Topic: Tunelurile de metrou între Gara de Nord 1şi 2 şi Basarab
154 posts, 93193 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Peretele nu ar fi fost asa o problema, la intersectia fostelor tunele M 3 cu M 4 a fost distrus peretele de mijloc. Fara consecinte asupra rezistentei pe asamblu... Colac peste pupaza au trebuit sa modifice unul dintre tunele, stii ca poza exista si va apare in curând "pe sticla". Nici acolo modificarea nu are efect pe asamblu asupra rezistentei constructiei.
Peretele nu ar fi fost asa o problema, la intersectia fostelor tunele M 3 cu M 4 a fost distrus peretele de mijloc. Fara consecinte asupra rezistentei pe asamblu... Colac peste pupaza au trebuit sa modifice unul dintre tunele, stii ca poza exista si va apare in curând "pe sticla". Nici acolo modificarea nu are efect pe asamblu asupra rezistentei constructiei.
- sab
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
sab
Da, am raspuns mai sus, posibil sa tina de faptul ca, in cazul in care M1 folosea in intregime galeria M3, galeria de jos nu ar mai fi putut fi folosita decat foarte putin, din cauza peretelui dintre sensuri.
Da, am raspuns mai sus, posibil sa tina de faptul ca, in cazul in care M1 folosea in intregime galeria M3, galeria de jos nu ar mai fi putut fi folosita decat foarte putin, din cauza peretelui dintre sensuri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Eu cred ca au facut modificarea atunci, nu avem cum sa stim... Cateva linii in plus si doua / trei macaze pentru o folosinta pe termen limitat de circa doi ani nu cred ca constituiau o problema in anii aceia.
Corect, numai sensul cu macazul ( GdN 1 - (Basarab)), celalalt sens ( spre GdN ) ar fi ramas neutilizat.
sab wrote:
Daca ar fi stiut de M4 ar fi facut din prima modificarea necesara astfel incat sa acomodeze si M4. Nu ar fi facut o linie tehnologica pe care apoi, la scurt timp sa o modifice pentru a o adapta la M4. Parerea mea...
Eu cred ca au facut modificarea atunci, nu avem cum sa stim... Cateva linii in plus si doua / trei macaze pentru o folosinta pe termen limitat de circa doi ani nu cred ca constituiau o problema in anii aceia.
sab wrote:
In cazul in care M1 folosea in intregime galeria M3, galeria de jos nu ar mai fi putut fi folosita decat foarte putin, din cauza peretelui dintre sensuri.
Corect, numai sensul cu macazul ( GdN 1 - (Basarab)), celalalt sens ( spre GdN ) ar fi ramas neutilizat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
sab
Nu stim exact, dar probabil in varianta cu galeria M3 utilizata pe post de depou, se garau cel putin 4 trenuri acolo...
Nu stim exact, dar probabil in varianta cu galeria M3 utilizata pe post de depou, se garau cel putin 4 trenuri acolo...
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
freyutz
Hahahahah. Eu nu pot nici macar sa mi le mai vad daca nu am cont. That's bad intrucat personal am pierdut foarte multe din fotografiile care mai exista doar acolo.
andrei11 wrote:
Stai linistit, nici ei nu mai pot.
Oricum am toate pozele lor in calculator si care nu sunt pe deviantart vor apare sub titulatura de << Underground >>, cum ti-am spus, au fost doi oameni in tunel care au facut pozele, freyutz si inca cineva. ( Pe care-l cunosc personal ) . Putina rabdare ca de acum incolo vor apare practic toate pozele semificative pe care le detin.
Hahahahah. Eu nu pot nici macar sa mi le mai vad daca nu am cont. That's bad intrucat personal am pierdut foarte multe din fotografiile care mai exista doar acolo.
- mcosmin
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Precizari in afara subiectului...
Imi scrie colegul freyutz pe MP :
Tunelul de legatura si remiza + linia de langa ea sunt dublate deasupra lor astfel: Deasupra liniei de legatura exista un tunel linie simpla, iar deasupra remizei scurte + galeriei de langa ce este fara linie exista deasupra un tunel pe cale dubla fara coloane pe mijloc...
In aceasi zona cu galeria micsorata, cea de deasupra isi pastreaza inaltimea constanta, semn ca cea de deasupra trebuia sa ajunga fix deasupra M1 actuale in statia GDN1. zona in care galeriile respective se opresc este in partea de sus din fotografia atasata (facuta din statia GDN1 din capatul peronului aferent liniei 1.
Este adevarat ce afirma colegul nostru, stiam de existenta acestei galerii, am o poză care atesta ca exista.
