MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3208 posts, 889318 views
 
Go to page:  1  ... 178 179 180 181 182 183 184  ... 230
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF shoppy

Poate a venit ordin sa schimbe toate neoanele orice ar fi.

 


Re: Trenurile CAF bercenicity

As zice mai degraba ca panoul nu e zavorat (sau a ajuns sa se deschida singur zavorul - eventual inchis incomplet - din cauza vibratiilor)

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Tind sa cred ca este fixat "sub presiune" cu o banda de cauciuc, desi pe interor se vedea o placa de auminiu care ar fi putut fi un fel de zavor.

Daca trenurile incep sa se dezmembreze de la vibratii, nu-i a buna... :popa:

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Cum ne mai stresam pentru o încuietoare Dirak închisă incomplet...
Aia cu fluieratul este de analizat. Merci pentru semnalarea problemelor.
La verificările făcute noaptea trecuta în cele două trenuri,  problemele semnalate nu s-au confirmat.
Toate cele bune și continuati sa ne anunțați dacă vedeti ceva dubios.
Dacă nu avem informatii de la calatori, este greu sa găsim chiar toate problemele.
Toate cele bune.

 


Re: Trenurile CAF TibiV

puidemorosan,

desi risc sa fiu "metionat in barba" de multi colegi, eu sunt un sustinator al tau.
"Just do your job", asa cum ai aratat ca stii sa o faci atunci cand ai sarit peste "complimente" dar nu ai sarit peste observatiile mai mult sau mai putin corecte ale calatorilor-forumisti.

Pentru "oponentii" care se iau "din principiu" de puidemorosan...

Asa cum am mai spus, nu este treaba lui puidemorosan ce (si mai ales cum) a decis MREX sa cumpere trenuri.
Treaba lui este sa le faca sa circule in conditii mult mai bune.

Asa cum pe mine (in urma cu +30 de ani) nu m-a consultat statul roman ce avioane cumpara pentru TRAROM.
Asa ca am reparat (nu "maintanace", ci RK... Demontat pana la ultima piulita... (si remontat la loc) An-24.
Seamana cazurile...
Se reprosa ca An-24 este galagios, consuma mult (asta era adevarat... :( ) si este incomod....
Hahahaha...
Pai "sovieticul An-24" era un adevarat "A-380" fata de ATR-uri...
Nu glumesc...
Prima data cand am urcat in ATR am avut senzatia ca sunt in "macheta" unui avion...
In An-24 locurile "standard" erau mai bune decat "business-class" in ATR... :D
(De altfel ATR nu are business-class la TAROM,(cel putin alea cu care am zburat eu) desi pe alte companii are si asa ceva... ;) )

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Am spus-o si o sa o mai spun, nu este vina lui puidemorosan ca trenurile sunt asa cum sunt (decat daca el a participat la proiectarea lor  :twisted: ).

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Merci. Sunteti drăguți. Se simte spiritul sărbătorilor de iarnă.
Acum serios vorbind, la faza de proiectare nu am participat însă la cea de fabricație da. Sunt multe lucruri care s-au modificat de-a lungul timpului și altele în curs de modificare. Lucrurile făcute cu cap nu se fac peste noapte.
Toate cele bune.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Spirit constructiv inseamna doua-trei lucruri, sa nu repetam 'prostii', sa corectam 'din mers' ce nu merge si sa nu impuscam pianistii!
:lol:

 


Re: Trenurile CAF TibiV

Buna asta cu pianistii...

:lol: :lol: :lol:

(Ca in bancul ala vechi... "De ce nu mai aveti pianist?... Pai a venit unul din Texas care nu stia sa citeasca!...")

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Tibi, doar asa ca fapt absolut divers vreau sa stii ca la viata mea am urmat si scoala de muzica si bune maniere, clasa de pian, Asa ca sa ma bagi si pe mine la capitolul 'pianisti', macar cu titlu de inventar!
:lol:  :lol:  :lol:
P.S.
La capitolul 'prostii' putem face orisicate cu o singura conditie...sa fie in premiera mandiala!...si neaparat 'brevetate' ca atunci ne vom belferi din 'redevente'!
:bere:

 


Re: Trenurile CAF TibiV

puidemorosan wrote:
Sunt multe lucruri care s-au modificat de-a lungul timpului și altele în curs de modificare. Lucrurile făcute cu cap nu se fac peste noapte.
Toate cele bune.


O observatie...
Toate lucrurile noi au "hibe".

Pentru cei care NU au citit celebrul roman "Rotile" de A.Hailey...
In cartea aia (despre industria auto americana) se dau "doua reguli de aur":
1. NU iti cumpara masina abia lansata pe piata. Daca iti place modelul, lasa sa treaca 2 ani ca sa se produca cateva sute de mii de exemplare si sa se prinda fabricantul de toate defectele - si sa le remedieze...
2. NU iti cumpara masina fabricata luni sau vineri. Cele mai bune masini sunt cele fabricate miercuri... (Este drept, cartea a fost scrisa inainte de aparitia "robotilor industriali"... Dar nimic nu este "integral robotizat" nici in ziua de astazi...  :D )

Evident, la metrouri nu poti astepta "cateva sute de mii de exemplare".
Dar ideea cred ca este clara: doar exploatarea efectiva arata (si elimina) micile hibe initiale...
(Evident, nu merge nici regula "miercuri". Nu pot refuza "bucatile" de metrou fabricate luni si vineri... ;) )

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Toate avioanele prezidentiale ( care se respecta ) nu sunt noi, au doi - trei ani de functionare in regim comercial normal...Dupa cei 2 - 3 ani se fac modificarile interioare, dar propulsia, blablabla raman neschimbate...

 


Re: Trenurile CAF subway guru

E buna observatia si o completez cu o regula de IT...nu upgrada nimic la varianta x.o!!!...ca sigur e plin de 'bugs'!!!
Diferenta intre BM si CAF e ca BM era un proiect deja testat la Stockholm, CAF-ul e abia acum un proiect bun pentru ca a fost testat la Bucuresti...
:mrgreen:
@andrei11
E diferenta intre un proiect principial bun si unul 'tunat la fine tuning'...
:bere:

 


Re: Trenurile CAF punmeister

Pai da, fiindca BM2-urile au avut la baza C20-urile deoarece ele trebuiau sa faca parte din aceeasi familie de trenuri, Vagn 2000.

 


Go to page:  1  ... 178 179 180 181 182 183 184  ... 230
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use