Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5562 posts, 1203456 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Mai mult ca sigur masuratorile alea sunt pentru benzile pentru orbi.
Mai mult ca sigur masuratorile alea sunt pentru benzile pentru orbi.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
ByOnu
Si eu m-am gandit la asta, desi in adancul sufletului visez inca la modernizarea M2...
Si eu m-am gandit la asta, desi in adancul sufletului visez inca la modernizarea M2...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
Nu esti singurul...
Ca sa modernizeze M2 intr-un mod eficient ar fi sa inchida statia pe care vor sa o modernizeze (evident trenul trebuie sa treaca fara oprire in statie cum a fost in 2008 la Obor cand efectuau modernizarea pasajului Obor) si dupa aceea, urmatoarea statie pe lista, si tot asa.
O alta varianta ar fi eficientizarea RATB-ului pe unde trece M2, dar din pacate aici cer "prea mult"...
Daca imi aduc aminte n-a durat mult treaba cu Oborul, desi acolo doar au facut punctele de acces, plus o spoiala a statiei.
Nu esti singurul...
Ca sa modernizeze M2 intr-un mod eficient ar fi sa inchida statia pe care vor sa o modernizeze (evident trenul trebuie sa treaca fara oprire in statie cum a fost in 2008 la Obor cand efectuau modernizarea pasajului Obor) si dupa aceea, urmatoarea statie pe lista, si tot asa.
O alta varianta ar fi eficientizarea RATB-ului pe unde trece M2, dar din pacate aici cer "prea mult"...
Daca imi aduc aminte n-a durat mult treaba cu Oborul, desi acolo doar au facut punctele de acces, plus o spoiala a statiei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
La Obor au intervenit la structura de rezistenta din dreptul acceselor si a vestibulelor ca sa poata suporta greutatea tramvaiului...
La Obor au intervenit la structura de rezistenta din dreptul acceselor si a vestibulelor ca sa poata suporta greutatea tramvaiului...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Nu vreau sa fiu rau, poate ca sunt necesare si astea. Insa cati orbi circula cu metroul si cate persoane in scaun cu rotile ?
De lucrarile cu adevarat urgente cand va apucati, domnilor de la Metrorex ??? Asa, o "mica" dublare a pasajului pietonal de la Unirii, ca s-a ajuns sa se stea la coada inca de la inceputul "balconului" de la U1....
punmeister wrote:
Mai mult ca sigur masuratorile alea sunt pentru benzile pentru orbi.
Nu vreau sa fiu rau, poate ca sunt necesare si astea. Insa cati orbi circula cu metroul si cate persoane in scaun cu rotile ?
De lucrarile cu adevarat urgente cand va apucati, domnilor de la Metrorex ??? Asa, o "mica" dublare a pasajului pietonal de la Unirii, ca s-a ajuns sa se stea la coada inca de la inceputul "balconului" de la U1....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Facilitatile pentru persoanele cu dizabilitati sunt obligatorii prin lege din 2010...suntem pe final de 2016, sapte ani intarziere fata de reglementarile UE, un infringement cum ne-ar pica???
Eu am o gandire mai pragmatica, ce poti rezolva rapid si fara mari cheltuieli mai bine rezolvi pe loc decat sa amani la calendele grecesti daca nu vrei sa ajungi ca Grecia!
Ce spui tu imi suna extrem de 'familiar', parca ai fi coana Leana care a zis ca nu e nevoie de pasaj pietonal la Gradinita, ca pe acolo nu traverseaza nimeni cand trece ea pe acolo!
Asa si tu, normal ca nu vezi 'handicapati' ori persoane cu mobilitate scazuta in metrou atata vreme cat practic le interzici accesul...nu mai vorbesc de restul orasului ca e de rasul-rasului daca nu ar fi de plans...
Facilitatile pentru persoanele cu dizabilitati sunt obligatorii prin lege din 2010...suntem pe final de 2016, sapte ani intarziere fata de reglementarile UE, un infringement cum ne-ar pica???
Eu am o gandire mai pragmatica, ce poti rezolva rapid si fara mari cheltuieli mai bine rezolvi pe loc decat sa amani la calendele grecesti daca nu vrei sa ajungi ca Grecia!
Ce spui tu imi suna extrem de 'familiar', parca ai fi coana Leana care a zis ca nu e nevoie de pasaj pietonal la Gradinita, ca pe acolo nu traverseaza nimeni cand trece ea pe acolo!