Este galeria notata cu rosu in sectiunile postate de armyuser :
viewtopic.php?f=200&t=3855#p219547
Adica aceasta galerie ( cu rosu ) vizibila foarte bine de pe peronul statiei GdN 1 :
Problema este urmatoarea :
In zona Basarab intr-adevar exista o galerie deasupra tunelului M 3, o sa prezint poza aici desi o sa mai revin cu ea pe parcursul studiului nostru :
Schitele mele ar arata cam asa daca ar fi sa le fi desenat exact :
Numai ca aceasta galerie ( Nivelul Rosu ) nu prezinta interes in prezentarea galeriilor metroului ( M 1 / M 3 / M 4 ).
Repet, am cel putin o fotografie in care se semnaleaza existenta acestei galerii de peste nivelul superior, o voi posta cat de curand cand îi va veni rândul dar ea nu are prea mare rol in ceea ce vreau eu sa prezint.
In poza a 2 - a galeria pare a fi destul de semificativa ca si inaltime, adica ar incapea o masina mica acolo dar nu are gabarit pentru un metrou. Asta cu siguranta.
Totodata cred ca galeria rosie din poza 3 nu are nicio legatura cu galeria rosie din poza 2. Mai degraba cred ca galeria din poza 2 este galeria corespunzatoare CV interstatie.
Precizari in afara subiectului...
Imi scrie colegul freyutz pe MP :
Tunelul de legatura si remiza + linia de langa ea sunt dublate deasupra lor astfel: Deasupra liniei de legatura exista un tunel linie simpla, iar deasupra remizei scurte + galeriei de langa ce este fara linie exista deasupra un tunel pe cale dubla fara coloane pe mijloc...
In aceasi zona cu galeria micsorata, cea de deasupra isi pastreaza inaltimea constanta, semn ca cea de deasupra trebuia sa ajunga fix deasupra M1 actuale in statia GDN1. zona in care galeriile respective se opresc este in partea de sus din fotografia atasata (facuta din statia GDN1 din capatul peronului aferent liniei 1.
Este adevarat ce afirma colegul nostru, stiam de existenta acestei galerii, am o poză care atesta ca exista.
Este galeria notata cu rosu in sectiunile postate de armyuser :
viewtopic.php?f=200&t=3855#p219547
V2.png (21.4 KB; downloaded 7085 times)
V 4.png (721.54 KB; downloaded 7091 times)
Problema este urmatoarea :
In zona Basarab intr-adevar exista o galerie deasupra tunelului M 3, o sa prezint poza aici desi o sa mai revin cu ea pe parcursul studiului nostru :
V 3a.png (1.25 MB; downloaded 7093 times)
Schitele mele ar arata cam asa daca ar fi sa le fi desenat exact :
V 1.png (5.96 KB; downloaded 7093 times)
Numai ca aceasta galerie ( Nivelul Rosu ) nu prezinta interes in prezentarea galeriilor metroului ( M 1 / M 3 / M 4 ).
Repet, am cel putin o fotografie in care se semnaleaza existenta acestei galerii de peste nivelul superior, o voi posta cat de curand cand îi va veni rândul dar ea nu are prea mare rol in ceea ce vreau eu sa prezint.
In poza a 2 - a galeria pare a fi destul de semificativa ca si inaltime, adica ar incapea o masina mica acolo dar nu are gabarit pentru un metrou. Asta cu siguranta.
Totodata cred ca galeria rosie din poza 3 nu are nicio legatura cu galeria rosie din poza 2. Mai degraba cred ca galeria din poza 2 este galeria corespunzatoare CV interstatie.
- sab
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
sab
In zona fostelor amorse M3 din zona Basarab (acum acolo se afla un pilon al unei rampe a Pasajului Basarab, cred) galeria nu avea nimic deasupra. Deci acea minigalerie avea alta destinatie, poate o retea de termoficare sau altceve edilitar...
Pe de alta parte, sunt si eu curios care era solutia de ventilatie, cum ajungea aerul jos la M1 (si cum ajunge si acum...)
In zona fostelor amorse M3 din zona Basarab (acum acolo se afla un pilon al unei rampe a Pasajului Basarab, cred) galeria nu avea nimic deasupra. Deci acea minigalerie avea alta destinatie, poate o retea de termoficare sau altceve edilitar...
Pe de alta parte, sunt si eu curios care era solutia de ventilatie, cum ajungea aerul jos la M1 (si cum ajunge si acum...)
M3.jpg (16.15 KB; downloaded 7073 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
shoppy
Pe Grivita s-au facut galerii deasupra tunelelor intre Grand si Chibrit pentru termoficare si reducerea incarcarii tunelelor, poate o fi aceasi solutie.
