MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)

1249 posts, 515152 views
 
Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa shoppy

Este CC, asa si DA-ul original este foarte bun daca-l intretii corect, dar este tehnologia secolului trecut cu performantele secolului trecut, fara legatura cu ale secolului actual, sa o lasam asa.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

E ca Tatra la tramvaie...un vehicol 'fara de moarte'!
Cand demareaza...te da 'pe spate, cu cracii in sus'!!!
:bere:
Daca nu ar fi fost performanta n-ar fi 'copiat-o' californienii la LA...la vremea ei!
:mrgreen:

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Când aud chestia asta mor, nu alta. Da, asa e, si ce propui ? Hai sa aruncam absolut totul din secolul trecut la gunoi...Vezi ca 80 % dintre blocurile bucurestene sunt din secolul trecut...Toate tunelurile de cale ferata sunt din secolul trecut. Podurile dunarene ( in afara de cel de la Calafat ) sunt din secolul trecut.
Portul Constanta e din secolul trecut. Centrul Vechi e din secolul trecut.
Pana si aeroportul Otopeni e din secolul trecut.
Hai ca mai gasesc...

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Hai sa fim rationali, nu tot ce e 'vechi' e prost si nici tot ce e nou-noutz nu e de prima calitate...si cu asta cred ca am spus tot!
:bere:
P.S.
Am vazut cu ochii mei in Elvetia material rulant electric si uzine hidroelectrice ce aveau 120ani de functionare ireprosabila si shwaitzerilor aia putrezi de bogati nici prin cap nu le trecea sa le dea la 'cassare'!!!
:popa:
O tzara bogata se construieste 'dramuind banutzul'!
:ugeek:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa GPS

TibiV wrote:
Nu ai mers niciodata pe M3 ?!?!....

Pe M3 nu mai circula trenuri IVA.   ;)
In afara de cele destinate M4 venite la reparații in depoul Militari, eu nu am mai văzut vreo IVA pe M3.

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

IVA in circulatie avem doar pe M4. Si da, sunt 4 garnituri in zilele lucratoare. In configuratia actuala a statiilor cu circulatie in regim de cale libera dupa 1 Mai, nici nu s-ar justifica mai multe, nici nu cred ca tehnic este posibil. Odata cu deschiderea pana la Straulesti, in regim normal cu rebrusment la Straulesti, nu vom avea mai mult de 6 trenuri in zilele lucratoare.

Ne raman deci aproximativ 9-10 TEM IVA apte de traseu, numai bune pentru jocurile Metrorex-ului cu M5.

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

GPS wrote:
TibiV wrote:
Nu ai mers niciodata pe M3 ?!?!....

Pe M3 nu mai circula trenuri IVA.   ;)
In afara de cele destinate M4 venite la reparații in depoul Militari, eu nu am mai văzut vreo IVA pe M3.


?!?!...
:oops:
Rusine mie...

Nu am mai circulat pe M3 de aproape 1 an... Mai exact de prin primavara, daca imi amintesc bine...
Dar atunci cand am circulat ultima data, era destul de clar la Dristor:
Bombardier = Republica
IVA = A.Saligny

Dar nu ma injurati prea tare...
Sunt multe motive pentru care alegi/NU alegi un traseu... :(

 


Re: Stiri si articole din presa BodoMinea

Nu sare nimeni cu înjurăturile, cred..., totuși scopul forumului e tocmai să ne punem la curent cu informațiile corect :D

De 1 an sigur nu mai e nici urmă de tren IVA BM1 în circulație cu călători pe M3, dar sunt aproape sigur că această absență se prelungește mai mult în timp. Am început să folosesc metroul des de când am intrat la liceu (aproape zilnic), iar asta înseamnă toamna lui 2014. Deși nu eram nici pe departe pe atunci așa documentat în ceea ce privește trenurile de metrou, sigur nu am văzut niciun tren IVA (exceptând M4) în afară de cele ce făceau manevre pentru a ajunge de la / la depoul Militari.

