MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5560 posts, 1201615 views
 
Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195  ... 398
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Sunt de acord cu un singur lucru...e nevoie urgenta de o 'dublare' a pasajului si de reorganizarea in acest fel a fluxurilor de corespondenta!
In rest nu sunt de acord cu nimic din celelalte 'abureli'!
:bere:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Aha,  deci ( cel putin tehnic )  se poate si cu costuri << firesti >>. Am formulat asa pentru ca evident tehnic este posibil, dar sa nu se ajunga la niste costuri prohibitive.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Azi cu costuri si dificultati mai mari decat daca se facea la timpul potrivit...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Guru, daca pasajul era dublat, trebuia sa existe si o dublura a camerei de captare ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Nu, doar ca amplasamentul trebuia sa fie tot in zona pusa 'la uscat' de sifonare, adica imediat in aval de actualul jumate-pasaj!
;)
Despre 'cum a fost' n-am mai dezbatut???...ca mi-ar displace sa ma repet 'la infinit'!
:bere:
P.S.
Istoria Tarii Romanesti, cea 'adevarata' e doar cea 'apocrifa', inclusiv cea a metroului, povestita 'oral' de cei ce au trait-o 'pe 'viu'...si atat de frumoasa si 'aventuroasa'...ca te apuca 'plansul' cand vezi ce ineptii sunt obligati copiii nostri sa 'studieze' la scoala sau pe 'canalele oficioase'...
:(
Istoria noastra e in realitate cel mai 'palpitant' roman de aventuri ce se poate imagina, cu episode atat 'eroice' cat si extraordinar de 'amuzante', dar e 'masacrata oficial' in asa hal incat devine cea mai abjecta si plicticoasa 'peltea'...si asta doar din cauza ca nu dorim sa o povestim asa cum a fost ea, cu bune si cu rele ci tot timpul se gaseste cineva dornic sa o 'imbalsameze' si sa o chipurile 'infrumuseteze' dupa cum isi inchipuie unii ca ar 'da bine' la strainatati...cretini ce nu-si dau seama ca 'letopisetul' e doar pentru noi si ai nostri, sa stim exact cum a fost ca sa putem fi in stare sa ne scriem viitorul noi insine in deplina cunostinta de cauza...iar noi intre noi avem asa o pasiune sa o 'ponegrim' fara sa ne roage sau oblige nimeni ce nu-ti povestesc...hai, am divagat destul, dar trebuiau spuse si astea 'verde in fata'...
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Amplasamentul este clar, dar eu zic ca nu era suficienta doar dublarea partii "orizontale", trebuia si o zona a scarilor "in oglinda" fata de cea actuala. De fapt problema sunt scarile, ca nu au capacitatea de a prelua fluxul existent nici macar prin pasajul actual.
Eu zic ca n-am dezbatut...suficient, daca nu s-a lamurit completul subiectul. Cel putin pentru mine nu este clar, altfel nu mai intrebam ;)
Ideea este ca acum trebuie deviere de rau, corect ? De aceea nu se baga nimeni de 30 ani la lucrarea asta..."Lasa ba ca merge si asa"... :twisted: Sau este asa cum spune andrei11, Dambovita curge prin conducte acolo si atunci lucrarea devine o idee mai usoara ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Pai taman asa era proiectul initial...in oglinda cu tot cu scari!
Dar daca ar fi sa judec azi...probabil sunt si alte 'variante' posibile care sa indeplineasca cerintele 'functionale'...
:bere:
Azi preoblemele 'grele' ar fi altele, nu ligheanul de beton cu apa, ci 'caseta de canalizare' de dedesubt si circulatia si deranjul de suprafata...si nu numai!
:bere:
P.S.
Dambovita nu a curs niciodata pe acolo prin 'conducte' cu exceptia 'sifonarii'!
Si ma amuza nespus si stilul vostru 'de pe dupa piersic'!
De ce nu-l luati la rost si pe Anghel Saligny ca nu a facut podul lui peste Dunare pe doua fire ci doar pe unul, ca s-a dovedit 'insuficient' desi omul acela a gandit si construit fundatiile pentru cale dubla dar 'urmasii' au preferat sa faca altceva...Asa ca si voi acum!
Rolul unui inginer 'cu viziune' e sa lase 'caile deschise' chiar daca 'vremile' sunt nimicnice si beciznice pentru a-si pune 'in opera' in timpul vremelnicei lui vieti tot ce ar fi fost de dorit!
:bere:
Mai ramane sa-l acuzati si pe Carol Intaiul ca s-a multumit sa-si traga drumeag cu o banda pe sens la Peles in loc de autostrada!!!
:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Si acum unde e ?
Ok, nu e conducta, dar nu e in albia ei naturala. E intr-o caseta de beton, ceva.  Ma refer de Dambovita curgatoare,  nu la  lacuri.
1-8-2017 8-59-50 PM.png (823.21 KB; downloaded 2078 times)