Asa si tu, normal ca nu vezi 'handicapati' ori persoane cu mobilitate scazuta in metrou atata vreme cat practic le interzici accesul...nu mai vorbesc de restul orasului ca e de rasul-rasului daca nu ar fi de plans...
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BodoMinea
Da, orașul nostru stă foarte prost la Accessibility și putem lua exemplul foarte clar al RATB: care e reacția șoferilor când un pasager cu mobilitate redusă are nevoie de asistență, cât % din flota RATB este Low Floor? Nici nu are rost să facem inventarul acum... în materie de transport și nu numai suntem din nou în coadă la adoptarea normelor europene care nu cer decât normalitate.
Față de alte lucrări, aceasta are un cost minim de implementare și se poate desfășura în paralel cu altele, e bine să se facă din multiple considerente. Și al Saligny am văzut marcaje și măsurători, probabil în același scop.
Cât despre modernizarea M2, cred că singura modernizare e cea semnalizată prin acele foi cu programul TRANS (încheiat de vreo 2 ani) lipite în vagoanele R ale ramelor de pe această magistrală și probabil se referă la achiziția trenurilor CAF și la diverse alte lucrări care s-au realizat. Oricum, intervalul s-a îmbunătățit, este oarecum decent și suportabil și probabil la acest moment, păstrându-ne realismul, Metrorex gestionează Ok situația și mai mult nu prea se poate fără lucrări majore care mai mult al încurca în lipsa unei alternative viabile: poate dacă RATB s-ar trezi puțin la realitate și ar realiza în ce secol este și în ce oraș operează, s-ar apuca de niște schimbări (stațiile să fie chiar stații, nu niște refugii aruncate, unde sunt și alea, să existe o hartă a rutelor din zonă în stație, ca să trecem la chestii mai serioase: tramvaie mai încăpătoare și care să nu fie infecte, un interval decent și care să se respecte, infrastructură care să permită viteze mai mari și o călătorie care să nu te arunce de pereți permanent), ar putea să fie luat în considerare ca alternativă între anumite puncte pe o rută pe care metroul poate nu se justifică, dar e unica opțiune relativ civilizată.
Da, orașul nostru stă foarte prost la Accessibility și putem lua exemplul foarte clar al RATB: care e reacția șoferilor când un pasager cu mobilitate redusă are nevoie de asistență, cât % din flota RATB este Low Floor? Nici nu are rost să facem inventarul acum... în materie de transport și nu numai suntem din nou în coadă la adoptarea normelor europene care nu cer decât normalitate.
Față de alte lucrări, aceasta are un cost minim de implementare și se poate desfășura în paralel cu altele, e bine să se facă din multiple considerente. Și al Saligny am văzut marcaje și măsurători, probabil în același scop.
Cât despre modernizarea M2, cred că singura modernizare e cea semnalizată prin acele foi cu programul TRANS (încheiat de vreo 2 ani) lipite în vagoanele R ale ramelor de pe această magistrală și probabil se referă la achiziția trenurilor CAF și la diverse alte lucrări care s-au realizat. Oricum, intervalul s-a îmbunătățit, este oarecum decent și suportabil și probabil la acest moment, păstrându-ne realismul, Metrorex gestionează Ok situația și mai mult nu prea se poate fără lucrări majore care mai mult al încurca în lipsa unei alternative viabile: poate dacă RATB s-ar trezi puțin la realitate și ar realiza în ce secol este și în ce oraș operează, s-ar apuca de niște schimbări (stațiile să fie chiar stații, nu niște refugii aruncate, unde sunt și alea, să existe o hartă a rutelor din zonă în stație, ca să trecem la chestii mai serioase: tramvaie mai încăpătoare și care să nu fie infecte, un interval decent și care să se respecte, infrastructură care să permită viteze mai mari și o călătorie care să nu te arunce de pereți permanent), ar putea să fie luat în considerare ca alternativă între anumite puncte pe o rută pe care metroul poate nu se justifică, dar e unica opțiune relativ civilizată.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Acum o saptamana am fost la vot...toate sectiile de votare erau 'cazate' la etajul trei al scolii!!!...nesimtitii dreaqului!...si ma intrebam cum ar putea vota cineva in carucior cu rotile ori in carje cu piciorul rupt...ca nici macar cele sapte trepte de la intrare nu le-ar fi putut urca...
Asa ca pot sa intreb si eu ca 'antivorbitorul', nu-i asa ca astia ologii nu ar trebui sa aiba nici drept la vot (si probabil nici la viata) pentru ca nu 'catadicsesc' sa se 'deplaseze' macar ca sa-si exercite drepturile cetatenesti???
