Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522467 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Momentan licitatia nici nu a inceput, desi Metrorex promitea ca-i da drumul pana la sfarsitul lui octombrie. Asta e (non)stirea, de fapt.
Momentan licitatia nici nu a inceput, desi Metrorex promitea ca-i da drumul pana la sfarsitul lui octombrie. Asta e (non)stirea, de fapt.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Stai linistit ca nici strainii nu sunt incompetentii monumentali si inconstienti de care sa ne apere specialistii nostrii, s-au prins si strainii ca fara concurenta situatia este una artificiala, anormala, asa ca deasupra inginerilor cineva negociaza, se respinge ultima revizie, se mai imbunatateste proiectul cu o revizie, se mai da o masa, iara se respinge ultima revizie, iara se mai umbunatateste cu o revizie, iara se respinge ultima revizie, iara se mai da o masa, si pana la urma se bate palma, si lista cu problemele de la ultima revizie ajunge la gunoi, fara legatura cu, competentele inginerilor.
Daca zici tu atunci inginerii de la Metroul sunt foarte buni, nu contest, nu am nimic cu ei, imi retrag "Se bate palma cu Metroul", bagam "Se bate palma cu cine se asigura ca Metroul nu are concurenta".
Stai linistit ca nici strainii nu sunt incompetentii monumentali si inconstienti de care sa ne apere specialistii nostrii, s-au prins si strainii ca fara concurenta situatia este una artificiala, anormala, asa ca deasupra inginerilor cineva negociaza, se respinge ultima revizie, se mai imbunatateste proiectul cu o revizie, se mai da o masa, iara se respinge ultima revizie, iara se mai umbunatateste cu o revizie, iara se respinge ultima revizie, iara se mai da o masa, si pana la urma se bate palma, si lista cu problemele de la ultima revizie ajunge la gunoi, fara legatura cu, competentele inginerilor.
Daca zici tu atunci inginerii de la Metroul sunt foarte buni, nu contest, nu am nimic cu ei, imi retrag "Se bate palma cu Metroul", bagam "Se bate palma cu cine se asigura ca Metroul nu are concurenta".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Fals, complet fals...concurenta exista si inca pe 'pile' mari...asta refuzi tu sa intelegi...ca daca e sa fie 'aranjamente' nu sunt deloc in directia pe care o suspicionezi...din contra...
Ti-am mai spus si repet...bechtel...daca e sa fi vigilent sa bagi mai bine de seama ca nu cumva Metroul sa nu fie pus in pozitia de a nu putea fi un concurent real la 'aranjamentele' presupuse...
Fals, complet fals...concurenta exista si inca pe 'pile' mari...asta refuzi tu sa intelegi...ca daca e sa fie 'aranjamente' nu sunt deloc in directia pe care o suspicionezi...din contra...
Ti-am mai spus si repet...bechtel...daca e sa fi vigilent sa bagi mai bine de seama ca nu cumva Metroul sa nu fie pus in pozitia de a nu putea fi un concurent real la 'aranjamentele' presupuse...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
WOW !...
"Bechtel strikes back" ?...
Iti dai seama ca asta este o stire pe care nu o poti tine mult timp "sub capac" ?!....
Din varii motive....
WOW !...
"Bechtel strikes back" ?...
Iti dai seama ca asta este o stire pe care nu o poti tine mult timp "sub capac" ?!....
Din varii motive....
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Alo, domnu' Tibi, ce legatura o fi intre Bechtel si studiile la metrou?
Simplu:
-Parlez-vous francais?
- N-avem fa, franzele.
- O, la, la!
- Oala matii, nu a mea.
Alo, domnu' Tibi, ce legatura o fi intre Bechtel si studiile la metrou?
Simplu:
-Parlez-vous francais?
- N-avem fa, franzele.
- O, la, la!
- Oala matii, nu a mea.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
^Ei, ai inteles despre cine e vorba?
^Ei, ai inteles despre cine e vorba?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Adica exista o firma numita Bechtel autorizata sa avizeze constructii de tunele?
Adica exista o firma numita Bechtel autorizata sa avizeze constructii de tunele?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Nu! Intrebare ajutatoare: cine regreta contractul cu Bechtel?
Nu! Intrebare ajutatoare: cine regreta contractul cu Bechtel?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca concurenta exista atunci are un nume, lista firmelor acreditate sa avizeze proiectele de tunele nu poate fi secreta.
Daca concurenta exista atunci are un nume, lista firmelor acreditate sa avizeze proiectele de tunele nu poate fi secreta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Problema e mai complicata decat pare la prima vedere...
E simplu pentru o multinationala cu jde mii de angajati pe mapamond si miliarde cifra de afaceri sa participe la o licitatie...doar ca are numai doi-trei ciumetzi loco...iar forta de munca locala superspecializata e din ce in ce mai mult 'rara avis' mai ales la cerinte de calitate vest si salarizare chinezeasca...
