Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Jurnal de iarnă

459 posts, 147313 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Cristy

ULTIMA ORĂ: Gabriela Firea demite conducerea RATB

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunţat vineri seara că a decis să demită conducerea Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), din cauza felului în care a fost gestionată situaţia în ultimele 24 de ore.

Firea va propune demiterea conducerii RATB în ședința de sâmbătă dimineața a Consiliului General al Municipiului București.

Principala nemulţumire vizează modul în care a funcţionat transportul în comun în perioada cu viscol din ultimele 24 de ore. Primarul general le-a cerut celor de la RATB să scoată mai multe autobuze şi troleibuze pe traseu, iar conducerea Regiei nu s-a conformat.

http://www.stiripesurse.ro/ultima-ora-g...72571.html

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) punmeister

Oare a citit Firea si ultimele postari din acest topic?  :twisted:

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) nathalael

Am trecut ceva mai tarziu pe la Sura Mare, iar tramvaiul defect nu mai era, dar tot nu se circula pentru ca la intrarea pe Oltenitei era un ch-ppc inzapezit. Cred ca pe langa zapada care s-a depus cat nu s-a circulat, a contribuit si un Dorel cu plugul.

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Sava_6115-6315

Firea a luat-o pe aratura! Ce sa suplineasca RATB?? In 12 ore nu stiu cati dintre angajati s-ar fi intors din concediu, mai ales daca erau plecati din oras. Astia de la ANM m-au surprins negativ caci au dat codurile cu doar 12 ore inainte de viscol, desi forumurile vuiau de luni-marti ca se apropie ciclon periculos. In plus parcul RATB e praff si pulbere. Vine gerul si o sa crape tramvaie/autobuze/trolebuze pe capete! Mie unu imi miroase a politic toata mascarada asta! :evil:

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) crocodil

Soferi si manipulanti au fost in nr. suficient la servici, problema a constat in lipsa de vehicule apte de traseu. RATB- ul abia scoate parcul in zilele fara probleme cu coduri meteo. Daca sa zicem ca ar fi chemat soferi din liber, ce conduceau?  In privinta refugiilor este o alta problema, am vazut pe bd.Timisoara cativa controlori si alti angajati la dat zapada abia dupa ora 16.

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Sava_6115-6315

In sectorul 1, angajatii Romprest deszapezeau statiile si peroanele in jurul ore 4:30 dimineata (vineri). Deci ce nu-i convine tovarasei?? Vrea sa dea REBU afara din Bucuresti?? N-are decat.

Una peste alta mi se pare o tampenie ca personalul RATB sa deszapezeasca peroane si statii. In primul rand nu au oameni angajati pentru asa ceva (cel putin nu stiu eu), iar daca ar avea ar lua painea firmelor de salubritate. Practic, ce vrea Firea suna cam  asa: fiecare sofer/vatman/controlor/vanzator RATB trebuie sa vina la munca cu lopata si cu un sac de sare, iar vara sa aibe motopompe, cisme de cauciuc pentru calatori si eventual barci de salvare, toate in caz de furtuna. :twisted:  

Si daca primarii astia sunt dumnezei, sa-mi  explice si mie cineva de ce joi, pana in ora 12 stradutele laturalnice din zona Primariei Sectorului 1 erau stropite cu solutie antiinghet, tinand cont ca vajul a pornit in Bucuresti dupa 22! Iar vineri, aceleasi strazi erau pline de zapada. Daca intrase plugul odata e mult!

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Gabi23

crocodil wrote:
Daca sa zicem ca ar fi chemat soferi din liber, ce conduceau?

Ar fi putut ”tăia” din ranforsări. De exemplu dacă ai 10 ture dimineața intr-o linie, păi să rămână toate 10 în traseu toată ziua, nu să se retragă pentru câteva ore bune în garaj sau să nu mai iasă deloc la schimbul 2. Se pot fracționa turele, în loc de 2 schimburi în 3 schimburi (ex: 4:30 - 11, 11-17, 17-23:30). Metode sunt, ideea e că nu se vrea, sindicatele și mentalitatea multor șoferi ”profesioniști”, dar și a unor inteligenți din Direcția Generală...

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) andrei11

[bip].  :twisted:  Voi chiar va luati dupa televiziuni si dupa fufele de acolo cu microfonul in mana ? Ăsta din Bucuresti n-a fost viscol...Si nici zapada cu tona n-a cazut...Nu mai avem simtul masurii...Suntem mai rau ca si ( fostii ) socialisto-comunisti in privinata limbajului...Ger cumplit nu inseamna minus 10*,  nici macar minus 20*. Si nici viscol n-a fost. Unde ati vazut voi zapada troienita in Bucuresti ?
Referitor la masini. Câţi dintre soferi au o mica lopatica in  dotare ? Nu mai spun de altceva...Si cica scolile din Bucuresti sunt inchise luni si marti.De ce ?

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) PaulIP

Sava_6115-6315 wrote:
Firea a luat-o pe aratura! Ce sa suplineasca RATB?? In 12 ore nu stiu cati dintre angajati s-ar fi intors din concediu, mai ales daca erau plecati din oras. (...) Parcul RATB e praf si pulbere. Vine gerul si o sa crape tramvaie/autobuze/trolebuze pe capete! Mie unu imi miroase a politic toata mascarada asta!


Pai parcul RATB de ce e praf si pulbere? Nu cumva pentru ca cineva/cativa sau alticativa de pe la regie nu au facut ce trebuia cand trebuia?!  :twisted: Pestele de la cap se-mpute.

(A nu se intelege ca simpatizez cu Firea)

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) alchimistul

Este clar ca s-a profitat de ocazie pentru a pune la conducere un "preferat". RATB si-a facut treaba la fel ca in oricare alta zi, cu dotarea pe care o are. Defectarile de pe traseu sunt o consecinta fireasca a mentenantei precare, a varstei vehiculelor si a vremii. Este vina cumulata a tuturor directorilor din ultimii ani. Ajung la concluzia ca ne trebuie un manager cu experienta din privat.

 


  • lucica
  • Posted:
  •  

Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) lucica

Si atunci cum explici...

RATB bagă pe trasee încă 100 de vehicule

http://www.puterea.ro/social/ratb-baga-...50649.html

Este clar ca numarul soferilor a ajuns sa fie egal cu cel al conducerii...Aici trebuie umblat ;)

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) Costin

Eu n-as avea incredere in site-ul ala.

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) barbuandrei

Informatia nu este eronata , incepand de astazi s-a marit substantial parcul pe weekend si nesemnificativ in cursul saptamanii.  :popa:

 


Re: Jurnal de iarnă în București (începînd cu 2011) cris_m

Confirm si eu suplimentarea de parc. Am fost putin surprins cand am vazut la Campia Libertatii 311 si 330 cu interval apropiat de cel din cursul saptamanii. :shock:

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2447 forum members have written 436270 posts in 5438 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use