Are sens, pentru că fix în acea perioadă intrau destule CAF-uri în circulație. Deci intrau CAF-uri pe M2, iar Bombardierele migrau ușor, ușor pe M1 și M3. Deci de IVA nu se mai pune problema de circulație cu călători decât pe M4 de pe la jumătatea lui 2014 (altfel nu pot aproxima). Ramele cu INDUSI (compatibil cu semnalizarea de pe M1/3 dar mai greu cu M2 unde au dispărut din semnale) șomează prin depoul Militari. La un moment dat le pregăteau de scos la traseu pentru a circula la cale liberă cu post de îndrumare în stație pentru ultimele 2 stații de pe M4 (extensia nouă spre Străulești)... când era ăsta planul (ca pendulă bănuiesc, tocmai pentru că n-au Dimetronic nici trenurile și nici în cale acolo momentan). Acum nu se știe cum va decurge...  :popa:

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

S-ar putea sa ma insel dar din cate stiu toate IVEle restante in circulatie au Dimetronic instalat la bord...
Cu asa o flota M4 ar avea mai multe rame decat calatori???
:bere:

 


Re: Stiri si articole din presa BodoMinea

În circulație cu călători în acest moment pe M4 da. Au Dimetronic instalat și mai mult sau mai puțin [„Mod Special?” at times, heh] funcțional  :lol: Ce ziceam eu de cele cu INDUSI nu se putea aplica pentru M4 care e acum în exploatare, ci de unul din planurile de grăbire a deschiderii celor 2 stații noi...

Ce-o fi, o fi. Vom vedea.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Induşii sunt morti si ingropati...nu-ti face iluzii inutile...

 


Re: Stiri si articole din presa BodoMinea

Cel puțin vizual vorbind nu-s îngropați peste tot... În niciun caz nu-i consider o tehnologie „demnă de titlul de ATP”, dar credeam că sunt păstrați pentru backwards compatibility pe M1 și M3.

Cât despre IVA cu INDUSI pentru M4 ultimele 2 stații, ziceam de ea ca variantă non-Dimetronic pentru o „navetă” îndrumată la cale liberă pe extensia fără sistem în cale... dar oricum nu mai are rost discuția pentru că o să fie altă situație cu echipamentele când se deschide tronsonul în circulație cu călători.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Va fi cu Dimetronici Siemens, ca intre timp rechinul cel mare a inghitit pestisorul cel mic...
:bere:

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Da, Tatra te da pe spate, si cat stai dupaia in mentenanta ca sa demontezi rotorul de CC si selectorul de trepte ca sa suflii / cureti contactele?, infinit mai mult ca la rotorul in CA, care-i in scurt.
Si la franarea ce faci?, debitezi curent pe rezistente ca sa-l transformi in caldura, desteapta chestie, mai apropiata tehnologic de locomotiva cu aburi decat de electronica unui invertor(care locomotive cu abur si alea inca ne dau pe spate, recordul este undeva la 202km/h, da asta-i alta discutie).
(Apropo de alta discutie, cand URAC a facut RK la bidirectionale acum nustiucati ani s-a trambitat ca acelea vor fi ultimele RK-uri de reostatice care vor iesi pe poarta uzinei, si de atunci au vreo 15 RK-uri de "ultima-ultima Tatra ever care o sa aiba RK", multi incompetenti si pe la RATB.)

Da, au copiat-o, acuma cate zeci de ani?
De recunoscut ca a facut si comunismul o chestie desteapta, o cutie de sardine cat gabaritul de mare, si cand au vazut capitalistii capacitatea rezultata s-au pus cu flexul pe vagoanele lor ca sa scoata toate scaunele asezate perpendicular si sa trambiteze ca au redescoperit spatiul gol si au inventat conceptul de "space train", asta da, chapeaux!

 


Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433667 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use