Mai nou, prin umflarea exagerata a aparatului functionaresc de 'stat la stat', cu salarii bugetare uriase si sporuri nesimtite de 75% date doar pentru merite deosebite in blocarea absorbtiei de fonduri europene, va fi un 'drain brain' masiv si se va accentua la limite insuportabile tendinta de transformare a tarii intrun pasalac penibil de controlori fara de lucratori...zeci de mii cu mapa, nimeni cu sapa, ca si sapatorii au variante...in diaspora!
Eu incerc sa va supun atentiei probleme reale stringente, nu povesti ca aia fac, dreg, aranjeaza, pacalesc...
Ar fi cazul sa puneti la lucru macar un neuron si sa realizati pe ce lume traiti si ce va asteapta...
P.S.
Metroul nu da mese!!!...in schimb 'livreaza' proiecte!
P.P.S.
@adrian
Urarea mea pentru duduia e 'notre poule dans votre cour'...scuze pentru referintele sumare in limba Moliere-ei!
Problema e mai complicata decat pare la prima vedere...
E simplu pentru o multinationala cu jde mii de angajati pe mapamond si miliarde cifra de afaceri sa participe la o licitatie...doar ca are numai doi-trei ciumetzi loco...iar forta de munca locala superspecializata e din ce in ce mai mult 'rara avis' mai ales la cerinte de calitate vest si salarizare chinezeasca...
Mai nou, prin umflarea exagerata a aparatului functionaresc de 'stat la stat', cu salarii bugetare uriase si sporuri nesimtite de 75% date doar pentru merite deosebite in blocarea absorbtiei de fonduri europene, va fi un 'drain brain' masiv si se va accentua la limite insuportabile tendinta de transformare a tarii intrun pasalac penibil de controlori fara de lucratori...zeci de mii cu mapa, nimeni cu sapa, ca si sapatorii au variante...in diaspora!
Eu incerc sa va supun atentiei probleme reale stringente, nu povesti ca aia fac, dreg, aranjeaza, pacalesc...
Ar fi cazul sa puneti la lucru macar un neuron si sa realizati pe ce lume traiti si ce va asteapta...
P.S.
Metroul nu da mese!!!...in schimb 'livreaza' proiecte!
P.P.S.
@adrian
Urarea mea pentru duduia e 'notre poule dans votre cour'...scuze pentru referintele sumare in limba Moliere-ei!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Este o problema, o situatie anormala, chestie care nu dureaza prea mult in capitalism cand sunt bani de cheltuit, cu cat dureaza mai mult cu atat o sa fie mai rau, parca vad ca peste 5 ani nu o sa mai aiba cine sa preia meseria si ne dam seama ca ne-am luptat sa ne taiem craca.
Este o problema, o situatie anormala, chestie care nu dureaza prea mult in capitalism cand sunt bani de cheltuit, cu cat dureaza mai mult cu atat o sa fie mai rau, parca vad ca peste 5 ani nu o sa mai aiba cine sa preia meseria si ne dam seama ca ne-am luptat sa ne taiem craca.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
De azi de pe SEAP:
"Exceptional", ce sa zic
De azi de pe SEAP:
Detalii procedura:
Sistem de instalatii radio, TVCI, detectie incendiu si antiefractie” Magistrala 4. Racordul 2. Sectiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Lac Straulesti.
Stare curenta: In desfasurare - Evaluare tehnica
Data limita de evaluare a ofertei: 17.02.2017 18:00
"Exceptional", ce sa zic
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Oh hell... unde or fi controlorii aia de la inspectia muncii care nu gasesc nici un accident de munca decat daca se soldeaza cu deces. Ntz ntz...
Daca inspecteaza... va blocheaza (activitatea, fundurile europene etc etc), daca nu inspecteaza exista dar degeaba... tot va pute. Daca in pasalac la noi s-ar tine cont de dreptul la viata, dreptul la sanatate etc etc maine vi s-ar suspenda tot racordul tarabei de la executie.
Da' mai bine punem neuronu' la treaba sa vedem aranjamentele conexate, proiecte-contracte-executie-verificare.
Trebuie sa v-o zic io pe sleau ca daca se aranjeaza spaga de 10% dintr-un miliard n-ai nici o sansa sa gasesti muncitori si materiale cu restul de 90%? Sau faci ca Astaldi (si toti romanii coada dupa el, radioni, eurocontructi), salarii penibile, oha sporuri de subteran, umiditate peste medie, pulberi, lumina artificiala si aia chioara si cu un coeficient de redare a culorilor ultraslab, canicula, ger, spor sudura, spor avarii fiziologice din echipament de lucru neadecvat pentru aparatul locomotor, semnalizari si ingradiri goluri la misto...
P.S. Intr-un final M5 se face tot (si) cu basculantele radionilor, doar ca s-a dezlipit etichetele de pe ele si le-a cumparat cine stie cine... Uite insolventa nu-i insolventa.
