Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321136 views
📖 Pagination options
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ikarus13
S-au adus aproximativ 300 de metri de material pentru podea in fiecare autobaza in ultimele saptamani. Poate o sa se indure cineva si o sa le repare pe toate cu probleme..
S-au adus aproximativ 300 de metri de material pentru podea in fiecare autobaza in ultimele saptamani. Poate o sa se indure cineva si o sa le repare pe toate cu probleme..
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
De asemenea, am vazut, de dimineata, ca au inceput sa mai aduca geamuri separatoare la seria veche. Cel putin pe 4528 am vazut o eticheta in acest sens pe unul din geamuri....
De asemenea, am vazut, de dimineata, ca au inceput sa mai aduca geamuri separatoare la seria veche. Cel putin pe 4528 am vazut o eticheta in acest sens pe unul din geamuri....
- 133 313
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
De ceva vreme, 4860 si 4970 au niste probleme cu afisajele. Primul are niste led-uri care se aprind aiurea, iar in cazul celui de-al doilea, acesta are o portiune in zona centrala a afisajului frontal care este mai stinsa decat restul...
DSC_3389 by Cristi M, on Flickr
DSC_3432 by Cristi M, on Flickr
De ceva vreme, 4860 si 4970 au niste probleme cu afisajele. Primul are niste led-uri care se aprind aiurea, iar in cazul celui de-al doilea, acesta are o portiune in zona centrala a afisajului frontal care este mai stinsa decat restul...
DSC_3389 by Cristi M, on Flickr
DSC_3432 by Cristi M, on Flickr
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Tom
Am fost tentat să deschid un topic nou despre Iluminatul interior defectuos la autobuze, dacă tot la tramvaie exista unul foarte consistent.
Ieri, autobuzul 4141 pe linia 116: afișaj mort și doar 4 lămpi funcționale. Practic, prima jumătate era în semiîntuneric. Lămpile funcționale erau doar în dreptul ușilor 2 și 3.
Am fost tentat să deschid un topic nou despre Iluminatul interior defectuos la autobuze, dacă tot la tramvaie exista unul foarte consistent.
Ieri, autobuzul 4141 pe linia 116: afișaj mort și doar 4 lămpi funcționale. Practic, prima jumătate era în semiîntuneric. Lămpile funcționale erau doar în dreptul ușilor 2 și 3.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Cristy
Pai stai puțin, ca e posibil ca primele 2 lămpi sa fie funcționale, dar unii șoferi sunt mai șmecheri și le dezactivează printr-un artificiu ca sa stea în întuneric în timp ce conduc. Ce mai contează siguranța și confortul călătorului dacă ei se simt bine în beznă...
Pai stai puțin, ca e posibil ca primele 2 lămpi sa fie funcționale, dar unii șoferi sunt mai șmecheri și le dezactivează printr-un artificiu ca sa stea în întuneric în timp ce conduc. Ce mai contează siguranța și confortul călătorului dacă ei se simt bine în beznă...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Are dreptat @Cristy. De asemenea, sa nu uitam ca mai sunt cazuri cand lampile merg, dar se aprind foarte greu la intensitatea maxima. Banuiesc ca nu se incalzesc cum trebuie, nu stiu
4 lampi e performanta deja, sa vezi ce misto e cu 1 neon in fata, 0 la mijloc si 2 in spate (cazul lui 4819)
Are dreptat @Cristy. De asemenea, sa nu uitam ca mai sunt cazuri cand lampile merg, dar se aprind foarte greu la intensitatea maxima. Banuiesc ca nu se incalzesc cum trebuie, nu stiu
4 lampi e performanta deja, sa vezi ce misto e cu 1 neon in fata, 0 la mijloc si 2 in spate (cazul lui 4819)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Chev Celios
Nu e nici un artificiu facut de soferi. Butonul de aprindere al luminei din salon are 3 selecti. Oprit,pornite toate si fara cele doua din fata, care se aprind doar cand se deschide usa 1. Aceasta chestie este montata din fabrica.
