Topic: Tunelurile de metrou între Gara de Nord 1şi 2 şi Basarab
154 posts, 93140 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
sab
Am si eu o intrebare. Unde trebuia sa fie celebra parcare subterana de la GdN ?
Am si eu o intrebare. Unde trebuia sa fie celebra parcare subterana de la GdN ?
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
sab
Si ce legatura avea parcarea cu statia de metrou GdN1 ? Ca atunci cand se vorbea se statia etajata se vorbea si de parcare, ca si cum ar fi fost lucrari corelate/legate...Eu am crezut ca era cumva legata de statie sau de galeria etajata...
Si ce legatura avea parcarea cu statia de metrou GdN1 ? Ca atunci cand se vorbea se statia etajata se vorbea si de parcare, ca si cum ar fi fost lucrari corelate/legate...Eu am crezut ca era cumva legata de statie sau de galeria etajata...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
subway guru
Banuiesc ca e o confuzie...discutiile despre parcare auto au fost in legatura cu GdN2 si racord M4
Si aici e vorba de doua amplasamente, cel de la Muzeul CFR, actualmente ocupat de rampa pasajului si cel din parc...si se mai amesteca si cu 'parcarea' de REM din galeria suprapusa GdN- Basarab
In legatura cu topicul, trebuie analizate toate cele trei etape:
1. GdN statie suprapusa, jos pe TL, sus pe M3 spre Titulescu
2. GdN statie pe un singur nivel cu iesire spre Buzesti
3. GdN doua statii separate si doua statii la Basarab (situatia actuala)
Banuiesc ca e o confuzie...discutiile despre parcare auto au fost in legatura cu GdN2 si racord M4
Si aici e vorba de doua amplasamente, cel de la Muzeul CFR, actualmente ocupat de rampa pasajului si cel din parc...si se mai amesteca si cu 'parcarea' de REM din galeria suprapusa GdN- Basarab
In legatura cu topicul, trebuie analizate toate cele trei etape:
1. GdN statie suprapusa, jos pe TL, sus pe M3 spre Titulescu
2. GdN statie pe un singur nivel cu iesire spre Buzesti
3. GdN doua statii separate si doua statii la Basarab (situatia actuala)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Guru, in acest topic nu discutam despre GdN 1 ci despre tunelele de la gara la Basarab.
Pentru gara am tratat aspectele aici :
viewtopic.php?f=21&t=1739&start=196#p124206
Eventual putem reveni cu precizari acolo.
I
Guru, in acest topic nu discutam despre GdN 1 ci despre tunelele de la gara la Basarab.
Pentru gara am tratat aspectele aici :
viewtopic.php?f=21&t=1739&start=196#p124206
Eventual putem reveni cu precizari acolo.
I
- sab
-
Posted:
-
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
abc_XC
Nu am prea multe cunostiinte tehnice dar firul aerian de alimentare eu stiam ca se numeste "catenara" nu "caterana" asa cum e mentionat in comentariu si scris pe poza (plansa rata poza 6b) https://dexonline.ro/definitie/catenar%C4%83/7070. De ce nu s-a folosit alimentarea prin sina 3?
Nu am prea multe cunostiinte tehnice dar firul aerian de alimentare eu stiam ca se numeste "catenara" nu "caterana" asa cum e mentionat in comentariu si scris pe poza (plansa rata poza 6b) https://dexonline.ro/definitie/catenar%C4%83/7070. De ce nu s-a folosit alimentarea prin sina 3?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Multumesc abc_XC e greseala mea, am corectat.
Nu se putea folosi alimentarea prin sina a 3 - a pentru ca acolo era zona de depou. Si un depou nu se prea foloseste sina a 3 - a. Impropiu spus depou, parcare. Ca in cazul parcarii de la GdN 1 unde nu avem sina 3.
Multumesc abc_XC e greseala mea, am corectat.
Nu se putea folosi alimentarea prin sina a 3 - a pentru ca acolo era zona de depou. Si un depou nu se prea foloseste sina a 3 - a. Impropiu spus depou, parcare. Ca in cazul parcarii de la GdN 1 unde nu avem sina 3.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
subway guru
Catenara e alcatuita din doua fire, unul de sustinere deasupra care tine firul de contact dedesubt...ca la 41!
La metrou nu se foloseste...
Catenara e alcatuita din doua fire, unul de sustinere deasupra care tine firul de contact dedesubt...ca la 41!
La metrou nu se foloseste...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Si la metrou cum se numeste, fir ( aerian ) de contact ?
Si la metrou cum se numeste, fir ( aerian ) de contact ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
subway guru
Exact!
Cat ce priveste restul problemei reciteste ce ti-am scris...cele trei etape, ca nu le poti desparti ca sa poti intelege ce e acolo...
M4 nu s-a nascut din spuma marii, M3(vechi) nu s-a nascut din spuma marii si nici macar TL nu era virgina!
Exact!
Cat ce priveste restul problemei reciteste ce ti-am scris...cele trei etape, ca nu le poti desparti ca sa poti intelege ce e acolo...
M4 nu s-a nascut din spuma marii, M3(vechi) nu s-a nascut din spuma marii si nici macar TL nu era virgina!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
shoppy
Oamenii puneau sine pe peste tot pe de-o parte ca sa iasa cat mai multi km de sina in subteran(ca doar se baga la gramada sina curenta si garare) si pe de alta ca daca apareau probleme nu care cumva sa vada tovarasu vreun cm nefolosit si sa le rezolve el problema ca uite bagati niste sina + macaz aici si se rezolva orice.
In zonele mai complicate de macazuri este mai greu sa ai sina a 3-a, sau unde au oamenii acces usor la nivelul solului(cum ar fi in depou) exista pericol de electrocutare, sau unde metroul nu merge incarcat cu pasageri la viteza comerciala, deci in depou si pe liniile de manevra(sau zone de trecere intre ele si linia curenta) este mai usor cu fir aerian decat sina a 3-a.
Oamenii puneau sine pe peste tot pe de-o parte ca sa iasa cat mai multi km de sina in subteran(ca doar se baga la gramada sina curenta si garare) si pe de alta ca daca apareau probleme nu care cumva sa vada tovarasu vreun cm nefolosit si sa le rezolve el problema ca uite bagati niste sina + macaz aici si se rezolva orice.
In zonele mai complicate de macazuri este mai greu sa ai sina a 3-a, sau unde au oamenii acces usor la nivelul solului(cum ar fi in depou) exista pericol de electrocutare, sau unde metroul nu merge incarcat cu pasageri la viteza comerciala, deci in depou si pe liniile de manevra(sau zone de trecere intre ele si linia curenta) este mai usor cu fir aerian decat sina a 3-a.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
subway guru
Pozele alea cu gramezile de piatra sparta imi par a fi din perioada de constructie a M4
Pozele alea cu gramezile de piatra sparta imi par a fi din perioada de constructie a M4
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Aha, inseamna ca si traversele si liniile de acolo s-ar putea sa fi fost destinate tot lui M 4. Desi prinderea aceea pentru firul aerian sugereaza ca si pe acolo a fost odata o linie de garare.
Aha, inseamna ca si traversele si liniile de acolo s-ar putea sa fi fost destinate tot lui M 4. Desi prinderea aceea pentru firul aerian sugereaza ca si pe acolo a fost odata o linie de garare.
📖 Pagination options