Topic: Tunelurile de metrou între Gara de Nord 1şi 2 şi Basarab
154 posts, 93219 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
subway guru
Daca e vorba de galeriile edilitare ce subtraverseaza caile ferate, e vorba de conductele de apa ale lui apa nova...
Daca e vorba de galeriile edilitare ce subtraverseaza caile ferate, e vorba de conductele de apa ale lui apa nova...
- andrei11
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
andrei11
Nu cred, acolo nu mai e nicio conducta si oricum se observa peretele mulat al lui M 4 perpendicular pe galerie. Cred ca a fost o intentie de conductă pe vremea cu varianta lui M 3 pe sub Titulescu.
Nu cred, acolo nu mai e nicio conducta si oricum se observa peretele mulat al lui M 4 perpendicular pe galerie. Cred ca a fost o intentie de conductă pe vremea cu varianta lui M 3 pe sub Titulescu.
- sab
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
sab
Repet intrebarea, poate stie totusi cineva...Cum sta galeria M3 "intr-un picior"?
Repet intrebarea, poate stie totusi cineva...Cum sta galeria M3 "intr-un picior"?
8a.png (765.32 KB; downloaded 8033 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
shoppy
Cred ca este o iluzie optica din cauza aparatului, zona acea demolata nu atarna in jos, tavanul este defapt drept sau chiar are contrasageata.
Cred ca este o iluzie optica din cauza aparatului, zona acea demolata nu atarna in jos, tavanul este defapt drept sau chiar are contrasageata.
- sab
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
sab
Acea zona a fost clar modificata pentru a se reface linia de legatura intre etajele galeriei. Initial linia era de sus in jos (adica M3-->M1), acum este o linie M3-->M3 (sau M3--> M4, ca sa fim 100% corecti).
Aceasta modificare s-a facut fie inainte de a se da in folosinta statia GdN1, cand s-a modificat proiectul si galeria M3 a devenit inutila, fie cu ocazia constructiei M4. S-a demolat o parte din peretele despartitor dintre sensuri pentru a se face loc unui macaz in X, care facea posibil accesul de la linia de legatura catre ambele sensuri ale galeriei, transformate in linii de garare. De aceea a vazut dave tampoane in amorsele de pe Titulescu.
Acum intrebarea este cum s-a efectuat modificarea. Probabil s-a turnat un nou perete mulat si s-au instalat acele grinzi deasupra plaseului vechi, dupa care s-a demolat planseul si peretele mulat si peretele caseta turnati initial, la constructia galeriei etajate. Cel mai probabil galeria M3 sta in picioare pentru ca acele grinzi nu o lasa sa se "aplece".
Cert este ca perete din dreapta nu este cel original, se vad armaturile vechiului perete caseta demolat, iar in zona unde peretele dintre sensuri lipseste, lipseste si planseul original.
Acea zona a fost clar modificata pentru a se reface linia de legatura intre etajele galeriei. Initial linia era de sus in jos (adica M3-->M1), acum este o linie M3-->M3 (sau M3--> M4, ca sa fim 100% corecti).
Aceasta modificare s-a facut fie inainte de a se da in folosinta statia GdN1, cand s-a modificat proiectul si galeria M3 a devenit inutila, fie cu ocazia constructiei M4. S-a demolat o parte din peretele despartitor dintre sensuri pentru a se face loc unui macaz in X, care facea posibil accesul de la linia de legatura catre ambele sensuri ale galeriei, transformate in linii de garare. De aceea a vazut dave tampoane in amorsele de pe Titulescu.
Acum intrebarea este cum s-a efectuat modificarea. Probabil s-a turnat un nou perete mulat si s-au instalat acele grinzi deasupra plaseului vechi, dupa care s-a demolat planseul si peretele mulat si peretele caseta turnati initial, la constructia galeriei etajate. Cel mai probabil galeria M3 sta in picioare pentru ca acele grinzi nu o lasa sa se "aplece".
Cert este ca perete din dreapta nu este cel original, se vad armaturile vechiului perete caseta demolat, iar in zona unde peretele dintre sensuri lipseste, lipseste si planseul original.
