Topic: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
223 posts, 96512 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
andrei11
Ce e minciună ?
Eu tot n-am priceput, e sau nu e nevoie de A/C in vagoane ? Si daca nu e ( nevoie ) DE CE nu e nevoie ?
subway guru wrote:
Minciuna sfruntata!
Ce e minciună ?
Eu tot n-am priceput, e sau nu e nevoie de A/C in vagoane ? Si daca nu e ( nevoie ) DE CE nu e nevoie ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
subway guru
Peste tot la metrou e AC...asta e minciuna sfruntata...
Peste tot la metrou e AC...asta e minciuna sfruntata...
- sab
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
sab
Nu sunt de meserie sa fac un caiet de sarcini, de accea nu m-am inscris. Oricum sunt altii inscrisi(abonati) din oficiu, asa ca nu stiu cine ar fi avut vreo sansa...
Dar faptul ca nu sunt de consultant de meserie nu ma impiedica sa vad ce a iesit.
Ce a iesit ? Nu te face ca nu stii.... Da, se circula si cu CAF-urile si cu Bombardierele. Fara probleme ? N-as prea zice...Problemele le-a enumerat shoppy aici viewtopic.php?f=200&t=3874&start=112#p222600, nu le mai reiau..
subway guru wrote:
Si ma rog ce a iesit???
Ca circula si bombardelele si cafurile fara probleme...bleah...daca esti asa de destept de ce nu te-ai inscris la licitatie sa faci matale caietul de sarcini...ori probabil nu prea erai in stare?
Nu sunt de meserie sa fac un caiet de sarcini, de accea nu m-am inscris. Oricum sunt altii inscrisi(abonati) din oficiu, asa ca nu stiu cine ar fi avut vreo sansa...
Dar faptul ca nu sunt de consultant de meserie nu ma impiedica sa vad ce a iesit.
Ce a iesit ? Nu te face ca nu stii.... Da, se circula si cu CAF-urile si cu Bombardierele. Fara probleme ? N-as prea zice...Problemele le-a enumerat shoppy aici viewtopic.php?f=200&t=3874&start=112#p222600, nu le mai reiau..
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
Costin
Nu va atacati, va rog.
O sa dezvolt putin observatia mea. Daca pe partea de dezvoltare noi dezbatem proiectarea si executia unui sistem optim de ventilatie/climatizare, vine Metrorex pe partea de exploatare si face ce se vede in poza. Asa ca pana ne punem noi de acord, poate ei ar trebui sa fie trasi putin de maneca...
Nu va atacati, va rog.
O sa dezvolt putin observatia mea. Daca pe partea de dezvoltare noi dezbatem proiectarea si executia unui sistem optim de ventilatie/climatizare, vine Metrorex pe partea de exploatare si face ce se vede in poza. Asa ca pana ne punem noi de acord, poate ei ar trebui sa fie trasi putin de maneca...
- sab
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
sab
Corect, insa nu este normal sa se spuna ca noi am cerut X si Y. Noi n-am cerut nimic.
Corect, insa nu este normal sa se spuna ca noi am cerut X si Y. Noi n-am cerut nimic.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
subway guru
Ba ati cerut si inca imperativ si vehement...nu te mai da acuma dupa piersic...
Sa incepem cu geamurile rabatabile???...care erau ok la IVA per vagon dar nu se mai potriveau la BM/CAF la nivel de tren???
Mrex nu a avut sange in instalatie sa va spuna 'Goodbye to gravity' si acum vreti sa-i scoateti ochii...rushinica!!!
Ba ati cerut si inca imperativ si vehement...nu te mai da acuma dupa piersic...
Sa incepem cu geamurile rabatabile???...care erau ok la IVA per vagon dar nu se mai potriveau la BM/CAF la nivel de tren???
Mrex nu a avut sange in instalatie sa va spuna 'Goodbye to gravity' si acum vreti sa-i scoateti ochii...rushinica!!!
- sab
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
sab
Ha, ha ha...Sa fii sanatos, eu nu prea am vazut garnituri cu geamuri care nu se deschid prin afara. Doar, poate, la trenuri cu A/C.
Si Metrorex nu le-a pus degeaba. Le-a pus pentru ca ventilatia Bombardierelor era insuficienta. Asta era problema principala identificata. Si s-a cautat o solutie . Cum nu se putea face mai mult cu instalatia existenta, iar de inlocuit nici nu se punea problema sa se inlocuiasca, s-a cautat o soultie. Asa au aparut geamurile . Altfel nu se oboseau...Si pana la urma este bine daca Metrorex asculta si vocea calatorilor.
Dar barele inflorite (ca de la ele am plecat) nu cred ca le-a cerut vreun calator. Daca s-a cerut ceva, s-a cerut o bara simpla pentru ca nu ai de ce sa te tii in Bombardiere. Sau si aici a gresit Metrorex si trebuia sa comande CAF-urile fara bare verticala la usi . Poate consideri ca Bombardierele sunt exact cum ar trebui si din acest punct de vedere, fara bare la usi....
Infloritura este marca Metrorex, negandita. Te "arunca" la o distanta de cel putin 20 cm fata de o bara simpla. Eu personal nu vad ratiunea "infloriturii".
Ha, ha ha...Sa fii sanatos, eu nu prea am vazut garnituri cu geamuri care nu se deschid prin afara. Doar, poate, la trenuri cu A/C.
Si Metrorex nu le-a pus degeaba. Le-a pus pentru ca ventilatia Bombardierelor era insuficienta. Asta era problema principala identificata. Si s-a cautat o solutie . Cum nu se putea face mai mult cu instalatia existenta, iar de inlocuit nici nu se punea problema sa se inlocuiasca, s-a cautat o soultie. Asa au aparut geamurile . Altfel nu se oboseau...Si pana la urma este bine daca Metrorex asculta si vocea calatorilor.
