Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: Tramvaiul EP/V3A #6001 restaurat la URAC

107 posts, 46907 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC rosetti61

Vagonul poate fi restaurat si cu stresinile, ma refeream la schema de vopsire ca nu e cea originala.
Usile sunt normale, streasina acopera doar partea superioara, un fel de protectie la apa care se scurgea de pe acoperis - nu au avut canale de drenaj superioare ca V3A cu usi pliante (cele dupa LHB parca nu aveau). Aveam impresia ca o pusesera si pentru a preveni ruperea usilor la cat de aglomerate erau in perioada - chiar daca se ducea boltul de ghidare, ramanea retinuta de acel adaos de tabla.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC ByOnu

Mult simplificat fata de cel clasic. Pana la urma, functioneaza sau nu?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC GPS

Am avut ocazia sa circul cu el. Foarte silențios, într-adevăr simplificat, dar decât nimic merge si asa.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC misterr

Cum poate să nu aibă număr de parc?

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Rathgeber2523

Ulterior a fost scris si numarul de parc, dar si sigla ITB.
IMG_1034.jpg (170.32 KB; downloaded 5304 times)

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Robert24

Chiar era greu sa se uite si ei pe o poza sa vada cum era sigla ITB impreuna cu numarul de parc scrise?  :cry:

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC ByOnu

Trebuie sa acceptam ca acest vagon nu a fost restaurat, ci doar este un EP fericit care a primit un RK.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Tom

... și să acceptăm că singura remorcă EP/V3A rămasă ruginește în depou, iar cele două remorci V12/V3A rămase sunt una la jandarmi și una la Timișoara.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC GPS

Mai exista cea de la Timișoara? Avea numărul 6207, bine bănuiesc ca renumerotata. La Timișoara a ajuns si EP/V3A-ul 6026 (probabil tot renumerotat), care a ajuns V54 229. Cele de la Jandarmerie nu stiu ce număr au, le-am văzut in clasa a IV-a, nu am reușit sa ajung lângă ele stiu doar ca erau acolo si erau intr-o stare de degradare avansată, totuși posibil de reparat la un eventual RK. Lângă cuplul de EP/V3A se afla si un troleibuz DAC articulat, am si acum pe retina captatorii acestuia, probabil un 117E, vopsit in celebrul galben muștar al anilor 90', asemeni cuplului EP/V3A.
Aici o poza cu troleibuzul:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=104&t=1109&p=191303&hilit=Jandarmeria#p191298

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC PaulIP

6207 putrezeste in continuare. Cica ar fi planuri ca RATT sa o "downgradeze" in V12 original, dar la cum arata si EP-ul V54...  :popa:

GPS wrote:
Decât nimic merge si asa.

Iarasi mentalitatea astea blestemata??  :evil:  :evil:

Nici macar mufele pentru cablurile de legatura cu remorca nu le-au pastrat pe 6001. Se vede treaba ca RATB ori nu mai are macar niste vatmani/muncitori care sa stie cum aratau tramvaiele astea in anii '80, ori efectiv nu stie/nu vrea sa stie de pozele de epoca. Si barem de n-ar exista nicio poza as intelege scaparile in executie...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC GPS

Când l-am văzut in probe prin Iulie 2015, a fost primul lucru după care m-am uitat. Poate asa ii facem pe ăștia de la RATB sa mai restaureze un motor special pentru remorca. Oricum pe bord sunt si butoane pentru ușile de la remorca, remorca 6201 care așteaptă zile mai bune in depoul Giurgiu. Remorca V12/V3A cu un eventual motor sunt vise, întâi sa intre 4042 (ca pe 4032 nu au fost capabili sa-l păstreze) si apoi mai vorbim, poate iau si troleibuzul de la Jandarmerie, ca din nou N-au fost capabili sa păstreze vreun troleibuz DAC, sa nu mai zic de Sauer...

Referitor la acel V54 de la Timișoara. Acest tramvai este mai mult un V54/(1/2)V3A, in fine intenția de al păstra este una extraordinara, oricând acel tramvai putând fi trimis la URAC si restaurat mai bine decât la Timișoara . Revenind la remorca V12/V3A i-as da mai multe șanse la Timișoara care are un muzeu adevărat (acolo nu te poți plânge decât de faptul ca nu au decât un singur vehicul din fiecare tip, ca de avut le au pe toate de la DAC 117E la 317E si pana la motor VTT), pe când la București avem câteva vagoane (ca sa nu zicem ca nu avem), unele dintre ele neavând legătura cu istoria RATB.

Mentalitatea de merge si asa e tocmai din motivul ca la RATB se păstrează a 10-a parte din istorie, deci acest EP/V3A este cu adevărat special. Nu ma apuc sa enumăr toate modelele de vehicul (mai ales troleibuze) care ar fi putut intra in muzeu pentru ca as scrie încă o data acest mesaj, însă unul pe care nu trebuie sa-l uitam este DAC 317E 7440...

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC ByOnu

O sa vedem noi cum peste 60 de ani se vor chinui sa restaureze un V3A. :lol:

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC PaulIP

...daca o sa mai avem tramvaie atunci :twisted:  :twisted:

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Robert24

Pentru referinta.... Cum ar fi trebuit sa iasa....

referinta.PNG (1.71 MB; downloaded 5400 times)

sigla.PNG (20.51 KB; downloaded 5400 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433464 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use