linia pe Ho si Min a fost instalata dupa inchiderea traficului in Mlitari (tramvaiele din zona intorceau te miri pe unde, la Basarab, Titulescu, ce era inutil se suspenda). Tot in perioada respectiva se lucra la Dambovita si Podul Grozavesti, se circula la paleta, pe un singur fir, existau deja semne ca linia de pe Panduri nu mai are viata lunga - capatul lui 26 de la Leul a fost desfiintat, au disparut gardurile de separatie si cabina dispecerilor, depoul Panduri la fel, era parasit cand inca se mai circula cu tramvaiul pe Panduri.
Acea linie nu prea are ce sa deserveasca, este incadrata de Iuliu Maniu si Timisoara.
Legat de linia din Militari, in vara lui 1986 au inceput sa modernizeze linia - pe etape: Depoul Militari - Lujerului, inter lujerului si Basarab circula linia 51 (atunci am vazut pe viu o linie naveta), dupa aia s-a atacat si bucata Lujerului - Ho si Min, restul liniei pana Leul a fost lasat nemodernizat (stiau ca se va scoate tramvaiul pe Panduri?). In septembrie i-au dat drumul si in octombrie au inceput sa scoata linia, ocazie prilejuita si de lucrarile la Pasajul Lujerului, linie care a fost mutata pe Emil Bodnaras. Daca se stia ca se ca scoate, de ce s-au mai chinuit sa lucreze la ea? Linia pe Ho si Min a fost instalata dupa inchiderea traficului in Mlitari (tramvaiele din zona intorceau te miri pe unde, la Basarab, Titulescu, ce era inutil se suspenda). Tot in perioada respectiva se lucra la Dambovita si Podul Grozavesti, se circula la paleta, pe un singur fir, existau deja semne ca linia de pe Panduri nu mai are viata lunga - capatul lui 26 de la Leul a fost desfiintat, au disparut gardurile de separatie si cabina dispecerilor, depoul Panduri la fel, era parasit cand inca se mai circula cu tramvaiul pe Panduri.
Acea linie nu prea are ce sa deserveasca, este incadrata de Iuliu Maniu si Timisoara.
📖 Pagination options