Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3196 posts, 876103 views
📖 Pagination options
- Mentosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Mentosan
Corect. Am rămas cu sechela de pe vremea IVE-lor, dar afirmația rămâne. Oricum, la ce îmbulzeală e pe M2 nu mai vezi nici o bară, existentă sau inexistentă, iar dacă ar fi una simplă cu siguranță s-ar reproduce același comportament: lipirea de bară.
În rest îmi păstrez toate celelalte păreri, cu mențiunea că sunt doar niște păreri și putem să nu fim de acord. Let's agree to disagree, cum ar spune anglofonul. Până la urmă intervenția mea a fost invocată de întrebarea ta că nu ar fi cerut vreun călător așa ceva și taman eu eram ăla
sab wrote:
Confunzi ceva ,Bombardierele nu au bara simpla. Nici prima, nici a doua varianta.
Corect. Am rămas cu sechela de pe vremea IVE-lor, dar afirmația rămâne. Oricum, la ce îmbulzeală e pe M2 nu mai vezi nici o bară, existentă sau inexistentă, iar dacă ar fi una simplă cu siguranță s-ar reproduce același comportament: lipirea de bară.
În rest îmi păstrez toate celelalte păreri, cu mențiunea că sunt doar niște păreri și putem să nu fim de acord. Let's agree to disagree, cum ar spune anglofonul. Până la urmă intervenția mea a fost invocată de întrebarea ta că nu ar fi cerut vreun călător așa ceva și taman eu eram ăla
- sab
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Depinde ce vrei sa faci, daca vrei sa transporti niste oameni confortabil atunci da, cat mai multe bare si cat mai inflorite, daca vrei sa transporti sardine scoti bare, scaune, orice.
Depinde ce vrei sa faci, daca vrei sa transporti niste oameni confortabil atunci da, cat mai multe bare si cat mai inflorite, daca vrei sa transporti sardine scoti bare, scaune, orice.
- Mentosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Mentosan
"Cerut". În sensul că am răspuns pozitiv la apariția lor.
sab wrote:
Si unde ai cerut ?
"Cerut". În sensul că am răspuns pozitiv la apariția lor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Bine....Discutia era ca cineva a cerut bare inflorite. In sensul :
A CÉRE, cer, vb. III. Tranz. 1. A se adresa cuiva pentru a obține ceva, pentru a-l convinge să-ți îndeplinească o dorință.
Concluzionand, nu cunoastem subiectul discutiei, adicatelea care sunt acele bare despre care se vorbeste in propozitie. Dar le-am cerut, cand de fapt nu am cerut nimic...
Bine....Discutia era ca cineva a cerut bare inflorite. In sensul :
A CÉRE, cer, vb. III. Tranz. 1. A se adresa cuiva pentru a obține ceva, pentru a-l convinge să-ți îndeplinească o dorință.
Concluzionand, nu cunoastem subiectul discutiei, adicatelea care sunt acele bare despre care se vorbeste in propozitie. Dar le-am cerut, cand de fapt nu am cerut nimic...
- Mentosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Mentosan
Uite un alt exemplu: nu cred că ți-a cerut nimeni în mod explicit părerile ție pe acest forum, și totuși le dai. Eu, unul, mă bucur foarte tare că răspunzi pe aici și sunt de acord cu tine pe foarte multe dintre temele dezbătute aici. Unele lucruri nu sunt cerute în mod explicit, însă sunt apreciate în momentul când apar. Nu e cazul să te inflamezi.
Uite un alt exemplu: nu cred că ți-a cerut nimeni în mod explicit părerile ție pe acest forum, și totuși le dai. Eu, unul, mă bucur foarte tare că răspunzi pe aici și sunt de acord cu tine pe foarte multe dintre temele dezbătute aici. Unele lucruri nu sunt cerute în mod explicit, însă sunt apreciate în momentul când apar. Nu e cazul să te inflamezi.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
GPS
Apropo de CAF-uri, sunt toate pe traseu, pentru ca in ultimul timp nu prea am mai văzut BM-uri pe M2 ?
Apropo de CAF-uri, sunt toate pe traseu, pentru ca in ultimul timp nu prea am mai văzut BM-uri pe M2 ?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
punmeister
BM-uri la datorie pe M2 din ce am vazut eu erau 1109-2109 Luxemburg si 1106-2106 Paris.
BM-uri la datorie pe M2 din ce am vazut eu erau 1109-2109 Luxemburg si 1106-2106 Paris.
