MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 521953 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

TibiV wrote:
Statiile actuale care nu au aviz ISU nu il au din alte motive (usi blocate, insuficiente cai de acces/evacuare etc) si nu pentru ca nu ar avea echipamente functionale.
...........
In afara de partea care priveste ISU, mai sunt si alte "mărunțișuri"...

...........

1- cele doua statii de metrou sunt terminate la timp(!) ,  un bravo constructorilor
2- exista o raspundere mai mare pentru viata pasagerilor - inca un motiv sa ne simtim mai siguri prin subterane...
3- avem aici mai multi care ne explica "ce si cum"  si pentru care eu va multumesc
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Adrian Rosca wrote:
.

Referitor la Dimetronic poate ne lumineaza @guru, eu nu l-am gasit pe SEAP, am auzit insa ca s-ar purta niste negocieri directe cu furnizorul.



Dimetronicul este un "dead-end" tehnologic, si cand vom avea trenuri noi pentru M4, va fi inlocuit cu un sistem de tipul Moving-Blocks. Singurul motiv pentru care avem acel dimetronic acolo este ca suntem fortati sa folosim IVA modernizate undeva.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Ok, dar asta nu schimba situatia ca acum trebuie montat si la cele doua noi statii, ca sa poata sa circule IVE-le. Zic bine?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Evident ca trebuie montat, si de asemenea, si testat (fara calatori)...

Deci chiar si daca erau la punct cu ISU, tot nu ar fi putut sa dea statiile in functiune fara semnalizare si sistemele de siguranta feroviare aferente.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Intre timp am aflat si care au fost observatiile punctuale ale ISU pe parte de siguranta si securitate la incendiu:

- nerealizare sistem de detectie si semnalizare la incendiu;
- nerealizare sistem de monitorizare si conducere a traficului (interlocking);
- nerealizare sistem de informare dinamica calatori;
- nerealizare sistem de radiocomunicatii in statii si tunel.

Deci daca ar fi avut loc un incendiu, ardeam ca soarecii si nici macar salvatorii n-ar fi fost in siguranta, lipsind sistemul radio.

Pai stimate tovarase Aldea si stimate tovarase Buse, inteleg ca ati vrut sa ne puneti viata in pericol in mod deliberat?
Ce-ar fi sa va facem o plangere penala?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Deci ISU se ocupa si de interlocking? Asta e noua...Credeam ca AFER se ocupa pe partea asta.

PS: Salvatorii nu erau pusi in pericol. Sistemele de radio in statii si tunele sunt OK sa le ai, dar procesul de salvare nu depinde de asta. De la anul o sa fie implementat noua procedura de interventie in caz de urgenta ce foloseste sisteme de telecomunicatie adhoc, deci pot sa intervina si sa comunice in tunele fara probleme. Stiu cate ceva despre chestia asta pt ca am luat parte la faza de R&D acum 2 ani.

Mai rau e cu detectia incendiului...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Ad-hoc? Prin strigaturi?

PS: Am citat exact observatiile scrise de ISU si interpretez ca sistemele citate au fiecare un rol PSI.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Nu, prin retele internet portabile.
Se pune routere si repetoare intre locul interventiei si centrul de comanda local (care probabil ar fi in statiea cea mai aproapiata de incendiu). Datorita protocoalelor internet, datele se pot transmite dintr-un capat al retelei catre celalalt capat. Reteaua e asemanatoare cu retaua ta d-acasa care are mai multe dispozitive conectate la acelasi router/access point. Chiar daca nu esti conectat la internetul global, dispozitivele din casa pot sa comunice unul cu celalalt.

La UPB, noi am avut misiunea sa determinam cat de stabila ar fi o astfel de retea wireless vs una wired, si cat de mult ar costa si cat de dificila ar fi o implementare custom pentru sisteme de transmitere a datelor de triere si sisteme de supraveghere si teleconferinta.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

ISU poate scrie orice, daca scriau doar de semnalizare li se raspundea frumos ca nu tine de ei si nu este nevoie de acordul lor.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Bre afonici, voi nu intelegeti ca nici macar nu pot fi avertizati pasagerii la peron fara megafoane portabile???
Ce wireless in tunel, ca daca ia foc rama se duce de rapa si wirelessul, iar operatorii de telecom abia acum se scarpina cum sa bage telefonia portabila si netu in tunele...mai aberam mult???
Baietii de la ISU au fost eleganti, au zis 'va rugam sa ne chemati cand veti fi gata' si nimic mai mult...
:bere:

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Mai Adi, da' tu ai 'surse tzapanoase' nu alta!...ti-a pus SRIul tzutzuroiul la 'metroLeaks'???
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Cred ca daca cautam putin mai bine il putem gasi pe site-ul AMPOST. Doi zece, doi zece, receptie :lol:

Dupa fapta si rasplata!  ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

E 'gros' shtatul ala de plata, ca ne-ar tenta si pe noi!!!
:bere:  :bere:  :bere:
Sau e 'moka'???...doar din amaratul ala de 'patriotism' si dragostea de semeni???
:mrgreen:

 


Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433357 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use