8a-explicatii.jpg (177.76 KB; downloaded 8029 times)
- mcosmin
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
mcosmin
E simplu, mai este o bucata de planseu in stanga pe care nu o vezi, care tine in echilibru totul.
E simplu, mai este o bucata de planseu in stanga pe care nu o vezi, care tine in echilibru totul.
- sab
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
sab
Stiu ca mai este un planseu in stanga, cel de pe sensul Victoriei-Gara.
Dar chiar si asa, vechea galerie M3 este "schioapa". Practic, acum sensul Gara-Victoriei este cam "in consola", daca ne gandim la o constructie supraterana. Si nu cred ca a fost proiectat sa reziste cu 2 pereti din cei 3 initiali.
Iar intrebarea era daca sta asa doar pentru ca are niste grinzi deasupra care nu o lasa sa se aplece sau vechea constructie a fost cumva legata de acele grinzi noi. Mie imi par niste grinzi prefabricate, deci nu cred ca au fost legate de vechea galerie. Si nu stiu in stanga pe ce se sprijina grinzile. Pe vechiul perete mulat sau s-a executat ceva nou si in stanga ?
Stiu ca mai este un planseu in stanga, cel de pe sensul Victoriei-Gara.
Dar chiar si asa, vechea galerie M3 este "schioapa". Practic, acum sensul Gara-Victoriei este cam "in consola", daca ne gandim la o constructie supraterana. Si nu cred ca a fost proiectat sa reziste cu 2 pereti din cei 3 initiali.
Iar intrebarea era daca sta asa doar pentru ca are niste grinzi deasupra care nu o lasa sa se aplece sau vechea constructie a fost cumva legata de acele grinzi noi. Mie imi par niste grinzi prefabricate, deci nu cred ca au fost legate de vechea galerie. Si nu stiu in stanga pe ce se sprijina grinzile. Pe vechiul perete mulat sau s-a executat ceva nou si in stanga ?
- andrei11
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
andrei11
Sectiunea 5,5 din Plansa Pinguinul si Sectiunea comparata 5,5.
Ne aflam la aprox550 m de "Punctul 0", foarte aproape de intrarea in statia Basarab.
Tunelele lui M 1 urca accentuat si se afla foarte aproape de NSS - ul statiei Basarab, implicit de intrarea in statia Basarab.
Sectiunea 5,5 din Plansa Pinguinul si Sectiunea comparata 5,5.
Ne aflam la aprox550 m de "Punctul 0", foarte aproape de intrarea in statia Basarab.
Tunelele lui M 1 urca accentuat si se afla foarte aproape de NSS - ul statiei Basarab, implicit de intrarea in statia Basarab.
503.png (17.04 KB; downloaded 7964 times)
5,5.png (31.58 KB; downloaded 7963 times)
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
andrei11
Sectiunea 6,0 din Plansa Pinguinul si unele observatii colaterale.
La aproximativ 600 m de Sectiunea 0 ( Plansa 301 ) ne aflam practic la intrarea in statia Basarab.
Statia Basarab e usor decalata in plan ca si pozitionare a peroanelor, in sensul ca peroanele magistralei M 4 incep mai devreme ca si peroanele magistralei M 1. Se observa tunelul de fi 9,5 m al firului M 4 Basarab - GdN 2. ( in stanga desenului ).
O vedere Google Earth al pozitionarii liniilor in Sectiunea 6 :
In urmatoarea poza se observa foarte clar unde este plasat primul acces ( cel istoric ) al statiei Basarab si unde e pozitionat PLS - ul pentru cele 2 tunele ( de fi 9,5 si de fi 6,5 m )
Unele repere sunt notate pe schita. Plasarea acolo a PLS - ului este confirmata si de guru care ne-a spus ca PLS - ul este undeva in prelungira axului b-dului N. Titulescu, ceea ce se si confirma de pe captura Google Earth.
Revenind in subteran o fotografie Sepia a subsemnatului acolo unde se gaseste PLS - ul cu pricina :
O precizare importanta daca vreti sa va pozitionati corect in spatiu :
Inceputul peronului pentru M 1 ( venind de la GdN 1 ), adica aici :
corespunde la suprafata cu accesul istoric.