Io repet ce am mai spus, mie mi-e frica sa ma urc in M5, tinand cont de salarizarea de acolo. Ca este exact asa cum ai zis, NU gasesti calitate vest la salariu China. Si la noi daca statul da tonul la cresteri salariale privatul se face ca ploua iar daca statul da tonul la scaderi salariale, privatul taie dublu. Been there, seen that, 2011-2012-2013. Si aici iti dai seama realmente care este puterea de control la contracte politice a statului politic "cu prea multi controlori" de care vrei sa te bazai fara sa iti pese matale cate IMM-uri si rezidenti a costat-o pe Romania magistrala M5! Daca personalul din IMM-urile alea a fost atat de prost sa intre in sclavie la M5 inca mai cercetez sa aflu. In orisice caz smecheria a fost sabotata de un guvern "antipatic".
Deci sa o spunem pe sleau, daca vin strainii sa va plateasca forta de munca mai bine si implicit sa v-o acapareze local si s-o "trezeasca din somnul cel de moarte" au grija "aranjamentistii" sa le bage niste decontari la sf. asteapta pana ii baga in faliment sau pleaca de buna voie. Da' cum opriti forta de munca sa plece odata cu ei?
E usor pentru proiectele nemtesti sa aterizeze la investitii nemtesti in Romania dar cand vezi "forta seismica" luata in calcul de aia dupa standardele lor nemtesti...
subway guru wrote:
se va accentua la limite insuportabile tendinta de transformare a tarii intrun pasalac penibil de controlori fara de lucratori...zeci de mii cu mapa, nimeni cu sapa, ca si sapatorii au variante...in diaspora!
Eu incerc sa va supun atentiei probleme reale stringente, nu povesti ca aia fac, dreg, aranjeaza, pacalesc...
Ar fi cazul sa puneti la lucru macar un neuron si sa realizati pe ce lume traiti si ce va asteapta...
Oh hell... unde or fi controlorii aia de la inspectia muncii care nu gasesc nici un accident de munca decat daca se soldeaza cu deces. Ntz ntz...
Daca inspecteaza... va blocheaza (activitatea, fundurile europene etc etc), daca nu inspecteaza exista dar degeaba... tot va pute. Daca in pasalac la noi s-ar tine cont de dreptul la viata, dreptul la sanatate etc etc maine vi s-ar suspenda tot racordul tarabei de la executie.
Da' mai bine punem neuronu' la treaba sa vedem aranjamentele conexate, proiecte-contracte-executie-verificare.
Trebuie sa v-o zic io pe sleau ca daca se aranjeaza spaga de 10% dintr-un miliard n-ai nici o sansa sa gasesti muncitori si materiale cu restul de 90%? Sau faci ca Astaldi (si toti romanii coada dupa el, radioni, eurocontructi), salarii penibile, oha sporuri de subteran, umiditate peste medie, pulberi, lumina artificiala si aia chioara si cu un coeficient de redare a culorilor ultraslab, canicula, ger, spor sudura, spor avarii fiziologice din echipament de lucru neadecvat pentru aparatul locomotor, semnalizari si ingradiri goluri la misto...
P.S. Intr-un final M5 se face tot (si) cu basculantele radionilor, doar ca s-a dezlipit etichetele de pe ele si le-a cumparat cine stie cine... Uite insolventa nu-i insolventa.
Io repet ce am mai spus, mie mi-e frica sa ma urc in M5, tinand cont de salarizarea de acolo. Ca este exact asa cum ai zis, NU gasesti calitate vest la salariu China. Si la noi daca statul da tonul la cresteri salariale privatul se face ca ploua iar daca statul da tonul la scaderi salariale, privatul taie dublu. Been there, seen that, 2011-2012-2013. Si aici iti dai seama realmente care este puterea de control la contracte politice a statului politic "cu prea multi controlori" de care vrei sa te bazai fara sa iti pese matale cate IMM-uri si rezidenti a costat-o pe Romania magistrala M5! Daca personalul din IMM-urile alea a fost atat de prost sa intre in sclavie la M5 inca mai cercetez sa aflu. In orisice caz smecheria a fost sabotata de un guvern "antipatic".
Deci sa o spunem pe sleau, daca vin strainii sa va plateasca forta de munca mai bine si implicit sa v-o acapareze local si s-o "trezeasca din somnul cel de moarte" au grija "aranjamentistii" sa le bage niste decontari la sf. asteapta pana ii baga in faliment sau pleaca de buna voie. Da' cum opriti forta de munca sa plece odata cu ei?
shoppy wrote:
Daca concurenta exista atunci are un nume, lista firmelor acreditate sa avizeze proiectele de tunele nu poate fi secreta.
E usor pentru proiectele nemtesti sa aterizeze la investitii nemtesti in Romania dar cand vezi "forta seismica" luata in calcul de aia dupa standardele lor nemtesti...
📖 Pagination options