Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3164 posts, 831012 views
📖 Pagination options
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
bogdan5ful
@puidemorosan Ieri am călărorit cu UT24 Casimcea 2324 și am constatat următoarele probleme: 1. Una din barele de la ușa mecanicului din interiorul salonului, capul trenului, sens Pipera, a început să se desprindă 2. A doua ușă din capul trenului 2324, sens Pipera este defectă.
@puidemorosan Ieri am călărorit cu UT24 Casimcea 2324 și am constatat următoarele probleme: 1. Una din barele de la ușa mecanicului din interiorul salonului, capul trenului, sens Pipera, a început să se desprindă 2. A doua ușă din capul trenului 2324, sens Pipera este defectă.
image.jpeg (1.04 MB; downloaded 3288 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Robert24
Am mers saptamana asta de 8 ori cu metroul pe M2. Nu stiu cum s-a facut, de 6 ori am prins trenul 1317-2317. In sectiunea 2317 intre vagoanele 2 si 3 se aud la articulatii niste sunete deranjante mai ales in zone de curba.
Am mers saptamana asta de 8 ori cu metroul pe M2. Nu stiu cum s-a facut, de 6 ori am prins trenul 1317-2317. In sectiunea 2317 intre vagoanele 2 si 3 se aud la articulatii niste sunete deranjante mai ales in zone de curba.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
punmeister
Acelasi lucru se manifesta in vagoanele 1 si 2 ale semiramei 2323, zici ca se freaca burduful in zonele de curba.
Acelasi lucru se manifesta in vagoanele 1 si 2 ale semiramei 2323, zici ca se freaca burduful in zonele de curba.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Merci de informație. O sa ne uitam la noapte la UT24 și o să remediem barele. Notez și zgomotele lui UT17. Aia cu ușa se pare ca la depou s-a normalizat ușa și funcționa corect.
Rog sa-mi spune-mi dacă se mai aude fluieratul la UT9.
La probe, cu trenul gol, nu se mai aude.
Multam fain.
Colegii îmi confirmă că barele s-au verificat noaptea trecuta.
Robert, te referi la gangway când zici de zgomote sau te referi la alte articulații (zone ale vagonului).
Merci din nou.
Merci de informație. O sa ne uitam la noapte la UT24 și o să remediem barele. Notez și zgomotele lui UT17. Aia cu ușa se pare ca la depou s-a normalizat ușa și funcționa corect.
Rog sa-mi spune-mi dacă se mai aude fluieratul la UT9.
La probe, cu trenul gol, nu se mai aude.
Multam fain.
Colegii îmi confirmă că barele s-au verificat noaptea trecuta.
Robert, te referi la gangway când zici de zgomote sau te referi la alte articulații (zone ale vagonului).
Merci din nou.
- Robert24
-
Posted:
-
- puidemorosan
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Acum 2 zile am lucrat la subiectul asta. Cine mai prinde UT9 zilele astea sa încerce să vadă dacă se mai aude.
Informațiile de la voi sunt foarte importante pentru a putea îmbunătăți trenurile BM3.
Merci.
Acum 2 zile am lucrat la subiectul asta. Cine mai prinde UT9 zilele astea sa încerce să vadă dacă se mai aude.
Informațiile de la voi sunt foarte importante pentru a putea îmbunătăți trenurile BM3.
Merci.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Sper ca se va schimbarile care le faceti aici vor ajunge si in planurile de proiectare si fabricatie din Spania, nu de alta dar ar fi destul de urat sa repetam procedura daca avem CAF si pe M5.
Si nu uitati de ventilatie, eu nu am prins niciodata ventilatia fortata functionala pe CAF.
Sper ca se va schimbarile care le faceti aici vor ajunge si in planurile de proiectare si fabricatie din Spania, nu de alta dar ar fi destul de urat sa repetam procedura daca avem CAF si pe M5.
Si nu uitati de ventilatie, eu nu am prins niciodata ventilatia fortata functionala pe CAF.
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
Trenurile BM3+ au venit cu toate modificările născute din experienta trenurilor BM3 inițiale, aplicate din fabrica.
Ca o informație mai din casa, fiabilitatea trenurilor BM3+ raportat la o aceeași perioadă de calcul inițială, este mult mai buna în raport cu trenurile BM3 din prima serie. Drept dovada a faptului ca in trenurile din a doua serie nu s-au mai repetat defectarile accidentale apărute la trenurile de la prima serie.
Dacă vor exista trenuri BM5 CAF, puteti fi siguri ca vor fi și mai bune ca BM3+.
Sărbători frumoase sa aveți.
Trenurile BM3+ au venit cu toate modificările născute din experienta trenurilor BM3 inițiale, aplicate din fabrica.
Ca o informație mai din casa, fiabilitatea trenurilor BM3+ raportat la o aceeași perioadă de calcul inițială, este mult mai buna în raport cu trenurile BM3 din prima serie. Drept dovada a faptului ca in trenurile din a doua serie nu s-au mai repetat defectarile accidentale apărute la trenurile de la prima serie.
Dacă vor exista trenuri BM5 CAF, puteti fi siguri ca vor fi și mai bune ca BM3+.
Sărbători frumoase sa aveți.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Cristy
Vagonul 4 al trenului 1315-2315, sens Berceni, are probleme cu difuzoarele. Eu am stat în partea din spate și anunțurile se auzeau doar din următorul vagon.
Vagonul 4 al trenului 1315-2315, sens Berceni, are probleme cu difuzoarele. Eu am stat în partea din spate și anunțurile se auzeau doar din următorul vagon.
- puidemorosan
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Asta am observat si eu, dar nu eram sigur daca au iesit asa din fabrica sau ati stiut voi la asamblare unde sunt problemele si le-ati rezolvat "automat".
Edit: de ce BM5? nu ar trebui sa fie BM4? Daca vor fi CAF, sper sa aibe ventilatie adecvata
puidemorosan wrote:
Trenurile BM3+ au venit cu toate modificările născute din experienta trenurilor BM3 inițiale, aplicate din fabrica.
Ca o informație mai din casa, fiabilitatea trenurilor BM3+ raportat la o aceeași perioadă de calcul inițială, este mult mai buna în raport cu trenurile BM3 din prima serie. Drept dovada a faptului ca in trenurile din a doua serie nu s-au mai repetat defectarile accidentale apărute la trenurile de la prima serie.
Dacă vor exista trenuri BM5 CAF, puteti fi siguri ca vor fi și mai bune ca BM3+.
Sărbători frumoase sa aveți.
Asta am observat si eu, dar nu eram sigur daca au iesit asa din fabrica sau ati stiut voi la asamblare unde sunt problemele si le-ati rezolvat "automat".
Edit: de ce BM5? nu ar trebui sa fie BM4? Daca vor fi CAF, sper sa aibe ventilatie adecvata
📖 Pagination options