Dar barele inflorite (ca de la ele am plecat) nu cred ca le-a cerut vreun calator. Daca s-a cerut ceva, s-a cerut o bara simpla pentru ca nu ai de ce sa te tii in Bombardiere. Sau si aici a gresit Metrorex si trebuia sa comande CAF-urile fara bare verticala la usi . Poate consideri ca Bombardierele sunt exact cum ar trebui si din acest punct de vedere, fara bare la usi....
Infloritura este marca Metrorex, negandita. Te "arunca" la o distanta de cel putin 20 cm fata de o bara simpla. Eu personal nu vad ratiunea "infloriturii".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
andrei11
Antirrhinum (Gura leului)
Este o planta larg raspandita in gradinile rustice, dar o redescoperim datorita rezistentei sale si frumusetii florilor pe care le produce. De la inceputul verii si pana tarziu toamna, la momentul primelor brume, ea este in permanenta inflorita.
Anthirinum -
Are adesea talie medie, dar plantele mature pot ajunge si pana la 1 m inaltime. Se poate planta sub forma grupata pentru o pata de culoare in gradina sau sub forma de strat mixt impreuna cu alte flori din gradina. Soiurile mai scunde se pot planta si in recipiente pentru curte. Indiferent ce amenajare verde ai vrea sa faci langa casa, firma sau spatiul tau comercial, sigur e loc bun pentru aceasta floare.
Postare On topic.
Acum sa va vad care v-ati prins. Sau nu. De ce am vrut eu sa spun.
Antirrhinum (Gura leului)
Este o planta larg raspandita in gradinile rustice, dar o redescoperim datorita rezistentei sale si frumusetii florilor pe care le produce. De la inceputul verii si pana tarziu toamna, la momentul primelor brume, ea este in permanenta inflorita.
Anthirinum -
Are adesea talie medie, dar plantele mature pot ajunge si pana la 1 m inaltime. Se poate planta sub forma grupata pentru o pata de culoare in gradina sau sub forma de strat mixt impreuna cu alte flori din gradina. Soiurile mai scunde se pot planta si in recipiente pentru curte. Indiferent ce amenajare verde ai vrea sa faci langa casa, firma sau spatiul tau comercial, sigur e loc bun pentru aceasta floare.
10-31-2016 11-26-05 AM.png (223.92 KB; downloaded 5342 times)
Postare On topic.
Acum sa va vad care v-ati prins. Sau nu. De ce am vrut eu sa spun.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
shoppy
Exact, caietul de sarcini a fost copy-paste cu manualul BM cu "tren BM" dat replace all cu "tren metrou", si apoi a venit CAF si a dat "tren metrou" replace all cu "tren CAF", asta e, daca este vreunu disperat pe piata iti face linistit treaba asta, si daca nu reusesti sa-l descalifici aia e, ramai cu el.
Geamurile de la IVA au fost ok acum 40 de ani cand s-a facut IVA, intre timp lumea a mai evoluat, prin tarile cu apa calda.
Exact, caietul de sarcini a fost copy-paste cu manualul BM cu "tren BM" dat replace all cu "tren metrou", si apoi a venit CAF si a dat "tren metrou" replace all cu "tren CAF", asta e, daca este vreunu disperat pe piata iti face linistit treaba asta, si daca nu reusesti sa-l descalifici aia e, ramai cu el.
Geamurile de la IVA au fost ok acum 40 de ani cand s-a facut IVA, intre timp lumea a mai evoluat, prin tarile cu apa calda.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
mcosmin
Inca nu am gasit tren cu geamuri rabatabile in regiunile temperate din vest. Mai toate au geamuri fixe si AC/ventilatie fortata (dimensionata corespunzator) in functie de necesitati.
Inca nu am gasit tren cu geamuri rabatabile in regiunile temperate din vest. Mai toate au geamuri fixe si AC/ventilatie fortata (dimensionata corespunzator) in functie de necesitati.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
andrei11
Ai spus o vorba MARE. E un fel de <<punctul pe I >>
Ai spus o vorba MARE. E un fel de <<punctul pe I >>
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
Florinds
Asta cu AC-urile in birouri fara aglomeratie mi se pare culmea ipocriziei. Poate se inghesuie mai tare decat noi in birouri?
Ca sa vedeti cum fac pe prostii si nesimtitii... Rusinica!
Asta cu AC-urile in birouri fara aglomeratie mi se pare culmea ipocriziei. Poate se inghesuie mai tare decat noi in birouri?
Ca sa vedeti cum fac pe prostii si nesimtitii... Rusinica!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
andrei11
Stimate coleg # Mentosan fiind vorba de barele inflorite de la CAF v-am mutat observatia dvs. la Trenurile CAF
Stimate coleg # Mentosan fiind vorba de barele inflorite de la CAF v-am mutat observatia dvs. la Trenurile CAF
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
abc_XC
Geamurile rabatabile nu sunt un lucru rau, se pot dovedi utile in situatii speciale,asa cum a fost ieri cand nu mai mergea nimic in acel tren defect. Dar in conditii de functionare normale, sistemul de ventilatie ar trebui sa asigure confort calatorilor, iar geamurile rabatabile sa fie utilizate exclusiv in situatii exceptionale.
Geamurile rabatabile nu sunt un lucru rau, se pot dovedi utile in situatii speciale,asa cum a fost ieri cand nu mai mergea nimic in acel tren defect. Dar in conditii de functionare normale, sistemul de ventilatie ar trebui sa asigure confort calatorilor, iar geamurile rabatabile sa fie utilizate exclusiv in situatii exceptionale.
📖 Pagination options