P.S.
Voi cati ologi/orbi/surzi ati 'numarat' la sectia voastra de votare?
Nu-i asa ca e clar, astia nu ne 'merita', nu s-au inscris in federatia nationala de cros si curse cu obstacole, n-au niciun drept la compasiune, nu sunt 'neam cu noi' astialalti handicapati 'la cap nu la picioare'!
P.S.
O vorba din batrani o zice pe de-a dreptul...unde nu-i cap...vai de picioare!
Acum o saptamana am fost la vot...toate sectiile de votare erau 'cazate' la etajul trei al scolii!!!...nesimtitii dreaqului!...si ma intrebam cum ar putea vota cineva in carucior cu rotile ori in carje cu piciorul rupt...ca nici macar cele sapte trepte de la intrare nu le-ar fi putut urca...
Asa ca pot sa intreb si eu ca 'antivorbitorul', nu-i asa ca astia ologii nu ar trebui sa aiba nici drept la vot (si probabil nici la viata) pentru ca nu 'catadicsesc' sa se 'deplaseze' macar ca sa-si exercite drepturile cetatenesti???
P.S.
Voi cati ologi/orbi/surzi ati 'numarat' la sectia voastra de votare?
Nu-i asa ca e clar, astia nu ne 'merita', nu s-au inscris in federatia nationala de cros si curse cu obstacole, n-au niciun drept la compasiune, nu sunt 'neam cu noi' astialalti handicapati 'la cap nu la picioare'!
P.S.
O vorba din batrani o zice pe de-a dreptul...unde nu-i cap...vai de picioare!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Adrian Rosca
Aveti grija cu olografa, ca altfel nu va baga nimeni in seama
Aveti grija cu olografa, ca altfel nu va baga nimeni in seama
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Dap, ca le-ati si oferit posibilitatea sa schimbe metroul la Unirii...Ii trimiteti la Victoriei unde nu au loc nici pe peron. Persoanele cu mobilitate redusa au de cativa ani conditii de acces la metrou. Cu exceptia catorva statii (de ex Obor, Muncii) si a celebrului pasaj de la Unirii. Dar in rest pot sa calatoreasca.
Eu ce am vrut sa spun este ca sunt lucrari urgente care se cer a fi facute . Nu am spus ca nu trebuie sa se faca si benzile pentru nevazatori. Doar ca trebuie sa ii avem in vedere si pe ceilalti 99% dintre calatori. Si nu trebuie sa fie impuse de vreo lege speciala ca sa le facem. Trebuie doar sa avem bun simt si sa observam ce este la ora de varf in pasajul de la Unirii. Acela gandit cu partile dorsale. Si care nici ventilat nu este, la cei putin peste 2m inaltime pe care ii are. Cred ca si camera de la bloc este mai inalta...
subway guru wrote:
normal ca nu vezi 'handicapati' ori persoane cu mobilitate scazuta in metrou atata vreme cat practic le interzici accesul...nu mai vorbesc
Dap, ca le-ati si oferit posibilitatea sa schimbe metroul la Unirii...Ii trimiteti la Victoriei unde nu au loc nici pe peron. Persoanele cu mobilitate redusa au de cativa ani conditii de acces la metrou. Cu exceptia catorva statii (de ex Obor, Muncii) si a celebrului pasaj de la Unirii. Dar in rest pot sa calatoreasca.
Eu ce am vrut sa spun este ca sunt lucrari urgente care se cer a fi facute . Nu am spus ca nu trebuie sa se faca si benzile pentru nevazatori. Doar ca trebuie sa ii avem in vedere si pe ceilalti 99% dintre calatori. Si nu trebuie sa fie impuse de vreo lege speciala ca sa le facem. Trebuie doar sa avem bun simt si sa observam ce este la ora de varf in pasajul de la Unirii. Acela gandit cu partile dorsale. Si care nici ventilat nu este, la cei putin peste 2m inaltime pe care ii are. Cred ca si camera de la bloc este mai inalta...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
punmeister
@sab
Normal nevazatorii daca ies in oras ar trebui sa aiba un insotitor/tutore.
Plus ca iadul din pasajul de la Unirii se datoreaza si din cauza intervalelor execrabile intre trenuri pe M1/3. Ce sa faci daca Metrorex se incapataneaza sa nu reactiveze trenurile IVA care zac in Militari si mai tin si BM-uri in remize la orele de varf.
@sab
Normal nevazatorii daca ies in oras ar trebui sa aiba un insotitor/tutore.