subway guru wrote:
De ce nu-l luati la rost si pe Anghel Saligny ca nu a facut podul lui peste Dunare pe doua fire ci doar pe unul, ca s-a dovedit 'insuficient' desi omul acela a gandit si construit fundatiile pentru cale dubla dar 'urmasii' au preferat sa faca altceva...Asa ca si voi acum!

Incorect.
Nu cred ca Anghel Saligny a prevazut si o autostrada la fundatia podului vechi...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Pai era vorba de calea ferata...despre autostrada...vezi ce am spus despre Peles!
Si domnule inginer, unde vezi conducte in planul ala pe care-l postezi???
De ce tii neaparat sa aburesti lumea???
Rushinica!
Fara suparare!
:mrgreen:
P.S.
Alea nenorocite de sapte trepte de la baza scarilor pasajului pietonal se datoreaza tocmai aparitiei intre-timp a proiectului de amenajare a Dambovitei si casetelor de canalizare ce au impus coborarea cotei pentru a permite scurgerea nestingherita a 'rahatului orasenesc'!
:bere:
Asta e, apa nu stie sa o ia singura 'la deal' spre deosebire de pietoni!
:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Vezi ca am scris putin mai sus de tine ca m-am exprimat defectuos. Nu conducte, caseta. E cam tot aia, nu e albia naturala acolo, e ceva amenajat de mâna omului. Adica vreau sa spun ca pe dedesubt se poate sapa la o adică...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Am zis eu ca nu s-ar putea sapa pe dedesubt???...dar nu e nici pe departe ca atunci cand era 'albia naturala'! (Vorba vine 'naturala' ca nici aia nu era 'naturala' era 'amenajata si canalizata'...vorbim discutii ca sa ne aflam in treaba...
:o
Stii ce faci tu? Imi amintesti de vorbele alea 'grele' de duh, din eroare in eroare, din greseala in greseala...pana la 'victoria finala'!
O aburim de o zapacim in asa fel incat sa nu mai inteleaga nimeni nimic...
:twisted:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Am inteles mesajul...Lasati-o copii asa, ca merge  ca si până acum. Altele sunt prioritatiile la ora actuală.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Iar mistifici cu rea credinta!
:twisted:
Am spus eu asta??? NU, de loc!!!
O spui tu dar incerci sa o pui in gura altora...ce am spus eu limpede si clar e un singur lucru, daca nu se dubleaza pasajul pietonal orice altceva e un paleativ lipsit de consistenta si de utilitate...
Hai, comenteaza asta daca te crezi asa de destept si te tin 'curelele'!

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

De acord cu tine ( sâc  :D ).
Problema este alta.
Asa, ca si idee, s-a sugerat că pasajul ( M 1 - M 2 ) va fi rezolvat când va avea statie si M 7 acolo. Ori M 7 nu e in nicio carte, deci nici pasajul nu se va rezolva.
Asa am inteles eu din discutiile de aici. Daca gresesc e vina mea.
Cu alte cuvinte dublarea pasajului  ( latirea lui, etc, etc ) nu este o prioritate si nici nu va fi.

 


Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195  ... 398
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433178 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use