- GPS
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Lui 1302 nu-i mergea PIS si nici ATO-ul dupa cum dadea cu noi mecanicul de peretei.
Lui 1302 nu-i mergea PIS si nici ATO-ul dupa cum dadea cu noi mecanicul de peretei.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
3 calatorii cu CAF-urile, 2 defecte endemice, manifestate pe mai multe trenuri.
1) 2309 suiera extrem de puternic in penultimul vagon. E clar ca etansarea nu v-a iesit din prima.
2) 2302 & 2323: in ultimul vagon al semiramei (adica vagonul 3 al trenului in sensul spre Pipera), la ultimele 2 usi (atat pe partea stanga cat si pe partea dreapta), placa ce acopera mecanisul de inchidere a usilor, difuzorul si becul rosu de atentionare (adica placa de plastit de deasupra usii) se dezlipeste si se misca. In cazul lui 2323, pe partea dreapta, s-a dezlipit complet in colt si atarna deasupra usii. Nu e prima oara cand observ problema asta, si se pare ca e o problema de proiectare la toate vagoanele. Ma astept ca la urmatoarea aventura cu CAF-urile sa cada in capul cuiva.
2323 prezinta balans lateral puternic in aceleratie pe linie dreapta (usor observabil intre Aviatorilor si Aurel Vlaicu), poate faceti o verificare pe la suspensii.
PS: imi place ca trenurile au inceput sa primeasca neoane cu lumina calda in saloane. Sunt mult mai primitoare asa. Poate daca scapam si de suprafata aia albastra de pe podea, nu se va mai observa mizeria asa usor.
3 calatorii cu CAF-urile, 2 defecte endemice, manifestate pe mai multe trenuri.
1) 2309 suiera extrem de puternic in penultimul vagon. E clar ca etansarea nu v-a iesit din prima.
2) 2302 & 2323: in ultimul vagon al semiramei (adica vagonul 3 al trenului in sensul spre Pipera), la ultimele 2 usi (atat pe partea stanga cat si pe partea dreapta), placa ce acopera mecanisul de inchidere a usilor, difuzorul si becul rosu de atentionare (adica placa de plastit de deasupra usii) se dezlipeste si se misca. In cazul lui 2323, pe partea dreapta, s-a dezlipit complet in colt si atarna deasupra usii. Nu e prima oara cand observ problema asta, si se pare ca e o problema de proiectare la toate vagoanele. Ma astept ca la urmatoarea aventura cu CAF-urile sa cada in capul cuiva.
2323 prezinta balans lateral puternic in aceleratie pe linie dreapta (usor observabil intre Aviatorilor si Aurel Vlaicu), poate faceti o verificare pe la suspensii.
PS: imi place ca trenurile au inceput sa primeasca neoane cu lumina calda in saloane. Sunt mult mai primitoare asa. Poate daca scapam si de suprafata aia albastra de pe podea, nu se va mai observa mizeria asa usor.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Costin
La semirama 1314 cel putin al doilea vagon (penultimul trenului sens Berceni) are TOATE neoanele schimbate. Asta ce a mai patit? Ca doar nu le schimba asa, de florile marului...
La semirama 1314 cel putin al doilea vagon (penultimul trenului sens Berceni) are TOATE neoanele schimbate. Asta ce a mai patit? Ca doar nu le schimba asa, de florile marului...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
punmeister
Aici il mai adaug si pe UT15 Bistrita.
Probabil ca se uzeaza in timp, ca asa si BM-urile si IVA au avut iluminat rece care in timp a devenit cald. Daca schimba un tub de iluminat la BM sau la IVA observati ca e unul cu iluminat rece.
Aici il mai adaug si pe UT15 Bistrita.
Probabil ca se uzeaza in timp, ca asa si BM-urile si IVA au avut iluminat rece care in timp a devenit cald. Daca schimba un tub de iluminat la BM sau la IVA observati ca e unul cu iluminat rece.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Asa arata placa de plastic de care pomeneam.
Exista neoane cu lumina calda, nu trebuie sa se uzeze nimic.
Asa arata placa de plastic de care pomeneam.
punmeister wrote:
Aici il mai adaug si pe UT15 Bistrita.
Probabil ca se uzeaza in timp, ca asa si BM-urile si IVA au avut iluminat rece care in timp a devenit cald. Daca schimba un tub de iluminat la BM sau la IVA observati ca e unul cu iluminat rece.
Exista neoane cu lumina calda, nu trebuie sa se uzeze nimic.
📖 Pagination options