Nu e nici un artificiu facut de soferi. Butonul de aprindere al luminei din salon are 3 selecti. Oprit,pornite toate si fara cele doua din fata, care se aprind doar cand se deschide usa 1. Aceasta chestie este montata din fabrica.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
barbuandrei
Ba chiar este o 'smecherie' facuta ,dar nu din cabina. Becurile din partea din fata a salonului se aprind doar la deschiderea usilor (cazul lui 4680) , lucru intalnit si la troleibuzele Irisbus
Chev Celios wrote:
Nu e nici un artificiu facut de soferi. Butonul de aprindere al luminei din salon are 3 selecti. Oprit,pornite toate si fara cele doua din fata, care se aprind doar cand se deschide usa 1. Aceasta chestie este montata din fabrica.
Ba chiar este o 'smecherie' facuta ,dar nu din cabina. Becurile din partea din fata a salonului se aprind doar la deschiderea usilor (cazul lui 4680) , lucru intalnit si la troleibuzele Irisbus
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
S-a mai discutat problema asta pe forum de mai multe ori. Sunt aceste butoane în partea stângă a bordului. Inițial Citaro-urile trebuiau să aibă funcționale 10 neoane. Faza 1 aprindea 6 neoane, iar faza 2 aprindea încă 4 neoane. Ulterior s-a considerat că este prea multă lumină și au anulat la Evobus ”faza 2”, considerându-se suficiente 6 neoane (care teoretic sunt în prezent funcționale în toate autobuzele). Modificarea pentru a stinge primele 2 neoane a fost făcută cam tot în aceeași perioadă. Oricum sunt relativ puțini care folosesc treaba cu stins neoanele. Mai enervanți sunt ăia care au perdele, pături, lenjerie de pat, geci sau de au lipit tot ce se putea pentru a obtura geamul ce desparte cabina de salon
S-a mai discutat problema asta pe forum de mai multe ori. Sunt aceste butoane în partea stângă a bordului. Inițial Citaro-urile trebuiau să aibă funcționale 10 neoane. Faza 1 aprindea 6 neoane, iar faza 2 aprindea încă 4 neoane. Ulterior s-a considerat că este prea multă lumină și au anulat la Evobus ”faza 2”, considerându-se suficiente 6 neoane (care teoretic sunt în prezent funcționale în toate autobuzele). Modificarea pentru a stinge primele 2 neoane a fost făcută cam tot în aceeași perioadă. Oricum sunt relativ puțini care folosesc treaba cu stins neoanele. Mai enervanți sunt ăia care au perdele, pături, lenjerie de pat, geci sau de au lipit tot ce se putea pentru a obtura geamul ce desparte cabina de salon
Euro 3 RATB.jpg (217.92 KB; downloaded 2330 times)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Tom
Până la ușa 2 era totul stins complet. La ușile 2 și 3 erau câte 2 lămpi, adică una pe partea ușii și una pe partea opusă. Nu am numărat lămpile câte sunt toate, dar în total mergeau 4. Ce o fi cu primele două nu știu dacă erau funcționale și nu erau aprinse, dar pentru restul nu au scuză!
Până la ușa 2 era totul stins complet. La ușile 2 și 3 erau câte 2 lămpi, adică una pe partea ușii și una pe partea opusă. Nu am numărat lămpile câte sunt toate, dar în total mergeau 4. Ce o fi cu primele două nu știu dacă erau funcționale și nu erau aprinse, dar pentru restul nu au scuză!
- Gabi23
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
133 313
Parca se plangea lumea ca zboara rotile autobuzelor...
Tineretului.
Oltenitei.
Plus toate veselia care a fost la Sudului cand inca se circula pe liniile de tramvai.
Parca se plangea lumea ca zboara rotile autobuzelor...
Tineretului.
Oltenitei.
Plus toate veselia care a fost la Sudului cand inca se circula pe liniile de tramvai.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
#4358 a revenit în circulație cu o lunetă nouă, cea originală a fost spartă în luna noiembrie.
#4358 a revenit în circulație cu o lunetă nouă, cea originală a fost spartă în luna noiembrie.
📖 Pagination options