Pe Grivita s-au facut galerii deasupra tunelelor intre Grand si Chibrit pentru termoficare si reducerea incarcarii tunelelor, poate o fi aceasi solutie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
subway guru
Daca nu ma inseala memoria aia ar fi trebuit sa fie o priza de ventilatie, dezgropata cand cu pasajul Basarab...
Daca nu ma inseala memoria aia ar fi trebuit sa fie o priza de ventilatie, dezgropata cand cu pasajul Basarab...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Sectiunea 2,6 Plansa Pinguinul
viewtopic.php?f=200&t=3855&start=56#p222192
La aproximativ 260 m de "punctul 0" avem urmatoarele aspecte semificative :
M 1 este in coborîre accentuată.
Linia de legatura urca.
Se contureaza traseul fostei magistrale M 3 in felul urmator :
Un tunel cu linie unde multa vreme a fost garat un tren IVA ( format din 4 vagoane, pentru ca mai multe nu incap ) ( M 3 sensul GdN - Victoriei )
Un tunel fara linie dar care in mod cert a avut la un moment dat linie, inclusiv caterană ( vor urma cat de curând poze ). ( M 3 sensul Victoriei - GdN )
M 4 nu mai e in statie, e in zona macazelor / liniei de garare a unui utilaj de intretinere tunel, ca in fotografia facuta de Vali Sava.
Un aspect interesant :
Configuratia tunelelor in zona s-ar putea sa fie urmatoarea :
Cam asa ar fi trebuit sa arate configuratia constructiei daca am fi avut magistralele suprapuse :
Diseara 7 poze interesante realizate chiar acolo. ( In tunelurile fostei magistrale M 3 ). Pozele << curate >> alaturi de aceleasi poze cu explicatiile de rigoare.
Sectiunea 2,6 Plansa Pinguinul
viewtopic.php?f=200&t=3855&start=56#p222192
La aproximativ 260 m de "punctul 0" avem urmatoarele aspecte semificative :
M 1 este in coborîre accentuată.
Linia de legatura urca.
Se contureaza traseul fostei magistrale M 3 in felul urmator :
Un tunel cu linie unde multa vreme a fost garat un tren IVA ( format din 4 vagoane, pentru ca mai multe nu incap ) ( M 3 sensul GdN - Victoriei )
Un tunel fara linie dar care in mod cert a avut la un moment dat linie, inclusiv caterană ( vor urma cat de curând poze ). ( M 3 sensul Victoriei - GdN )
M 4 nu mai e in statie, e in zona macazelor / liniei de garare a unui utilaj de intretinere tunel, ca in fotografia facuta de Vali Sava.
510.png (90.08 KB; downloaded 6950 times)
21.png (1 MB; downloaded 6949 times)
Un aspect interesant :
Configuratia tunelelor in zona s-ar putea sa fie urmatoarea :
138.png (187.42 KB; downloaded 6947 times)
Cam asa ar fi trebuit sa arate configuratia constructiei daca am fi avut magistralele suprapuse :
11-4-2016 2-33-16 PM.png (34.47 KB; downloaded 6934 times)
Diseara 7 poze interesante realizate chiar acolo. ( In tunelurile fostei magistrale M 3 ). Pozele << curate >> alaturi de aceleasi poze cu explicatiile de rigoare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
subway guru
Din ce stiu eu n-a existat niciodata o astfel de intentie de pasaj pietonal...iluzii!
Din ce stiu eu n-a existat niciodata o astfel de intentie de pasaj pietonal...iluzii!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
punmeister
@andrei11
Cam cat ani a fost tinuta 002-048 in remiza de la Basarab?
@andrei11
Cam cat ani a fost tinuta 002-048 in remiza de la Basarab?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tunelele de metrou intre GdN 1& 2 si Basarab
andrei11
Guru, vezi ca pasajul pietonal acesta exista si s-a dat in folosinta din prima, de la inaugurare, din Decembrie 1987.
E pasajul pietonal care este peste linii si te duce sa spunem asa la KFC - ul din gara.
Alta vedere de pe peronul statiei GdN 1 spre Basarab.
# punmeister nu stiu, oricum mult timp.
Guru, vezi ca pasajul pietonal acesta exista si s-a dat in folosinta din prima, de la inaugurare, din Decembrie 1987.
E pasajul pietonal care este peste linii si te duce sa spunem asa la KFC - ul din gara.
11-4-2016 8-30-04 PM.png (2.54 MB; downloaded 6872 times)
Alta vedere de pe peronul statiei GdN 1 spre Basarab.
11-4-2016 8-38-49 PM.png (821.32 KB; downloaded 6867 times)
# punmeister nu stiu, oricum mult timp.
📖 Pagination options