Deşi nu este legat strict de subiect, căutând printre fotografii am descoperit si o fotografie facuta pe când se construia pasajul subteran pietonal Basarab :
Sectiunea 6,0 din Plansa Pinguinul si unele observatii colaterale.
502.png (67.65 KB; downloaded 7906 times)
La aproximativ 600 m de Sectiunea 0 ( Plansa 301 ) ne aflam practic la intrarea in statia Basarab.
Statia Basarab e usor decalata in plan ca si pozitionare a peroanelor, in sensul ca peroanele magistralei M 4 incep mai devreme ca si peroanele magistralei M 1. Se observa tunelul de fi 9,5 m al firului M 4 Basarab - GdN 2. ( in stanga desenului ).
O vedere Google Earth al pozitionarii liniilor in Sectiunea 6 :
1.png (1.23 MB; downloaded 7895 times)
In urmatoarea poza se observa foarte clar unde este plasat primul acces ( cel istoric ) al statiei Basarab si unde e pozitionat PLS - ul pentru cele 2 tunele ( de fi 9,5 si de fi 6,5 m )
2.png (807.66 KB; downloaded 7912 times)
Revenind in subteran o fotografie Sepia a subsemnatului acolo unde se gaseste PLS - ul cu pricina :
3.png (714.59 KB; downloaded 7902 times)
O precizare importanta daca vreti sa va pozitionati corect in spatiu :
Inceputul peronului pentru M 1 ( venind de la GdN 1 ), adica aici :
4.png (473.34 KB; downloaded 7902 times)
5.png (470.68 KB; downloaded 7901 times)
Deşi nu este legat strict de subiect, căutând printre fotografii am descoperit si o fotografie facuta pe când se construia pasajul subteran pietonal Basarab :
6.png (628.88 KB; downloaded 7898 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
andrei11
Ultima postare din acest serial,o sectiune aleatoare prin Statia Basarab.
Cotele desi sunt aproximative au o aproximatie destul de buna.
Vă aştept cu intrebari daca exista.
Daca sunt solicitari putem sa facem si o excursie de 2 - 3 ore in teren ( sunt destule zile libere in Decembrie ) dar cu rugamintea sa veniti minim cu Plansa Pinguinul color pe un format A 4. Se pot aduce si alte planse pe care le considerati importante.
Inscrierile ori pe MP pentru cei care o au activata ori la Club pentru cei care inca nu o pot folosi.
Ultima postare din acest serial,o sectiune aleatoare prin Statia Basarab.
Cotele desi sunt aproximative au o aproximatie destul de buna.
Vă aştept cu intrebari daca exista.
Daca sunt solicitari putem sa facem si o excursie de 2 - 3 ore in teren ( sunt destule zile libere in Decembrie ) dar cu rugamintea sa veniti minim cu Plansa Pinguinul color pe un format A 4. Se pot aduce si alte planse pe care le considerati importante.
Inscrierile ori pe MP pentru cei care o au activata ori la Club pentru cei care inca nu o pot folosi.
501.png (34.28 KB; downloaded 7822 times)
- Hygham
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
Hygham
Salut de unde e poza cu IVA garata acolo ? Mai exista aceste tuneluri ?
Salut de unde e poza cu IVA garata acolo ? Mai exista aceste tuneluri ?
- andrei11
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
andrei11
Nu înțeleg întrebarea.
Poza o găsești pe net, << e la liber >> sau de pe fostul forum Transira. Oricum IVA nu mai e demult acolo.
De ce să nu mai existe tunelele ?
_____________Întrebare particulară. Îi cunoști pe cei care au făcut pozele ?
Nu înțeleg întrebarea.
Poza o găsești pe net, << e la liber >> sau de pe fostul forum Transira. Oricum IVA nu mai e demult acolo.
De ce să nu mai existe tunelele ?
_____________Întrebare particulară. Îi cunoști pe cei care au făcut pozele ?
- Hygham
-
Posted:
-
Tunelurile de metrou intre GdN 1şi 2 şi Basarab
Hygham
Nu, am vrut doar sa stiu. Doar tunelul acela unde era IVA nu l-am vazut, si m-am mirat.
Nu, am vrut doar sa stiu. Doar tunelul acela unde era IVA nu l-am vazut, si m-am mirat.
📖 Pagination options