Plus ca iadul din pasajul de la Unirii se datoreaza si din cauza intervalelor execrabile intre trenuri pe M1/3. Ce sa faci daca Metrorex se incapataneaza sa nu reactiveze trenurile IVA care zac in Militari si mai tin si BM-uri in remize la orele de varf.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Degeaba bagi IVA, am mai discutat asta.
BM-urile putine asa cum sunt ele asigura cadenta mai buna decat daca ai baga o IVA pe parcurs. Pe M1/3 se circula la 90 de secunde la orele de varf, uneori si mai des. Ce vrei mai mult de atat?
Problema e ca avem un singur pasaj pentru potential 4 trenuri. Daca vin ambele de pe M2 si ambele de pe M1/3, ala esti, ai cel putin 2-3000 (cu potential maxim de aproximativ 5000) de oameni in pasajul ala, care e proiectat pentru maxim cateva sute de oameni.
Trebuie facut un alt pasaj, preferabil cu o legatura mai directa, nu cu 4 randuri de scari.... Si asta ar trebui sa fie primul lucru facut pentru modernizarea M2. De fapt, se pot face inca 2 pasaje, fiecare sa uneasca un capat al statiei PU1 cu un cap al statiei PU2, ca sa nu se mai imbulzeasca toata lumea la capatul PU1/Y1.
Degeaba bagi IVA, am mai discutat asta.
BM-urile putine asa cum sunt ele asigura cadenta mai buna decat daca ai baga o IVA pe parcurs. Pe M1/3 se circula la 90 de secunde la orele de varf, uneori si mai des. Ce vrei mai mult de atat?
Problema e ca avem un singur pasaj pentru potential 4 trenuri. Daca vin ambele de pe M2 si ambele de pe M1/3, ala esti, ai cel putin 2-3000 (cu potential maxim de aproximativ 5000) de oameni in pasajul ala, care e proiectat pentru maxim cateva sute de oameni.
Trebuie facut un alt pasaj, preferabil cu o legatura mai directa, nu cu 4 randuri de scari.... Si asta ar trebui sa fie primul lucru facut pentru modernizarea M2. De fapt, se pot face inca 2 pasaje, fiecare sa uneasca un capat al statiei PU1 cu un cap al statiei PU2, ca sa nu se mai imbulzeasca toata lumea la capatul PU1/Y1.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
IVA nu mai are ce cauta pe M1/M3.
Nu stiu de ce ne tot plangem de interval, pentru ca eu pe M3 de exemplu stationez mereu dimineata prin diverse statii. Fie la Politehnica (ca sa nu se intalneasca la Eroilor cele doua metrori care merg catre Izvor), fie la Eroilor (daca M1 a plecat de mai putin de 2 min), fie la Izvor , fie la Unirii, samd.
@mcosmin
Eu am mai spus-o, as merge pe varianta sa cobori direct de pe peronul M1 in pasaj, pe sub linia catre Izvor, fara sa mai urci scari.
punmeister wrote:Eu vorbeam de persoane cu deficiente locomotorii, nu de nevazatori.
Normal nevazatorii daca ies in oras ar trebui sa aiba un insotitor/tutore.
Plus ca iadul din pasajul de la Unirii se datoreaza si din cauza intervalelor execrabile intre trenuri pe M1/3. Ce sa faci daca Metrorex se incapataneaza sa nu reactiveze trenurile IVA care zac in Militari si mai tin si BM-uri in remize la orele de varf.
IVA nu mai are ce cauta pe M1/M3.
Nu stiu de ce ne tot plangem de interval, pentru ca eu pe M3 de exemplu stationez mereu dimineata prin diverse statii. Fie la Politehnica (ca sa nu se intalneasca la Eroilor cele doua metrori care merg catre Izvor), fie la Eroilor (daca M1 a plecat de mai putin de 2 min), fie la Izvor , fie la Unirii, samd.
@mcosmin
Eu am mai spus-o, as merge pe varianta sa cobori direct de pe peronul M1 in pasaj, pe sub linia catre Izvor, fara sa mai urci scari.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Ar fi o imbunatatire si asta, dar nu rezolva problema in timp. Sunt necesare alte pasaje (cum asta existent nu prea ai ce sa-i mai faci) la care se poate lucra in timp ce statiile sunt in functiune.
Ar fi o imbunatatire si asta, dar nu rezolva problema in timp. Sunt necesare alte pasaje (cum asta existent nu prea ai ce sa-i mai faci) la care se poate lucra in timp ce statiile sunt in functiune.
📖 Pagination options